Echt hoe krijg je het getypt inderdaad. "Onze moslimgemeenschap" heeft meer met een terroristisch wespennest aan de andere kant van de wereld dan met Kees uit Alkmaar.quote:Op maandag 11 november 2024 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Daar is niks 'ons' aan inderdaad. Anders hadden ze zich wel iets beter gedragen de afgelopen 30-40 jaar. Iets met integratie en tolerantie.
Nee.quote:Op maandag 11 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:
Voordat er terrorisme wetgeving in gang gezet wordt, zou je misschien ook eerst eens de beschikbare wetgeving ten volle benutten. Het is nogal wat om alles uit de kast te halen en basisrechten ingeperkt worden.
Begin eerst eens met mensen te arresteren en volgens de huidige wetgeving te straffen.
Het wetboek biedt genoeg handvaten om dit de kop in te drukken, alleen moet je wel willen en de noodzaak inzien.
Hier mag Nederlandse kabinet wel een streep gaan zetten. Hier gaan wij over, niet jullie.quote:Op maandag 11 november 2024 11:38 schreef Cuendillar het volgende:
Minister Israël over aantal arrestaties na geweld Amsterdam: ’Erg laag’
https://www.telegraaf.nl/(...)d-amsterdam-erg-laag
Telegraaf
Reken maar dat de politie nog arrestaties gaat verrichten. Verderop in deze week, naarmate er meer identiteiten worden vastgesteld.
Dit is toch wel de wereld op zijn kop, zeg. Israel denkt nu ONS de les te kunnen gaan lezen.quote:Op maandag 11 november 2024 11:38 schreef Cuendillar het volgende:
Telegraaf
Reken maar dat de politie nog arrestaties gaat verrichten. Verderop in deze week, naarmate er meer identiteiten worden vastgesteld.
Je zit echt dom te raaskallen. Bij voetbalwedstrijden worden er bijvoorbeeld dingen als "Hamas, Hamas, joden aan het gas" en "Bommen op Rotterdam" gescandeerd. Betekent dit dat Joden te vrezen hebben van Utrecht supporters of ze in Rotterdam een kruisraket uit Amsterdam op hun dak kunnen verwachten? Natuurlijk niet. Het zijn onsmakelijke spreekkoren. Geenszins rechtvaardigt dat een geplande Jodenjacht, die al van tevoren was gepland.quote:Op maandag 11 november 2024 10:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou jongens stop de persen. Islam terrorisme is opgelost. Ze zijn geen enkel gevaar meer want niet-moslims zijn met meer.
Het verbaast mij weinig meer, maar toch is het maf dat zoveel mensen zo diep in het wij zij verhaal zitten dat ze shit posten die ze omgedraaid nooit zouden accepteren.
Anderzijds kunnen mensen vrijelijk posten over de "genocide" die plaatsvindt en elk bericht over herdenkingen van de Tweede Wereldoorlog vervuilen met "Goed dat dit gebeurt want er vindt nu ook weer een genociduuuuh" plaats. Ik werk voor een grote overheidsinstantie en zie dit dagelijks voorbij komen. Je ziet gewoon wat het gewenste narratief is.quote:Op maandag 11 november 2024 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe maatschappelijk werk en ik durf me hier nieteens te uiten.
Dat land is echt gruwelijk arrogant.quote:Op maandag 11 november 2024 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is toch wel de wereld op zijn kop, zeg. Israel denkt nu ONS de les te kunnen gaan lezen.
Hoeveel Israëlische hooligans zijn er n.a.v. de beelden al gearresteerd in dat land? Met name die kerel die met zijn riem een taxi aan het vernielen was lijkt me niet heel lastig te identificeren. Dashcamgenot.quote:Op maandag 11 november 2024 11:38 schreef Cuendillar het volgende:
Telegraaf
Verwijderen uit onze maatschappij. Je gaat ze ook nooit bereiken met celstraffen of ook maar een zweem van een heropvoeding. Onze wetten zijn veel te lief voor ze.quote:
Was 1 pot. Ze (maccabi) moeten nog wel naar Istanbul.quote:Op maandag 11 november 2024 11:46 schreef Hathor het volgende:
Moet Ajax trouwens ook nog daarheen of spelen ze maar een keer tegen elkaar?
Ze spelen één keer tegen elkaar. En Maccabi speelt haar 'thuiswedstrijden' in Belgrado gezien het niet meer mag in Israel van de UEFA waarbij de Maccabi supporters bij uitwedstrijden ook nog eens nergens welkom zijn. Dit was dus een incidenteel uitje voor ze.quote:Op maandag 11 november 2024 11:46 schreef Hathor het volgende:
Moet Ajax trouwens ook nog daarheen of spelen ze maar een keer tegen elkaar?
En hoe denk je dat te bereiken binnen de kaders van onze rechtsstaat?quote:Op maandag 11 november 2024 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verwijderen uit onze maatschappij. Je gaat ze ook nooit bereiken met celstraffen of ook maar een zweem van een heropvoeding. Onze wetten zijn veel te lief voor ze.
Op wat voor manier dan ook alle rechten op NL's en EU burgerschap afnemen. Die wezens zijn een gevaar voor onze maatschappij omdat wij te tolerant zijn naar anderen en zij totaal niet.
Zij willen een zandbakideologie beoefenen, dan doe je het maar in de zandbak.
Is hij ook niet islamitisch? Dat idee had ik altijd, zou het wel verklaren.quote:Op maandag 11 november 2024 11:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij verbergt het niet eens meer.
Dat gaat niet door. Turkse overheid heeft nog voor de wedstrijd Ajax - Maccabi die wedstrijd verboden, het moet op neutraal terrein (buitenland) worden gespeeld.quote:Op maandag 11 november 2024 11:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was 1 pot. Ze (maccabi) moeten nog wel naar Istanbul.
Dat mag den haag bepalen. Ik ben geen ambtenaar en dat hoef je ook niet aan mij suggestief te gaan vragen.quote:Op maandag 11 november 2024 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te bereiken binnen de kaders van onze rechtsstaat?
Ik denk dat je "ongekleurd" door de war haalt het "niet in lijn met hoe ik er over denk".quote:Op maandag 11 november 2024 10:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
NRC, Volkskrant, nu.nl, NOS etc. horen niet bij die MSM die ook maar enigszins ongekleurd hierover kunnen berichten.
Houd geen stand in de rechtbank.quote:Op maandag 11 november 2024 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Want als wezens met sektarisch geweldsinstelling en zichtbare uitingen van een terroristische organisatie gaan lopen Jodenjagen, is het terrorisme.
hamas gebruikt het zelfs in zijn propaganda zag ik gisteren in dit topic. Dan is de normale wetgeving per definitie uit het raam.
Ja, een historische fout om in Noord-Afrika te gaan ronselen en die mensen na verrichte arbeid met hun gezinnen te laten blijven. Had ze gewoon teruggestuurd.quote:Op maandag 11 november 2024 11:50 schreef Homey het volgende:
Nederland keek verder, en importeerde de meest laagopgeleide onderklasse uit Marokko en Turkije.
En kijk nu.
Dat dacht ik ook inderdaad. Ging ook flink los in het Israël topic als ik het mij goed herinner.quote:Op maandag 11 november 2024 11:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is hij ook niet islamitisch? Dat idee had ik altijd, zou het wel verklaren.
quote:Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk dat je "ongekleurd" door de war haalt het "niet in lijn met hoe ik er over denk".
Gisteravond gezien dat lieden liepen met de groene hamasband om hun hoofd.quote:Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Houd geen stand in de rechtbank.
Zolang ze niet met de zwarte hamasvlaggen lopen over straat lukt dat niet.
Het moment dat Erdo meer inzicht heeft dan ons bestuurquote:Op maandag 11 november 2024 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet door. Turkse overheid heeft nog voor de wedstrijd Ajax - Maccabi die wedstrijd verboden, het moet op neutraal terrein (buitenland) worden gespeeld.
Grapjas.quote:Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk dat je "ongekleurd" door de war haalt het "niet in lijn met hoe ik er over denk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |