SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat dan weer wel, was wel aan twijfelen welke van de 2 ik ging vies maken. Maar uiteindelijk kwam het avontuur weer goed.quote:Lach met een schone bips![]()
Google eens op "aaltjes tegen naaktslakken" dan ben je ze daar zo kwijt.quote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten die kruipbeesten hier in de kruipruimte.Lach met een schone bips![]()
Hopelijk is dat probleem ook snel verholpenquote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten die kruipbeesten hier in de kruipruimte."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Top tsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En wanneer komt de 3-delige film "Fellowship of the turd" uit waarin je tocht naar de wc uitgebeeld wordt?quote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, was wel aan twijfelen welke van de 2 ik ging vies maken. Maar uiteindelijk kwam het avontuur weer goed.
Uiteraard met dit als openingslied he:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Scheelt wel dat je die andere ook nog vies kan makenquote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, was wel aan twijfelen welke van de 2 ik ging vies maken. Maar uiteindelijk kwam het avontuur weer goed.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er is besloten er een 10 delige serie van te maken ipv een miniseriequote:Op zondag 10 november 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer komt de 3-delige film "Fellowship of the turd" uit waarin je tocht naar de wc uitgebeeld wordt?
Uiteraard met dit als openingslied he:
Bekijk deze YouTube-video
Lach met een schone bips![]()
Die krijgt morgenochtend de volle laag.... Wat dan weer wel vervelend is dat ik niet tegen vieze wc's kan, dus erna meteen de borstel erdoor.quote:Op zondag 10 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je die andere ook nog vies kan makenLach met een schone bips![]()
De kruipruimte hier is één zeiknatte bende, ik betwijfel het of aaltjes daar tegen helpen.quote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Google eens op "aaltjes tegen naaktslakken" dan ben je ze daar zo kwijt.
2 betonplex platen helpen echter wel te voorkomen dat ze er nog uit komen!
Die ouwe plaat, kolere.....toen ik die rechtop in de schuur zette, liep er een lading bruin water uit!
Ding in tweeën gezaagd om in de container te gooien en het voelde gewoon echt ranzig aan met zagen; half verteerd!![]()
![]()
Je kan er ook wc papier inleggen, komen er geen rem sporen in de wcquote:Op zondag 10 november 2024 18:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die krijgt morgenochtend de volle laag.... Wat dan weer wel vervelend is dat ik niet tegen vieze wc's kan, dus erna meteen de borstel erdoor.
Ja dat kan, maar door schuim van de wc blokken zie je dat niet na het poepen. Dus voor de zekerheid de borstel er toch door.quote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan er ook wc papier inleggen, komen er geen rem sporen in de wcLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
Hmmmm in je browsergeschiedenis zullen er vast geen "scat on feet"-hits zitten.![]()
![]()
Ehhquote:Op zondag 10 november 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dat doodt alle Chi/Ki/Prana in het voedsel!♡♡♡♡![]()
I knowquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Levensenergie!
Ja ik heb jaren in het spirituele wereldje gezeten!♡♡♡♡![]()
Heb serieus een wiccan/heks als vriendin gehad!
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!![]()
![]()
Mag datquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!♡♡♡♡![]()
Heel soms vraag ik me wel eens af waar jij je vriendinnen opduikeltquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!
En wat gaat t worden?quote:Op zondag 10 november 2024 18:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nog niet, op zondag eet ik altijd laat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En werkte het?quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whehe dit was op een door mij georganiseerde meeting van een wiccan/reiki website.quote:Op zondag 10 november 2024 18:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel soms vraag ik me wel eens af waar jij je vriendinnen opduikelt
Zij was net nieuw op de site en wilde me de dag na de meeting opnieuw zien.Dierlijke charmes bij natuurmensen he!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hell no!quote:
Toen ik bij haar op bezoek kwam, zag ik haar altaar met wat spullen van mij en diverse symbolische spulletjes van de liefde en van dingen terug te krijgen en ik had zoiets van: "Oh HELLLLLL naw!"![]()
Geen idee nog, ook nog geen honger. Veel te lang uitgeslapen vandaag en na opstaan yoghurt met fruit en noten gegeten. Dus ben er nog niet over aan nadenken. Komt straks wel. Zal wel of snackbar of pozza worden.quote:Lach met een schone bips![]()
Heb twee broodjes mexicanos met pindasaus op, dus zit goed viesdik volUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!
Toen ik bij haar op bezoek kwam, zag ik haar altaar met wat spullen van mij en diverse symbolische spulletjes van de liefde en van dingen terug te krijgen en ik had zoiets van: "Oh HELLLLLL naw!"
Uw ADH vitamine Worst
Goeie shit welquote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Heb twee broodjes mexicanos met pindasaus op, dus zit goed viesdik vol
De toverstaf van ToT.quote:Op zondag 10 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dit was op een door mij georganiseerde meeting van een wiccan/reiki website.
Zij was net nieuw op de site en wilde me de dag na de meeting opnieuw zien.Dierlijke charmes bij natuurmensen he!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah ok.. zo'n ontbijtje vult ook wel..quote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee nog, ook nog geen honger. Veel te lang uitgeslapen vandaag en na opstaan yoghurt met fruit en noten gegeten. Dus ben er nog niet over aan nadenken. Komt straks wel. Zal wel of snackbar of pozza worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er is dus een forum op internet, fok.nl daar zitten allemaal typjesquote:Op zondag 10 november 2024 18:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel soms vraag ik me wel eens af waar jij je vriendinnen opduikelt![]()
![]()
Is dit waar?quote:Op zondag 10 november 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er is dus een forum op internet, fok.nl daar zitten allemaal typjesLach met een schone bips![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weer wat geleerd vandaag, ben blij dat ik iedere dag meer en meer leerquote:Op zondag 10 november 2024 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie knikt heftig jaLife is good
Doe ik gratiz je weetquote:Op zondag 10 november 2024 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag, ben blij dat ik iedere dag meer en meer leerLife is good
![]()
M'n eerste vriendin had jaren achter me aan zitten vangen voor ik eindelijk een keer zwichtte!
Eentje heb ik op een meeting van gothic muziek fans leren kennen, alleen was zij een zeer gelovig grietje uit een dorpje in Zeeland die bevriend met 1 van de aanwezigen was, en ik was de enige andere daar die er een beetje normaal uit zag, en de volgende dag had ze ff een lift van Zwolle naar Zeeland nodig!Tuurlijk, waarom niet?
Ik mocht alleen niet in het openbaar gezien worden met haar, want dan zouden mensen de conclusie kunnen trekken dat ik die avond niet terug naar huis zou rijden, dus dan zou ik duidelijk bij haar overnachten en dat kon natuurlijk niet!
Ook nog een Afrikaanse gehad, het zusje van een buurvrouw. (Buurvrouw wilde haar man verlaten voor mij, maar dat vond ik niet zo'n goed idee!Daarbij zag het zusje er veel knapper uit!
)
![]()
Hé Koekie!quote:Op zondag 10 november 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er is dus een forum op internet, fok.nl daar zitten allemaal typjes
Echte Don Juan gespotquote:Op zondag 10 november 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
M'n eerste vriendin had jaren achter me aan zitten vangen voor ik eindelijk een keer zwichtte!
Eentje heb ik op een meeting van gothic muziek fans leren kennen, alleen was zij een zeer gelovig grietje uit een dorpje in Zeeland die bevriend met 1 van de aanwezigen was, en ik was de enige andere daar die er een beetje normaal uit zag, en de volgende dag had ze ff een lift van Zwolle naar Zeeland nodig!Tuurlijk, waarom niet?
Ik mocht alleen niet in het openbaar gezien worden met haar, want dan zouden mensen de conclusie kunnen trekken dat ik die avond niet terug naar huis zou rijden, dus dan zou ik duidelijk bij haar overnachten en dat kon natuurlijk niet!
Ook nog een Afrikaanse gehad, het zusje van een buurvrouw. (Buurvrouw wilde haar man verlaten voor mij, maar dat vond ik niet zo'n goed idee!Daarbij zag het zusje er veel knapper uit!
)
![]()
Ach, niemand is heiliger dan de paus...................................quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Wellewaar, als ik op blanke kerels zou vallen stond jij gewoon bovenaan mijn lijstje. Maar laten we maar blij zijn dat dat niet het geval isquote:
quote:Op zondag 10 november 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wellewaar, als ik op blanke kerels zou vallen stond jij gewoon bovenaan mijn lijstje. Maar laten we maar blij zijn dat dat niet het geval is![]()
![]()
![]()
![]()
* Monsterkoekie is getriggerd nuquote:Op zondag 10 november 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wellewaar, als ik op blanke kerels zou vallen stond jij gewoon bovenaan mijn lijstje. Maar laten we maar blij zijn dat dat niet het geval is![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 10 november 2024 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe vestjes besteld want jurken mag ik niet meerUw ADH vitamine Worst
Hij is wel een catch ja voor een vrouw. En ja ik weet hoe ie eruit ziet.quote:Op zondag 10 november 2024 18:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie is getriggerd nuLach met een schone bips![]()
Dit is echt nietszeggend zonder beeldmatriaal…quote:Op zondag 10 november 2024 18:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is wel een catch ja voor een vrouw. En ja ik weet hoe ie eruit ziet.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 18:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is wel een catch ja voor een vrouw. En ja ik weet hoe ie eruit ziet.
Ik rock dit kapsel!![]()
![]()
Dat is niet aan mijquote:Op zondag 10 november 2024 18:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is echt nietszeggend zonder beeldmatriaal…
Hocus pocus pilatus pas ik wou dat je naakt was!quote:Op zondag 10 november 2024 18:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heer Killem❤️ hoe maakt u het?
Ben ik onder mijn klerenquote:Op zondag 10 november 2024 18:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hocus pocus pilatus pas ik wou dat je naakt was!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kut, mijn staf doet het niet. Misschien moet ToT het eens proberen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Te laat!quote:Op zondag 10 november 2024 18:36 schreef KillemWieft het volgende:
Kut, mijn staf doet het niet. Misschien moet ToT het eens proberen.![]()
![]()
ff selfie gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2024 18:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is echt nietszeggend zonder beeldmatriaal…![]()
![]()
Fake newsquote:![]()
Al is je bankrekening misschien wel net zo dik als die van hem, jij bent meer kerel dan dat
Euhquote:Op zondag 10 november 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken ja?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Whehehe!quote:Op zondag 10 november 2024 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fake news![]()
Al is je bankrekening misschien wel net zo dik als die van hem, jij bent meer kerel dan dat![]()
![]()
Als we dan toch bezig zijn, dan wil ik graag @AardappelSchotel bedanken voor de fijne uren die hij mijn al geschonken heeft en ik nog ga beleven dankzij hem.quote:
Wat een geweldige user is hij tochquote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, dan wil ik graag @:Aardappelschotel bedanken voor de fijne uren die hij mijn al geschonken heeft en ik nog ga beleven dankzij hem.
AardappelSchotel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Meer gespierd heet dat.quote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ja ik heb een iets dikkere kop.Lach met een schone bips![]()
Meer inhoud.quote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Ja ik heb een iets dikkere kop.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uhhmm gaat dat niet iets té verquote:Op zondag 10 november 2024 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand zou een Fok! Standbeeld voor hem moeten maken.
Maken we ook een standbeeld voor jouquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Het kan ALLEMAAL!!!quote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maken we ook een standbeeld voor jouLach met een schone bips![]()
Zoals die ene van Ronaldo, of een goed gelukte?quote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maken we ook een standbeeld voor jou'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, dan wil ik graag @:Aardappelschotel bedanken voor de fijne uren die hij mijn al geschonken heeft en ik nog ga beleven dankzij hem.Kan je alweer zitten?
![]()
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 10 november 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maken we ook een standbeeld voor jou
Niet op het ventieltje gaan zitten #tipquote:Op zondag 10 november 2024 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n opblaasband. Dat gaat wel![]()
![]()
Een vrouw met ervaring in het anaal uitgewoond worden. Ik neem deze tip ter harte. Dank je welquote:Op zondag 10 november 2024 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Niet op het ventieltje gaan zitten #tip
Hou je daarvan.quote:Op zondag 10 november 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een vrouw met ervaring in het anaal uitgewoond worden. Ik neem deze tip ter harte. Dank je welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is beste om alleen te geven als je daarna nog kan douchen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohquote:Op zondag 10 november 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Maltesers![]()
Maar je krijgt er wel dorst van![]()
![]()
Ja dat eiland hadden ze al veel eerder moeten laten zinkenquote:Op zondag 10 november 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Maltesers![]()
Maar je krijgt er wel dorst van
quote:Op zondag 10 november 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat eiland hadden ze al veel eerder moeten laten zinken![]()
![]()
Immerquote:Op zondag 10 november 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mikey je sig!
Geen RIP DTS meer toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt ook Darl variant, moet ik ook maar eens halenquote:
Huh is een eiland dat zo heet?quote:Op zondag 10 november 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat eiland hadden ze al veel eerder moeten laten zinken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil eigenlijk wel eens naar Malta, spreken ze gewoon Engels toch?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh ja zo ver denk ik toch niet na op zondagquote:Op zondag 10 november 2024 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Malta.... Maltesers?
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, en fakking lekker eten ook daar.quote:Op zondag 10 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens naar Malta, spreken ze gewoon Engels toch?Lach met een schone bips![]()
Ok, ik ben om. Wanneer gaan we?quote:Op zondag 10 november 2024 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, en fakking lekker eten ook daar.
Ze hebben zelfs gewoon de euro, super makkelijk!
In december voor Londen en Praag moet ik gewoon met andere valuta gaan betalen, onhandig gedoe.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik was voor lang weekend XL dus 5 dagen inclusief reis en food&drinks en hotel nog net geen 500 euro kwijt. Maar dat was wel voor Corona. Geen idee nu.quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben om. Wanneer gaan we?
In december voor Londen en Praag moet ik gewoon met andere valuta gaan betalen, onhandig gedoe.Lach met een schone bips![]()
Ik heb piccalilly. Ik weet niet wat ik daarmee ga doen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een circus van maken?quote:Op zondag 10 november 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb piccalilly. Ik weet niet wat ik daarmee ga doen.![]()
![]()
Denk ook die was wel vergezocht, zal niet iedereen snappen. Lastige wel als je Picadilly Circus niet kent.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk ook die was wel vergezocht, zal niet iedereen snappen. Lastige wel als je Picadilly Circus niet kent.![]()
![]()
Ik uit boekenquote:Op zondag 10 november 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
Ik er nog nooit geweest, ken het nog van school!
quote:over een kleine maand loop ik daar. Zin in! Ben er niet meer geweest sinds ik er gewoond heb
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]over een kleine maand loop ik daar. Zin in! Ben er niet meer geweest sinds ik er gewoond heb
Tofjens!
![]()
Tof! Maak je foto's?quote:Op zondag 10 november 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]over een kleine maand loop ik daar. Zin in! Ben er niet meer geweest sinds ik er gewoond heb
Jaaah, hopelijk gaat alles goedquote:toch wel spannend met de trein.
Ga je alleen?quote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, hopelijk gaat alles goedtoch wel spannend met de trein.
Duikuitrusting aan doen he!quote:Op zondag 10 november 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, hopelijk gaat alles goedtoch wel spannend met de trein.
![]()
![]()
quote:To the moon and backquote:Op zondag 10 november 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is het inmiddels te koud voor, ik heb ze niet meer in huis!Lach met een schone bips![]()
Wel sneaky om zo onder water de EU te verlaten!quote:Op zondag 10 november 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, de trein gaat onder water![]()
![]()
Nee, ik ben geen held in alleen op vakantie gaanquote:
Maar meestal is het ook niet moeilijk iemand te vinden die wel mee wil.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
@kree ?quote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen held in alleen op vakantie gaan
Maar meestal is het ook niet moeilijk iemand te vinden die wel mee wil.![]()
![]()
Ik welquote:Op zondag 10 november 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is het inmiddels te koud voor, ik heb ze niet meer in huis!maar ja boerderij he
![]()
![]()
Gewoon alles pinnen, geen gedoequote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben om. Wanneer gaan we?
In december voor Londen en Praag moet ik gewoon met andere valuta gaan betalen, onhandig gedoe.![]()
![]()
In de prullenbak gooienquote:Op zondag 10 november 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb piccalilly. Ik weet niet wat ik daarmee ga doen.♡♡♡♡![]()
SchuttersfeestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha, snap ik. Ik ging vroeger ook altijd met een vriend weg. Maar tegenwoordig ga ik liever alleen, ik hoef dan met niemand rekening te houden. En daarbij heb ik altijd heel snel aanspraak waar ik ook ben. Dus vind het wel lekker zo alleen te gaan.quote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen held in alleen op vakantie gaan
Maar meestal is het ook niet moeilijk iemand te vinden die wel mee wil.Lach met een schone bips![]()
Ja, is natuurlijk geen EU meer nu. Maar denk dat dat weinig verschil maakt. Zal mn paspoort wel meenemenquote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel sneaky om zo onder water de EU te verlaten!
Geen visum dan nodig?quote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk geen EU meer nu. Maar denk dat dat weinig verschil maakt. Zal mn paspoort wel meenemenLach met een schone bips![]()
Ja ik twijfel....beide hebben voor- en nadelen, alleen of met iemand gaan.quote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, snap ik. Ik ging vroeger ook altijd met een vriend weg. Maar tegenwoordig ga ik liever alleen, ik hoef dan met niemand rekening te houden. En daarbij heb ik altijd heel snel aanspraak waar ik ook ben. Dus vind het wel lekker zo alleen te gaan.![]()
Maar heb je dan niet elke keer een paar euro transactiekosten?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wel alle vaccinaties gehad?quote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk geen EU meer nu. Maar denk dat dat weinig verschil maakt. Zal mn paspoort wel meenemen![]()
![]()
Ik vind het alleen gaan serieus een verademing.quote:Op zondag 10 november 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik twijfel....beide hebben voor- en nadelen, alleen of met iemand gaan.Lach met een schone bips![]()
Nope, dat is juist als je geld uit een automaat trekt.quote:Op zondag 10 november 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet elke keer een paar euro transactiekosten?![]()
Ja, lijkt mij ook wel wat, maar soms is samen dingen delen ook leuk. En ik vind in mn eentje uit eten gaan moeilijkquote:Op zondag 10 november 2024 19:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het alleen gaan serieus een verademing.
Alleen gaan vind ik soms wat eenzaam, en het is fijn om momenten met iemand te delen.quote:Op zondag 10 november 2024 19:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het alleen gaan serieus een verademing.
Maar het gezeik wat je kunt krijgen, pffff.....
"Ik wil daar naar toe!"
- "Ja maar ik wil hier naar toe."
"Ah bah, dat vind ik niks aan!"
- "Ja maar ik vind waar jij naar toe wil weer niks aan, dus kunnen we het gewoon allebei doen? Dan hebebn we allebei onze zin gekregen."
En dan dat bekwerk als je uiteindelijk naar dagene gaat waar je naar toe wilde gaan.Ja dan loop je er maar snel doorheen om van die bui af te komen.
![]()
Misschien moeten ze de euro eens gaan invoeren daar.quote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nope, dat is juist als je geld uit een automaat trekt.![]()
![]()
Ja dat laatste is het ergste idd.quote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel wat, maar soms is samen dingen delen ook leuk. En ik vind in mn eentje uit eten gaan moeilijk![]()
Oh goed om te weten. Heb hier nog wel 100 pond liggen, maar dat zijn de oude biljetten, die kun je alleen nog maar bij de nationale bank inleveren geloof ik.quote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nope, dat is juist als je geld uit een automaat trekt.
Misschien kan Amy dat voorstellen als ze er isquote:Op zondag 10 november 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de euro eens gaan invoeren daar.![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook de eerste keer dat ik alleen op pad ging, maar je leert dan zoveel sneller nieuwe mensen kennen en dan ga je daarmee eten. Ik dacht ook, ok en nu? Maar gewoon eropuit getrokken en serieus ook bij mensen thuis uitgenodigd om mee te eten.quote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel wat, maar soms is samen dingen delen ook leuk. En ik vind in mn eentje uit eten gaan moeilijkLach met een schone bips![]()
Oh ja, als ik toch naar de nationale bank moet, kan ik dat gelijk wel even doenquote:Op zondag 10 november 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan Amy dat voorstellen als ze er is
Dat zijn de leuke momenten, ja!quote:Op zondag 10 november 2024 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook de eerste keer dat ik alleen op pad ging, maar je leert dan zoveel sneller nieuwe mensen kennen en dan ga je daarmee eten. Ik dacht ook, ok en nu? Maar gewoon eropuit getrokken en serieus ook bij mensen thuis uitgenodigd om mee te eten.![]()
![]()
Ja, ik ben niet zo'n sociaal type dat graag met vreemde mensen praatquote:Op zondag 10 november 2024 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook de eerste keer dat ik alleen op pad ging, maar je leert dan zoveel sneller nieuwe mensen kennen en dan ga je daarmee eten. Ik dacht ook, ok en nu? Maar gewoon eropuit getrokken en serieus ook bij mensen thuis uitgenodigd om mee te eten.
Mooi, heb er vertrouwen inquote:Op zondag 10 november 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, als ik toch naar de nationale bank moet, kan ik dat gelijk wel even doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chatten dan?quote:Op zondag 10 november 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo'n sociaal type dat graag met vreemde mensen praat![]()
![]()
Als je met een maat of vrienden bent houden mensen toch meer afstand, ga je alleen ontmoet je zoveel meer nieuwe mensen.quote:Lach met een schone bips![]()
Dat zou mij nooit gebeurenquote:Op zondag 10 november 2024 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook de eerste keer dat ik alleen op pad ging, maar je leert dan zoveel sneller nieuwe mensen kennen en dan ga je daarmee eten. Ik dacht ook, ok en nu? Maar gewoon eropuit getrokken en serieus ook bij mensen thuis uitgenodigd om mee te eten.![]()
![]()
Ik was dat dus ook totaal niet, tot ik alleen besloot vakanties te gaan houden.quote:Op zondag 10 november 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo'n sociaal type dat graag met vreemde mensen praatLach met een schone bips![]()
Gewoon boekje meenemen en fuck de hatersquote:Op zondag 10 november 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel wat, maar soms is samen dingen delen ook leuk. En ik vind in mn eentje uit eten gaan moeilijk![]()
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 10 november 2024 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon boekje meenemen en fuck de haters![]()
Point taken, maar nogmaals ik had datzelfde. Tot ik echt dacht, ik wil weg. En niemand kon mee toen. Dus ben alleen gegaan en sindsdien wil ik ook niet anders meer.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:gelukkig, jij snapt het! Ik begon me al asociaal te voelen
Ooit maar eens proberen danquote:Op zondag 10 november 2024 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Point taken, maar nogmaals ik had datzelfde. Tot ik echt dacht, ik wil weg. En niemand kon mee toen. Dus ben alleen gegaan en sindsdien wil ik ook niet anders meer.![]()
![]()
Misschien zijn we allebei asociaalquote:Op zondag 10 november 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gelukkig, jij snapt het! Ik begon me al asociaal te voelen
![]()
![]()
Of gewoon gezellig bolken tijdens het etenquote:Op zondag 10 november 2024 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon boekje meenemen en fuck de haters
Gij bent heel nie asociaalquote:Op zondag 10 november 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gelukkig, jij snapt het! Ik begon me al asociaal te voelen
Achter de tentquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das wel fijn, kunnen we rustig naast elkaar aan de bar zitten zonder last van elkaar te hebbenquote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien zijn we allebei asociaal
En als iemand je komt storen, dan gewoonquote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon gezellig bolken tijdens het etenkijken
![]()
![]()
Niks mis mee. Het is alleen de eerste keer raarquote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon gezellig bolken tijdens het eten![]()
![]()
Of gewoon ziedend wordenquote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als iemand je komt storen, dan gewoonkijken
![]()
![]()
Gezellig welquote:Op zondag 10 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Das wel fijn, kunnen we rustig naast elkaar aan de bar zitten zonder last van elkaar te hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 19:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is alleen de eerste keer raarik kop m niet in
Weet je, ik wilde gewoon ff weg van alles en toen dat besluit genomen alleen te gaan. Vond het serieus echt spannend omdat niemand mee kon. Achteraf voor mij de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Maar ligt voor iedereen anders natuurlijk.quote:Lach met een schone bips![]()
Goed nadenken voordat je op invoeren kliktquote:Op zondag 10 november 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry, ik was eventjes vergeten tegen wie ik dit zei![]()
![]()
Ja, maar jij zegt dat ook steeds tegen mijquote:Op zondag 10 november 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry, ik was eventjes vergeten tegen wie ik dit zei
quote:Op zondag 10 november 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat ook steeds tegen mij![]()
![]()
Dat is niet des DTS hequote:Op zondag 10 november 2024 19:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed nadenken voordat je op invoeren klikt![]()
Ja en ik voorzie ook nog dat ik dan in mn eentje zit en er allemaal enge mannen zijn
Ik bolk, en eetquote:Op zondag 10 november 2024 19:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is alleen de eerste keer raar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
CUL / Piccalilly!quote:Op zondag 10 november 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb piccalilly. Ik weet niet wat ik daarmee ga doen.![]()
Wij zijn er dan niet hequote:Op zondag 10 november 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja en ik voorzie ook nog dat ik dan in mn eentje zit en er allemaal enge mannen zijn![]()
![]()
Ja ik zou ook niet als vrouw zijnde naar Turkije of andere Noord Afrikaanse landen gaan alleen. Maar er zijn zat veilige plekken.quote:Op zondag 10 november 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja en ik voorzie ook nog dat ik dan in mn eentje zit en er allemaal enge mannen zijnLach met een schone bips![]()
ZO-Azië is opzich redelijk prima denk ikquote:Op zondag 10 november 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet als vrouw zijnde naar Turkije of andere Noord Afrikaanse landen gaan alleen. Maar er zijn zat veilige plekken.![]()
Klopt, en de Balkan ook. Zuid Amerika ook. Onze koloniale eilanden ook.quote:Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ZO-Azië is opzich redelijk prima denk ikLach met een schone bips![]()
Ditquote:Op zondag 10 november 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet als vrouw zijnde naar Turkije of andere Noord Afrikaanse landen gaan alleen. Maar er zijn zat veilige plekken.♡♡♡♡![]()
Zuid-Amerika als single vrouw... mwaquote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en de Balkan ook. Zuid Amerika ook. Onze koloniale eilanden ook.![]()
Een collega van me heeft daar deze zomer 7 weken alleen rondgereisd. Ze had nergens last van.quote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zuid-Amerika als single vrouw... mwaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan prima, ja die gasten proberen de westerse dames wel te verleiden. Maar het is niet zo dat ze je daar een steegje in rukken om je te verkrachten.quote:Op zondag 10 november 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zuid-Amerika als single vrouw... mwaLach met een schone bips![]()
Maaruh, ik ga even lekker buiten fik stoken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dit dusquote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een collega van me heeft daar deze zomer 7 weken alleen rondgereisd. Ze had nergens last van.Lach met een schone bips![]()
Goede representatieve steekproef welquote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een collega van me heeft daar deze zomer 7 weken alleen rondgereisd. Ze had nergens last van.![]()
![]()
Dat ligt misschien ook net waar je zit. Ik heb wat vrouwelijke kennissen in Bogotá en daar hoor ik wel eens aparte verhalen van. Nou is Bogotá sowieso weer niet echt iets waar je als toerist echt veilig bent, dat was een jaar of 5 geleden nog wel zoquote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een collega van me heeft daar deze zomer 7 weken alleen rondgereisd. Ze had nergens last van.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: