Snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Enige reden waarom Amsterdam links is omdat daar mensen met te veel geld en moslims qua sociale huur kunnen wonen.
Linkse mensen zoeken nou eenmaal een soort van neerbuigend medelijden qua hobby.
Nee, Palestina bestaat als een land niet, het heeft ook nooit bestaan en er is geen genocide gaande. De groep Arabieren zichzelf 'de Palestijnen' noemen zijn alleen maar in omgeving toegenomen de afgelopen decennia en niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 10 november 2024 17:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er is geen verzet tegen Palestina. Palestina bestaat voor een groot deel niet en de mensen die daar wonen worden door genocide weggekamd.
White savior complex, ook racistisch trouwens, iedereen is racistischquote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Linkse mensen zoeken nou eenmaal een soort van neerbuigend medelijden qua hobby.
quote:Op zondag 10 november 2024 17:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt.
Omarmen de multiculturele samenleving maar brengen hun kinderen wel naar een witte school.
Dit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 november 2024 17:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt.
Omarmen de multiculturele samenleving maar brengen hun kinderen wel naar een witte school.
Goh, net als het christendom, vooral de Jezuiëten. Is al wel een tijdje geleden.quote:Op zondag 10 november 2024 17:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het land Israel in je post met de Religie Islam, dat slaat al nergens op.
Maar stel dat ik je post wel serieus neem en Islam vergelijk met de cultuur in de landen waar het de heersende religie was, dan hebben die landen ongelooflijk veel bijgedragen de wetenschap?
Jij bent niet de slimste he of wel
En zo wordt geweld en vernieling tegen een hardwerkende taxichauffeur goed gepraat door tuigquote:Op zondag 10 november 2024 17:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat hier niet iets aan vooraf is gegaan? Misschien weigerde de taxichauffeur deze supporter te vervoeren omdat hij uit Israël kwam? Misschien schold hij hem wel uit voor KKJood? Dat weten we niet hè! Nee, uit het niets wordt een taxi vernield. Natuurlijk!
Het is niet echt moeilijk, tuig wat dit veroorzaakt mag van mij ook exit richting de woestijn, een moslim die hier bijvoorbeeld al jaren zijn eigen winkel heeft past weer niet in dit beeld en zou niet gewoon moeten kunnen blijvenquote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, op een gegeven moment moet je toch wel gaan concluderen dat bepaalde groepen in het Westen voor veel problemen zorgen. Maar als je ideeën hebt hoe de goed geïntegreerde migranten van dit soort tuig is de scheiden, brand los ..
Ik vrees dat de realiteit is dat heel moslims in het Westen het gedachtegoed van dit soort mensen delen. Helaas wordt in de breedte dit echt beleefd als een religieuze strijd. Voor de moslims die dit zo beleven, zou hier simpelweg geen plek moeten zijn want dat ontaard dus in het antisemitisme dat we nu zien.
Domme bijlmermutsen.quote:
Nooit van gehoord maar ik denk inderdaad dat het zoiets is. Lekker veel poen op de bank en in de stenen. Geen enkel probleem. Dan komen ineens linkse hobby's zoals klimaat, bakfietsen (status) en minderheidsliefde naar voren.quote:Op zondag 10 november 2024 17:53 schreef Zoddie het volgende:
[..]
White savior complex, ook racistisch trouwens, iedereen is racistisch
Kunnen ze mooi compenseren met alle boetes van vandaag.... oh wacht...quote:Op zondag 10 november 2024 17:55 schreef halfway het volgende:
Dam staat weer vol met Politie alsof het niks kost.
1. Fans van Maccabi Tel Aviv en anderen (bijvoorbeeld een Oekraïner) zijn aangevallen omdat ze mogelijk Joods waren, niet vanwege het feit dat fan zijn van een club. Dit was geen supportersgeweld.quote:Op zondag 10 november 2024 17:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ajax supporters noemen zich ook joden, omdat de club oorspronkelijk joods was. Een simpele geuzennaam.
Wanneer synagoges aangevallen worden of er wordt opgeroepen tot het geweld plegen bij joden vanwege hun geloof kan je spreken van antisemitisme.
Heb ik gedaan. Nu hoeven m'n kinderen niet meer bang te zijn om in de speeltuin bedreigd en aangevallen te worden, de auto staat veilig op de eigen oprit, er ligt geen afval op straat en er wordt niet maandelijks ingebroken.quote:Op zondag 10 november 2024 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik verkopen en een grote villa buiten Amsterdam kopen. Daar kun je mee cashen.
En dan is dat nog wel de goede kant. Kan je nagaan hoe 'agressief' zo'n links dan wel niet isquote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nogal wat mensen hier dromen er van moslims te verjagen en daarna zijn de ‘linksen’ aan de beurt. Want een zondebok zullen ze ALTIJD hebben.
Dat zeg ik ook, consistent in je onzin.quote:Op zondag 10 november 2024 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik ben consistent.
Probeer het eens
Dan woonde je niet in een veilige wijk.quote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Nu hoeven m'n kinderen niet meer bang te zijn om in de speeltuin bedreigd en aangevallen te worden, de auto staat veilig op de eigen oprit, er ligt geen afval op straat en er wordt niet maandelijks ingebroken.
't Is niet al te best gesteld met de hoofdstad.
Niet dat jijzelf bekend staat om je ijzersterke argumenten.quote:Op zondag 10 november 2024 18:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, consistent in je onzin.
Omarmen de multiculturele samenleving, tot er plannen zijn voor een AZC bij hun in de straat.quote:Op zondag 10 november 2024 17:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt.
Daar gaat het dan ook niet om.quote:Op zondag 10 november 2024 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is niet echt moeilijk, tuig wat dit veroorzaakt mag van mij ook exit richting de woestijn, een moslim die hier bijvoorbeeld al jaren zijn eigen winkel heeft past weer niet in dit beeld en zou niet gewoon moeten kunnen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |