1-3quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19 november 20:45 Bosni - Nederland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
1-1quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
0-4quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Zeg het maar
ik sta aan top dit seizoen met goede voorspellingenquote:Op maandag 18 november 2024 18:02 schreef Bugno3 het volgende:
Dit gaat @:klaasweetalles weer makkelijk winnen.
Val van Schoof 1?quote:Op maandag 18 november 2024 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk uit naar 22 november.
Woutje neemt ze gewoon allemaal serieus.quote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Blij dat die onzinnige interlands er straks voor 4 maanden opzitten.
Man man man.
Woutje neemt vooral zichzelf heel erg serieus.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Woutje neemt ze gewoon allemaal serieus.
0-3quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hup Bosni?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast present. @:coco
Woutje is een WINNAARquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Woutje neemt vooral zichzelf heel erg serieus.
1-2quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 0-1
@:fetX 0-4
@:GGMM 0-2
@:Scrummie 1-1
@:Tarado 1-2
@:klaasweetalles 0-4
@:Caland 1-3
@:DombohetOlifantje1 1-3
@:R-woud93 0-2
@:Pisces29 0-3
@:Frozen-assassin 0-3
@:WheeledWarrior 1-3
Ik had 0-3. Maar elders 1-4 gepould. Doe die maar.quote:Op maandag 18 november 2024 15:32 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r 0-3
Het is het n of het ander he, 1-4 genoteerd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had 0-3. Maar elders 1-4 gepould. Doe die maar.
Is goed. Prettige wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is het n of het ander he, 1-4 genoteerd.
Zeg het maar
@:3rr0r 0-3
@:tong80 1-4
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opstelling van jou bespreekt niet de bank.
Daarom was je te laat met de opstellingquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:44 schreef Zipportal het volgende:
FOK is al dagen traag. Blijven storneren. @:caland
Jan van Beveren, Pleun Strik, Epi Drost, Wim Suurbier, Piet Keizer, Wim van Hanegem, Wim Jansen, Henk Wery, Gerrie Muhren, Johan Neeskens. de laatste moest ik ff denken.......Eef Mulsders ?quote:
Alle 11 goed (heb ik uit de reacties op X)quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan van Beveren, Pleun Strik, Epi Drost, Wim Suurbier, Piet Keizer, Wim van Hanegem, Wim Jansen, Henk Wery, Gerrie Muhren, Johan Neeskens. de laatste moest ik ff denken.......Eef Mulsders ?
Leuk. Geen Cruijff en Israel. Interlands waren hier niet zo belangrijk toen....helaas.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle 11 goed (heb ik uit de reacties op X)
'Hij had er 11 kunnen wisselen' krijgt ineens een heel andere betekenis.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Leuk en terecht. Spelers als Reijnders en zeker Gravenberch moet je niet gaan zitten lastigvallen met dit soort kutpotjes.
betere techniek dan broebyquote:
Nee, doordeweeks niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zeker weer met wat te zuipen h?!
Klopt, alleen had Glenn Helder wel een jeugdverleden bij Ajax maar speelde hij nooit een wedstrijd in het eerste elftal.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:37 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij hebben Belgi en Rusland ooit een elftal gehad met 11 spelers van 1 club. Anderlecht en Dynamo Kiew. Oranje ooit een elftal met 11 spelers van Ajax of een Ajax geschiedenis. November 1995 op Anfield beslissingswedstrijd voor EK 96 tegen Ierland.
Gejat, gesloopt en in onderdelen verkocht.quote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze in het Grbavica Stadion zouden spelen in Sarajevo. Dat is wel een leuk Balkan stadionnetjequote:
Sarajevo en Mostar zijn echt fantastisch.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
Sarajevo is trouwens wel een meer dan prima stadje
Dit ter info
Groot, sterk, zwartquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
Brobbey dus 0 doelpunten voor Oranje en bij Ajax krijgt hij ze er niet in. Waarom wordt zo'n vent opgesteld
Nederland haalde er 0 medailles tijdens de Olympische winterspelen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
Sarajevo is trouwens wel een meer dan prima stadje
Dit ter info
Anders wordt Oranje door de NSC beschuldigd van racismequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
Brobbey dus 0 doelpunten voor Oranje en bij Ajax krijgt hij ze er niet in. Waarom wordt zo'n vent opgesteld
Ik heb een onderbuurman gehad die speelde bij Velez Mostar. Was vluchteling.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sarajevo en Mostar zijn echt fantastisch.
Afgelopen september daar geweestquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sarajevo en Mostar zijn echt fantastisch.
Toen reed Van Gennip nog schoon.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland haalde er 0 medailles tijdens de Olympische winterspelen.
Deed ze in 84 al mee ?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen reed Van Gennip nog schoon.
Ik in juli. Genot, behalve de temperatuur. En het overschot aan Australirsquote:
September was prima temperatuurtje. Daarom later gegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik in juli. Genot, behalve de temperatuur. En het overschot aan Australirs
Yup, presteerde zelfs het beste.quote:
WizzAir?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
September was prima temperatuurtje. Daarom later gegaan.
Ik hoop dat Feyenoord snel weer die richting op loot. Nu vlieg ik maandag weer naar dat intens lelijke Manchesterquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klimaatterroristquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord snel weer die richting op loot. Nu vlieg ik maandag weer naar dat intens lelijke Manchester
Is dat z'n vervelend volk?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Priske cook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord snel weer die richting op loot. Nu vlieg ik maandag weer naar dat intens lelijke Manchester
Had ‘ie dan niet wat leukers kunnen uitkiezen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Priske cook.
Mijn pa gaat ook naar City-Feyenoord, zijn eerste Europese uitpotje. Ik was ook graag gegaan maar ja, dan ben ik in de buurt van de schoonfamilie van @:scrummie
Horen niet tot mijn favorieten nee, maar het is eigenlijk altijd irritant als zo’n beetje alle toeristen op een plek uit hetzelfde land komen, ongeacht welk land dit is.quote:
Ik haat toeristen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horen niet tot mijn favorieten nee, maar het is eigenlijk altijd irritant als zo’n beetje alle toeristen op een plek uit hetzelfde land komen, ongeacht welk land dit is.
Hij gaat met zijn maat waarmee hij recent al naar Lissabon is geweest, Lille en Girona waren geen opties, en na 40~45 jaar in het onderwijs werken is het nu met zijn pensioen uberhaupt voor het eerst dat ie naar zo’n uitpotje kan. Dan wordt het dus lekker de pub in in Manchester inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ‘ie dan niet wat leukers kunnen uitkiezen?
Nouja drie dagen in de pub zitten is ook geen straf
We kijken uit naar Ajax - PECquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Blij dat het interlandweekend weer achter ons ligt. Wat een gruwel.
Ik zou hem de kerstmarkt aanraden, dat was de vorige keer Manchester met Feyenoord ook genot.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat met zijn maat waarmee hij recent al naar Lissabon is geweest, Lille en Girona waren geen opties, en na 40~45 jaar in het onderwijs werken is het nu met zijn pensioen uberhaupt voor het eerst dat ie naar zo’n uitpotje kan. Dan wordt het dus lekker de pub in in Manchester inderdaad.
quote:
SPOILER: ter illustratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Alleen als hij is afgezet met betonblokkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem de kerstmarkt aanraden, dat was de vorige keer Manchester met Feyenoord ook genot.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]Meeste voorspellingen waren gedaan voor de opstelling bekend wasSPOILER: ter illustratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit op een zelfde manier leuk als je kerstboom met roze tinten of valt er echt iets te beleven?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem de kerstmarkt aanraden, dat was de vorige keer Manchester met Feyenoord ook genot.
Nee was wel leuk, lekker eten, veel biertentjes en liedjes over Patrick Kluivertquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit op een zelfde manier leuk als je kerstboom met roze tinten of valt er echt iets te beleven?
Ik slaap voor mijn werk in een hotelquote:
Is dit nieuw?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Kluivert is ook niet meer wat het geweest is, h jongens?
Mijn pa is sowieso verstandig genoeg om plekken te vermijden waar Feyenoorders naar begeleid wordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was wel leuk, lekker eten, veel biertentjes en liedjes over Patrick Kluivert
Zou dat plein waar Feyenoorders naartoe worden begeleid vermijden, bier in plastic.
Je roept het normaal nooit.quote:
Lekker maat, veel plezier. DC?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Priske cook.
Mijn pa gaat ook naar City-Feyenoord, zijn eerste Europese uitpotje. Ik was ook graag gegaan maar ja, dan ben ik in de buurt van de schoonfamilie van @:scrummie
Buitenspel bestaat al heel lang.quote:
Bedankt! Ja, eerst een paar dagen DC in om vrienden te zien, vervolgens Thanksgiving vieren met de schoonfamilie in New York. Leuk weekje zo.quote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Buitenspel bestaat al heel lang.
Je merkt door de sancties dat russianbride.ru op zijn retour is en americanbride.us helemaal hot is momenteel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Amerikaanse schoonfamilie, moet je wel minimaal 100k harken
@Elan is nog wel bij die eerste geslaagdquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je merkt door de sancties dat russianbride.ru op zijn retour is en americanbride.us helemaal hot is momenteel.
Verklaart wel waarom hij in NWS voor Spartak Moskou is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Elan is nog wel bij die eerste geslaagd
Nee, te moe om te installeren. @Zorroquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij de Temu spionage app op je telefoon?
Is hij verkouden?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk niet dat hij snel een verstopte neus zal hebben
En zo nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de tweede helft mee(als jullie dat leuk vinden)
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef -XOR- het volgende:
Doe Q Timber maar voor Wieffer, en WapWout voor Brubbie.
Leuk? Dat vind ik fantastisch!quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de tweede helft mee(als jullie dat leuk vinden)
Ligt echt aan jouquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat FOK zo traag is kijk ik niet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met deze kut wedstrijd. @:GGMM
Heb het zelf niet gemerktquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
blijven donerenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als je louter spelers van de absolute top teams daar hebt staan, en het ziet er iedere interlandperiode uit als Zwitserse gatenkaas kun je dat wel stellen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:40 schreef -XOR- het volgende:
Kunnen we de conclusie zo langzamerhand wel trekken dat Koeman de verdediging niet fatsoenlijk krijgt neergezet?
Valt vandaag wel mee toch. Hato, de Ligt en een rechtsback die vooral aan de bal goed is in zijn 3-5-2 systeem.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je louter spelers van de absolute top teams daar hebt staan, en het ziet er iedere interlandperiode uit als Zwitserse gatenkaas kun je dat wel stellen ja.
Ja, OK, vandaag valt het mee. Maar normaal gesproken heb je met Dumfries, Ake, van Dijk, De Vrij, van de Ven, en ook Frimpong alleen maar keuze uit heel goede spelers imo. Heb je nog een hele sloot er achter ook natuurlijk met De Ligt, Van Hecke, Botman, Maatsen, Geertruida etc.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Valt vandaag wel mee toch. Hato, de Ligt en een rechtsback die vooral aan de bal goed is in zijn 3-5-2 systeem.
Alleen nog 'huurmoordenaars' en de bingokaart is vol.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:51 schreef Sabata het volgende:
de commentatoren van Langs de lijn mogen hopen dat de Bosnische fans naast hem geen Nederlands verstaan want ze hebben zojuist het hele land afgefakkeld om de stank van hout rook uitlaatgassen en smog. meteen naar je hotel en vergeet je vest niet
Fijn dat mijn mening er toe doet ook al ben ik voor Feyenoord of PSVquote:
Ik weet wel een Kluivert die iemand goed raakte.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft die Kluivert al een bal goed geraakt zeg, vreselijk
Nee, het is niet z'n vader. Die wist altijd wel iets of iemand te raken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft die Kluivert al een bal goed geraakt zeg, vreselijk
Clubvoetbal is voor paupersquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:56 schreef RamboDirk het volgende:
We hadden nu eigenlijk naar PSV-Shakhtar moeten kijken.
He kutquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet wel een Kluivert die iemand goed raakte.
Sow.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet wel een Kluivert die iemand goed raakte.
kop eraf zuipen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar iets anders doen
Wat mokersaai dit
Wat jammer!quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar iets anders doen
Wat mokersaai dit
Iedereen zit te kkren op buitenlanders in het opsporing verzocht topicquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Er kijkt echt letterlijk geen hond naar deze wedstrijd he
In mijn tijd had zo'n topic 18 delen.
FOK is doot
Ik ben inmiddels zo verveeld met deze wedstrijd dat ik je moeiteloos een handje zou helpenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lig inmiddels aan m'n lul te trekken.
Dat is wel heel smerig.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo verveeld met deze wedstrijd dat ik je moeiteloos een handje zou helpen
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo verveeld met deze wedstrijd dat ik je moeiteloos een handje zou helpen
Toch is het bevrijdend als iemand eindelijk uit de kast komt.quote:
Alle spelers samen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geef Nederland tot nu toe een 8.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:02 schreef TLC het volgende:
Ik zie dat te licht speelt dus Oranje krijgt sowieso een tegendoelpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |