SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Er is duidelijk een feestje in de stad, er blijven mafkezen luidruchtig door de straat heen rennen en roepen en lachen enzo.![]()
Wij kijken de Belgische verraders en willen nu William Boeva adopteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gezellig toch?quote:Op zondag 10 november 2024 00:42 schreef ToT het volgende:
Er is duidelijk een feestje in de stad, er blijven mafkezen luidruchtig door de straat heen rennen en roepen en lachen enzo.![]()
wiequote:Op zondag 10 november 2024 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij kijken de Belgische verraders en willen nu William Boeva adopteren.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik wil ook eens de bloemetjes buiten zetten na een week werken hoorquote:Op zondag 10 november 2024 00:42 schreef ToT het volgende:
Er is duidelijk een feestje in de stad, er blijven mafkezen luidruchtig door de straat heen rennen en roepen en lachen enzo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een deelnemer zo een klein kaboutertje die grapjes vertelt op het podium.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Schattig toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oordopjes?quote:Op zondag 10 november 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal wel, maar als je al zo veel onrust in je flikker hebt zoals ik nu....![]()
Zoek een knuffelsmiley.quote:Op zondag 10 november 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal wel, maar als je al zo veel onrust in je flikker hebt zoals ik nu....
🤗Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dan heb ik je denk ik net en vriendschapsverzoek gestuurd!quote:Op zondag 10 november 2024 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb je likes gegeven hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Past er zo bij in het konijnenhok.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 00:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb ik je denk ik net en vriendschapsverzoek gestuurd!![]()
![]()
* DJMO mompelt iets Over hazes en een laatste sigaret....Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hij moest net een beetje wennen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 november 2024 00:54 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mompelt iets Over hazes en een laatste sigaret....![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
DolfjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ja. Ikquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
daar heb je genoeg volk bij jou langslopen geloof ikquote:
Uw ADH vitamine Worst
Het is nu ff wat rustiger, en ik denk niet dat ze Beastie Boys draaien in de stad!quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je genoeg volk bij jou langslopen geloof ik![]()
![]()
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Kan een heel stuk beter.quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?
Gescheiden en verhuisd naar een kluswoning, maar heb wel een fantastische zoon.
En daarzo?![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?lang gelee ja
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je was in ONZ-fb, dacht je dat het de slowchat was?quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?![]()
![]()
ik heb aardig wat Fokkers io FB maar meesten van erg lang geledenquote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb @:DJMO geaccepteerdSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hey, dankjewelquote:Oh, dat is naar om te horen. Hopelijk bevalt de nieuwe woning uiteindelijk! En fijn van je zoonquote:Op zondag 10 november 2024 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan een heel stuk beter.
Gescheiden en verhuisd naar een kluswoning, maar heb wel een fantastische zoon.
En daarzo?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Wil je er ook bij?quote:Op zondag 10 november 2024 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb aardig wat Fokkers io FB maar meesten van erg lang geleden![]()
![]()
Hoi Hema!quote:Hallo!quote:
Ben het verleerd! Hahaquote:Op zondag 10 november 2024 01:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je was in ONZ-fb, dacht je dat het de slowchat was?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ja de basis van het huis is gewoon goed, maar in de aanbouw (waar de keuken in zit) heb ik veel vocht.quote:Op zondag 10 november 2024 01:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey, dankjewel
[..]
Oh, dat is naar om te horen. Hopelijk bevalt de nieuwe woning uiteindelijk! En fijn van je zoon
Buiten dat valt alles wel stap voor stap op te knappen.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruiken jullie nog facebook actief?
Chatten, en soms een lading foto's van Mini-ToT plaatsen voor vrienden en familie.![]()
Af en toe, maar ik heb daar geen fokkers als vriend. Houd ik graag gescheiden.quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruiken jullie nog facebook actief?![]()
laatst nog ff ingelogd sinds lange tijd maar niemand lijkt meer iets te postenquote:Op zondag 10 november 2024 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten, en soms een lading foto's van Mini-ToT plaatsen voor vrienden en familie.Uw ADH vitamine Worst
Uhhh in juli toen ik met sp3c in Keulen was.quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruiken jullie nog facebook actief?
Oktober toen ik in mijn uppie in Spanje was.
Vorig weekend toen Jeroen los mocht![]()
![]()
Moet je maar gen Gen Z vrienden hebben daar!quote:Op zondag 10 november 2024 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatst nog ff ingelogd sinds lange tijd maar niemand lijkt meer iets te posten![]()
![]()
Dat is fijn! Een huis vinden is sowieso al niet makkelijk vandaag de dagquote:Op zondag 10 november 2024 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de basis van het huis is gewoon goed, maar in de aanbouw (waar de keuken in zit) heb ik veel vocht.
Buiten dat valt alles wel stap voor stap op te knappen.![]()
Hopelijk kan je er iets moois van maken
Ik heb je ook nog nooit gezocht. Of wat bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2024 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mij ooit gevonden hebt![]()
Jawel, vast wel!quote:Op zondag 10 november 2024 01:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is fijn! Een huis vinden is sowieso al niet makkelijk vandaag de dag![]()
Hopelijk kan je er iets moois van maken
Over 2 weken heb ik hier een warmtepompboiler en kan ik van het gas af. Dat is al iets.
Hopelijk heb ik tegen die tijd de trap ook geschuurd en geverfd.![]()
Goed bezigquote:Op zondag 10 november 2024 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, vast wel!
Over 2 weken heb ik hier een warmtepompboiler en kan ik van het gas af. Dat is al iets.
Hopelijk heb ik tegen die tijd de trap ook geschuurd en geverfd.
Haha ja en ik heb hier nog een cheap-ass badkamermeubel als tijdelijke vervanging voor het oude lelijke ding wat er nu hangt.quote:Moet ook nog geïnstalleerd worden.
![]()
Het gaat, laat ik het daar op houden. Heb een hele moeilijke periode achter de rug, maar ben langzaam aan het opkrabbelenquote:Haha, voorlopig nog niet klaar maar er zit progressie in dus!quote:Op zondag 10 november 2024 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja en ik heb hier nog een cheap-ass badkamermeubel als tijdelijke vervanging voor het oude lelijke ding wat er nu hangt.Moet ook nog geïnstalleerd worden.
Jawel!quote:Op zondag 10 november 2024 01:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het gaat, laat ik het daar op houden. Heb een hele moeilijke periode achter de rug, maar ben langzaam aan het opkrabbelen
[..]
Haha, voorlopig nog niet klaar maar er zit progressie in dus!
Maar moeilijke periode achter de rug?Maar dat is nu voorbij?
![]()
![]()
Ja, deze zomer zijn mijn ex en ik officieel uit elkaar gegaan. Als het alleen dat was dan oké, had ik daar wel overheen kunnen komen. Hoe het allemaal is gelopen is alleen heel moeilijk te verwerken voor me.quote:Op zondag 10 november 2024 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
Maar moeilijke periode achter de rug?Maar dat is nu voorbij?
Veel gezeik en gedoe?quote:Op zondag 10 november 2024 01:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, deze zomer zijn mijn ex en ik officieel uit elkaar gegaan. Als het alleen dat was dan oké, had ik daar wel overheen kunnen komen. Hoe het allemaal is gelopen is alleen heel moeilijk te verwerken voor me.
Join the club.![]()
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.Kolere.....
![]()
![]()
FortuinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.![]()
![]()
![]()
Pim door dat taart gifje van jou op de eerste pagina.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jee heftigquote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.♡♡♡♡![]()
Die was niet van mij.quote:Op zondag 10 november 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pim door dat taart gifje van jou op de eerste pagina.
Ik heb wel een link naar de video gepost waar het in voor kwam.![]()
![]()
heftigquote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja was niet makkelijk. En nog steeds niet. Dus nu focus ik me vooral op mijn werk en mijn hond. Gelukkig heb ik hem nog, mijn maatjequote:
Beter ja!quote:Op zondag 10 november 2024 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja was niet makkelijk. En nog steeds niet. Dus nu focus ik me vooral op mijn werk en mijn hond. Gelukkig heb ik hem nog, mijn maatje![]()
![]()
quote:Is het ook. Zoiets wens ik mijn ergste vijand nog niet toe om mee te maken.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.sterkte
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:31 schreef ToT het volgende:
Ja, weer proberen te slapen!Prettige vorotzetting hier!
![]()
![]()
Damn… sterkte.quote:Op zondag 10 november 2024 01:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, deze zomer zijn mijn ex en ik officieel uit elkaar gegaan. Als het alleen dat was dan oké, had ik daar wel overheen kunnen komen. Hoe het allemaal is gelopen is alleen heel moeilijk te verwerken voor me.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker beide! Wil ook wel slapen, maar dat lijkt me niet verstandig tijdens een nachtdienst
Dan is dts een prima afleiding
R.I.P DTS.![]()
Zeker! Daarom bedacht ik me ook opeens dat ik hier al lang niet meer was geweest. Lekker nachtbrakenquote:
dat is lekker de nacht doorkomen als je een niet al te drukke nachtdienst hebtquote:Op zondag 10 november 2024 02:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Daarom bedacht ik me ook opeens dat ik hier al lang niet meer was geweest. Lekker nachtbrakenUw ADH vitamine Worst
Ik zie hier all by myself en er is niks te doen. Dus nee, druk heb ik het nietquote:Op zondag 10 november 2024 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is lekker de nacht doorkomen als je een niet al te drukke nachtdienst hebt
InderdaadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arie koomenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey heyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch nog 1 iemand wakker, ik had al speciaal mijn laptop opengezet om eventjes te kunnen FOK!kenquote:.
![]()
Hello! Oh echt, had jij ooit hier gewoond of laat mijn geheugen mij in de steek?quote:Op zondag 10 november 2024 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was vorig weekend nog in jouw stadje![]()
![]()
Had daar 20 jaar geleden een relatie met iemandquote:Op zondag 10 november 2024 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hello! Oh echt, had jij ooit hier gewoond of laat mijn geheugen mij in de steek?
Heb nog 2 vriendinnen daar wonen.![]()
Er stond me iets bij van heul lang geledenquote:Op zondag 10 november 2024 02:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had daar 20 jaar geleden een relatie met iemand
Heb nog 2 vriendinnen daar wonen..
Dordrecht is een prima stad om op te groeien, om te blijven wat minder.
Nog wat restaurantjes hier bezocht toevallig of was je op huisbezoek?![]()
Momenteel wel daar ook ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij vriendin en haar man lekker eten, ouwehoeren en dag erna met de hondjes wandelenquote:Op zondag 10 november 2024 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er stond me iets bij van heul lang geleden.
Dordrecht is een prima stad om op te groeien, om te blijven wat minder.
Nog wat restaurantjes hier bezocht toevallig of was je op huisbezoek?![]()
Zo'n 5 jaar zo'n beetje in Dordt gewoond en vind 't nog steeds een heerlijke stad.![]()
Jawel hoor! Een leuk weekend gehad, al moet het nog zondag worden.quote:
Vrijdag een cabaret voorstelling gezien en vandaag de stad in geweest (niet mijn eigen stad gelukkig).
[ Bericht 0% gewijzigd door moemoe op 10-11-2024 02:37:08 ]![]()
Klinkt als een leuk dagjequote:Op zondag 10 november 2024 02:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij vriendin en haar man lekker eten, ouwehoeren en dag erna met de hondjes wandelen![]()
Zo'n 5 jaar zo'n beetje in Dordt gewoond en vind 't nog steeds een heerlijke stad..
Waar woon je tegenwoordig dan, als ik vragen mag. Een provincie in plaats van woonplaats mag ook
.
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1554 / +181 / +0 / 4185 / 4559
2. KillemWieft / 412 / +48 / +0 / 221 / 379
3. Dr.Mikey / 345 / +62 / +17 / 507 / 683
4. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
5. AardappelSchotel / 300 / +9 / +0 / 1400 / 1612
6. Lovely / 209 / +18 / +0 / 1342 / 1506
7. Rob / 199 / +9 / +5 / 194 / 244
8. Pinnenmutske / 184 / +41 / +2 / 716 / 908
9. hemarookworst / 159 / +36 / +4 / 449 / 574
10. ToT / 151 / +20 / +12 / 1083 / 1212
11. loveyoulongtime / 143 / +22 / +0 / 472 / 562
12. HappyCharly / 138 / +4 / +5 / 315 / 380
13. mario390 / 132 / +5 / +0 / 85 / 140
14. devzero / 124 / +7 / +1 / 283 / 357
15. Bally-b / 119 / +26 / +0 / 23 / 35
16. gebrokenglas / 118 / +31 / +0 / 621 / 712
17. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
18. kree / 100 / +99 / +0 / 34 / 75
19. mascara-klodder / 99 / +3 / +5 / 202 / 271
20. MizzezAmy / 89 / +8 / +0 / 863 / 975SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 02:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar ik ging 2 uur geleden al slapen![]()
![]()
Maar... Hij was mijn tweeling.
Oh... En DTS dan en de telling? En MyCroft?
Praat me even bij als je wil.
![]()
Vanaf december met pensioen.quote:Op zondag 10 november 2024 02:31 schreef moemoe het volgende:
Wait, what.
Bondage komt niet meer terug??!
R.I.P DTS.![]()
Ja eensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed gescoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 03:09 schreef moemoe het volgende:
Ik kom weer een andere keer buurten, bye peepz.![]()
![]()
Netjesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hocus pocusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LumosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kom hier even afkoelen.
Waar is @:KillemWieft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 november 2024 05:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ga zo weer plat. Hopelijk nog een paar uur slaap erbij pakken.
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh en slaap lekkerquote:Op zondag 10 november 2024 06:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguhhh Dot
En trusten ook allebei
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ga jij ook slapen. Zo ja. Slaap lekker en sweet dreamsquote:
Nee, ik ga nog niet slapen.quote:Op zondag 10 november 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ook slapen. Zo ja. Slaap lekker en sweet dreamsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat gaan we doen vandaag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig. Je blijft nog even.quote:
Erg hè tegen Almere nog wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zei jij laatst niet dat slapen voor vrouwen en kinderen wasquote:Op zondag 10 november 2024 06:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou wel willen slapen eigenlijk.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lekker slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik zie wie er waarschijnlijk gaan spelen dan heb ik eerlijk gezegd niet eens zin om te kijken.quote:
Klopt, daarom ben ik wakker.quote:Op zondag 10 november 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei jij laatst niet dat slapen voor vrouwen en kinderen was
Haha snap ik wel zo vroeg op de dag ook nog eens.quote:Op zondag 10 november 2024 06:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik zie wie er waarschijnlijk gaan spelen dan heb ik eerlijk gezegd niet eens zin om te kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En daarom ga je zo slapenquote:
Als ik speler was had ik me voor onbepaalde tijd afgemeld. “Ik kom wel weer als iedereen fit is.”quote:Op zondag 10 november 2024 06:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha snap ik wel zo vroeg op de dag ook nog eens.
Maar je bent geen speler dus hoef je je niet af te melden
quote:Op zondag 10 november 2024 06:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik speler was had ik me voor onbepaalde tijd afgemeld. “Ik kom wel weer als iedereen fit is.”
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
![]()
Als je als eens een 'keertje' ga slapen overdag, hoe lang slaap je dan gemiddeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal van die microslaapjes achter het stuur. 1-3 sec max.quote:Op zondag 10 november 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je als eens een 'keertje' ga slapen overdag, hoe lang slaap je dan gemiddeld?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Achter het stuur?quote:Op zondag 10 november 2024 06:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meestal van die microslaapjes achter het stuur. 1-3 sec max.
Dat kan toch geen mens volhouden met zo weinig slaap?
Slaappillen en zo helpt ook niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger speelde ik gemiddeld 3 wedstrijden per weekend.quote:Op zondag 10 november 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
Maar je bent geen speler dus hoef je je niet af te melden
O echt, en nu helemaal niets meer?quote:Op zondag 10 november 2024 06:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik gemiddeld 3 wedstrijden per weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was natuurlijk een grapje. Ik slaap zo’n 3-4 uurtjes per nacht.quote:Op zondag 10 november 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter het stuur?
Dat kan toch geen mens volhouden met zo weinig slaap?
Slaappillen en zo helpt ook niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alleen in m’n dromen. Geen grap.quote:Op zondag 10 november 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, en nu helemaal niets meer?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dacht al dat kan natuurlijk nooit.quote:Op zondag 10 november 2024 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje. Ik slaap zo’n 3-4 uurtjes per nacht.
3 tot 5 uur per nacht slaap ik, dus eigenlijk niet veel meer
Maar ik in de nacht, jij slaapt overdag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wordt je zeker heel vermoeid wakkerquote:Op zondag 10 november 2024 06:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen in m’n dromen. Geen grap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, eind van de nacht/begin van de ochtend.quote:Op zondag 10 november 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht al dat kan natuurlijk nooit.
3 tot 5 uur per nacht slaap ik, dus eigenlijk niet veel meer
Maar ik in de nacht, jij slaapt overdag?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap apneu heb je toch alleen als je slaapt? En niet als je wakker bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lange avonden heb je danquote:Op zondag 10 november 2024 06:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, eind van de nacht/begin van de ochtend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, teleurgesteld dat ik niet meer het lichaam van een jonge god heb.quote:Op zondag 10 november 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker heel vermoeid wakker
A gossie, maar daar kan je zelf wel wat aan doen toch, sporten en sportenquote:Op zondag 10 november 2024 06:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, teleurgesteld dat ik niet meer het lichaam van een jonge god heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo erg zit ik er nou ook weer niet mee.quote:Op zondag 10 november 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie, maar daar kan je zelf wel wat aan doen toch, sporten en sporten
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 06:35 schreef Dotteke het volgende:
Slaap apneu heb je toch alleen als je slaapt? En niet als je wakker bentWerewolf
quote:Op zondag 10 november 2024 06:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo erg zit ik er nou ook weer niet mee.
NOg nooit van gehoord eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net gelezen, als je behandeld wordt mag je na drie maanden weer auto rijdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb in psychiatrie kalmeermiddelen gekregen. Maakte dat ik niet meer alert was in het verkeer. Dus niet enkel door de slaapapneu.quote:
PoeheeWerewolf
O kijk dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 06:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb in psychiatrie kalmeermiddelen gekregen. Maakte dat ik niet meer alert was in het verkeer. Dus niet enkel door de slaapapneu.
Poehee
Maar je had ook wel gelijk, zeker de eerste 2 of als chauffeur je beroep is zelfs 3 maanden zo masker op hebben en dan moet je ook nog eens minder dan 15 ademstops peruur hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb toen de beslissing genomen van niet meer te rijden. Had ongevalletjes.quote:Op zondag 10 november 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk dat is een ander verhaal natuurlijk.
Maar je had ook wel gelijk, zeker de eerste 2 of als chauffeur je beroep is zelfs 3 maanden zo masker op hebben en dan moet je ook nog eens minder dan 15 ademstops peruur hebbenWerewolf
![]()
Goed besluit geweest, maar denk dat het meer van de pillen kwa, dan van je slaapapneu?quote:Op zondag 10 november 2024 06:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb toen de beslissing genolen van niet meer te rijden. Had ongevalletjes.
Maar wel verstandig MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
\_/aub een glas waterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee. Kan combinatie zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed besluit geweest, maar denk dat het meer van de pillen kwa, dan van je slaapapneu?
Maar wel verstandig MutskeWerewolf
\_/\__/> water, koffie of thee, tast toe
Kan ook, wel jammer maakt je toch meer afhankelijkquote:Op zondag 10 november 2024 06:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Kan combinatie zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Spoilerrrrrrrrrr aub
![]()
![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1554 / +181 / +0 / 4185 / 4559
2. KillemWieft / 434 / +48 / +22 / 233 / 409
3. Dr.Mikey / 381 / +62 / +53 / 511 / 696
4. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
5. AardappelSchotel / 300 / +9 / +0 / 1400 / 1612
6. Rob / 247 / +9 / +53 / 203 / 264
7. Lovely / 209 / +18 / +0 / 1342 / 1506
8. Pinnenmutske / 187 / +41 / +5 / 722 / 920
9. hemarookworst / 159 / +36 / +4 / 449 / 574
10. Bally-b / 159 / +26 / +40 / 30 / 47
11. ToT / 151 / +20 / +12 / 1083 / 1212
12. loveyoulongtime / 143 / +22 / +0 / 472 / 562
13. mascara-klodder / 143 / +3 / +49 / 207 / 283
14. HappyCharly / 138 / +4 / +5 / 315 / 380
15. mario390 / 132 / +5 / +0 / 85 / 140
16. devzero / 124 / +7 / +1 / 283 / 357
17. gebrokenglas / 118 / +31 / +0 / 621 / 712
18. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
19. kree / 100 / +99 / +0 / 34 / 75
20. MizzezAmy / 89 / +8 / +0 / 863 / 975SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Ja hoor GG komt de rust verstoren
Dacht dat je in slaap was gevallen KillemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 10 november 2024 07:17 schreef KillemWieft het volgende:
De grootste eikel van het halfrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Mutske heeft gesproken
quote:Op zondag 10 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat je in slaap was gevallen Killem
quote:Op zondag 10 november 2024 07:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De grootste eikel van het halfrond
gedaan met de rust Justin is in da houseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EN toch mag hij het doen, jij je weerwolfje hij zijn plaatjesquote:Op zondag 10 november 2024 08:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry killem maar het wordt irritant
Geeft niet.quote:Op zondag 10 november 2024 08:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry killem maar het wordt irritantProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hahaha jaquote:Op zondag 10 november 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toch mag hij het doen, jij je weerwolfje hij zijn plaatjesWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: