SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat laatste denk ik idd; de meesten waren er zeer tevreden over.quote:Op zondag 10 november 2024 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zegt dat wat over die rolgordijnen of meer over de twee linkerhanden van de reviewer
Een andere reviewer: "eenvoudig te installeren ondanks de handleiding"
Ja wat is er dan mis met de handleiding, mafkees???![]()
![]()
Zo maar eens even verder met de appelmoes maken en dan daarna maar even opruimen en de stofzuiger er doorheen halen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De stofzuiger door de appelmoes halen ....quote:Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens even verder met de appelmoes maken en dan daarna maar even opruimen en de stofzuiger er doorheen halen.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
De stofzuiger door de appelmoes halen ....!!!
![]()
Apart, maar okquote:Op zondag 10 november 2024 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
De stofzuiger door de appelmoes halen ....![]()
![]()
Aber natürlichquote:Op zondag 10 november 2024 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
De stofzuiger door de appelmoes halen ....Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit zou de nieuwe "Vis een optie?" kunnen zijn!quote:Op zondag 10 november 2024 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
De stofzuiger door de appelmoes halen ....![]()
![]()
Raar is een soort vreemdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Het zou mooi zijn als gebruikers de handleiding eens lezen.quote:
En ook eens lezen wat de foutmelding op het scherm is. Dat helpt met het foutzoeken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vreemd is wel wat raarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gedaanquote:Op zondag 10 november 2024 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag het even.
Ik kan het van hieruit niet zien.
♡♡♡♡![]()
SpanningThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toen ik technisch medewerker in een computerwinkel was, kreeg ik regelmatig de opmerking: "Mijn computer doet niets meer."quote:Op zondag 10 november 2024 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als gebruikers de handleiding eens lezen.
En ook eens lezen wat de foutmelding op het scherm is. Dat helpt met het foutzoeken.
Probeer dan maar eens uit te vissen wat er aan de hand is....
"Okee, wat gebeurt er als u op de powerknop drukt?"
- "Ja niets, dat zeg ik toch???"
"Dus de koeling van de pc gaat ook niet draaien?"
- "Jawel, dat wel!"
"Ah, dus hij doet wel iets."
- "Nee hij doet niets, dat zeg ik toch steeds???"
"Maar de koeling draait wel, dat is tenminste iets. Het beeld blijft zwart?"
- "Nee, er verschijnt wel van alles op."
"Krijgt u foutmeldingen te zien?"
- "Nee."
"Start Windows op?"
- "Ja, dat wel."
En uiteindelijk komt het er op neer dat die persoon gewoon één of ander probleempje in Windows heeft.
1x was het echte probleem zelfs dat hij geen geluid hoorde!
"Ja voor mij is geluid heel belangrijk, en als ik geen geluid heb, doet de computer voor mij dus niets!!!"
En maar vol blijven houden dat-ie gelijk heeft!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik technisch medewerker in een computerwinkel was, kreeg ik regelmatig de opmerking: "Mijn computer doet niets meer."
Probeer dan maar eens uit te vissen wat er aan de hand is....
"Okee, wat gebeurt er als u op de powerknop drukt?"
- "Ja niets, dat zeg ik toch???"
"Dus de koeling van de pc gaat ook niet draaien?"
- "Jawel, dat wel!"
"Ah, dus hij doet wel iets."
- "Nee hij doet niets, dat zeg ik toch steeds???"
"Maar de koeling draait wel, dat is tenminste iets. Het beeld blijft zwart?"
- "Nee, er verschijnt wel van alles op."
"Krijgt u foutmeldingen te zien?"
- "Nee."
"Start Windows op?"
- "Ja, dat wel."
En uiteindelijk komt het er op neer dat die persoon gewoon één of ander probleempje in Windows heeft.
1x was het echte probleem zelfs dat hij geen geluid hoorde!
"Ja voor mij is geluid heel belangrijk, en als ik geen geluid heb, doet de computer voor mij dus niets!!!"
En maar vol blijven houden dat-ie gelijk heeft!![]()
_!
![]()
Echt zo veel meegemaakt.....quote:
"De computer doet niets meer."
- "Doet de ventilator het nog wel?"
"Nee."
- "Kunt u de stekkers even nalopen? Kijken of alles er goed in zit?"
( Hoop gerommel.)
"Ja sorry het duurt even, het is hier nogal donker waardoor ik de kabels niet goed kan zien onder het bureau: ze zijn met de elektriciteit bezig hier."![]()
Levert wel mooie verhalen opquote:Op zondag 10 november 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo veel meegemaakt.....
"Nee."
( Hoop gerommel.)
"Ja sorry het duurt even, het is hier nogal donker waardoor ik de kabels niet goed kan zien onder het bureau: ze zijn met de elektriciteit bezig hier."![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee."
( Hoop gerommel.)
"Ja sorry het duurt even, het is hier nogal donker waardoor ik de kabels niet goed kan zien onder het bureau: ze zijn met de elektriciteit bezig hier."
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik kan ook wel een boek schrijven wat ik meegemaakt heb met gebruikers (en nog meemaak soms).Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook dat de koffiebekertjeshouder was afgebroken, terwijl CD-ROMspelers in die tijd 300 euro kostten.
Heb zelf ook broodkruimels uit een CD-ROMspeler moeten schudden omdat het ding niet meer werkte.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee."
( Hoop gerommel.)
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: