De PVV beloofde gouden bergen maar om mee te mogen regeren deden ze zoveel water bij de wijn dat men voor evenveel geld op het CDA of CU had kunnen stemmen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De PVV wordt helaas op allerlei manieren tegengewerkt zul je bedoelen. Als het aan de PVV lag zouden er nu al 'jongeren' worden uitgezet, en dat zou uitstekend beleid zijn.
Nogal wat mensen hier dromen er van moslims te verjagen en daarna zijn de ‘linksen’ aan de beurt. Want een zondebok zullen ze ALTIJD hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wetten en mensenrechten werken de PVV tegen. Voor sommige mensen is het helaas en voor andere een geruststelling.
Ja die wetten en mensenrechten zijn er gelukkig om te voorkomen dat mensen doorslaan , dit wist de PVV al voordat ze hun plannen indiendequote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wetten en mensenrechten werken de PVV tegen. Voor sommige mensen is het helaas en voor andere een geruststelling.
Vergeet LHBTIQ+ en Joden niet. En zwarte en bruine mensen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nogal wat mensen hier dromen er van moslims te verjagen en daarna zijn de ‘linksen’ aan de beurt. Want een zondebok zullen ze ALTIJD hebben.
Dat is verder prima, we hoeven het niet eens te zijn. Ik wou alleen maar even uitleggen dat ik niet lukraak als een pavlov Deelder loop rond te kankerenquote:Op zondag 10 november 2024 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik snap je vergelijking wel en van mij mogen al die relschoppers een forse straf krijgen of het land uitgedonderd worden, maar ik vind het niet tellen voor een hele bevolking net zoals niet elke Israelier het eens zal zijn met de acties van hun land
Dat zijn slechts dromen. Men mag dromen. Maar je weet wat Borsato ooit zong.quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nogal wat mensen hier dromen er van moslims te verjagen en daarna zijn de ‘linksen’ aan de beurt. Want een zondebok zullen ze ALTIJD hebben.
Nee hoor, en van mij hoeven echt niet alle moslims/Marokkanen weg. Alleen de criminele exemplaren en zij die kotsen op het Westen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn we het daar over eensquote:Op zondag 10 november 2024 17:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, en van mij hoeven echt niet alle moslims/Marokkanen weg. Alleen de criminele exemplaren en zij die kotsen op het Westen.
Ik droom en fantaseer liever over leuke dingen, maar goed.quote:Op zondag 10 november 2024 17:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat zijn slechts dromen. Men mag dromen. Maar je weet wat Borsato ooit zong.
Dat is je eigen interpretatie en daar zal geweldig gebruik van gemaakt worden (tenminste, ik zou dat doen; wanneer ik zo in elkaar zou zitten).quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee eens gaan we het niet worden en dat geeft nietquote:Op zondag 10 november 2024 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is verder prima, we hoeven het niet eens te zijn. Ik wou alleen maar even uitleggen dat ik niet lukraak als een pavlov Deelder loop rond te kankeren.
Ik leer hier dat Jodenhaat in de islam en de Marokkaan zit. Er wonen in Nederland 1 miljoen moslims.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Door die linkse trut staat Amsterdam wereldwijd negatief op de kaart.
Nou nee, niet echt. CU was immers voor gezinshereniging (kabinet gevallen) en het CDA zou voor zich moeten spreken. 'Hoe is dit gif in onze samenleving gekomen'? Wat denk je zelf, Bontenbal..quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef torentje het volgende:
[..]
De PVV beloofde gouden bergen maar om mee te mogen regeren deden ze zoveel water bij de wijn dat men voor evenveel geld op het CDA of CU had kunnen stemmen.
Tja, op een gegeven moment moet je toch wel gaan concluderen dat bepaalde groepen in het Westen voor veel problemen zorgen. Maar als je ideeën hebt hoe de goed geïntegreerde migranten van dit soort tuig is de scheiden, brand los ..quote:Op zondag 10 november 2024 17:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik snap je vergelijking wel en van mij mogen al die relschoppers een forse straf krijgen of het land uitgedonderd worden, maar ik vind het niet tellen voor een hele bevolking net zoals niet elke Israelier het eens zal zijn met de acties van hun land
Maar het is linkse stad. Ze zullen daar waarschijnlijk niet Annabel Nanninga als burgemeester willen hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Door die linkse trut staat Amsterdam wereldwijd negatief op de kaart.
Ik denk het niet eens meer, ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 10 november 2024 16:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat een heleboel mensen op een heleboel plekken zich inmiddels niet meer uit durven te spreken over hun Joodse afkomst.
Enige reden waarom Amsterdam links is omdat daar mensen met te veel geld en moslims qua sociale huur kunnen wonen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar het is linkse stad. Ze zullen daar waarschijnlijk niet Annabel Nanninga als burgemeester willen hebben.
Er is geen verzet tegen Palestina. Palestina bestaat voor een groot deel niet en de mensen die daar wonen worden door genocide weggekamd.quote:Op zondag 10 november 2024 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat dat tuig weerwoord kreeg, jammer dat het vanuit het buitenland moest komen.
Het verzet tegen Palestina gaat alleen maar toenemen, elke keer als die terroristen zich weer laten zien neemt het begrip af.
Onzin. En ik wist niet dat de criteria voor een sociale huurwoning in Amsterdam is dat moslim moet zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Enige reden waarom Amsterdam links is omdat daar mensen met te veel geld en moslims qua sociale huur kunnen wonen.
Linkse mensen zoeken nou eenmaal een soort van neerbuigend medelijden qua hobby.
Dan nog is deze man zich natuurlijk niet aan het verdedigen maar een taxi aan het vernielen.quote:Op zondag 10 november 2024 17:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat hier niet iets aan vooraf is gegaan? Misschien weigerde de taxichauffeur deze supporter te vervoeren omdat hij uit Israël kwam? Misschien schold hij hem wel uit voor KKJood? Dat weten we niet hè! Nee, uit het niets wordt een taxi vernield. Natuurlijk!
Nee, ik ben consistent.quote:Op zondag 10 november 2024 16:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je bent inderdaad erg consequent in het aanvallen van mensen die niet op dezelfde lijn zitten als jij. Deze ook beschuldigen voor van alles en nog wat.
Wellicht heeft hij geërfd.quote:Op zondag 10 november 2024 17:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin. En ik wist niet dat de criteria voor een sociale huurwoning in Amsterdam is dat moslim moet zijn.![]()
Zou @:Heatwave rijk zijn trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |