quote:Wat is je erfenis? Wat hoop je dat die erfenis is in Amsterdam? vraagt Abbring.
"Dat het de lieve stad blijft die het is."
Je hebt 'm ook liever gemaakt, zegt Abbring.
"Ik hoop het," zegt Van der Laan, terwijl hij weer tegen zijn tranen vecht.
Naar mijn mening mogen ze ontslagen worden.quote:Op zondag 10 november 2024 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Reactie van de winkelketen:
[ x ]
[ x ]
Joodse mensen zullen zich nu vast heel welkom voelen.
Wat maakt de gezelligheid van pro-pallie-gekkies precies grootstedelijk? Rotterdam heeft een vergelijkbare bevolkingssamenstelling als Amsterdam. Ik zie geen reden waarom het ook niet daar kan gebeuren.quote:Op zondag 10 november 2024 20:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Iets wat ik al heb gezegd: Rotterdam en Den Haag zijn boerendorpen in vergelijking met Amsterdam.
Oh nee, nu gaan ze failliet.quote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een slappe reactie. Boycotten die toko
Het narratief dat het uit de hand liep vanwege het gedrag van Maccabi-fans is kwaadaardig gelul, om het antisemitische karakter maar te kunnen ontkennen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:25 schreef havanagila het volgende:
En dan nog, er zijn zat supporters die wel erger roepen en doen, maar dan stapt niet half het theehuis op een scooter.
Nee joh, was niet serieus. Wat kan mij die winkel schelen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Oh nee, nu gaan ze failliet.
Al die schuimbekkende tokkies in dit topic om een tweet over een vlag
Vooralsnog is het daar niet gebeurd.quote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat maakt de gezelligheid van pro-pallie-gekkies precies grootstedelijk? Rotterdam heeft een vergelijkbare bevolkingssamenstelling als Amsterdam. Ik zie geen reden waarom het ook niet daar kan gebeuren.
De PVV wilde toch bij dit soort grootschalige rellen het leger inzetten, maar daar hoor ik de PVV niet meer over. o.a.quote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. CU was immers voor gezinshereniging (kabinet gevallen) en het CDA zou voor zich moeten spreken. 'Hoe is dit gif in onze samenleving gekomen'? Wat denk je zelf, Bontenbal..
Waar kan ik solliciteren bij ICI Paris XL?quote:Op zondag 10 november 2024 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
[ x ]
Klopt. Nu wordt het alleen door deze figuren zelf ook een jodenjacht genoemd. Ze proberen het niet eens meer te verbergen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:33 schreef Mylene het volgende:
Er is toch al lang een jacht op Joden gaande in Amsterdam? Alsof Joden nu veilig met hun keppeltje vrij kunnen lopen door de stad, omdat de Israėlische hooligans naar huis zijn.
Is de sleepwet hier wel voor bedoeld?quote:Op zondag 10 november 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En daar pak je alle Joden voor?![]()
Flikker op gast.
En de AIVD heeft een sleep-mogelijkeheid. Die pakken alle berichten ook van hier. Die hadden dit moeten zien aankomen. En dit is puur terrorisme. Alleen dan niet tegen de massa maar tegen een minderheid.
Zeer zwak. Super hard gefaald.
"We willen goedkope import-arbeiders maar niet de consequenties. "quote:Op zondag 10 november 2024 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ik ga er van uit dat dit in alle grote steden zal gaan gebeuren want het wordt nu toch ook al stiekem gedoogd ? Ze durven de marokkanen en andere moslims niet aan te pakken want het zijn er nu domweg te veel.quote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat maakt de gezelligheid van pro-pallie-gekkies precies grootstedelijk? Rotterdam heeft een vergelijkbare bevolkingssamenstelling als Amsterdam. Ik zie geen reden waarom het ook niet daar kan gebeuren.
Verbaast mij wel eigenlijk. Misschien is een verschil dat in Amsterdam meer joodse evenementen plaatsvinden. En het is geen links progressief gesticht.quote:Op zondag 10 november 2024 20:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vooralsnog is het daar niet gebeurd.
Dat hoeven ze ook niet want er staan toch geen consequenties tegenover. We hebben allemaal de beelden gezien van die beschamende vertoningen bij het holocaust museum, de 7 oktober herdenking en ga zo maar door.quote:Op zondag 10 november 2024 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt. Nu wordt het alleen door deze figuren zelf ook een jodenjacht genoemd. Ze proberen het niet eens meer te verbergen.
Dat laatste maakt zeker veel verschil. Daarom zou het Halsema sieren als ze aan zelfreflectie doet.quote:Op zondag 10 november 2024 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verbaast mij wel eigenlijk. Misschien is een verschil dat in Amsterdam meer joodse evenementen plaatsvinden. En het is geen links progressief gesticht.
Stel je voor dat het een bepaalde blauw/witte vlag zou zijn geweestquote:Op zondag 10 november 2024 20:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Oh nee, nu gaan ze failliet.
Al die schuimbekkende tokkies in dit topic om een tweet over een vlag
Het vraagstuk is groter en gaat niet over moslims maar over tuig: wie is er eigenlijk de baas op straat?quote:Op zondag 10 november 2024 20:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dit in alle grote steden zal gaan gebeuren want het wordt nu toch ook al stiekem gedoogd ? Ze durven de marokkanen en andere moslims niet aan te pakken want het zijn er nu domweg te veel.
Bij een protest van pro-pallie gekkies op Leiden Centraal liepen er mongooltjes van hun eigen ordedienst reizigers te irriteren. Dat soort gekkigheid zou je meteen de kop in moeten drukken maar ja....Nederland 🤮quote:Op zondag 10 november 2024 20:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dit in alle grote steden zal gaan gebeuren want het wordt nu toch ook al stiekem gedoogd ? Ze durven de marokkanen en andere moslims niet aan te pakken want het zijn er nu domweg te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |