Thanks, tis nu weer voorbij, maar komt het terug dan meld ik het daar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #17
Over kwalificaties gesproken, hypocrietje.quote:Op zondag 15 december 2024 15:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dit soort kwalificaties en vooringenomenheid echt nodig?
Interloper in NWS / IS-vrouwen aangekomen in Nederland
Alle Pvv stemmende mensen wegzetten als Gestapo.quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar komen die 37 zetels dan vandaan als het niet is van mensen die zichzelf als de erfgenamen daarvan zien en zich hard maken voor het opsporen en dwarszitten van bepaalde groepen?
quote:
Ik zie dat ik niet goed gelezen heb, ik dacht dat - jij - mensen zure linkse deugers noemde. Heropend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goedenavond. Ik was benieuwd welke zaken uit de OP van het volgende topic niet door de beugel kunnen. Hier kan ik dan in het vervolg rekening mee houden:
NWS / Grenscontroles zonder resultaat: "Een schijnvertoning"
Alvast vriendelijk bedankt!
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Jan van de Beek nu ook al op FOK! wat moet Van Mulligen van het CBS wel niet denken van deze charlatan?
Gezeik op de persoon, nergens inhoudelijk. Kan dit soort gezeur weg?quote:Op woensdag 18 december 2024 10:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Van de Beek dook ook in de cijfers, net als jij, van het CBS in tegen stelling tot Leo Lukassen en dat vond CBS meneer Van Mulligen maar niks.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Origami had net toch echt een andere mening als ik zo zn post lees.
Dus jij zegt hier dat hij een moordenaar is?
Ik heb een vrijwillige Fokj!/NWS-pauze van een aantal maanden genomen na een stortvloed van ad hominems. Ik ben net weer terug en het is er niet leuker op geworden. Dit soort gezeik als hier van Scorpie is gewoon tegen de policy. Het is van de zotte dat dat maar door blijft gaan. Als dit zo blijft mag mijn account door de shredder.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Steek gewoon je grote wijsneus niet in andermans zaken als je niet bereid bent de consequenties daarvan te dragen.
Vanaf nu kan je gewoon lekker inhoudelijk reageren en hoef je het niet op te nemen voor je dikke mattie Origami, dan hoef je ook niet meer zo boos te worden als mensen je aanspreken op je brilsmurfengedrag.
Serieus? Het gaat alleen maar over personen, nergens over de inhoud. Nober suggereert dat ik een charlatan ben en Scorpie dat ik een mede-user een moordenaar noem. Niks inhoudelijks, alleen maar over personen, mede-users. Dat is de definitie van een ad hominem: op de persoon, niet op de inhoud.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:14 schreef sp3c het volgende:
ik zie in beide gevallen het probleem niet echt
NWS / Duurzaamheidsrace bereikt dorpsplein: welke boom is woke genoeg?quote:Op woensdag 18 december 2024 11:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Serieus? Het gaat alleen maar over personen, nergens over de inhoud. Nober suggereert dat ik een charlatan ben en Scorpie dat ik een mede-user een moordenaar noem. Niks inhoudelijks, alleen maar over personen, mede-users. Dat is de definitie van een ad hominem: op de persoon, niet op de inhoud.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:04 schreef recursief het volgende:
Stel je niet aan. Ik merk er echt vrij weinig van en ik kom toch op vrij veel plekken.
quote:Op zondag 15 december 2024 12:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee, over de mensen die met een rode waas voor de ogen zich hier enorm over opwinden.
Zoals jij in dit topic ook doet bedoel je? Echt jongen, gooi je account gewoon weg man, hypocriet.quote:Op zondag 15 december 2024 19:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ken je stokpaardjes en ik vind dat je je aanstelt. Prettige avond.
Keertje zelf commentaar krijgen direct naar FB rennen.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NWS / Duurzaamheidsrace bereikt dorpsplein: welke boom is woke genoeg?
[..]
[..]
[..]
Zoals jij in dit topic ook doet bedoel je? Echt jongen, gooi je account gewoon weg man, hypocriet.
Crew pak dit soort idioot pestgedrag eens wat harder aan. Ik heb hier al maanden last van. En het zijn steeds dezelfde twee of drie users die zich er schuldig aan maken. Af en toe wordt er geveegd, maar het gedrag blijft. Mij ontneemt het in ieder geval het plezier om hier te posten.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Keertje zelf commentaar krijgen direct naar FB rennen.
Hij had vroeger echt veel vriendjes op het schoolplein denk ik.
Inderdaad, wat een hypocriet.
I rest my casequote:Op woensdag 18 december 2024 14:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Crew pak dit soort idioot pestgedrag eens wat harder aan. Ik heb hier al maanden last van. En het zijn steeds dezelfde twee of drie users die zich er schuldig aan maken. Af en toe wordt er geveegd, maar het gedrag blijft. Mij ontneemt het in ieder geval het plezier om hier te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |