Ik maak hier net de opmerking dat sommigen een bepaalde afwijking hebben en toen knikte hij.quote:
Net zoals sommige mensen in cijfers kleuren zienquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik maak hier net de opmerking dat sommigen een bepaalde afwijking hebben en toen knikte hij.
Echt vreselijk. Voor vraag 12 had hij nog bijna 4 minuten. Gaat hij de hele vraag van dat liedje van Paul Young bekijken terwijl ze het antwoord niet weten, daarna gaat hij de complete uitleg van Astrid nog eens luisteren en daarna gaat hij eens wat zoeken, om vervolgens helemaal niks te vinden. Kromme tenen krijg ik ervan op de bank.quote:
Dat is al een half jaar continu crisisquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
Even een half uurtje pauze tijdens de kabinetscrisis.
Wat voor andere les zou je in een lesauto willen krijgen dan?quote:
Ze gaven eigenlijk niet het goede antwoord maar geeft wel hetzelfde resultaatquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat voor andere les zou je in een lesauto willen krijgen dan?
Slipcursusquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat voor andere les zou je in een lesauto willen krijgen dan?
Ja. Dit wordt een uitdagingquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ben jij de opzoeker in jullie team?
En ze kochten nog een extra letter omdat ze dachten dat er geen N bij zat..quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Zonder de foute verbetering had het op 5 punten aangekomen
Regelmatig komt ook voor dat de derde ronde vragen veel moeilijker zijn dan de eerste ronde vragen / de eerste ronde vragen achterlijk makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
De zoveelste die zich niet aan een derde ronde wagen.
Er is een herindeling geweest en nu weet ik het niet meer goed.quote:
Dat zijn de regio’s. De departementen zijn nog wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is een herindeling geweest en nu weet ik het niet meer goed.
Oh jammer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Geen moeilijke vragen, maar ze spelen ook prima.
Topicomhoogschop is dan weer teveel letters.quote:
Die zat in de vraag. Het eerste automatische geweer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die was toch van de machinegeweren?
Wanneer ga je spelen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
De man van de schietgeweren was Browning trouwens.
Even opgezocht. En sneller dan de kandidaat
Wel sterk ideologisch en met desinformatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:40 schreef Szura het volgende:
Niveau van de vragen is weer een niveautje lager dit seizoen
Een stuk of 5 hele triviale, maar de schrijfster/architect/pistolen/film en nog een die ik alweer vergeten ben had ik toch echt niet geweten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:40 schreef Szura het volgende:
Niveau van de vragen is weer een niveautje lager dit seizoen
Het is vooral dat de 'makkelijkere' vragen die een redelijk percentage van de deelnemers uit het hoofd weten eenvoudiger zijn gewordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een stuk of 5 hele triviale, maar de schrijfster/architect/pistolen/film en nog een die ik alweer vergeten ben had ik toch echt niet geweten.
Het woord is inderdaad typisch VVDquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel sterk ideologisch en met desinformatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |