Heb je wel een beetje conditie dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mijn levensonderhoud wordt op dit moment geregeld op de manier die het beste werkt voor mijn situatie. Maar als er ooit oorlog uitbreekt ben ik bereid als eerste naar het front te trekken om zo mijn schulden af te lossen.
Dat is niet wat ik vroeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te accepteren dat ik beter functioneer in isolatie. Het lijkt alsof een solo leven voor mij is weggelegd omdat ik het gevoel heb dat ik niet in staat ben om een echte relatie aan te gaan. Mijn situatie voelt te zwaar en te ingewikkeld voor iemand anders om ermee om te gaan. Ik voel ik me steeds meer comfortabeler in mijn eigen wereld waar ik mezelf kan zijn zonder de druk van verwachtingen.
enkel, in je eigen OP geef je aan dat dat 'idee' lang niet altijd zo werkt als je graag zou willen, en daar uit je juist een 'gemis' aan sociale contacten...quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:43 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik begin steeds meer te accepteren dat ik beter functioneer in isolatie. Het lijkt alsof een solo leven voor mij is weggelegd omdat ik het gevoel heb dat ik niet in staat ben om een echte relatie aan te gaan.
Wat is het nu?quote:Op zaterdag 9 november 2024 04:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar op sommige dagen… komt het allemaal weer terug. Vooral nu, nu de winter eraan komt. Het wordt zo vroeg donker, en de eenzaamheid voelt dan nog zwaarder in die donkere, koude dagen. (zoals deze nacht en het tijdstip waarop ik dit topic open) Er is een diep, constant verlangen naar iets dat ik nog nooit heb ervaren, gewoon de simpele warmte van een ander persoon, de troost van iemand die echt om me geeft.
Wat was dan je punt of uberhaupt het nut om een topic openen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te accepteren dat ik beter functioneer in isolatie. Het lijkt alsof een solo leven voor mij is weggelegd omdat ik het gevoel heb dat ik niet in staat ben om een echte relatie aan te gaan. Mijn situatie voelt te zwaar en te ingewikkeld voor iemand anders om ermee om te gaan. Ik voel ik me steeds meer comfortabeler in mijn eigen wereld waar ik mezelf kan zijn zonder de druk van verwachtingen.
Je hebt geen schulden, tenzij je lichamelijk en/of psychisch niks mankeert en misbruik maakt van de bijstand.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mijn levensonderhoud wordt op dit moment geregeld op de manier die het beste werkt voor mijn situatie. Maar als er ooit oorlog uitbreekt ben ik bereid als eerste naar het front te trekken om zo mijn schulden af te lossen.
Hoe zie jij dat voor je in de oorlog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen ik zelfs nog een dertiger was, had ik online contact met een leuke vrouw.
Alleen liep het zo af:
[ afbeelding ]
Dat kwam abrupt ten einde omdat ik simpelweg weer begon te verlangen naar isolatie.
Begrijp je dat jouw fysieke verschijningsvorm niet het echte probleem is?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen ik zelfs nog een dertiger was, had ik online contact met een leuke vrouw.
Alleen liep het zo af:
[ afbeelding ]
Dat kwam abrupt ten einde omdat ik simpelweg weer begon te verlangen naar isolatie.
ik bedoel het meer als een symbolische gedachte. Als het erop aankomt zou ik liever mijn leven riskeren om iets bij te dragen dan te blijven zitten met dit gevoel van schuld en betekenisloosheid. Ik bedoel het niet perse letterlijk maar meer als een reflectie van hoe ik mijn situatie zie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:22 schreef maily het volgende:
Hoe
[..]
Hoe zie jij dat voor je in de oorlog?
Met 20 man in een loopgraaf?
Wat let je om t vliegtuig te pakken en naar Azie te trekken voor een periode.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
ik bedoel het meer als een symbolische gedachte. Als het erop aankomt zou ik liever mijn leven riskeren om iets bij te dragen dan te blijven zitten met dit gevoel van schuld en betekenisloosheid. Ik bedoel het niet perse letterlijk maar meer als een reflectie van hoe ik mijn situatie zie.
Er staat volgend jaar iets compleet te veranderen in mijn leven. Wat precies weet ik nog niet maar hoe dan ook zal het een volledige transformatie worden. Ik voel dat het tijd is voor een grote verandering een nieuw begin. De eerste stap zal zijn om mezelf te dwingen naar buiten te gaan. Dit zal het begin zijn van het doorbreken van de isolatie waarin ik zo lang heb geleefd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat let je om t vliegtuig te pakken en naar Azie te trekken voor een periode.
Kost niet eens zo heel veel als je het een beetje slim doet.
Dan riskeer je iig iets voor jezelf en misschien bloei je er van op.
Sowieso ben je buiten geweest naar artsen toch dit jaar?quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Er staat volgend jaar iets compleet te veranderen in mijn leven. Wat precies weet ik nog niet maar hoe dan ook zal het een volledige transformatie worden. Ik voel dat het tijd is voor een grote verandering een nieuw begin. De eerste stap zal zijn om mezelf te dwingen naar buiten te gaan. Dit zal het begin zijn van het doorbreken van de isolatie waarin ik zo lang heb geleefd.
De tijd gaat te snel, toen ik 40 werd had ik amper de tijd om eraan te wennen en toen was ik alweer 41, en het gaat alleen maar sneller en sneller.
Focus je op je innerlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Er staat volgend jaar iets compleet te veranderen in mijn leven. Wat precies weet ik nog niet maar hoe dan ook zal het een volledige transformatie worden. Ik voel dat het tijd is voor een grote verandering een nieuw begin. De eerste stap zal zijn om mezelf te dwingen naar buiten te gaan. Dit zal het begin zijn van het doorbreken van de isolatie waarin ik zo lang heb geleefd.
De tijd gaat te snel, toen ik 40 werd had ik amper de tijd om eraan te wennen en toen was ik alweer 41, en het gaat alleen maar sneller en sneller.
Alhoewel ik totaal niet op hem lijk vind ik dat mijn gezichtsstructuur op bepaalde punten overeenkomt met die van Magnus Carlsen: weinig lijnen, een vlakke uitstraling, dezelfde huidskleur, heel veel haar en vooral een onderkaak die iets naar voren staat. Bij hem lijkt dit echter totaal geen rol te spelen of hem te deren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Focus je op je innerlijk.
Echt ik gun het je van harte.
Maar dat focussen op je uiterlijk gaat je echt niets helpen en niemand zal ooit gestorven zijn en alleen aan zijn uiterlijk herinnerd worden.
En kijk naar Monica van Friends of Gwen Stefani, die hadden ook een verkeerd beeld van hun uiterlijk en dat is ook niet al te best afgelopen.
Ik wens je een fijne jaarwisseling toe.
Droopie: Focus je niet op het uiterlijk, maar op het innerlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef -Deluzion- het volgende:
Alhoewel ik totaal niet op hem lijk vind ik dat mijn gezichtsstructuur op bepaalde punten overeenkomt met die van Magnus Carlsen: weinig lijnen, een vlakke uitstraling, dezelfde huidskleur, heel veel haar en vooral een onderkaak die iets naar voren staat. Bij hem lijkt dit echter totaal geen rol te spelen of hem te deren.
YouTube Video
ik wo
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Alhoewel ik totaal niet op hem lijk vind ik dat mijn gezichtsstructuur op bepaalde punten overeenkomt met die van Magnus Carlsen: weinig lijnen, een vlakke uitstraling, dezelfde huidskleur, heel veel haar en vooral een onderkaak die iets naar voren staat. Bij hem lijkt dit echter totaal geen rol te spelen of hem te deren.
Bekijk deze YouTube-video
newsflash: omdat het volstrekt onbelangrijk is. Aantrekkingskracht is volstrekt subjectiefquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zou het ook niet een beetje kunnen dat zijn vriendin voor hem is gevallen vanwege zijn bankrekening met 8 nullen en zijn roemquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
newsflash: omdat het volstrekt onbelangrijk is. Aantrekkingskracht is volstrekt subjectief
Eén en al uitsraling heeft die man op deze foto!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zou het ook niet een beetje kunnen dat zijn vriendin voor hem is gevallen vanwege zijn bankrekening met 8 nullen en zijn roem?
Overigens ben ik niet helemaal eens dat het subjectief is, toevallig is Rooney in het nieuws en ik kan mij niet voorstellen dat er veel mensen zijn die hem aantrekkelijk vinden.
[ afbeelding ]
Hij heeft dan ook geen bdd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Charisma, en dit is een alcoholkop.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zou het ook niet een beetje kunnen dat zijn vriendin voor hem is gevallen vanwege zijn bankrekening met 8 nullen en zijn roem?
Overigens ben ik niet helemaal eens dat het subjectief is, toevallig is Rooney in het nieuws en ik kan mij niet voorstellen dat er veel mensen zijn die hem aantrekkelijk vinden.
[ afbeelding ]
Ik ken heel wat mannen met een uiterlijk wat lijkt op Rooney, beetje dikke kop, teveel bbq met teveel bier. Maar de meesten hebben geen enkel probleem om een vriendin te vinden, sterker nog vaak nog een mooie vriendin ook. Uitstraling, interessant zijn voor de ander, humor, relativeringsvermogen en een beetje zelfverzekerdheid.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn voorspelling: je legt de lat (te) hoog, je voldoet niet aan je eigen wensen/dromen om een echte verandering door te maken, je valt terug in je negatieve zelfbeeld en herhaalt dezelfde zetten als de afgelopen 20 topics.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |