SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat dan weer wel, was wel aan twijfelen welke van de 2 ik ging vies maken. Maar uiteindelijk kwam het avontuur weer goed.quote:Lach met een schone bips![]()
Google eens op "aaltjes tegen naaktslakken" dan ben je ze daar zo kwijt.quote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten die kruipbeesten hier in de kruipruimte.Lach met een schone bips![]()
Hopelijk is dat probleem ook snel verholpenquote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij zitten die kruipbeesten hier in de kruipruimte."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Top tsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En wanneer komt de 3-delige film "Fellowship of the turd" uit waarin je tocht naar de wc uitgebeeld wordt?quote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, was wel aan twijfelen welke van de 2 ik ging vies maken. Maar uiteindelijk kwam het avontuur weer goed.
Uiteraard met dit als openingslied he:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Scheelt wel dat je die andere ook nog vies kan makenquote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, was wel aan twijfelen welke van de 2 ik ging vies maken. Maar uiteindelijk kwam het avontuur weer goed.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er is besloten er een 10 delige serie van te maken ipv een miniseriequote:Op zondag 10 november 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer komt de 3-delige film "Fellowship of the turd" uit waarin je tocht naar de wc uitgebeeld wordt?
Uiteraard met dit als openingslied he:
Bekijk deze YouTube-video
Lach met een schone bips![]()
Die krijgt morgenochtend de volle laag.... Wat dan weer wel vervelend is dat ik niet tegen vieze wc's kan, dus erna meteen de borstel erdoor.quote:Op zondag 10 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je die andere ook nog vies kan makenLach met een schone bips![]()
De kruipruimte hier is één zeiknatte bende, ik betwijfel het of aaltjes daar tegen helpen.quote:Op zondag 10 november 2024 18:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Google eens op "aaltjes tegen naaktslakken" dan ben je ze daar zo kwijt.
2 betonplex platen helpen echter wel te voorkomen dat ze er nog uit komen!
Die ouwe plaat, kolere.....toen ik die rechtop in de schuur zette, liep er een lading bruin water uit!
Ding in tweeën gezaagd om in de container te gooien en het voelde gewoon echt ranzig aan met zagen; half verteerd!![]()
![]()
Je kan er ook wc papier inleggen, komen er geen rem sporen in de wcquote:Op zondag 10 november 2024 18:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die krijgt morgenochtend de volle laag.... Wat dan weer wel vervelend is dat ik niet tegen vieze wc's kan, dus erna meteen de borstel erdoor.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat kan, maar door schuim van de wc blokken zie je dat niet na het poepen. Dus voor de zekerheid de borstel er toch door.quote:Op zondag 10 november 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan er ook wc papier inleggen, komen er geen rem sporen in de wcLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
Hmmmm in je browsergeschiedenis zullen er vast geen "scat on feet"-hits zitten.![]()
![]()
Ehhquote:Op zondag 10 november 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dat doodt alle Chi/Ki/Prana in het voedsel!♡♡♡♡![]()
I knowquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Levensenergie!
Ja ik heb jaren in het spirituele wereldje gezeten!♡♡♡♡![]()
Heb serieus een wiccan/heks als vriendin gehad!
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!![]()
![]()
Mag datquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!♡♡♡♡![]()
Heel soms vraag ik me wel eens af waar jij je vriendinnen opduikeltquote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!
En wat gaat t worden?quote:Op zondag 10 november 2024 18:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nog niet, op zondag eet ik altijd laat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En werkte het?quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Die probeerde me met magie terug te krijgen toen ik het uit maakte!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whehe dit was op een door mij georganiseerde meeting van een wiccan/reiki website.quote:Op zondag 10 november 2024 18:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel soms vraag ik me wel eens af waar jij je vriendinnen opduikelt
Zij was net nieuw op de site en wilde me de dag na de meeting opnieuw zien.Dierlijke charmes bij natuurmensen he!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hell no!quote:
Toen ik bij haar op bezoek kwam, zag ik haar altaar met wat spullen van mij en diverse symbolische spulletjes van de liefde en van dingen terug te krijgen en ik had zoiets van: "Oh HELLLLLL naw!"![]()
Geen idee nog, ook nog geen honger. Veel te lang uitgeslapen vandaag en na opstaan yoghurt met fruit en noten gegeten. Dus ben er nog niet over aan nadenken. Komt straks wel. Zal wel of snackbar of pozza worden.quote:Lach met een schone bips![]()
Heb twee broodjes mexicanos met pindasaus op, dus zit goed viesdik volUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!
Toen ik bij haar op bezoek kwam, zag ik haar altaar met wat spullen van mij en diverse symbolische spulletjes van de liefde en van dingen terug te krijgen en ik had zoiets van: "Oh HELLLLLL naw!"
Uw ADH vitamine Worst
Goeie shit welquote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Heb twee broodjes mexicanos met pindasaus op, dus zit goed viesdik vol
De toverstaf van ToT.quote:Op zondag 10 november 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dit was op een door mij georganiseerde meeting van een wiccan/reiki website.
Zij was net nieuw op de site en wilde me de dag na de meeting opnieuw zien.Dierlijke charmes bij natuurmensen he!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah ok.. zo'n ontbijtje vult ook wel..quote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee nog, ook nog geen honger. Veel te lang uitgeslapen vandaag en na opstaan yoghurt met fruit en noten gegeten. Dus ben er nog niet over aan nadenken. Komt straks wel. Zal wel of snackbar of pozza worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er is dus een forum op internet, fok.nl daar zitten allemaal typjesquote:Op zondag 10 november 2024 18:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel soms vraag ik me wel eens af waar jij je vriendinnen opduikelt![]()
![]()
Is dit waar?quote:Op zondag 10 november 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er is dus een forum op internet, fok.nl daar zitten allemaal typjesLach met een schone bips![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weer wat geleerd vandaag, ben blij dat ik iedere dag meer en meer leerquote:Op zondag 10 november 2024 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie knikt heftig jaLife is good
Doe ik gratiz je weetquote:Op zondag 10 november 2024 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag, ben blij dat ik iedere dag meer en meer leerLife is good
![]()
M'n eerste vriendin had jaren achter me aan zitten vangen voor ik eindelijk een keer zwichtte!
Eentje heb ik op een meeting van gothic muziek fans leren kennen, alleen was zij een zeer gelovig grietje uit een dorpje in Zeeland die bevriend met 1 van de aanwezigen was, en ik was de enige andere daar die er een beetje normaal uit zag, en de volgende dag had ze ff een lift van Zwolle naar Zeeland nodig!Tuurlijk, waarom niet?
Ik mocht alleen niet in het openbaar gezien worden met haar, want dan zouden mensen de conclusie kunnen trekken dat ik die avond niet terug naar huis zou rijden, dus dan zou ik duidelijk bij haar overnachten en dat kon natuurlijk niet!
Ook nog een Afrikaanse gehad, het zusje van een buurvrouw. (Buurvrouw wilde haar man verlaten voor mij, maar dat vond ik niet zo'n goed idee!Daarbij zag het zusje er veel knapper uit!
)
![]()
Hé Koekie!quote:Op zondag 10 november 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er is dus een forum op internet, fok.nl daar zitten allemaal typjes
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Echte Don Juan gespotquote:Op zondag 10 november 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
M'n eerste vriendin had jaren achter me aan zitten vangen voor ik eindelijk een keer zwichtte!
Eentje heb ik op een meeting van gothic muziek fans leren kennen, alleen was zij een zeer gelovig grietje uit een dorpje in Zeeland die bevriend met 1 van de aanwezigen was, en ik was de enige andere daar die er een beetje normaal uit zag, en de volgende dag had ze ff een lift van Zwolle naar Zeeland nodig!Tuurlijk, waarom niet?
Ik mocht alleen niet in het openbaar gezien worden met haar, want dan zouden mensen de conclusie kunnen trekken dat ik die avond niet terug naar huis zou rijden, dus dan zou ik duidelijk bij haar overnachten en dat kon natuurlijk niet!
Ook nog een Afrikaanse gehad, het zusje van een buurvrouw. (Buurvrouw wilde haar man verlaten voor mij, maar dat vond ik niet zo'n goed idee!Daarbij zag het zusje er veel knapper uit!
)
![]()
Ach, niemand is heiliger dan de paus...................................quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Wellewaar, als ik op blanke kerels zou vallen stond jij gewoon bovenaan mijn lijstje. Maar laten we maar blij zijn dat dat niet het geval isquote:
quote:Op zondag 10 november 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wellewaar, als ik op blanke kerels zou vallen stond jij gewoon bovenaan mijn lijstje. Maar laten we maar blij zijn dat dat niet het geval is![]()
![]()
![]()
![]()
* Monsterkoekie is getriggerd nuquote:Op zondag 10 november 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wellewaar, als ik op blanke kerels zou vallen stond jij gewoon bovenaan mijn lijstje. Maar laten we maar blij zijn dat dat niet het geval is![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 10 november 2024 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe vestjes besteld want jurken mag ik niet meerUw ADH vitamine Worst
Hij is wel een catch ja voor een vrouw. En ja ik weet hoe ie eruit ziet.quote:Op zondag 10 november 2024 18:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie is getriggerd nuLach met een schone bips![]()
Dit is echt nietszeggend zonder beeldmatriaal…quote:Op zondag 10 november 2024 18:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is wel een catch ja voor een vrouw. En ja ik weet hoe ie eruit ziet.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 18:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is wel een catch ja voor een vrouw. En ja ik weet hoe ie eruit ziet.
Ik rock dit kapsel!![]()
![]()
Dat is niet aan mijquote:Op zondag 10 november 2024 18:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is echt nietszeggend zonder beeldmatriaal…
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: