Een mooie zangstem hebben maakt nog geen goede zangeres. Technisch klopt het te vaak gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pardon?
Als Lauren Mayberry alleen al práát klinkt het mooier dan als de meeste mensen zingen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat is nou net effe geen goede zangeres.
Vind Lauren wel in de categorie strange beauty vallenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:DecoAoreste
Volgens mij ging t over engelenstem en niet de nieuwe winnaar van The Voicequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een mooie zangstem hebben maakt nog geen goede zangeres. Technisch klopt het te vaak gewoon niet.
Blijft toch wel een gouden anthem, dé nu metal plaat bij uitstek. Snap niet dat de nieuwere LP populairder isquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Je zou het bijna vergeten maar dit is ook gewoon weer een stemplaat. Back to back
Goed punt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij ging t over engelenstem en niet de nieuwe winnaar van The Voice
Zal volgend jaar wel weer andersom zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Blijft toch wel een gouden anthem, dé nu metal plaat bij uitstek. Snap niet dat de nieuwere LP populairder is
Ja niks mis mee, maar nog lang niet de status van de oude hits.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal volgend jaar wel weer andersom zijn.
En Emptiness Machine is wel oprecht heel goed, eerlijk is eerlijk.
Dutch Diseasequote:Op vrijdag 8 november 2024 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Gezien op North Sea Jazz. De halve zaal zat door het concert heen te tetteren. Kutpubliek. Barbaren.
Solo wel ja. TLDP godinnen gaan nog wel langskomenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:16 schreef Gretzl het volgende:
Denken we dat Sinéad nu de hoogste solovrouw was trouwens?
1e helft trok NL ook niet zo de aandacht die wedstrijdquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:18 schreef Gretzl het volgende:
Halve show gezien op DTRH tijdens de kwartfinale Nederland - Turkije. Ik had m'n aandacht er niet helemaal bij
Er is ook nog een bijeenkomst lijkt me.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Solo wel ja. TLDP godinnen gaan nog wel langskomen
En een grote aardappel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er is ook nog een bijeenkomst lijkt me.
Ging de eerste helft bij het scherm kijken, vanaf de rust had geen zin meer in voetbal. Toen weer richting het hoofdpodium, kwam het alsnog allemaal goedquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
1e helft trok NL ook niet zo de aandacht die wedstrijd
Ook jij hoeft niet met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoorquote:
Heel mooi.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ur Mum
Nou, dan weten we het wel he?
Dit is minder cool om te haten denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jo met de banjo en niemand klaagt
Wat had ik die graag nog eens live willen zien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef Gretzl het volgende:
Aah, geweldig dat 16P zo hoog staat [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Chaise Longue mag wel in de lijst.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe maar een Volbeatje voor Wet Leg volgend jaar. Nog een paar hoge posities kwijtspelen
Geen stemplaat gemist, maar wel de 3e National niet gehoord. Morgen nog maar even inschakelen danquote:
Is 1 keer niet genoeg?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chaise Longue mag wel in de lijst.
Ze willen Chaise Longue wegquote:
Staat wel echt hoog voor zo'n kamelenracenummerquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaaaa toch nog Black Soul Choir
Als de keuze is wet leg of volbeat, is de keuze zo gemaaktquote:
Ahhh op die fiets..en dat voor Volbeat? Ik zeg permbanquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze willen Chaise Longue weg
Bizar dat juist het grootste (live) anthem van Wet Leg er niet in staatquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chaise Longue mag wel in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |