SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, maar was groep 5, hoefde alleen maar wat rekenen bij te werken. Maar toen wel geleerd dat ik voor 4 soorten antibiotica allergisch ben en opzwel van prednisolon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:33 schreef Lovely het volgende: [..] Dat is wel lang zeg
Dan mis je ook aardig wat school etc..
![]()
Maar mn moeder was soms wel bang.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ren jij maar hard weg mannetje, anders zal ik eens kijken of de kettingzagen ook in de aanbieding zijnquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is ook wel eng ja, als je kind helemaal opzwelt door medicatiequote:Op zaterdag 9 november 2024 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar was groep 5, hoefde alleen maar wat rekenen bij te werken. Maar toen wel geleerd dat ik voor 4 soorten antibiotica allergisch ben en opzwel van prednisolon.![]()
Maar mn moeder was soms wel bang.
We hebben vandaag even stopcontact verlegd zodat de kast er kan staan.
Ik wil die zaag, maar ik weet niet zo goed waarom
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik gooi gewoon wat antibiotica naar jequote:Op zaterdag 9 november 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ren jij maar hard weg mannetje, anders zal ik eens kijken of de kettingzagen ook in de aanbieding zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon wat antibiotica naar je![]()
dan zaag ik je arm af!
Ze komen maandagochtend tussen 8 en 10 de meubels al brengen![]()
En dan kan ik de avonduren mijn favoriete hobby beginnen: ikea meubels in elkaar zettenTrotste mama van Ambar
Is toch fijner om het in elkaar te zetten met daglicht?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan kan ik de avonduren mijn favoriete hobby beginnen: ikea meubels in elkaar zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vrouw ben je nog bezigquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan kan ik de avonduren mijn favoriete hobby beginnen: ikea meubels in elkaar zetten![]()
![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
Plof zo maar op de bank met een dekentje![]()
![]()
Zeg dat tegen mijn baasquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch fijner om het in elkaar te zetten met daglicht?Trotste mama van Ambar
Ja en ik ga nog steeds bezig zijn de komende maandenquote:Trotste mama van Ambar
Die hard!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik zo een kerstfilm ga kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik zo een kerstfilm ga kijken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Netflix raadt me Meet me next Christmas aan.Tot volgend jaar dan!
![]()
Staan idd aardig wat kerstfilms weer op de streamingdiensten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is next christmas niet gewoon kerst dit jaar nog?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is next christmas niet gewoon kerst dit jaar nog?![]()
![]()
Maar wat zal jij straks een paleisje hebben ❤️quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en ik ga nog steeds bezig zijn de komende maanden![]()
Na deze ronde komt er zeker wat meer schot in. Een kledingkast is wel echt nodig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat zal jij straks een paleisje hebben ❤️Trotste mama van Ambar
Zo schraal kontje gekregen van noedelsoep met lading chili olie gisteravondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik weet het ook nietquote:![]()
Heb wel vaker onduidelijkheid met bv komend en volgend, welke dag dan precies wordt bedoeld.
Denk dat ik net ziek was toen dat in de les behandeld werd
Oh das zo onaangenaam tijdens het poepenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Zo schraal kontje gekregen van noedelsoep met lading chili olie gisteravond![]()
Ja want met het eten viel het wel mee, het was niet dat mijn mond in brand stondquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh das zo onaangenaam tijdens het poepenUw ADH vitamine Worst
Ik was ziek toen dingen als bijvoegelijke naamwoorden , allerlei soorten voornaamwoorden en meer van dat soort shizzle de revue passeerden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet![]()
Heb wel vaker onduidelijkheid met bv komend en volgend, welke dag dan precies wordt bedoeld.
Denk dat ik net ziek was toen dat in de les behandeld werd![]()
![]()
2x genieten van je etenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja want met het eten viel het wel mee, het was niet dat mijn mond in brand stond![]()
Wat ben je aan het klussen? Ik las eerst klutsenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben lekker aan het klussen, jongens
Wat bent ge aan het klussen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben lekker aan het klussen, jongensTrotste mama van Ambar
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ben je aan het klussen? Ik las eerst klutsenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ben je aan het klussen? Ik las eerst klutsen![]()
Kabels wegwerken![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan ik ook regelmatig sinds mijn maagverkleining. Is echt top!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan ik ook regelmatig sinds mijn maagverkleining. Is echt top!![]()
![]()
Op de griep na fijn om te horen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik griepmaar over het algemeen gaat het heel goed. Hoe gaat het met u?
Met mij gaat het ook wel goed hoor
![]()
Belangrijke info voor @mario390quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Zo schraal kontje gekregen van noedelsoep met lading chili olie gisteravondUw ADH vitamine Worst
Hoe heter hoe beterquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je eens moeten eten wat ik gisteren at![]()
![]()
Wel ok! 20 sept onder het mes gegaan. Was binnen 30 min al uit de operatie meteen klaar wakker geen pijn of misselijkheid en binnen een uur liep ik al rond. Afgezien van vastlopers op bepaalde voeding heb ik nergens last van (gehad). Zit al op -20quote:![]()
![]()
Ik weet niet of ik dat overleef..quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had je eens moeten eten wat ik gisteren ateen hap en ik drink al het water op
Zo héquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel ok! 20 sept onder het mes gegaan. Was binnen 30 min al uit de operatie meteen klaar wakker geen pijn of misselijkheid en binnen een uur liep ik al rond. Afgezien van vastlopers op bepaalde voeding heb ik nergens last van (gehad). Zit al op -20![]()
![]()
Sow dan! Topquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel ok! 20 sept onder het mes gegaan. Was binnen 30 min al uit de operatie meteen klaar wakker geen pijn of misselijkheid en binnen een uur liep ik al rond. Afgezien van vastlopers op bepaalde voeding heb ik nergens last van (gehad). Zit al op -20En je voelt je ook lekker?
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel ok! 20 sept onder het mes gegaan. Was binnen 30 min al uit de operatie meteen klaar wakker geen pijn of misselijkheid en binnen een uur liep ik al rond. Afgezien van vastlopers op bepaalde voeding heb ik nergens last van (gehad). Zit al op -20![]()
Moet volgende keer maar niet de optie pittig kiezenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat overleef..een hap en ik drink al het water op
Hebben ook gewoon potje chili olie op tafel staan om zelf te doseren
Uw ADH vitamine Worst
Oh dat scheelt weerquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet volgende keer maar niet de optie pittig kiezen
Hebben ook gewoon potje chili olie op tafel staan om zelf te doseren
Ja eigenlijk wel. Iedereen zegt steeds dat ik straalquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow dan! TopEn je voelt je ook lekker?
![]()
![]()
Fijn toch?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Iedereen zegt steeds dat ik straalTrotste mama van Ambar
Ben trots op je, het was een enorme stap voor je. En toch maar gedaan. En je voelt je fijn, blij dat te horenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Iedereen zegt steeds dat ik straal![]()
Ik wilde je eerder al een DM sturen maar dacht als je iets wil vertellen dan komt dat vanzelf wel.Lach met een schone bips![]()
❤️quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben trots op je, het was een enorme stap voor je. En toch maar gedaan. En je voelt je fijn, blij dat te horen![]()
Ik wilde je eerder al een DM sturen maar dacht als je iets wil vertellen dan komt dat vanzelf wel.
Alleen nu dus griep das jammer![]()
Mwah, die kun je nu ook wel hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤️
Alleen nu dus griep das jammer
Jawel t gaat al wat beter. Keelpijn is al weg holtes doen nog zeer en loopneus enzoquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mwah, die kun je nu ook wel hebben![]()
Kleinigheidje, volgende week cruise jij alweer over de boulevard om sexy beach boys op te pikkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel t gaat al wat beter. Keelpijn is al weg holtes doen nog zeer en loopneus enzo
Oh, dan ben jij ook lang ziek geweestquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ziek toen dingen als bijvoegelijke naamwoorden , allerlei soorten voornaamwoorden en meer van dat soort shizzle de revue passeerden.
Paar keer 6 weken lang in een ziekenhuis geleden, en daar omheen ook vaak ziekenhuis in, ziekenhuis uit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan ben jij ook lang ziek geweest![]()
Brrrr beetje koud daarvoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kleinigheidje, volgende week cruise jij alweer over de boulevard om sexy beach boys op te pikken
Al zag ik afgelopen zondag in Nijmegen wel 2 beach boys in zwembroek aan het wakeboarden op de Waal
Veel geleden ja?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar keer 6 weken lang in een ziekenhuis geleden, en daar omheen ook vaak ziekenhuis in, ziekenhuis uit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kleinigheidje, volgende week cruise jij alweer over de boulevard om sexy beach boys op te pikken![]()
![]()
Chronische buikpijn en een voet die aan het afsterven was. Dat waren wel de 2 ergste dingen.quote:
Voet is op het laatste nippertje trouwens wel gered!![]()
![]()
Oh dat klinkt ook niet fijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar keer 6 weken lang in een ziekenhuis geleden, en daar omheen ook vaak ziekenhuis in, ziekenhuis uit.
Dan heb je een goed excuus als je geen zinnen kunt ontleden
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook niet fijn.
Dan heb je een goed excuus als je geen zinnen kunt ontledenPrecies!
![]()
![]()
Heftig! Gelukkig zit ie er nog aanquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Chronische buikpijn en een voet die aan het afsterven was. Dat waren wel de 2 ergste dingen.
Voet is op het laatste nippertje trouwens wel gered!![]()
![]()
Joah, toch wel handig, zo'n voet!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heftig! Gelukkig zit ie er nog aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet zo zeuren ouwe, anders trap ik een voet in je hol!
![]()
Ik ben geboren zonder armen, daarom type ik met mijn voeten. Daarom ben ik langzaam vaak.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op zich welNiet nodig om te bolken tho
Valt me nog mee dat je met je voeten typtquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben geboren zonder armen, daarom type ik met mijn voeten. Daarom ben ik langzaam vaak.![]()
![]()
Oh, dat lijkt me wel lastig met jouw voetenfobiequote:Op zaterdag 9 november 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben geboren zonder armen, daarom type ik met mijn voeten. Daarom ben ik langzaam vaak.
Ja met 3e been sla ik heel het toetsenbord aan gort.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je met je voeten typt
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me wel lastig met jouw voetenfobieScherp!
![]()
![]()
TRUT!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me wel lastig met jouw voetenfobie
Wij ALLEMAALquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je ben echt blij je weer te zien hier![]()
Ga je er van kwispelen ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je ben echt blij je weer te zien hier![]()
![]()
Kijk uit voor je toetsenbordquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben aan helicopteren met mijn kwispel van blijdschap![]()
![]()
Heb al flesje water "omgestoten" dus ff handdoekje erbij. Die kan later trouwens ook nog van pas komen.quote:Lach met een schone bips![]()
Geen knisperende sok voor jou?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb al flesje water "omgestoten" dus ff handdoekje erbij. Die kan later trouwens ook nog van pas komen.![]()
Nou ja die 4 handdoeken en 8 paar sokken die hier tegen de verwarming nu aanstaan voelen niet fijn net erna om af te vegen. Dus natte handdoek even beter.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen knisperende sok voor jou?
Verraders BelgiëThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Been there, done that and had a facial. Not going to happen againquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon alles au naturel laten rondvliegen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Been there, done that and had a facial. Not going to happen again![]()
![]()
![]()
Wat fijn!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En welcome back!![]()
![]()
Je eigen kwakkie in je snoetje ja?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Been there, done that and had a facial. Not going to happen again![]()
![]()
Shii shiiquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en gebeurde wel vaker. Nu gelijk hand ervoor op moment supremequote:Op zaterdag 9 november 2024 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je eigen kwakkie in je snoetje ja?
Deze vrouw hequote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, en gebeurde wel vaker. Nu gelijk hand ervoor op moment supreme![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Shii shii![]()
JKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niks gelezenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
ow het is nog geen 20u![]()
Foei deze praat.![]()
Ergens in de wereld wel, goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
ow het is nog geen 20u![]()
Foei deze praat.![]()
![]()
Kijk jij dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sinterklaas journaal dadelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze uitleg kan ik mee levenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ergens in de wereld wel, goed genoeg voor mij
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 6, ja natuurlijk kijk ik dat.![]()
![]()
Dan mag je hier niet posttequote:Op zaterdag 9 november 2024 19:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 6, ja natuurlijk kijk ik dat.
De correcte verwoording zou zijn "dan mag je hier niet posten" Mevrouw.quote:
Gisteren op school geleerd
Ik zit dit hele weekend Tell me lies te kijken. Er is nog geen aflevering voorbij gegaan waarin niet werd geneukt.![]()
Oh sorry meneerquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De correcte verwoording zou zijn "dan mag je hier niet posten" Mevrouw.
Gisteren op school geleerd
Ow, is dat een serie? Waar te zien? Ben als 6 jarige wel op zoek om iets te leren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit dit hele weekend Tell me lies te kijken. Er is nog geen aflevering voorbij gegaan waarin niet werd geneukt.Lach met een schone bips![]()
Ik wilde niet drinken vanavond want morgen druk dagje, maar hier past wel een biertje bij vanavond.Lach met een schone bips![]()
sowiesoquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wilde niet drinken vanavond want morgen druk dagje, maar hier past wel een biertje bij vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wilde niet drinken vanavond want morgen druk dagje, maar hier past wel een biertje bij vanavond.Enjoy!
![]()
Proost!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wilde niet drinken vanavond want morgen druk dagje, maar hier past wel een biertje bij vanavond.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)oon-masturberen.html
Ik heb een lange afstand relatie, wat doe je dan? Video call en MASTRUBEREN.... Dat een maand niet doen dan zou ik ontploffen.Lach met een schone bips![]()
Wat een aparte foto bij dat artikelquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)oon-masturberen.html
Doe jij ook mee?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb een lange afstand relatie, wat doe je dan? Video call en MASTRUBEREN.... Dat een maand niet doen dan zou ik ontploffen.Gast!
Hierbij moet ik steeds denken aan een aflevering van Frank Visser; een klagende buurman die een Thaise vriendin / verloofde had, had z'n laptop op de salontafel staan en een potje bodylotion en een box tissues naaste de bank!![]()
![]()
Rsi pols gespotquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb een lange afstand relatie, wat doe je dan? Video call en MASTRUBEREN.... Dat een maand niet doen dan zou ik ontploffen.![]()
![]()
Die ging Facebookenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Gast!
Hierbij moet ik steeds denken aan een aflevering van Frank Visser; een klagende buurman die een Thaise vriendin / verloofde had, had z'n laptop op de salontafel staan en een potje bodylotion en een box tissues naaste de bank!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Gast!
Hierbij moet ik steeds denken aan een aflevering van Frank Visser; een klagende buurman die een Thaise vriendin / verloofde had, had z'n laptop op de salontafel staan en een potje bodylotion en een box tissues naaste de bank!Je mot wat he?
Same here, douche erna is beter dan tissuesquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo blij dat ik geen tissues en bodylotion nodig heb
Staat alleen wat lullig op tv.quote:de producers mengden nog wat "Me so horny"-kreungeluiden in die scène.
![]()
![]()
AmaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
9They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maatje van me had computer problemen, vroeg me of ik dat kon fixen. Is al meer dan 10 jaar terug wel. Maar goed ik zei prima pick me up en dan regelen we dat. Haalt ie me op geeft me een biertje en zegt "Nu die computer doen dan" Prima. Ik kom op zijn computer kamer en staat een grote dispenser me glijmiddel en doos tissues.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Staat alleen wat lullig op tv.de producers mengden nog wat "Me so horny"-kreungeluiden in die scène.
Toetsenbord zag er ook niet echt fris uit, ik zei "weet je wat we doen? jij gaat het zelf oplossen en ik wijs wel aan wat je moet doen op je computer"Dat was zo goor
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van me had computer problemen, vroeg me of ik dat kon fixen. Is al meer dan 10 jaar terug wel. Maar goed ik zei prima pick me up en dan regelen we dat. Haalt ie me op geeft me een biertje en zegt "Nu die computer doen dan" Prima. Ik kom op zijn computer kamer en staat een grote dispenser me glijmiddel en doos tissues.
Toetsenbord zag er ook niet echt fris uit, ik zei "weet je wat we doen? jij gaat het zelf oplossen en ik wijs wel aan wat je moet doen op je computer"Dat was zo goor
DAAAAAAAAMN man!!!!
![]()
![]()
Als ik ooit dood ga wil ik dat mijn bff mijn telefoon en ipad enz in beheer krijgt en zij dan de hele handel kan deletenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van me had computer problemen, vroeg me of ik dat kon fixen. Is al meer dan 10 jaar terug wel. Maar goed ik zei prima pick me up en dan regelen we dat. Haalt ie me op geeft me een biertje en zegt "Nu die computer doen dan" Prima. Ik kom op zijn computer kamer en staat een grote dispenser me glijmiddel en doos tissues.
![]()
![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met name degenen die vroom willen over komen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen zijn viespeuken. ALLEMAAL!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen zijn viespeuken. ALLEMAAL!Niet alleen mannenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga wil ik dat mijn bff mijn telefoon en ipad enz in beheer krijgt en zij dan de hele handel kan deleten
Niet allemaal maar de goede mannen zijn wel vieze jongensquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen zijn viespeuken. ALLEMAAL!![]()
![]()
Ik ben heilig als de zoon van God. Na mijn dood mag iedereen inzicht in mijn telefoon en computer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga wil ik dat mijn bff mijn telefoon en ipad enz in beheer krijgt en zij dan de hele handel kan deletenDe tering wat zullen ze een nachtmerries beleven
Mooie erfenis wel.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben heilig als de zoon van God. Na mijn dood mag iedereen inzicht in mijn telefoon en computer.De tering wat zullen ze een nachtmerries beleven
Mooie erfenis wel.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn niet heel veel andersquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet allemaal maar de goede mannen zijn wel vieze jongens
Iets dunkt mij dat jij andere content hebt dan ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben heilig als de zoon van God. Na mijn dood mag iedereen inzicht in mijn telefoon en computer.De tering wat zullen ze een nachtmerries beleven
Mooie erfenis wel.
![]()
Nu word ik wel benieuwd naar die contentquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iets dunkt mij dat jij andere content hebt dan ik.
Zou ook niet goed zijn jij als vrouw zijnde en ik als man we dezelfde content hebben. Dan loopt er ergens iets mank welquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iets dunkt mij dat jij andere content hebt dan ik.
Wil je weten? Wil het best vertellen hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu word ik wel benieuwd naar die contentLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu word ik wel benieuwd naar die content![]()
![]()
Wat fijn!!!quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of je kan linkjes sturen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je weten? Wil het best vertellen hoor.
Maar ik weet niet of ik het wel wil weten
In bad gekwakt staat ook in mijn content.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt ik was bijna in bad gekwaktLach met een schone bips![]()
@Superbadeendjequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Echt ik was bijna in bad gekwakt![]()
Joh, ik lul maar wat,,, De enige porn die ik kijk is die van jou vanuit de hoek van je kamer waar die verborgen camera hangt...quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je kan linkjes sturen?
Maar ik weet niet of ik het wel wil weten
Oh kut! Daar gaat mijn porn.
En serieus, denk mijn computer is minder porn op te vinden en ook in de history dan die van jouAls ik al eens wat kijk is het wel echt serieus main stream van pornhub ofzo.
Op mijn computer staat zelfs helemaal geen porn in de historyquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, ik lul maar wat,,, De enige porn die ik kijk is die van jou vanuit de hoek van je kamer waar die verborgen camera hangt...
Oh kut! Daar gaat mijn porn.
En serieus, denk mijn computer is minder porn op te vinden en ook in de history dan die van jouAls ik al eens wat kijk is het wel echt serieus main stream van pornhub ofzo.
Ja, jij hebt ook helemaal geen porn nodig met al dat sexting en webcammen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr. Gr. DJMO aka mama heks 🧙♀️Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is het dus, video call en ff samen dan je ding doen is beter dan porno kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op mijn computer staat zelfs helemaal geen porn in de history
Ja, jij hebt ook helemaal geen porn nodig met al dat sexting en webcammen natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:16 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr. Gr. DJMO aka mama heks 🧙♀️![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:16 schreef DJMO het volgende:
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr. Gr. DJMO aka mama heks 🧙♀️Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is al achter de rug hoor. Begonnen rond 1 uur, klaar om half zes. Heb net m'n buikje volgevreten aan een ossenhaas van bijna 300 gram met kastanje champignons en nu ben ik kapot moe.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh hopelijk kun je terugkijken op een leuke dag en dan maar op tijd naar bed danquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is al achter de rug hoor. Begonnen rond 1 uur, klaar om half zes. Heb net m'n buikje volgevreten aan een ossenhaas van bijna 300 gram met kastanje champignons en nu ben ik kapot moe.
Op de een of andere manier kan ik soms wel plaatjes posten, en dan de andere dag weer niet. Geen idee wat dat allemaal verneukt.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar merkte weinig verschil met gewone bloem![]()
![]()
quote:Ow! Niet extra fluffy dus?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar merkte weinig verschil met gewone bloem![]()
![]()
Juiste link gebruiken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik soms wel plaatjes posten, en dan de andere dag weer niet. Geen idee wat dat allemaal verneukt.
En juiste extensieCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het was een idiioot geweldige dag om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hopelijk kun je terugkijken op een leuke dag en dan maar op tijd naar bed danSPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja tussen [IMG] [IMG] en jpg maar soms doet ie het gewoon nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Juiste link gebruiken.
En juiste extensieZal wel aan mij liggen
Kloptquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja tussen [IMG] [IMG] en jpg maar soms doet ie het gewoon nietZal wel aan mij liggen
![]()
![]()
Ik wist niet dat Brandon Stark in Harry Potter zat!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een idiioot geweldige dag om eerlijk te zijn.![]()
![]()
Bij dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Brandon Stark in Harry Potter zat!![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Brandon Stark in Harry Potter zat!
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Zoontje van de buren krijgt weer hevig op z'n flikker.
![]()
![]()
![]()
Oeps [ / img]quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja tussen [IMG] [IMG] en jpg maar soms doet ie het gewoon nietZal wel aan mij liggen
Ga dr heen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
Ah kom op, dit is gewoon zielig voor dat kind!![]()
![]()
![]()
quote:ik was lekker?
![]()
![]()
Maar klopt weljammer dat ik dat toen zelf niet door had
Ik ga dit wel weer (opnieuw) bespreken met de thuisbegeleiding van Mini-ToT; zij is ook voor dit soort dingen.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
Ik ga dit wel weer (opnieuw) bespreken met de thuisbegeleiding van Mini-ToT; zij is ook voor dit soort dingen.Maar dat had je dus al eens besproken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: