SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, maar was groep 5, hoefde alleen maar wat rekenen bij te werken. Maar toen wel geleerd dat ik voor 4 soorten antibiotica allergisch ben en opzwel van prednisolon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:33 schreef Lovely het volgende: [..] Dat is wel lang zeg
Dan mis je ook aardig wat school etc..
![]()
Maar mn moeder was soms wel bang.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ren jij maar hard weg mannetje, anders zal ik eens kijken of de kettingzagen ook in de aanbieding zijnquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is ook wel eng ja, als je kind helemaal opzwelt door medicatiequote:Op zaterdag 9 november 2024 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar was groep 5, hoefde alleen maar wat rekenen bij te werken. Maar toen wel geleerd dat ik voor 4 soorten antibiotica allergisch ben en opzwel van prednisolon.![]()
Maar mn moeder was soms wel bang.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We hebben vandaag even stopcontact verlegd zodat de kast er kan staan.
Ik wil die zaag, maar ik weet niet zo goed waarom
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik gooi gewoon wat antibiotica naar jequote:Op zaterdag 9 november 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ren jij maar hard weg mannetje, anders zal ik eens kijken of de kettingzagen ook in de aanbieding zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon wat antibiotica naar je![]()
dan zaag ik je arm af!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ze komen maandagochtend tussen 8 en 10 de meubels al brengen![]()
En dan kan ik de avonduren mijn favoriete hobby beginnen: ikea meubels in elkaar zettenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is toch fijner om het in elkaar te zetten met daglicht?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan kan ik de avonduren mijn favoriete hobby beginnen: ikea meubels in elkaar zetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vrouw ben je nog bezigquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan kan ik de avonduren mijn favoriete hobby beginnen: ikea meubels in elkaar zetten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: