SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Had vorige week een leuk gesprek met HR. Heb ze een sticker gegeven om waardering uit te spreken. Denk dat ze me niet zo leuk (gaan) vinden.quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had vorige week een leuk gesprek met HR. Heb ze een sticker gegeven om waardering uit te spreken. Denk dat ze me niet zo leuk (gaan) vinden.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik weleens verteld dacht ik.
We waren een jaar of 11-12 dat we de video’s van faces of death en iets van de KKK bekeken uit de videotheek en dat natuurlijk leuk vonden na te doen.
Maar dat liep dan op echt wel wat uit de hand. We vinden enorme bielzen op de gemeentewerf die we als kruis vasttimmerden met teer schilderen en ‘s avonds na zonsondergang in de fik staken. Ondertussen hadden we een laken thuis gegapt en 2 ogen uitgeknipt.
De bielzen lagen plat en met een ketting en 12 man takelden we ze brandend omhoog.
Heel grappig allemaal destijds.
Maar nu denk ik weleens. Het was naast een drukke doorgaande weg, wat mooi dat er toen geen mobiele camera’s waren.
Die mensen hebben toch best raar zitten kijken naar het tafereel.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja dit klinkt wel als iets voor in Twente in die tijd.
Een groep vrienden van daar speelden vroeger 'zap de neger'. Op tv rondzappen en negers proberen te vinden
Gevaarlijke zender. The Box/MTV/TMF waren ook altijd link.quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef Recce het volgende:
Als het dan raak was, moest je bier halen. Ik had een keer een heel marcherend leger donkere mensen op Rai UNO. Moest ik de hele avond bier halen.
Bootvluchtelingenquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef Recce het volgende:
Als het dan raak was, moest je bier halen. Ik had een keer een heel marcherend leger donkere mensen op Rai UNO. Moest ik de hele avond bier halen.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef Recce het volgende:
Mwah, normaal was er op Rai Uno altijd een studio met 100 schaars geklede vrouwen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevaarlijke zender. The Box/MTV/TMF waren ook altijd link.
Heb m'n puntmuts alleen niet gestreken vandaag, het uurtje kwam vroeger dan ik dachtquote:Op zondag 10 november 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
met dank aan @:4everblackeyed voor het aanroepen van de puntmutsjes
Gekreukte witte mutsjes mogen ook.quote:Op zondag 10 november 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb m'n puntmuts alleen niet gestreken vandaag, het uurtje kwam vroeger dan ik dacht
Deze heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Een groep vrienden van daar speelden vroeger 'zap de neger'. Op tv rondzappen en negers proberen te vinden
Heb je een paar inentingen gemist?quote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn ik heb weer de blaftyfus.
Geen griepprik, geen booster.quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een paar inentingen gemist?
quote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Oh-ohhhquote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen griepprik, geen booster.
matig weerquote:Op zondag 10 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog niet echt van de grond vandaag.
Beterschap. Ik heb het nu al vijf weken.quote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn ik heb weer de blaftyfus.
Ik sprak vandaag iemand die al 2 maanden aan het hoesten is. ik heb nu vier weken.quote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Beterschap. Ik heb het nu al vijf weken.
Twee maanden.quote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die al 2 maanden aan het hoesten is. ik heb nu vier weken.
Zo maar de Erika LP aanzetten danquote:Op zondag 10 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog niet echt van de grond vandaag.
Ja. Zou wel genoeg munitie moeten zijn toch.quote:
Ik krijg al hoofdpijn als ik aan 2 maanden hoesten moet denkenquote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die al 2 maanden aan het hoesten is. ik heb nu vier weken.
Ja, was leuk.. snel weer weekend doenquote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Weltrusten
Ja, goed idee. Lijkt me leuk. Wanneer?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was leuk.. snel weer weekend doen
A.s. vrijdag na 17.00 uur doen?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Lijkt me leuk. Wanneer?
Zo laat pas op vrijdag?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
A.s. vrijdag na 17.00 uur doen?
Ja, zo werkt het meestal welquote:
Ik vorige winter.quote:Op zondag 10 november 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik aan 2 maanden hoesten moet denken
Ik wil eigenlijk alweer om 12:30 ermee beginnen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het meestal wel![]()
quote:
Luxe poesquote:Op zondag 10 november 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alweer om 12:30 ermee beginnen.
donderdag na 19:00 een optie?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
A.s. vrijdag na 17.00 uur doen?
Op maandag?quote:Op zondag 10 november 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alweer om 12:30 ermee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |