SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh als dat alles isquote:Op zondag 10 november 2024 15:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou de kast uit elkaar vouwen zodat je schroeven voor de planken erin kan schroeven?
Of je moet er al iets tegen de zijwanden aanzetten zodat het open blijft staanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet niet of ik trotst op dit aantal moet zijn of verdrietig.Trotste mama van Ambar
Of er zelf in gaan staan. Nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 10 november 2024 15:24 schreef Lovely het volgende:Nou de kast uit elkaar vouwen zodat je schroeven voor de planken erin kan schroeven? Of je moet er al iets tegen de zijwanden aanzetten zodat het open blijft staan
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ach, je hebt goed gewerkt tussendoor!quote:Op zondag 10 november 2024 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet of ik trotst op dit aantal moet zijn of verdrietig.![]()
![]()
Anders een man aanspreken op straat, die heeft dat zo gefixt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb daar een eigen man voor.quote:Op zondag 10 november 2024 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders een man aanspreken op straat, die heeft dat zo gefixt!Trotste mama van Ambar
Is die nog niet in de soep terecht gekomen?quote:Op zondag 10 november 2024 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb daar een eigen man voor.![]()
Maar ik heb geen vent nodig om Ikea in elkaar te zettenTrotste mama van Ambar
Niet nodig, hij is van het goede soort.quote:Op zondag 10 november 2024 15:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is die nog niet in de soep terecht gekomen?Trotste mama van Ambar
Ohquote:Op zondag 10 november 2024 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
What about this?
Dikke belgische praline met drank bolk![]()
![]()
Ze bestaan. Mannen in mijn omgeving die naar mij kijken en een mens zien en niet een neukbaarobject. Dan hebben we het over goede mannen.Trotste mama van Ambar
Wtf!?quote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker zeg, ruzie in trein pakken allebei een mes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hadden ruzie over wie de beste techniek had om een wortel fijn te snijden?quote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker zeg, ruzie in trein pakken allebei een mesOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
He verdommequote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker zeg, ruzie in trein pakken allebei een mes
Werewolf
quote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wollahquote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker zeg, ruzie in trein pakken allebei een mes![]()
Waren wel wat reizigers die heb tegenhouden en uit elkaar hielden.
Staan nu stil wachtend op politieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alles nu wel onder controle voor zover?quote:Op zondag 10 november 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Waren wel wat reizigers die heb tegenhouden en uit elkaar hielden.
Staan nu stil wachtend op politieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gezellige boel daarquote:Op zondag 10 november 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik wil hier iets op zeggen, maar ik laat het maarquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kurwa!quote:
Naja zo beleef je nog eens iets op je zondagmiddagCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja geen idee waar die twee nu zijn, zijn wrs station uitquote:Op zondag 10 november 2024 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles nu wel onder controle voor zover?Uw ADH vitamine Worst
Hopelijk worden ze beiden naar het popo station geklapt of meegesleept door een uit de kluiten gewassen Herderquote:Op zondag 10 november 2024 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja geen idee waar die twee nu zijn, zijn wrs station uitOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ik weer iets verkeerds gezegd?quote:Op zondag 10 november 2024 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil hier iets op zeggen, maar ik laat het maar![]()
Kunnen bamischijven zwemmen?
Volgens mij wel hihi
Ze doen blub blub. Iig waren ze lekker gaarWerewolf
Nooit toch?quote:Op zondag 10 november 2024 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerds gezegd?![]()
Ja niet dat ik weet, maar soms zie ik blijkbaar de inkoppers nietquote:
Beroepsactivist. Ik wist niet dat dat ook al een beroep isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat schuift dat?quote:Op zondag 10 november 2024 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Beroepsactivist. Ik wist niet dat dat ook al een beroep isUw ADH vitamine Worst
Betaald boos gaan lopen doen?quote:Op zondag 10 november 2024 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Beroepsactivist. Ik wist niet dat dat ook al een beroep is![]()
Ik las in het artikel op nu.nl over het verboden protest over Beroepsactivist Frank van der LindeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is hij een ZZP'er die ingehuurd kan worden om verontwaardig iets te gaan staan roepen met een spandoek in z'n klauwen?quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik las in het artikel op nu.nl over het verboden protest over Beroepsactivist Frank van der Linde
Dat kwam al in de jaren '90 in een Donald Duck stripje voor!![]()
![]()
Google leerde me ook dat er inderdaad activisten zijn die betaald worden.quote:Op zondag 10 november 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Is hij een ZZP'er die ingehuurd kan worden om verontwaardig iets te gaan staan roepen met een spandoek in z'n klauwen?
Dat kwam al in de jaren '90 in een Donald Duck stripje voor!
En dat de omzet van Greenpeace 300 miljoen per jaar is. Ik twijfel of dat wel klopt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Stukje fudgeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog op het lijstje:
- planten water geven
- rode kool maken om in te vriezen
- kast bij de tv organiseren
- winterdorp opbouwenTrotste mama van Ambar
Even mijn UI verandert voor de goede sfeerTrotste mama van Ambar
Ja het kost uiteraard wel flink wat geld om per Jumbo Jet naar allerlei landen te vliegen om daar voor het klimaat te gaan protesteren!quote:Op zondag 10 november 2024 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Google leerde me ook dat er inderdaad activisten zijn die betaald worden.
En dat de omzet van Greenpeace 300 miljoen per jaar is. Ik twijfel of dat wel klopt.
En ze hebben ook projectjes gehad om met tonnen aan staal energiezuinige boten te maken zodat ze olietanekrs kunnen gaan trollen.![]()
Heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 10 november 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Even mijn UI verandert voor de goede sfeerUw ADH vitamine Worst
Je kunt bij GreenPeace gewoon opvragen waar hun geld vandaan komt en waar het heen gaat. Hoef je niet naar te gissen.Trotste mama van Ambar
Jaarverslag staat gewoon online.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt bij GreenPeace gewoon opvragen waar hun geld vandaan komt en waar het heen gaat. Hoef je niet naar te gissen.
24 miljoen omzet in Nederland in 2023, dan zal die 300 miljoen ook wel kloppen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Woei!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Er van uitgaan dat GreenPeace geen schaduwboekhouding heeftquote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt bij GreenPeace gewoon opvragen waar hun geld vandaan komt en waar het heen gaat. Hoef je niet naar te gissen.![]()
Heerlijk naïef![]()
![]()
Ik zoek er niets achter, het is algemeen bekend dat GreenPeace hier en daar wat clandestiene zaken bekostigd.quote:![]()
Plonker de plonker de plonkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee helemaal niet. Ik wilde je aanraden om naar een bepaalde wijk in een bepaalde stad te gaan. Daar gebeuren dit soort 'gezellige acties' aan de lopende bandquote:Op zondag 10 november 2024 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerds gezegd?
Je valt mij aan op GreenPeace. Ik heb alleen gezegd dat je een jaarverslag op kunt vragen.quote:Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter, het is algemeen bekend dat GreenPeace hier en daar wat clandestiene zaken bekostigd.
Dat is een beetje mij aanvallen op het feit dat ik zeg dat je melk kunt kopen in de supermarkt en dan een heel verhaal gaat houden over hoe slecht dat wel niet is.
Ik wil geen discussie, ik heb er niet om gevraagd.Trotste mama van Ambar
Wij zijn zowel trots alsmede dankbaarquote:
quote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zijn zowel trots alsmede dankbaar![]()
![]()
![]()
Scheelt de hulpdiensten ook weer een hoop als er niet de hele zondag stank overlast meldingen komenquote:
quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Scheelt de hulpdiensten ook weer een hoop als er niet de hele zondag stank overlast meldingen komen![]()
![]()
Hoe gaat het met je nieuwe huisje?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach stapje voor stapje gaat het in de juiste richting, maar er moet uiteraard nog heel veel gebeuren.quote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe huisje?
Mini-ToT slaapt nogal onrustig in zijn kamertje dus heb ik gisteren en vandaag een begin gemaakt aan een slaapkamer op zolder voor hem:
Voorlopig ff met een stapel matrassen aangezien zijn bed niet naar zolder te krijgen is. Eerst ff kijken of hij daar wél rustig kan slapen.
Verder ook nog met dit projectje bezig:
(Maar het meeste lijm is er al wel van af.Nu de verf nog. )
![]()
Feestneus.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je geen leuk fleurig dekbedovertrek voor om zn dekbed?quote:Op zondag 10 november 2024 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach stapje voor stapje gaat het in de juiste richting, maar er moet uiteraard nog heel veel gebeuren.
Mini-ToT slaapt nogal onrustig in zijn kamertje dus heb ik gisteren en vandaag een begin gemaakt aan een slaapkamer op zolder voor hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorlopig ff met een stapel matrassen aangezien zijn bed niet naar zolder te krijgen is. Eerst ff kijken of hij daar wél rustig kan slapen.
Verder ook nog met dit projectje bezig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Maar het meeste lijm is er al wel van af.Nu de verf nog. )
Maar ziet er al mooi uit hoor! Hopelijk is de geluidsoverlast daar minder. Anders moet hij toch maar bij jou op de kamer
Uw ADH vitamine Worst
Nee, die overtrekken zijn naar zijn mama gegaan. Ik kan wel wat kopen, maar dat dekbed gebruikt hij sowieso niet!quote:Op zondag 10 november 2024 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je geen leuk fleurig dekbedovertrek voor om zn dekbed?
Maar ziet er al mooi uit hoor! Hopelijk is de geluidsoverlast daar minder. Anders moet hij toch maar bij jou op de kamerDe luchtige sprei op bed is hem al meer dan warm genoeg!
![]()
![]()
Oh, ik kan wel meer steden bedenken waar ik dan heen kan gaanquote:Op zondag 10 november 2024 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik wilde je aanraden om naar een bepaalde wijk in een bepaalde stad te gaan. Daar gebeuren dit soort 'gezellige acties' aan de lopende band
quote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je valt mij aan op GreenPeace. Ik heb alleen gezegd dat je een jaarverslag op kunt vragen.
Dat is een beetje mij aanvallen op het feit dat ik zeg dat je melk kunt kopen in de supermarkt en dan een heel verhaal gaat houden over hoe slecht dat wel niet is.
Ik wil geen discussie, ik heb er niet om gevraagd.![]()
![]()
![]()
Inspireer onsquote:Op zondag 10 november 2024 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel meer steden bedenken waar ik dan heen kan gaan
Uw ADH vitamine Worst
Zit je er nu op te FOK!ken?quote:Op zondag 10 november 2024 16:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heeft iemand mijn telefoon gezien?![]()
Ik niet.quote:Op zondag 10 november 2024 16:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heeft iemand mijn telefoon gezien?![]()
ImmerI'm surrounded by morons!
Ja, het ging mij vooral het uiterlijk, niet de functionaliteitquote:Op zondag 10 november 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, die overtrekken zijn naar zijn mama gegaan. Ik kan wel wat kopen, maar dat dekbed gebruikt hij sowieso niet!De luchtige sprei op bed is hem al meer dan warm genoeg!
.
Bijvoorbeeld een good morning road map dekbed. Ik dacht even dat er koffie, douchen en zo op zou staan, maar helaas, het is gewoon een straat![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_34.40.ProductImageCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Aww zo schattigquote:Op zondag 10 november 2024 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het ging mij vooral het uiterlijk, niet de functionaliteit.
Bijvoorbeeld een good morning road map dekbed. Ik dacht even dat er koffie, douchen en zo op zou staan, maar helaas, het is gewoon een straat
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_34.40.ProductImage♡♡♡♡![]()
Waarheen leidt de weg?quote:Op zondag 10 november 2024 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een good morning road map dekbed. Ik dacht even dat er koffie, douchen en zo op zou staan, maar helaas, het is gewoon een straat
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_34.40.ProductImage![]()
Gewoon naar de dood uiteindelijk.quote:
Of is dat niet een top 10 begrafenis liedje?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, was ophangen en boodschappen doen.![]()
![]()
Whehe geinig!quote:Op zondag 10 november 2024 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_34.40.ProductImage
Tevens: sushi genot hier!![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 10 november 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe geinig!
Tevens: sushi genot hier!![]()
![]()
Blijkbaar!quote:Op zondag 10 november 2024 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doen die tegenwoordig ook aan Sushi?
Nou ja, er werkt daar van alles behalve blanken of Japanners!![]()
![]()
Als het eten maar goed isquote:Op zondag 10 november 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Nou ja, er werkt daar van alles behalve blanken of Japanners!![]()
![]()
Helena helenaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Hey herenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey lovelyquote:
Wel met een sausje?quote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
En om 15.00 had ik ook al een lading kipnuggets gegeten!
#viesdik
Ja en de boel ook weer op zijn plaats. Alleen nog dweilen. Maar geen Puf meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welkom in ons teamquote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
En om 15.00 had ik ook al een lading kipnuggets gegeten!
#viesdik![]()
![]()
Ah dat kan morgen ook welquote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de boel ook weer op zijn plaats. Alleen nog dweilen. Maar geen Puf meer
17.000 x 301 = 5.117.000 posts. Dat is nog eens wat.
[door het slotje posts van de mods niet meegerekend]![]()
Pittig welquote:Op zondag 10 november 2024 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gouda's Glorie spicy hot, met een FLINKE scheut tobasco er door.
Kan morgen ook nog.quote:Op zondag 10 november 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de boel ook weer op zijn plaats. Alleen nog dweilen. Maar geen Puf meer
Het belangrijkste is gedaan.![]()
Ik vind die smoked tabasco erg lekker, ook door de pindasaus gaat er een heel flesje bijquote:Op zondag 10 november 2024 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gouda's Glorie spicy hot, met een FLINKE scheut tobasco er door.
Lach met een schone bips![]()
Oew, ik wist niet dat dat bestond!quote:Op zondag 10 november 2024 17:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind die smoked tabasco erg lekker, ook door de pindasaus gaat er een heel flesje bij
Ik heb wel eens powdered smoke gehad, en uiteraard ook liquid smoke maar dat vond ik gruwelijk bitter.![]()
Wat je in huis hebt , of anders wat lekkers halen/bestellenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon die flesjes uit de supermarkt, staat ook smoked tabasco bij. Die is echt lekkerder dan de normale vind ik.quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew, ik wist niet dat dat bestond!
Ik heb wel eens powdered smoke gehad, en uiteraard ook liquid smoke maar dat vond ik gruwelijk bitter.Lach met een schone bips![]()
Ik heb nasi maar geen zin in koken..quote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat je in huis hebt , of anders wat lekkers halen/bestellen♡♡♡♡![]()
Ga ik zo snel mogelijk halen!quote:Op zondag 10 november 2024 17:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon die flesjes uit de supermarkt, staat ook smoked tabasco bij. Die is echt lekkerder dan de normale vind ik.![]()
![]()
Supermarkt in de buurt?quote:Op zondag 10 november 2024 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb nasi maar geen zin in koken..![]()
Knoflook soep en rolladeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan bestellen dusquote:Op zondag 10 november 2024 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb nasi maar geen zin in koken..
Knoflook moet je niet gaan eten als je die avond een date hebt
Entrecote in reepjes snijden, in vacuüm zak met smoked tabasco. 6 uurtjes in de koelkast laten intrekken. Die reepjes bakken en tussen verse afbakbroodjes donderen met sla, ui, feta en zelfgemaakte knoflooksaus.quote:
Lach met een schone bips![]()
Whehe, klinkt goed!quote:Op zondag 10 november 2024 17:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Entrecote in reepjes snijden, in vacuüm zak met smoked tabasco. 6 uurtjes in de koelkast laten intrekken. Die reepjes bakken en tussen verse afbakbroodjes donderen met sla, ui, feta en zelfgemaakte knoflooksaus.![]()
![]()
Duurt zo langquote:Op zondag 10 november 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Water invriezen en de ijsklontjes eten?♡♡♡♡![]()
Is ook een optie met kaas en of ham, als je dat hebtquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 17:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Entrecote in reepjes snijden, in vacuüm zak met smoked tabasco. 6 uurtjes in de koelkast laten intrekken. Die reepjes bakken en tussen verse afbakbroodjes donderen met sla, ui, feta en zelfgemaakte knoflooksaus.![]()
♡♡♡♡![]()
Wel kaasquote:Op zondag 10 november 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook een optie met kaas en of ham, als je dat hebt♡♡♡♡![]()
Dol.opquote:Op zondag 10 november 2024 17:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eieren zijn altijd dikke prima♡♡♡♡![]()
Ja niet naakt DTS'enquote:Op zondag 10 november 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is er een andere manier dan?
Lijkt mij geen goed ideequote:Op zondag 10 november 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]Met een stream op Onltfans.
"Haha, bolk!"
Weet ik niet, misschien welquote:Op zondag 10 november 2024 17:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed niet iedereen dat al?
Misschien wel een idee voor December danquote:Op zondag 10 november 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen is te afgeleid om terug te bolken?
Dan win je de maand gelijk!
Ja dan moet Monitor v2.0 wel werken tegen die tijd!quote:Op zondag 10 november 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel een idee voor December dan![]()
![]()
Daan de moulain moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel te hopen..quote:Op zondag 10 november 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan moet Monitor v2.0 wel werken tegen die tijd!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: