Tja de verboden demonstratie. Zie hier de handhaving in onze hoofdstad.quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het is ook wel een bepaald type mens dat hier op afkomt_!
[ afbeelding ]
Taalkundig ben jij in elk geval niet de slimste als ik het zo bekijk.quote:Op zondag 10 november 2024 17:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar stel dat ik je post wel serieus neem en Islam vergelijk met de cultuur in de landen waar het de heersende religie was, dan hebben die landen ongelooflijk veel bijgedragen de wetenschap?
Jij bent niet de slimste he of wel
Ik krijg de neiging met een Nederlandse vlag daar rond te lopen en het Wilhelmus te zingen als tegengeluid van deze figuren.quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, consistent in mijn afgrijzen van religieus, conservatief geïnspireerd tribalisme.quote:Op zondag 10 november 2024 18:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, consistent in je onzin.
Dit was vanmiddag???quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]
Het is jammer dat je hier alleen die 100 extremisten bereikt aan alle kanten. Je zou een eigen pamflet moeten gaan schrijven met dit soort teksten. Wellicht dat dat wat uithaalt.quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, consistent in mijn afgrijzen van religieus, conservatief geïnspireerd tribalisme.
Deed ik al bij Trump en z'n evangelicals, bij katholieken die geen vrouwen willen toelaten tot het ambt, bij calvinisten die homoseksualiteit als zonde zien en doe ik nu bij de schijnheilige pro-Pallie demonstranten.
Als er een volk is dat geen moer geeft of mensenrechten of menselijk leed, zijn het wel de met heilige boeken uitgeruste conservatieve religieuzen, voor wie het maar om één ding gaat:
HOE KOM IK IN DE HEMEL.
Voor de Trumpisten? Stemmen op een debiel omdat 'ie met de Bijbel zwaait en onaardige dingen zegt over flikkers. Bij katholieken? Stemmen op lieden die vooral terug willen naar alles voor Vaticanum II. Bij calvinisten? Stemmen op de SGP, terug naar de oertijd. Bij pro-Pallie tuig? Ineens heel betrokken zijn bij menselijk leed omdat het broeders en zusters betreft. Broeders en zusters die, wanneer ze het wagen hun geloof te verlaten, volgens de meeste islamgeleerden ter dood moeten worden gebracht.
M.a.w.: Grow up en denk een keer voor jezelf, en dat geldt voor alle religieuzen.
Dan ben je waarschijnlijk degene die nog uitgescholden/mishandeld en opgepakt wordt ookquote:Op zondag 10 november 2024 18:10 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging met een Nederlandse vlag daar rond te lopen en het Wilhelmus te zingen als tegengeluid van deze figuren.
Ben je zelf zo'n teleurgestelde PVV stemmer?quote:Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef torentje het volgende:
[..]
De PVV beloofde gouden bergen maar om mee te mogen regeren deden ze zoveel water bij de wijn dat men voor evenveel geld op het CDA of CU had kunnen stemmen.
Ja.quote:
Dat heb ik al in het OV wanneer er weer 67 talen door elkaar geschreeuwd worden.quote:Op zondag 10 november 2024 18:10 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging met een Nederlandse vlag daar rond te lopen en het Wilhelmus te zingen als tegengeluid van deze figuren.
En als je dan 'Waar de blanke top der duinen' gaat zingen, wordt je in elkaar getimmerd omdat blank, wit moet zijnquote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk degene die nog uitgescholden/mishandeld en opgepakt wordt ook
Even een verzetje tussen de chemo's door?quote:Op zondag 10 november 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja de verboden demonstratie. Zie hier de handhaving in onze hoofdstad.
Die kale vrouw is wel een geval apart trouwens.
De echte strijder.quote:Op zondag 10 november 2024 18:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Even een verzetje tussen de chemo's door?
Bezig met een bundel. Maar ik zit in academia, en daar is afwijken van de intersectionele bubbel een hate crime.quote:Op zondag 10 november 2024 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is jammer dat je hier alleen die 100 extremisten bereikt aan alle kanten. Je zou een eigen pamflet moeten gaan schrijven met dit soort teksten. Wellicht dat dat wat uithaalt.
Ik ruik het zweet door mijn beeldscherm.quote:Op zondag 10 november 2024 18:08 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bezig met een bundel. Maar ik zit in academia, en daar is afwijken van de intersectionele bubbel een hate crime.
Tja, niet iedereen kan in Amsterdam Zuid wonenquote:Op zondag 10 november 2024 18:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan woonde je niet in een veilige wijk.
De politie zijn helden op sokken. Nu de aandacht vol is gevestigd op het laffe optreden zullen ze nu dus wel optreden.quote:Op zondag 10 november 2024 18:25 schreef Poefbank het volgende:
Zijn er al tekenen dat de scooterratten vanavond weer uit hun hol komen voor paspoortcontroles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |