SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Er is duidelijk een feestje in de stad, er blijven mafkezen luidruchtig door de straat heen rennen en roepen en lachen enzo.![]()
Wij kijken de Belgische verraders en willen nu William Boeva adopteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gezellig toch?quote:Op zondag 10 november 2024 00:42 schreef ToT het volgende:
Er is duidelijk een feestje in de stad, er blijven mafkezen luidruchtig door de straat heen rennen en roepen en lachen enzo.![]()
wiequote:Op zondag 10 november 2024 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij kijken de Belgische verraders en willen nu William Boeva adopteren.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik wil ook eens de bloemetjes buiten zetten na een week werken hoorquote:Op zondag 10 november 2024 00:42 schreef ToT het volgende:
Er is duidelijk een feestje in de stad, er blijven mafkezen luidruchtig door de straat heen rennen en roepen en lachen enzo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een deelnemer zo een klein kaboutertje die grapjes vertelt op het podium.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Schattig toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oordopjes?quote:Op zondag 10 november 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal wel, maar als je al zo veel onrust in je flikker hebt zoals ik nu....![]()
Zoek een knuffelsmiley.quote:Op zondag 10 november 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal wel, maar als je al zo veel onrust in je flikker hebt zoals ik nu....
🤗Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dan heb ik je denk ik net en vriendschapsverzoek gestuurd!quote:Op zondag 10 november 2024 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb je likes gegeven hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Past er zo bij in het konijnenhok.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 00:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb ik je denk ik net en vriendschapsverzoek gestuurd!![]()
![]()
* DJMO mompelt iets Over hazes en een laatste sigaret....Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hij moest net een beetje wennen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 november 2024 00:54 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mompelt iets Over hazes en een laatste sigaret....![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
DolfjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ja. Ikquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
daar heb je genoeg volk bij jou langslopen geloof ikquote:
Uw ADH vitamine Worst
Het is nu ff wat rustiger, en ik denk niet dat ze Beastie Boys draaien in de stad!quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je genoeg volk bij jou langslopen geloof ik![]()
![]()
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Kan een heel stuk beter.quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?
Gescheiden en verhuisd naar een kluswoning, maar heb wel een fantastische zoon.
En daarzo?![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?lang gelee ja
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je was in ONZ-fb, dacht je dat het de slowchat was?quote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lang geleden inderdaad! Hoe is het met jou?![]()
![]()
ik heb aardig wat Fokkers io FB maar meesten van erg lang geledenquote:Op zondag 10 november 2024 01:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb @:DJMO geaccepteerdSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hey, dankjewelquote:Oh, dat is naar om te horen. Hopelijk bevalt de nieuwe woning uiteindelijk! En fijn van je zoonquote:Op zondag 10 november 2024 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan een heel stuk beter.
Gescheiden en verhuisd naar een kluswoning, maar heb wel een fantastische zoon.
En daarzo?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Wil je er ook bij?quote:Op zondag 10 november 2024 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb aardig wat Fokkers io FB maar meesten van erg lang geleden![]()
![]()
Hoi Hema!quote:Hallo!quote:
Ben het verleerd! Hahaquote:Op zondag 10 november 2024 01:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je was in ONZ-fb, dacht je dat het de slowchat was?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ja de basis van het huis is gewoon goed, maar in de aanbouw (waar de keuken in zit) heb ik veel vocht.quote:Op zondag 10 november 2024 01:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey, dankjewel
[..]
Oh, dat is naar om te horen. Hopelijk bevalt de nieuwe woning uiteindelijk! En fijn van je zoon
Buiten dat valt alles wel stap voor stap op te knappen.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruiken jullie nog facebook actief?
Chatten, en soms een lading foto's van Mini-ToT plaatsen voor vrienden en familie.![]()
Af en toe, maar ik heb daar geen fokkers als vriend. Houd ik graag gescheiden.quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruiken jullie nog facebook actief?![]()
laatst nog ff ingelogd sinds lange tijd maar niemand lijkt meer iets te postenquote:Op zondag 10 november 2024 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Chatten, en soms een lading foto's van Mini-ToT plaatsen voor vrienden en familie.Uw ADH vitamine Worst
Uhhh in juli toen ik met sp3c in Keulen was.quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruiken jullie nog facebook actief?
Oktober toen ik in mijn uppie in Spanje was.
Vorig weekend toen Jeroen los mocht![]()
![]()
Moet je maar gen Gen Z vrienden hebben daar!quote:Op zondag 10 november 2024 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laatst nog ff ingelogd sinds lange tijd maar niemand lijkt meer iets te posten![]()
![]()
Dat is fijn! Een huis vinden is sowieso al niet makkelijk vandaag de dagquote:Op zondag 10 november 2024 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de basis van het huis is gewoon goed, maar in de aanbouw (waar de keuken in zit) heb ik veel vocht.
Buiten dat valt alles wel stap voor stap op te knappen.![]()
Hopelijk kan je er iets moois van maken
Ik heb je ook nog nooit gezocht. Of wat bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2024 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mij ooit gevonden hebt![]()
Jawel, vast wel!quote:Op zondag 10 november 2024 01:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is fijn! Een huis vinden is sowieso al niet makkelijk vandaag de dag![]()
Hopelijk kan je er iets moois van maken
Over 2 weken heb ik hier een warmtepompboiler en kan ik van het gas af. Dat is al iets.
Hopelijk heb ik tegen die tijd de trap ook geschuurd en geverfd.![]()
Goed bezigquote:Op zondag 10 november 2024 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, vast wel!
Over 2 weken heb ik hier een warmtepompboiler en kan ik van het gas af. Dat is al iets.
Hopelijk heb ik tegen die tijd de trap ook geschuurd en geverfd.
Haha ja en ik heb hier nog een cheap-ass badkamermeubel als tijdelijke vervanging voor het oude lelijke ding wat er nu hangt.quote:Moet ook nog geïnstalleerd worden.
![]()
Het gaat, laat ik het daar op houden. Heb een hele moeilijke periode achter de rug, maar ben langzaam aan het opkrabbelenquote:Haha, voorlopig nog niet klaar maar er zit progressie in dus!quote:Op zondag 10 november 2024 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja en ik heb hier nog een cheap-ass badkamermeubel als tijdelijke vervanging voor het oude lelijke ding wat er nu hangt.Moet ook nog geïnstalleerd worden.
Jawel!quote:Op zondag 10 november 2024 01:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het gaat, laat ik het daar op houden. Heb een hele moeilijke periode achter de rug, maar ben langzaam aan het opkrabbelen
[..]
Haha, voorlopig nog niet klaar maar er zit progressie in dus!
Maar moeilijke periode achter de rug?Maar dat is nu voorbij?
![]()
![]()
Ja, deze zomer zijn mijn ex en ik officieel uit elkaar gegaan. Als het alleen dat was dan oké, had ik daar wel overheen kunnen komen. Hoe het allemaal is gelopen is alleen heel moeilijk te verwerken voor me.quote:Op zondag 10 november 2024 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
Maar moeilijke periode achter de rug?Maar dat is nu voorbij?
Veel gezeik en gedoe?quote:Op zondag 10 november 2024 01:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, deze zomer zijn mijn ex en ik officieel uit elkaar gegaan. Als het alleen dat was dan oké, had ik daar wel overheen kunnen komen. Hoe het allemaal is gelopen is alleen heel moeilijk te verwerken voor me.
Join the club.![]()
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.Kolere.....
![]()
![]()
FortuinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.![]()
![]()
![]()
Pim door dat taart gifje van jou op de eerste pagina.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jee heftigquote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.♡♡♡♡![]()
Die was niet van mij.quote:Op zondag 10 november 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pim door dat taart gifje van jou op de eerste pagina.
Ik heb wel een link naar de video gepost waar het in voor kwam.![]()
![]()
heftigquote:Op zondag 10 november 2024 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was het dat alleen maar. Heel lang verhaal, maar hij heeft een zelfmoordpoging gedaan waar ik bij was.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja was niet makkelijk. En nog steeds niet. Dus nu focus ik me vooral op mijn werk en mijn hond. Gelukkig heb ik hem nog, mijn maatjequote:
Beter ja!quote:Op zondag 10 november 2024 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja was niet makkelijk. En nog steeds niet. Dus nu focus ik me vooral op mijn werk en mijn hond. Gelukkig heb ik hem nog, mijn maatje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: