quote:-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modblackpetes
Verder geldt voor alle topics onder andere:quote:Let wel: Aan topicstarters
Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.
-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.
-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.
-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.
-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.
Verder
-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.
-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.
-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.
-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
quote:Laatste postOp zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan dit niet in het lopende topic?
NWS / Beelden van fotograaf worden verdraaid na Ajax - Maccabi Tel Aviv
Beetje dubbelop zo
Over de wildwesttaferelen in Amsterdam loopt al een topic in NWS - > NWS / Jodenjacht in Amsterdam #Deel 13 En doorrrrrquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, mijn eerste vraag in een fb![]()
Waarom is dit topic verplaatst naar de vergaarbak?
Beelden van fotograaf worden verdraaid na Ajax - Maccabi Tel Aviv
Dit hoort toch net zo goed bij nws?
Ik had je vraag ook al geknipt en geplakt en beantwoord. Zie hierboven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Dan knip en plak ik mijn vraag:
Yay, mijn eerste vraag in een fb
Waarom is dit topic verplaatst naar de vergaarbak?
Beelden van fotograaf worden verdraaid na Ajax - Maccabi Tel Aviv
Dit hoort toch net zo goed bij nws?
Maar dat topic is eenzijdig, dit nieuws sneeuwt onder of er wordt gewoon kut op gereageerd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Over de wildwesttaferelen in Amsterdam loopt al een topic in NWS - > NWS / Jodenjacht in Amsterdam #Deel 13 En doorrrrr
Normaliter wordt een dubbel gesloten, maar omdat er al een discussie was gestart heb ik het verplaatst naar VER zodat de discussie verder kan gaan.
Niets mis met het topic of de OP en op zich past het ook in NWS ware het niet dat er al een topic over deze kwestie in NWS loopt.
Sorry, niet gezien. Zit op foon, tig schermpjes open en dan heb ik geen overzicht meerquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik had je vraag ook al geknipt en geplakt en beantwoord. Zie hierboven.
In De Vergaarbak vind je allerlei topics ook nieuwsberichten. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Maar dat topic is eenzijdig, dit nieuws sneeuwt onder of er wordt gewoon kut op gereageerd.
Gister ben ik gestopt met lezen daar vanwege de onoverzichtelijkheid. Daar heb ik dus helemaal niks aan en dit is nieuws wat ook gewoon in nieuws hoort te staan, toch?
Het gaat daar veel en veel te snel. Tegen de tijd dat ik op de volgende bladzij was, was er al een nieuw topic. En ik heb sowieso geen zin om de discussies daar te lezen dus het filteren van wat ik wél wilde lezen was lastig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
In De Vergaarbak vind je allerlei topics ook nieuwsberichten. Dus ik zie het probleem niet.
Een weerwoord kun je overal verwachten, dat is inherent aan een discussieplatform. Wat vind je er onoverzichtelijk aan?
In actuele 'hot' topics in NWS, gaat het vaak razendsnel. De meningen vliegen je figuurlijk om de oren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:45 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het gaat daar veel en veel te snel. Tegen de tijd dat ik op de volgende bladzij was, was er al een nieuw topic. En ik heb sowieso geen zin om de discussies daar te lezen dus het filteren van wat ik wél wilde lezen was lastig.
Ik lees meestal alleen in nws, reageer er amper.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
In actuele 'hot' topics in NWS, gaat het vaak razendsnel. De meningen vliegen je figuurlijk om de oren.
Op zich is het dan toch prima dat je nu hopelijk in een wat rustiger tempo in VER kan reageren?
Apart, hier mobiel (FF Android) staat ie ook onderaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
In NWS, op mobiel, Android in Chrome
Vreemd, gebruik je ook de nieuwe layout?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Apart, hier mobiel (FF Android) staat ie ook onderaan.
Gefixtquote:Tevens is de NWS FB reeks kaputt.
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vreemd, gebruik je ook de nieuwe layout?
Het is een andere interpretatie/beeld van dezelfde gebeurtenissen. Probeer het vanavond anders nog een keer in het lopende topic, het loopt nu een stuk minder snel dan gisteren volgens mij. Kopieer de OP uit het topic van Tong in VER en plak het hier en geef je mening.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik lees meestal alleen in nws, reageer er amper.
Maar nu in ver is het topic gewoon dood. Moeite met bijhouden zal ik nu niet hebben nee![]()
Maar toch, het hoort bij het andere topic maar toch ook weer niet, snap je?
Ik ga er nu heen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
NWS / Joods jeugdvoetbalteam in Berlijn na wedstrijd achtervolgd en bespuugd
Wordt er hier wel gemodereerd?
je werd naar een ander topic verwezenquote:
Ja, ik doelde niet op de jodenjacht in amsterdam-reeks, maar op deze. (Waar ik ook een aantal TRs heb gezet want sommige dingen gaan er voor mij echt overquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je werd naar een ander topic verwezen
Heb maar één paar handen, modden Amsterdam-topic duurde langer dan verwacht.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik doelde niet op de jodenjacht in amsterdam-reeks, maar op deze. (Waar ik ook een aantal TRs heb gezet want sommige dingen gaan er voor mij echt over)
Ja, het is druk, ik begrijp het.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb maar één paar handen, modden Amsterdam-topic duurde langer dan verwacht.
Dat wilde ik nog vragen, krijg soms tweets niet meer te zien. Maar ben niet de enige dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:11 schreef Jippie het volgende:
Doordat niet alle tweets duidelijk verschijnen is er een kans dat ik sarcastisch bedoelde opmerkingen onterecht heb verwijderd.
In één geval is dat op zeker gebeurd. Sorry, maar ik moet modden op hetgeen ik op dat moment zie.
Ja dat gaat over en weer hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind dat het nogal een sport is geworden om in het topic over gebeurtenissen in Amsterdam een aantal users constant andere users bij het minst of geringste Jodenhater noemen en dan met elkaar posts lang gaat zitten beppen over diezelfde users in andere topics.
Als je TR's wil zetten als je dat tegenkomt, dan kunnen we beoordelen of het weg moet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:57 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind dat het nogal een sport is geworden om in het topic over gebeurtenissen in Amsterdam een aantal users constant andere users bij het minst of geringste Jodenhater noemen en dan met elkaar posts lang gaat zitten beppen over diezelfde users in andere topics.
Ze zullen er vast tussen zitten, maar niet altijd even waar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat gaat over en weer hoor
En Jippie heeft zich al te pletter geveegd vanavond.
Primaquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:46 schreef Werkperd het volgende:
''Joods jeugdvoetbalteam'' Wat moet ik me daarbij voorstellen? Joods dit, Joods dat. Iedereen die kritiek heeft als antisemiet wegzetten maar zelf een gesloten gemeenschap zijn en geen ander daarin toelaten. Waar halen zij hun racisme vandaan?
Wat probeer jij met jouw persoonlijke aanvallen te bereiken kind? Gedraag je even als een volwassene.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:54 schreef Red_85 het volgende:
Antisemitische groepje gaat gewoon verder in andere topics, zie dit bijvoorbeeld:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat probeer jij met jouw persoonlijke aanvallen te bereiken kind? Gedraag je even als een volwassene.
Je mag daarover klagen op forum@fok.nlquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima
En lees ook de antisemitische drek hier eens. Wtf joh. Dat laat je gewoon onbenoemd. Uit de 60 posts waar je die post op kon plaatsen reageer je op mij? 'Nooit meer is nu' en ik reageer daar op. Ik sta daar wel tegenop.
Actie/reactie. Al dagen is het downplayen, twijfel zaaien, verdraaien, wijzen, leugens verspreiden en Jodenmensenhatende drek hier.
TRs zat na intens discriminerende en antisemitische posts. Pure Jodenhaat wordt verspreid. Maar dezelfde users komen gewoon weer terug
En hou jij antisemitische opmerkingen voor je, wat je in privé roept moet je zelf weten, maar hier willen we dat niet in de reacties terug zien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat probeer jij met jouw persoonlijke aanvallen te bereiken kind? Gedraag je even als een volwassene.
Als tweet mag dat best. We hebben voor zover ik weet geen 'tweet' beleid. Acht users slim genoeg om desinformatie te schiften, Twitter staat er helaas volmee.quote:Op zondag 10 november 2024 00:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arnoud van doorn als bron
Dan mag je wel even gaan nadenken over jezelf hoor.
Ben wel klaar me je.
Misschien wordt het wel eens tijd ja dat de policy wat strakker komt te staan en of strakker wordt gehandhaaft. Al dagen gaan de maskers af en blijft de antisemitische drek komen. Eigenlijk al sinds 7 oktober 2023.quote:Op zondag 10 november 2024 00:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je mag daarover klagen op forum@fok.nl
En ook eens in de spiegel kijken, want je kan hier niet zonder tegenreactie mensen beledigen. Als je van mening bent te weten hoe het hoort, gedraag je dan daarnaar.
Dat kan dus niet. Hier is een user met een wel heel obscure desinformerende bron gekomen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als tweet mag dat best. We hebben voor zover ik weet geen 'tweet' beleid. Acht users slim genoeg om desinformatie te schiften, Twitter staat er helaas volmee.
Eerlijk?quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
En hou jij antisemitische opmerkingen voor je, wat je in privé roept moet je zelf weten, maar hier willen we dat niet in de reacties terug zien.
Welke antisemitisme? Ook al aan het hallucineren jij? Zo zie je maar weer hoe elke vorm van kritiek weggezet wordt als antisemitisme. Puur omdat men geen weerwoorden meer heeft.quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
En hou jij antisemitische opmerkingen voor je, wat je in privé roept moet je zelf weten, maar hier willen we dat niet in de reacties terug zien.
Arnoud van Doorn is nieteens BNW-waardig.quote:Op zondag 10 november 2024 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Hier is een user met een wel heel obscure desinformerende bron gekomen.
Fijn. Antisemitisme verdient net als alle overige discriminerende uitspraken nergens een plek.quote:Op zondag 10 november 2024 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel eens tijd ja dat de policy wat strakker komt te staan en of strakker wordt gehandhaaft. Al dagen gaan de maskers af en blijft de antisemitische drek komen. Eigenlijk al sinds 7 oktober 2023.
Maar ik vind het ook niet kunnen dat ik users moet beledigen. Maar wie staat er anders op tegen deze haat hier? Antisemitisme verdient nergens een plek. Zo hoort dat.
Ik kap met beledigen. Prima.
Het woord 'neuzen' gebruiken om Israëli te duiden is antisemitisch. Dat zag ik je net doen in een reactie die je inmiddels in je notes kan terugvinden.quote:Op zondag 10 november 2024 00:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke antisemitisme? Ook al aan het hallucineren jij? Zo zie je maar weer hoe elke vorm van kritiek weggezet wordt als antisemitisme. Puur omdat men geen weerwoorden meer heeft.
Dat kun je bespreken met de FA's en A's via forum@fok.nlquote:Op zondag 10 november 2024 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Hier is een user met een wel heel obscure desinformerende bron gekomen.
Die man is zo discutabel als wat hoor en als bronvermelding kan hij al helemaal niet serieus worden genomen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat kun je bespreken met de FA's en A's via forum@fok.nl
Ik mag hier alleen wat vegen en zorgen voor verse koffie
Dat is jouw eigen invulling en zou graag willen dat die losstaat van mij. Bij ons is ''neus'' een stopwoord en dat heeft weinig met Joden te maken.quote:Op zondag 10 november 2024 00:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het woord 'neuzen' gebruiken om Israëli te duiden is antisemitisch. Dat zag ik je net doen in een reactie die je inmiddels in je notes kan terugvinden.
Definieer 'bij ons' want hier wordt dat toch echt anders ervaren.quote:Op zondag 10 november 2024 00:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen invulling en zou graag willen dat die losstaat van mij. Bij ons is ''neus'' een stopwoord en dat heeft weinig met Joden te maken.
Ik zou eerst eens feller reageren op mensen die hier aan de lopende band kutmoslims roepen.
Ik doe het wel op mijn manier, tig schermpjes openquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een andere interpretatie/beeld van dezelfde gebeurtenissen. Probeer het vanavond anders nog een keer in het lopende topic, het loopt nu een stuk minder snel dan gisteren volgens mij. Kopieer de OP uit het topic van Tong in VER en plak het hier en geef je mening.
Jongeren van de straat.quote:Op zondag 10 november 2024 02:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Definieer 'bij ons' want hier wordt dat toch echt anders ervaren.
Er wordt strikt gemodereerd op allerhande discriminerende opmerkingen. Er zal er wel eens een over het hoofd worden gezien, maar dat is zeker niet moedwillig.
Als de straat zich in Nederland bevindt lijkt het mij tijd voor wat bijschaving van de algemene kennis.quote:
Ik lees er in dat je graag zou willen dat de politie geweld gaat gebruiken bij deze demonstratie, zo niet sorry.quote:Op zondag 10 november 2024 14:49 schreef RotatoR het volgende:
@:Jippie Waarom wordt mijn comment weggehaald? Ik verwijs naar de dubbele standaard van het politieoptreden. Volledig doorgeslagen dit.
Dat lees je dan volledig verkeerd.quote:Op zondag 10 november 2024 14:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik lees er in dat je graag zou willen dat de politie geweld gaat gebruiken bij deze demonstratie, zo niet sorry.
Zou je, als je tijd hebt, eens rustig kunnen meekijken en meelezen in het topic over de bekladde woning?quote:Op zondag 10 november 2024 13:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als de straat zich in Nederland bevindt lijkt het mij tijd voor wat bijschaving van de algemene kennis.
Ben ik wel nieuwsgierig waarom je juist dat 'stopwoord' gebruikt om Israeli te duiden. Elders op FOK! gebruik je het woord neus alleen om het menselijk reukorgaan aan te geven, voor de rest geengebruik als stopwoord.
Denk je echt dat dat nodig is voor een NWS-Mod? Dan ben jij degene met vooroordelen, niet wij.quote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou je, als je tijd hebt, eens rustig kunnen meekijken en meelezen in het topic over de bekladde woning?
Wat helpt is om als je het woord moslim tegenkomt te doen alsof er Jood staat.
Wow.quote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou je, als je tijd hebt, eens rustig kunnen meekijken en meelezen in het topic over de bekladde woning?
Ik ging af op het feit dat in meerdere topics soortgelijke drek zeer lang blijft staan. Maar het gebruiken van dat truukje helpt om de ernst van bepaalde reacties in te zien. Heb het verder helemaal niet over vooroordelen gehad.quote:Op zondag 10 november 2024 21:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat nodig is voor een NWS-Mod? Dan ben jij degene met vooroordelen, niet wij.
Ik wil niet meegaan in dat hokjesdenken, maar ergens heb je een punt; het topic over een bekladde woning van joodse mensen heeft een reeks, die van een explosief bij een beoogd opvangcentrum voor asielzoekers een bittergarnituur..quote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien helpt het je om te realiseren dat er niet in loondienst wordt gemodereerd, maar op basis van vrijwilligheid. Daarom wordt het zetten van TR's zeer gewaardeerd. Zo'n hautain toontje waarop verwijten wordt gemaakt dat sommige reacties te lang blijven staan is ergerlijk als je al uren aan het 'scheidsrechteren' bent.quote:Op maandag 11 november 2024 03:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ging af op het feit dat in meerdere topics soortgelijke drek zeer lang blijft staan. Maar het gebruiken van dat truukje helpt om de ernst van bepaalde reacties in te zien. Heb het verder helemaal niet over vooroordelen gehad.
@Jippie ik wil hier graag een reactie op en dat degene die met valse aantijgingen is gekomen, gewaarschuwd wordt.quote:Op maandag 11 november 2024 11:23 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben uur geleden wakker geworden. Ontbeten, wat nieuws gelezen en koffie op. Nu was het even tijd voor FOK dacht ik. Ikke door alle quotes heen en tot mijn grote verbazing zie ik dat er een hele zwartmakerij aan de gang is en op basis van wat? Valse aantijgingen. <DM openbaren is niet toegestaan, dus verwijzing daarnaar toe weggehaald>
Wat een Crewbash. @Danny lees je even mee?quote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb de hele discussie over verstuurde DM's verwijderd, en heb het ter beoordeling achter gemeld.quote:Op maandag 11 november 2024 11:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
@:jippie ik wil hier graag een reactie op en dat degene die met valse aantijgingen is gekomen, gewaarschuwd wordt.
Bedankt voor je zorg, maar ik ben zelf capabel genoeg om dit achter te melden als dat nodig is.quote:Op maandag 11 november 2024 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een Crewbash. @:Danny lees je even mee?
Hij beschuldigt je van islamofobie en partijdigheid. Er zijn mensen voor minder van dit forum gegooid.quote:Op maandag 11 november 2024 12:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bedankt voor je zorg, maar ik ben zelf capabel genoeg om dit achter te melden als dat nodig is.
Dat klopt maar ik krijg nu niet de gelegenheid om mezelf te verdedigen tegen haar valse beschuldigingen die in het openbaar gemaakt zijn. Ook zie ik nergens een excuses van haar.quote:Op maandag 11 november 2024 12:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb de hele discussie over verstuurde DM's verwijderd, en heb het ter beoordeling achter gemeld.
Zo'n discussie hoort niet thuis in een NWS-topic, dat voeren jullie maar in DM of ergens op een date.
Het openbaren van DM's is niet toegestaan, dus maak je daar niet schuldig aan.
Beetje flirten met elkaar kan leuk zijn, maar je weet nooit of de bedoeling daarachter oprecht is.
Ik geef net aan dat ik het achter heb gemeld. Het belangrijkste voor nu is dat de hele discussie inclusief aantijgingen is verwijderd.quote:Op maandag 11 november 2024 13:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik krijg nu niet de gelegenheid om mezelf te verdedigen tegen haar valse beschuldigingen die in het openbaar gemaakt zijn. Ook zie ik nergens een excuses van haar.
Je wijst mijn erop dat ik dat maar via DM moet doen. Hoe eerlijk is het dat zij hier zonder mijn wetens allerlei dingen over mijn zegt, anderen dit allemaal lezen en zelfs aannemen, en ik dat allemaal niet mag weerleggen?
Dit is toch een complot? Wat ga jij eraan doen om mijn reputatie te herstellen dan? Justice?
Ik maak taart voor onze departement meeting op donderdag. Dus …quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb alle taart in de wereld op want lunch en er is taart![]()
Om 17.00 uur ongeveer ben ik weer present.
De quote:quote:
User is aangesproken hierop door diegene die het naar boven heeft gehaald en dit was de reactie:quote:
En ook door mijquote:Op maandag 11 november 2024 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maak graag grove grappen over welke minder- of meerderheid dan ook, of dat nu keepende negers of kampers zijn
De reactie hierop was:quote:
Ik sla echt stijl achterover van verbazing. User doet het af als grap. Grappen over holocaust zijn niet echt grappen en de afgelopen dagen heeft deze user zich meermaals van de antisemitische kant laten zien in het jodenjacht topic. Ogenschijnlijk een nette discussie, maar inmiddels is dus duidelijk wat er achter zit.quote:Op maandag 11 november 2024 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest er nog steeds wel om gniffelen eigenlijk.
Je bent je er bewust van dat je een quote uit 2014 naar boven haalt?quote:Op maandag 11 november 2024 18:11 schreef Red_85 het volgende:
Beste Mods, beste @:Danny, Beste @:Yvonne,
Nu zijn de spanningen best hoog op het moment en ook in het Jodenjacht topic, maar hier wil ik wel even jullie mening over hebben.
Willen jullie serieus dit soort figuren op jullie forum hebben? Een uitspraak is inmiddels 10 jaar terug gedaan en iemand heeft het omhoog gehaald met de search functie:
[..]
De quote:
[..]
User is aangesproken hierop door diegene die het naar boven heeft gehaald en dit was de reactie:
[..]
En ook door mij
[..]
De reactie hierop was:
[..]
Ik sla echt stijl achterover van verbazing. User doet het af als grap. Grappen over holocaust zijn niet echt grappen en de afgelopen dagen heeft deze user zich meermaals van de antisemitische kant laten zien in het jodenjacht topic. Ogenschijnlijk een nette discussie, maar inmiddels is dus duidelijk wat er achter zit.
Willen jullie je werkelijk inlaten met lieden op het forum moeten die lachen om dode joden en de draak steken met de holocaust?
Discussies kunnen best hard tegen hard gaan en mods laten die ruimte ook voor meerdere kanten, maar dit gaat over de grens heen.
Godslolere jij bent vast gezellig op feestjes.quote:Op maandag 11 november 2024 18:11 schreef Red_85 het volgende:
Nu zijn de spanningen best hoog op het moment en ook in het Jodenjacht topic, maar hier wil ik wel even jullie mening over hebben.
Willen jullie serieus dit soort figuren op jullie forum hebben? Een uitspraak is inmiddels 10 jaar terug gedaan en iemand heeft het omhoog gehaald met de search functie:
[..]
De quote:
[..]
User is aangesproken hierop door diegene die het naar boven heeft gehaald en dit was de reactie:
[..]
En ook door mij
[..]
De reactie hierop was:
[..]
Ik sla echt stijl achterover van verbazing. User doet het af als grap. Grappen over holocaust zijn niet echt grappen en de afgelopen dagen heeft deze user zich meermaals van de antisemitische kant laten zien in het jodenjacht topic. Ogenschijnlijk een nette discussie, maar inmiddels is dus duidelijk wat er achter zit.
Willen jullie je werkelijk inlaten met lieden op het forum moeten die lachen om dode joden en de draak steken met de holocaust?
Discussies kunnen best hard tegen hard gaan en mods laten die ruimte ook voor meerdere kanten, maar dit gaat over de grens heen.
Haha ik vond die posts van Caland ook ranzig maar wat een intense kleuter ben je tochquote:Op maandag 11 november 2024 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De quote:
[..]
[..]
En ook door mij
[..]
De reactie hierop was:
[..]
Joden aan gas is ver buiten het normale. Heel erg ver.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef Droopie het volgende:
Als je de users en hun meningen niet waardeert staat het mensen altijd vrij om even afstand te nemen van een topic.
Kijk je naar alle reacties kan een moderator wel 50 van de 300 reacties modereren per topic.
Kijk maar hoeveel mensen elkaar de maat nemen met scheldwoorden omdat ze een andere mening hebben.
Staat ook allemaal in de policy.
Verdient het topic een schoonheidsprijs? Zeker niet.
Maar volgens mij is het momenteel wel een van de weinige plekken op het internet waar je op deze manier kan communiceren.
Dat stond in een Feyenoord topic.quote:Op maandag 11 november 2024 19:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Joden aan gas is ver buiten het normale. Heel erg ver.
Ja, alleen was er geen hautain toontje. Sterker nog, ik zei nadrukkelijk als je tijd hebt, omdat ik me ook wel besef dat het druk is. En het klopt dat ik geen TR meer zet, of in ieder geval heel heel weinig, omdat ik daar steeds minder de toegevoegde waarde van zie in NWS. Dus ik zal je wijze raad op mijn eigen manier opvolgen, namelijk gewoon niet meer in NWS komen. Wel dank voor al je werk.quote:Op maandag 11 november 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien helpt het je om te realiseren dat er niet in loondienst wordt gemodereerd, maar op basis van vrijwilligheid. Daarom wordt het zetten van TR's zeer gewaardeerd. Zo'n hautain toontje waarop verwijten wordt gemaakt dat sommige reacties te lang blijven staan is ergerlijk als je al uren aan het 'scheidsrechteren' bent.
Ja, sommige debiele opmerkingen blijven langer staan dan wenselijk. Maar als je geen TR zet als je ze ziet staan ben je daar naar mijn mening net zo verantwoordelijk voor als de mods die hier de discussie in goede banen proberen te leiden.
Hier naar toe gehaald en gequote, en gewoon algemeen staat het ook op fok gepost.quote:Op maandag 11 november 2024 19:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat stond in een Feyenoord topic.
Ik kan helaas niet zeggen dat ik dat nooit geroepen heb in een stadion.
Maar als je hem wil aanpakken, kom dan met feiten in NWS.
De benamingen voor Ajax supporters zijn zeker niet chique, maar dat is een voetbaldingetje, nemen weinig mensen binnen de stadions aanstoot aan.
Het Gaza conflict is al zo breed en groot, zou ik het voetbal sowieso buiten laten.
Wellicht hebben de mods er in 2014 wel een note om gezet!quote:Op maandag 11 november 2024 20:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier naar toe gehaald en gequote, en gewoon algemeen staat het ook op fok gepost.
Ook binnen de stadions is er aanstoot aangenomen. Spreekkoren waren ook een reden voor het uitsupportersverbod.
Deze post is verwijderd, dus je had hem hier niet hoeven melden. Ik zag dat het zeer oude quotes waren, daarom niet achter gemeld.quote:Op maandag 11 november 2024 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De quote:
[..]
[..]
En ook door mij
[..]
De reactie hierop was:
[..]
Waar wat wil je bereiken met het opdiepen van posts die al 10 jaar oud zijn?quote:Op maandag 11 november 2024 20:16 schreef Red_85 het volgende:
Verder nog wat te melden ipv dit persoonlijke gejank?
Grappen, Ajax aanduidingen of wat dan ook. Als je zegt dat mensen aan het gas moeten/mogen, gaat dat over de lijn. Ver.
Als je dat niet snapt, mag je wel eens in de spiegel gaan kijken. Als dat nog mogelijk is.
Red_85 heeft gelijk dat dit soort uitspraken vandaag de dag ongewenst zijn. Het was echter niet Caland zelf die ze onder het stof vandaan haalde.quote:Op maandag 11 november 2024 19:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat stond in een Feyenoord topic.
Ik kan helaas niet zeggen dat ik dat nooit geroepen heb in een stadion.
Maar als je hem wil aanpakken, kom dan met feiten in NWS.
De benamingen voor Ajax supporters zijn zeker niet chique, maar dat is een voetbaldingetje, nemen weinig mensen binnen de stadions aanstoot aan.
Het Gaza conflict is al zo breed en groot, zou ik het voetbal sowieso buiten laten.
Nee dat was user @Elan die user @Caland wilde attenderen op uitspraken uit de prehistorie. Red_85 heeft gelijk dat het niet passend is in dat topic daarom heb ik het ook verwijderd.quote:Op maandag 11 november 2024 19:25 schreef Buitendam het volgende:
User @:Red_85 probeert hier even goedkoop te scoren met een quote van maar liefst tien jaar terug.
Is er een prijs voor treurigste, zieligste user van dit forum, want we hebben een kanshebber!
Moet je elan vragen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar wat wil je bereiken met het opdiepen van posts die al 10 jaar oud zijn?
Dat was in VBL, nu vind ik voetbal totaal kut, maar ik weet dat dat vaker geroepen wordt(bij Ajax?). Fraai is het niet, maar meer dan een gebrek aan snuggerheid zou ik er in die context toch niet achter zoeken.quote:Op maandag 11 november 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je elan vragen.
Ik reageer omdat ik echt een wanstaltige er tussen zie waar het niet voor uitmaakt of die 80 jaar oud is.
Dat moet jij ook onderkennen.
Misschien heb ik de 'toon' verkeerd begrepen, maar dan nog wil ik benadrukken dat de mods hier veel tijd besteden om alles een beetje volgens de policy te laten verlopen. TR's zetten is de meest efficiënte manier om een 'debiele post' aan te geven, dat nalaten en vragen of zo'n 200 reacties kunnen worden nagelezen/gemodereerd vind ik ergerlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, alleen was er geen hautain toontje. Sterker nog, ik zei nadrukkelijk als je tijd hebt, omdat ik me ook wel besef dat het druk is. En het klopt dat ik geen TR meer zet, of in ieder geval heel heel weinig, omdat ik daar steeds minder de toegevoegde waarde van zie in NWS. Dus ik zal je wijze raad op mijn eigen manier opvolgen, namelijk gewoon niet meer in NWS komen. Wel dank voor al je werk.
In het topic was het misplaatst. Of het nou lollig bedoeld was maakt niet uit.quote:Op maandag 11 november 2024 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was in VBL, nu vind ik voetbal totaal kut, maar ik weet dat dat vaker geroepen wordt(bij Ajax?). Fraai is het niet, maar meer dan een gebrek aan snuggerheid zou ik er in die context toch niet achter zoeken.
Fijn om te lezen nu kan iedereen weer rustig slapenquote:Op maandag 11 november 2024 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat was user @:Elan die user @:Caland wilde attenderen op uitspraken uit de prehistorie. Red_85 heeft gelijk dat het niet passend is in dat topic daarom heb ik het ook verwijderd.
Check je notes maar over een aantal dagenquote:Op maandag 11 november 2024 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn om te lezen nu kan iedereen weer rustig slapen.
Heb je hem wel genote want dat soort uitspraken kunnen natuurlijk echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |