abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217085736
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 14:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Qua uiterlijk zeer zeker niet, en dat valt op een min of meer wetenschappelijke wijze te beargumenteren. Het ding is wel, als jij mensen afwijst/afstoot/negeert en jezelf isoleert, dan is het logisch dat je geen contact en dus relatie krijgt. Kortom je gedrag maakt je onaantrekkelijk.
Ik ga binnenkort toch een foto posten, ik weet wat het probleem is. Benieuwd wat mensen ervan vinden. Ik kan namelijk de "misvorming " van mijn kaak terug duwen met mijn vingers naar normale positie, maar zodra ik loslaat verplaatst de kaak direct weer naar de "misvormde positie"
pi_217085960
Morgen zal ik het plaatsen, ik ga ervan uit dat iedereen kan zien wat het probleem is. Maar hoe kan ik dan in hemelsnaam de kaakchirurgen overtuigen om nog een keer te opereren als ik al 2 keer ben geopereerd met een negatief resultaat?
pi_217086012
Waarom snap je niet dat je kaak niets te maken heeft met geen relatie hebben?
  Spellchecker maandag 17 maart 2025 @ 17:04:32 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217086017
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:04 schreef Servieskast het volgende:
Als hij dat snapte was heel dit topic er niet.
pi_217086046
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:04 schreef maily het volgende:

[..]
Maar lelijke mensen neuken ook.

Ik ben denk een 7, ik neuk al eeuwen niet.

Je uiterlijk heeft er niets mee te maken, maar hij snapt het maar niet.
pi_217086075
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:04 schreef Servieskast het volgende:
Morgen zal ik het laten zien, ik ga serieus van een 2 naar een 6 als mijn kaakkopje in de juiste positie zou staan. I kan het dus met mijn vingers verplaatsen.. sowieso zou het never nooit mogelijk moeten zijn dat je je kaakkopje zomaar kan verplaatsen met je handen... dat hoort gewoon vast te zitten....
pi_217086086
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:11 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Morgen zal ik het laten zien, ik ga serieus van een 2 naar een 6 als mijn kaakkopje in de juiste positie zou staan.
Gozer, ik ben je zat en stop met posten hier. Heb je al jaren geleden gezegd dat je niet lelijk bent.
pi_217086113
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:12 schreef Servieskast het volgende:
Gozer, ik ben je zat en stop met posten hier. Heb je al jaren geleden gezegd dat je niet lelijk bent.
Prima, maar ik weet zeker dat je morgen wel even kijkt.
pi_217086132
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Prima, maar ik weet zeker dat je morgen wel even kijkt.
Doubt it.
pi_217086164
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:04 schreef maily het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel invloed een paar mm kan hebben, het maakt echt een enorm verschil. Ik ben zo ontzettend dichtbij de oplossing maar toch ook weer niet. Morgen zal ik precies laten zien wat ik bedoel. Ik heb anatomisch gezien een uniek gezicht, dus ik zou er niet zo zeker van zijn dat ik alleen maar uit mijn nek lul.
  maandag 17 maart 2025 @ 18:50:22 #211
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_217086933
Het is al vaker tegen je gezegd; ook mensen die oerlelijk zijn, vreselijke afwijkingen hebben, er totaal niet normaal uitzien, hebben relaties. En zitten niet al jaren op een forum te wanhopen.

Het moet dus mogelijk zijn, toch?
Koel en donker bewaren
pi_217086973
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:22 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je wilt niet weten hoeveel invloed een paar mm kan hebben, het maakt echt een enorm verschil. Ik ben zo ontzettend dichtbij de oplossing maar toch ook weer niet. Morgen zal ik precies laten zien wat ik bedoel. Ik heb anatomisch gezien een uniek gezicht, dus ik zou er niet zo zeker van zijn dat ik alleen maar uit mijn nek lul.
De meeste users denken niet dat je liegt over je uiterlijk. Er zal best een afwijking zijn. En je zult lichamelijke klachten hebben. Die foto hier posten gaat je niet meer of minder goodwill opleveren dan je nu hebt.

Het schier oneindige cirkeltje van zelfmedelijden, de schuld bij anderen leggen en je verwachting dat een ingreep die je fysiek meer ‘de standaard’ maakt álles oplost… dat is wat mensen niet snappen, zich aan gaan ergeren en afhaken.

Gedrag vs uiterlijk.

Ervanuitgaand dat jij zelf je uiterlijk niet kunt aanpassen (heb je een chirurg voor nodig)… wat blijft er dan over waar je wel invloed op hebt? En ook dat hoef je niet alleen te doen. Gelukkig heb je er al hulp voor, blijf daar vooral mee doorgaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker maandag 17 maart 2025 @ 19:28:43 #213
197773 crew  maily
pi_217087343
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:22 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je houdt ons wel aan het lijntje zo.
pi_217088432
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef maily het volgende:

[..]
Je houdt ons wel aan het lijntje zo.
pi_217091837
Nou, ik ben benieuwd.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_217095729
Gvd nog niks. Ik houd het niet meer van de spanning.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 15:53:52 #217
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217095760
Ik ken meerdere mensen met een gezichtsaandoening die een hele fijne relatie hebben. Wat ik van hoor is dat het moeilijker is om iemand te vinden om te daten, maar dat zij hun partner op andere manieren beter hebben leren kennen er zo liefde Gegroeid is (vriendengroep, sportvereniging, werk).
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_217098329
Excuus, ik sta op het punt om een megapaniek aanval te krijgen, heb kortsluiting in mijn hersenen en ik zie wazig. Dus ik ben weer even een paar maanden stil. Want ik heb maanden nodig om bij te komen voordat ik weer een beetje normaal kan functioneren.

Deze heb ik vanmiddag nog even snel gemaakt, positief of negatief commentaar heeft geen invloed op hoe ik mij voel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
pi_217098493
Ik zie niets geks eigenlijk. Gewoon een normaal persoon. Is dit met kaak teruggeduwd of hoe die normaal staat?
pi_217098504
Ik vind je er normaal/redelijk goed uitzien. Ik snap echt niet waarom je jezelf isoleert en zoveel onrecht aandoet.

Ergens toch wel grappig hoe je jezelf zoveel ellende kan brengen, terwijl je er gewoon normaal uitziet. _O-
pi_217098510
Bedankt voor het delen van je foto.
Ik zie op de foto eigenlijk een heel normaal gezicht.
pi_217098542
Oké zoals verwacht, een beetje jezelf verzorgen en je bent gewoon normaal. Geen Johnny Depp, maar die heeft ook weer zo zijn rugzakje.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_217098872
Met die foto heb je mij nu alleen overtuigd dat het echt een BDD probleem is. De kaak kan je wel corrigeren als je er echt fysiek last van hebt, maar ik zou het niet doen om uiterlijke redenen, want je ziet er gewoon normaal uit.
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 20:00:21 #224
441859 crew  Lenny77
pi_217098888
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef -Deluzion- het volgende:

Het interesseert me eigenlijk niet eens hoe ik eruit zie, maar op mijn hersenen stoten mijn gezicht af alsof het om een donororgaan gaat.
Ik heb een oude foto van je gezien en daar zag je er prima uit. Nu vind ik je er nog steeds prima uitzien.
Je slaat in je laatste zin wel echt de nagel op de kop en dat is ook voor het eerst dat je dit neerschrijft. Dat is ook wat wij je allemaal willen duidelijk maken en waar we nu alweer bewijs van zien.
Ik meen dit oprecht: laat alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft iets aan je BDD doen... Je eigen hersenen zijn je aan het kapot maken ;(
Je gooit je leven weg voor een zeeeeer vertekend beeld van jezelf :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker dinsdag 18 maart 2025 @ 20:20:42 #225
197773 crew  maily
pi_217099429
Zoals jij over jezelf schrijft verwachtte ik een mismaakt gezicht.

Ik zie op de foto verre van dat.

Jammer dat jouw ogen jou iets anders vertellen.
Probeer daar hulp voor te zoeken. Het zal je leven zoveel dragelijker maken. Echt ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')