SPOILER: Oorspronkelijke OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
LIVESTREAM
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben bang dat het momenteel al zover heen is dat we daar niet meer zomaar vanuit kunnen gaan. Precies wat in het VK ook gebeurde afgelopen maanden. Ze durven niet meer in te grijpen puur uit angst voor meer onrust en rellen door een bepaalde bevolkingsgroep, en proberen te de escaleren door veel door de vingers te zien van bepaalde (nu nog) minderheden die zeer gewelddadig kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, die zijn dan makkelijk te vinden voor opruiing en meewerken aan het plegen van geweld als dat waar is...
Gisteren op tv gezegd: Duitsland is op dit moment het veiligste land ter wereld voor joden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:45 schreef Aether het volgende:
Joodse jeugdvoetballers achtervolgd door menigte met stokken en messen in Berlijn
https://www.telegraaf.nl/(...)en-messen-in-berlijn
Lolwhut?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gisteren op tv gezegd: Duitsland is op dit moment het veiligste land ter wereld voor joden.
Bij Kockelmann. Ik geloof dat het Mirjam Bikker was die het zei, maar ik weet dat niet zeker.quote:
Ohja, ik kijk al 10 jaar geen tv meer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij Kockelmann. Ik geloof dat het Mirjam Bikker was die het zei, maar ik weet dat niet zeker.
Als het in NWS staat, is het ook vaak niet gebeurd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja, ik kijk al 10 jaar geen tv meer.
Als het niet hier in NWS staat dan is het voor mij ook niet gebeurd
Ignorance is a bliss
scherp!quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als het in NWS staat, is het ook vaak niet gebeurd.
quote:Israël gaat helpen bij onderzoek
De Israëlische minister Gideon Saar (Buitenlandse Zaken) heeft Nederland hulp aangeboden bij het onderzoek naar de geweldsexplosie in Amsterdam tegen aanhangers van voetbalclub Maccabi Tel Aviv. In een bericht op X meldt hij dat de Israëlische politie 'getuigenissen en bewijsmateriaal' gaat verzamelen van Israëli's die getroffen zijn of er getuige van waren.
De Nederlandse autoriteiten, 'zowel op nationaal als lokaal niveau', hebben het aanbod aangenomen, aldus Saar. "De komende dagen zal een praktische manier gevonden worden om uitvoering te geven aan wat is afgesproken."
Hij geeft aan dat 'onze vrienden in Nederland, die hoge posities bekleden in de regering en het parlement, niet zullen opgeven'. "
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wee-zijn-minderjarig
Halsema gaat dat weg wuiven, wedden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Israël/Mossad gaat ons helpen om het tuig op te pakken dat zich als beesten heeft gedragen in Amsterdam
[..]
Heeft Halsema hier wel zoveel in te zeggen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Halsema gaat dat weg wuiven, wedden.
Die is bang voor haar stemvee. Maar serieus, dit is goed. Laat ze maar bang zijn en dit tuig hoort niet in NL. Dit hoort niet in onze tolerante samenleving.
In theorie dan. Want er is een groep binnengelaten die maar 1 doel heeft: anderen vernietigen.
Denk dat het om meerdere redenen via het landelijke zal gaan idd.quote:Op zondag 10 november 2024 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft Halsema hier wel zoveel in te zeggen?
Is dit niet meer een AIVD-dingetje of ministerie van justitie of hoe dat ook allemaal heet?
Mag hopen dat Halsema nog maar weinig in te brengen heeft nu.quote:Op zondag 10 november 2024 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat het om meerdere redenen via het landelijke zal gaan idd.
Erg verstandig.
Zwichten voor terreur, dat is het.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:28 schreef Aether het volgende:
Geen landelijk protest hoger onderwijs, 'pro-Palestina-organisatie voornemens demonstratie te kapen'
https://www.geenstijl.nl/(...)emonstratie-te-kapen
Hier nog een uiteenzetting specifiek over de input van een (door Oman betaalde) deskundige:quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:16 schreef Aether het volgende:
Klacht over Israel-berichtgeving Nieuwsuur bij NPO Ombudsman
Onbetrouwbare en eenzijdige nieuwsgaring
https://opiniez.com/2024/(...)n/maaikevancharante/
Als ik het logo van en de berichten op ‘opiniez’ eens bekijk heb ik nou ook niet het idee dat zij een minder eenzijdig standpunt hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:16 schreef Aether het volgende:
Klacht over Israel-berichtgeving Nieuwsuur bij NPO Ombudsman
Onbetrouwbare en eenzijdige nieuwsgaring
https://opiniez.com/2024/(...)n/maaikevancharante/
Dat krijg je als je teveel demonstraties doet, dan vergis je je van strijdkreet.quote:
Echt alles moet gekaapt worden hè. Ik ben bang dat als ik straks mijn reet afveeg dat er nog verwacht wordt dat ik dat opdraag aan de stroggels van de Palestijnse martelaren.quote:
Bij elke demonstratie of protest of whatever worden de palestijnen erbij gesleept...quote:Op zondag 17 november 2024 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je teveel demonstraties doet, dan vergis je je van strijdkreet.
Maar eigenlijk gelijk verwijderen dit is niet de demo wat aangevraagd is lijkt mij.
Ik ben er klaar mee.quote:Op zondag 17 november 2024 10:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Bij elke demonstratie of protest of whatever worden de palestijnen erbij gesleept...
Toch vreemd dat ze andere conflicten links laten liggen....
Goh....
Ik en vele anderen vegen hun reet al jaren af aan de palestijnse zaak.quote:Op zondag 17 november 2024 10:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt alles moet gekaapt worden hè. Ik ben bang dat als ik straks mijn reet afveeg dat er nog verwacht wordt dat ik dat opdraag aan de stroggels van de Palestijnse martelaren.
Daar ben ik dan weer niet van. Ik erger me alleen kapot dat een stel schreeuwers inmiddels bepalen wat er doorgang mag vinden en zo ja, in naam van wat.quote:Op zondag 17 november 2024 10:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik en vele anderen vegen hun reet al jaren af aan de palestijnse zaak.
Ik zou willen voorstellen om alle pro Palestina idioten uit Europa naar Israël te sturen, alle Israëliërs naar Europa te halen. Het grondgebied van Israël geven we aan "Palestina" (een vlag hebben ze al). Dan hebben we volgens mij een win-win-win situatie.quote:Op zondag 17 november 2024 10:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Bijna elke dag die criminelen met hun kutdemo's onschuldige mensen bedreigen en zo.
Als ze zo voor Palestina zijn dan gaan ze daar maar heen.
Dat is idd het meest ergerlijke zie het kapen van treinstations met eigen beveiliging en de politie die dan niet ingrijpt.quote:Op zondag 17 november 2024 10:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet van. Ik erger me alleen kapot dat een stel schreeuwers inmiddels bepalen wat er doorgang mag vinden en zo ja, in naam van wat.
quote:
Je krijgt nu het demonstratierecht tegenover persvrijheid. Beide dienen beschermd te worden. Als iemand die gebruik maakt van z'n demonstratierecht het de pers onmogelijk maakt z'n werk te doen, dan dient die persoon eruit geplukt te worden en te worden weggevoerd. Kwalijke zaak dat hier niet op ingegrepen wordt.quote:Op zondag 17 november 2024 14:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ x ]
Dit ook. Daar gaat je bloed toch van koken?
In plaats van dat ze die gemaskerde idioot die loopt te duwen en blokkeren aanpakken, wordt de pers nog een keer belemmerd door de politie zelf.
"We willen niet dat het escaleert."
Heel leuk en begrijpelijk, op de korte termijn.
Op de lange termijn is de grens weer een stuk opgeschoven.
Bah.
Ik denk niet dat ze dat willen, maar om mij mag het.quote:Op zondag 17 november 2024 12:18 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik zou willen voorstellen om alle pro Palestina idioten uit Europa naar Israël te sturen, alle Israëliërs naar Europa te halen. Het grondgebied van Israël geven we aan "Palestina" (een vlag hebben ze al). Dan hebben we volgens mij een win-win-win situatie.
We zijn af van een oorlog in het Midden-Oosten. De Israëliërs komen in een Europa waar ze veiliger zijn én als klap op de vuurpijl zijn we af van dat tuig dat zich niet wenst aan te passen aan het leven in Europa. Die leven dan nog lang en gelukkig in Gaza onder het bewind van Hamas. Tenslotte willen ze dat graag.
Waarom plukken ze die gast met dat masker er ook niet uit. ik dacht dat dat niet mocht.quote:Op zondag 17 november 2024 14:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ x ]
In plaats van dat ze die gemaskerde idioot die loopt te duwen en blokkeren aanpakken, wordt de pers nog een keer belemmerd door de politie zelf.
Bah.
Why are you pushing meeee!quote:Op zondag 17 november 2024 14:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ x ]
Bah.
Ik schrijf wel eens bezwaarschriften op mijn werk en sluit tegenwoordig steeds af met de zin: 'Free free Palestine!'quote:Op zondag 17 november 2024 10:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt alles moet gekaapt worden hè. Ik ben bang dat als ik straks mijn reet afveeg dat er nog verwacht wordt dat ik dat opdraag aan de stroggels van de Palestijnse martelaren.
Ik doe dit al sinds groep 3.quote:Op zondag 17 november 2024 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schrijf wel eens bezwaarschriften op mijn werk en sluit tegenwoordig steeds af met de zin: 'Free free Palestine!'
quote:#FreeFritsBarend: 'Onderzoek gestart' naar 'aanvallen' pro-Palestijnse activist op IDFA
https://www.geenstijl.nl/(...)nse-activist-op-idfa
[...]
De schreeuwer was Jamil Fiorino-Habib, uiteraard docent aan de UvA. Hij zegt door Barend in zijn buik te zijn gestompt. Dit zou dus gebeurd zijn na 01:05 in de video, rond het moment dat de camera wegdraait. Reactie Frits Barend: "Dat klopt niet, dat is schofterig. Ik kwam voor de film en zat naast hem. Hij wilde weglopen en moest bijna over me heen. Dat ging moeilijk. Hij heeft daar een enorm drama van gemaakt."
Dus, wat gaan we eraan doen?quote:Op zondag 17 november 2024 13:05 schreef Mammietje het volgende:
En hoe meer we het straffeloos laten gebeuren, hoe meer het zal plaatsvinden.
Stoppen met polariserende omgangsvormen, Frits Barend op cursus doen en de dialoog zoeken.quote:
Laten we eens beginnen met domweg de reeds bestaande regels en wetten te handhaven? Bij voorkeur met snelrecht? Jeetje... hoe kom ik er op he? Actie > reactie. Grenzen stellen = grenzen handhaven.quote:
quote:Demonstratie tegen de zwaartekracht
In 2016 demonstreerde een groep mensen in de VS tegen de zwaartekracht, bewerend dat het een complot was om mensen onder controle te houden. Ze eisten dat de zwaartekracht werd afgeschaft.
Protest tegen het bestaan van Finland
Een groep complottheoretici beweerde dat Finland niet echt bestaat en hield een demonstratie om hun theorie te promoten. Ze geloofden dat Finland een verzinsel was van Japan en Rusland om de visserijrechten in de Oostzee te delen.
Demonstratie voor het recht om te slapen op de snelweg
In 2014 hield een groep in Duitsland een demonstratie waarbij ze eisten dat mensen het recht zouden hebben om op snelwegen te slapen. Ze vonden dat dit een fundamenteel mensenrecht was.
Protest tegen het dragen van kleding
In 2013 demonstreerde een groep naturisten in Spanje tegen de verplichting om kleding te dragen in openbare ruimtes. Ze vonden dat kledingvoorschriften hun vrijheid beperkten.
Ooh ja tenenkrommend dat figuurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |