Het is best okay, maar ook weer niet heel bijzonder. Hij heeft wel bovengemiddeld veel planten uit zijn piano groeienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
Dominik zou ook nog wel eens kunnen winnen, zijn nummer is best populair en geschreven door TEYA
Die meid komen we nu steeds vaker tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Momo het volgende:
Dominik zou ook nog wel eens kunnen winnen, zijn nummer is best populair en geschreven door TEYA
Eind april staat ie in Amsterdam. Misschien ga ik er heenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Dit is een stuk beter dan alles wat we hier vanavond gehoord hebben.
Ik had liever Swada gezienquote:
Ja Swada was beste optie, maar hier valt wel wat typisch ESF van te maken en leuk dat Justyna terug komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had liever Swada gezienMaar Polen had alsnog een stuk slechter kunnen kiezen
Vond ik ook heel gek! Kiezen landen zelf dat stuk uit?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond Polen echt goed, maar begreep de recap niet zo. Waarom juist dat stukje waarin ze niet zingt?
Ja, de omroep van een land bepaalt zelf welk stuk in de recap terecht komt. Het is een behoorlijk vreemde keuze.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:02 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Vond ik ook heel gek! Kiezen landen zelf dat stuk uit?
Ik dacht dat dit een nieuwe reactie was, zie ik 21 maart staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
Wat de neuk is er met europa aan de hand
Viel mij ook op en ook op laag volume. Dit moet ze gekost hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vond Polen echt goed, maar begreep de recap niet zo. Waarom juist dat stukje waarin ze niet zingt?
Die opmerking had ook van vandaag kunnen zijn jaquote:Op zondag 18 mei 2025 11:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een nieuwe reactie was, zie ik 21 maart staan.![]()
Maar ook nu nog relevant.
Ja. Al lijkt het bij de Polen wel dat ze het alleen doen bij een inzending waar ze achter staan. Want dit doen ze niet elk jaar. Eigenlijk idem voor de Albanezen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Dit bewijst ook maar weer dat de Poolse diaspora nog steeds actief is. Nu is Justyna ook een erg grote naam in Polen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |