abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:29:46 #226
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215524549
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
PVV en vergelijkbaar zijn voor mij juist de partijen die niet doen wat ik verkondig. Misbruik maken van dit soort haat is eigenlijk net zo erg als deze haat zelf omdat het uiteindelijk de situatie verergert.

Tegelijkertijd is het echt noodzakelijk dat de varkens, de vuile viezeriken die dit gedrag vertonen structureel aangepakt gaan worden. En ja, als de doodstraf nodig is om dit soort smeerlappen te stoppen dan is dat maar zo. Individuen die alleen maar haten, die denken boven de wet te staan kan geen plaats voor zijn. Weg, dood of opgesloten, meer keuzes zijn er niet.
Maar Nederland heeft al een best streng strafregime, naar Westerse standaarden. Al heel lang wordt er gereageerd met 'lik op stuk', snelrecht en hogere straffen.

Je zult het eerder in iets anders moeten zoeken.

Ik vind het intrekken van dubbele paspoorten niet wenselijk. Omdat je er altijd beducht van moet zijn dat een overheid hier misbruik van kan en zal maken (en Marokkanen geen afstand kłnnen doen van hun tweede nationaliteit).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:30:47 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215524566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
PVV en vergelijkbaar zijn voor mij juist de partijen die niet doen wat ik verkondig. Misbruik maken van dit soort haat is eigenlijk net zo erg als deze haat zelf omdat het uiteindelijk de situatie verergert.

Tegelijkertijd is het echt noodzakelijk dat de varkens, de vuile viezeriken die dit gedrag vertonen structureel aangepakt gaan worden. En ja, als de doodstraf nodig is om dit soort smeerlappen te stoppen dan is dat maar zo. Individuen die alleen maar haten, die denken boven de wet te staan kan geen plaats voor zijn. Weg, dood of opgesloten, meer keuzes zijn er niet.
Nou nou nou
pi_215524567
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:51 schreef Bassie48 het volgende:
Nooit gedacht dat ik Wilders na ruim 10 jaar toch nog bewonder met zijn beroemde woorden: "willen jullie meer of minder Marokkanen? Nah, dan gaan we dat regelen."

Ik denk dat het beste is dat Schoof het leger op Amsterdam afstuurt en de gehele incompetente linkse gemeenteraad inclusief burgemeester huisarrest geeft en de hele stad schoonveegt. Er is geen plaats meer voor linkse politiek want die zijn laf en slap. Aanpakken die hap en snel.

Fijne avond verder.
Tja en dan vind men het gek dat de term dom rechts of in dit geval gestoord rechts gebruikt wordt
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:33:35 #229
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215524607
De grote vraag is, hoe gaan we binnen de rechtsstatelijke grenzen echt een antwoord vinden op deze shit.

Vinden we geen antwoord dan ben ik bang dat op enig moment de rechtsstaat ten onder gaat omdat het te lang duurt om binnen die grenzen een afdoende antwoord te vinden en daarmee antwoorden buiten die grenzen gezocht gaan worden.

We moeten een methode vinden om EN de daders van deze shit echt aan te pakken EN mensen die denken dit ook te gaan willen doen echt af te schrikken. Vinden we die methode niet, dan zijn de alternatieven eigenlijk te erg om over na te denken.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:36:50 #230
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215524641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Links krijgt weer eens de schuld van de puinhopen van rechts.
Geert is blij met mensen zoals jij.
In Amsterdam is links sinds WO2 natuurlijk wel aan de macht geweest.

Maar: Amsterdam is ook de meest internationale stad van Nederland en heeft een lange geschiedenis met oproer en rellen. Al voor WO2 en voor links.

Je kunt er ook anders naar kijken: er zijn tot nu toe nog geen doden gevallen tijdens alle protesten. Ook dat is geen automatisme. Dat is in andere (wereld)steden anders en is ook in Amsterdam anders geweest. In de jaren 60, jaren 30. Toen vielen er doden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:38:29 #231
403588 mcmlxiv
pi_215524668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nou nou nou
Nee, dit meen ik echt. Mensen die geen respect hebben voor de gemeenschap waarin ze leven hebben geen recht van leven in die gemeenschap. Mensen die denken geweld te mogen toepassen om de eigen denkbeelden te realiseren zijn erger dan gewone moordenaars. Het zijn mensen die onstopbaar zijn omdat ze een waarheid hebben die niet te verenigen is met het belang van onze gemeenschap, een waarheid die altijd tot geweld zal leiden.

Juist dit soort individuen niet aanpakken zal onvermijdelijk leiden tot geweld tegen andere individuen uit mensen waarachter deze personen zich verschuilen. Verschuilen door zich moslim te noemen bijvoorbeeld.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:40:09 #232
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215524684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:33 schreef mcmlxiv het volgende:
De grote vraag is, hoe gaan we binnen de rechtsstatelijke grenzen echt een antwoord vinden op deze shit.

Vinden we geen antwoord dan ben ik bang dat op enig moment de rechtsstaat ten onder gaat omdat het te lang duurt om binnen die grenzen een afdoende antwoord te vinden en daarmee antwoorden buiten die grenzen gezocht gaan worden.

We moeten een methode vinden om EN de daders van deze shit echt aan te pakken EN mensen die denken dit ook te gaan willen doen echt af te schrikken. Vinden we die methode niet, dan zijn de alternatieven eigenlijk te erg om over na te denken.
De veronderstelling is een beetje alsof het altijd 2002 blijft, alsof de rellen nu erger dan vroeger zijn (nee, dat zijn ze niet, niet dodelijker iig) en alsof de oplossing puur in het strafrecht zit.

Taxichauffeurs in Amsterdam zijn al heel lang halve of hele criminelen (kan de gemeente niet zelf aanpakken) én als je die aan pakt dan heb je een probleem met ze. Dan nemen ze het voor elkaar op, als een stel Hell's Angels.

Mijn interpretatie tendeert eerder naar iets anders: 25 jaar Fortuynisme is een doodlopende weg gebleken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215524693
Bekijk deze YouTube-video

Voor de mensen die dat asieldebat hadden gemist is deze wel een goede. Toont ook mijn ergernis met Bosma, ik bedoel Bontenbal is toch super to the point. Moet Bosma dan in die 5 minuten ook 5 keer of iets dergelijks onderbreken.
pi_215524715
Ik ben zeer diep geschokt door deze pogrom in Amsterdam. De rot zit nog veel dieper dan ik dacht.

Dit is buitengewoon triest voor de mensen die deze gewelddadige klopjacht hebben moeten ondergaan en de joodse gemeenschap in Nederland. Het imago van Nederland is hierdoor echt wereldwijd ernstig geschaad.

Politiek en media moeten nu gezamenlijk in actie komen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 20:43:17 #235
236264 crew  capricia
pi_215524727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Voor de mensen die dat asieldebat hadden gemist is deze wel een goede. Toont ook mijn ergernis met Bosma, ik bedoel Bontenbal is toch super to the point. Moet Bosma dan in die 5 minuten ook 5 keer of iets dergelijks onderbreken.
Ik vind Bosma niet zo'n goede Kamervoorzitter. Ik weet dat er mensen zijn die hem geweldig vinden. Maar bespeur vaak iets van vooringenomenheid. En dat zou hij niet moeten doen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:44:29 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215524740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef rutger05 het volgende:
Ik ben zeer diep geschokt door deze pogrom in Amsterdam. De rot zit nog veel dieper dan ik dacht.

Dit is buitengewoon triest voor de mensen die deze gewelddadige klopjacht hebben moeten ondergaan en de joodse gemeenschap in Nederland. Het imago van Nederland is hierdoor echt ernstig geschaad.

De media mag inderdaad met eerlijkere verslaggeving komen; de Maccabi-fans riepen ook gewoon “no schools in Gaza because there are no children left” & “Let the IDF win to f*** the Arabs”. Maar kennelijk mag dat ook gewoon.

En de politiek mag inderdaad wat minder polariserend doen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:46:02 #237
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215524755
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef rutger05 het volgende:
Media moeten in actie komen? Als in activisme?
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:46:56 #238
403588 mcmlxiv
pi_215524763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De media mag inderdaad met eerlijkere verslaggeving komen; de Maccabi-fans riepen ook gewoon “no schools in Gaza because there are no children left” & “Let the IDF win to f*** the Arabs”. Maar kennelijk mag dat ook gewoon.

Zullen we niet net doen alsof het naar beneden trekken van een vlag of het roepen van leuzen hetzelfde is of een excuus is voor dit beestachtige geweld? Net zoals wat Israėl doet geen excuus is voor geweld tegen Israelische burgers? Gewoon niet, nooit!
  vrijdag 8 november 2024 @ 20:48:04 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215524782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:46 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Zullen we niet net doen alsof het naar beneden trekken van een vlag of het roepen van leuzen hetzelfde is of een excuus is voor dit beestachtige geweld? Net zoals wat Israėl doet geen excuus is voor geweld tegen Israelische burgers? Gewoon niet, nooit!
Dan heb jij ongetwijfeld ook filmpjes gemist waarin Maccabi-fans moslims die gewoon over straat lopen aanvallen. Wat nu wordt getoond is eenzijdig. Geweld kwam van beide kanten en is niet goed te praten maar dit wordt nu opgeblazen tot epische proporties alsof het totaal uit het niets kwam.
pi_215524836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan heb jij ongetwijfeld ook filmpjes gemist waarin Maccabi-fans moslims die gewoon over straat lopen aanvallen. Wat nu wordt getoond is eenzijdig. Geweld kwam van beide kanten en is niet goed te praten maar dit wordt nu opgeblazen tot epische proporties alsof het totaal uit het niets kwam.
Nee, dit kwam niet van beide kanten.
pi_215524873
quote:

[..]

Ik weet niet ik keek eens naar RTL (doe ik bijna nooit) en ook al hoor ik Klopkoek vaak tieren over de media ik vond het best okay. Ik zag daar ook hoe een Palestijnse vlag werd gepakt, hoe de Maccabi hooli's zich misdroegen bij de minuut stilte voor Valencia en op de dam. Ik vond in ieder geval niet dat het allemaal zo super eenzijdig belicht werd.

Daarbij ook al misdragen die zich dan nog is wat erna kwam niet te verantwoorden. Er zou wel wat meer focus mogen liggen op dat het altijd weer voetbal is. Wat zijn de maatschappelijke kosten daarvan niet joh, weer 800 politiemensen ingezet en nog niet genoeg.

Zeker ben ik het ook eens dat Wilders weer om te kotsen is, dat is wat mij betreft erger hoe hij opstookt en zoiets gebruikt om te polariseren.

Trouwens ook een raar verhaal natuurlijk dat de Israelische inlichtingendienst de NCTV zou hebben gewaarschuwd. Spioneert Israel zo actief in Nederland dan? Dat is toch belachelijk. Daar moeten ook kamervragen over gesteld worden.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:00:11 #242
403588 mcmlxiv
pi_215524975
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Daders uit de Maccabi hoek moeten hetzelfde behandeld worden, maar op een of andere manier heb ik toch het idee dat de totale orgie van geweld een behoorlijk georganiseerd ziek karakter kende vanuit de andere hoek.
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:00:42 #243
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215524983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik weet niet ik keek eens naar RTL (doe ik bijna nooit) en ook al hoor ik Klopkoek vaak tieren over de media ik vond het best okay. Ik zag daar ook hoe een Palestijnse vlag werd gepakt, hoe de Maccabi hooli's zich misdroegen bij de minuut stilte voor Valencia en op de dam. Ik vond in ieder geval niet dat het allemaal zo super eenzijdig belicht werd.
In dit geval valt het heel erg mee inderdaad. Komt ook doordat het internationaal in de belangstelling staat en doordat RTL twee dagen geleden op hun website een melding maakte over Maccabi supporters die een taxi chauffeur in elkaar rosten. Ze waren er vroeg bij.
Deuger, Woke & Gutmensch
  Vis een optie? vrijdag 8 november 2024 @ 21:01:40 #244
70532 loveli
N
pi_215524994
quote:

[..]
Dat is wel een legitieme reden om op jodenjacht te gaan.
crap in = crap out
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:01:52 #245
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215524998
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Daders uit de Maccabi hoek moeten hetzelfde behandeld worden, maar op een of andere manier heb ik toch het idee dat de totale orgie van geweld een behoorlijk georganiseerd ziek karakter kende vanuit de andere hoek.
De taxichauffeurs waren zeker georganiseerd. Zeker waar. Ze waren uit op wraak.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 8 november 2024 @ 21:02:26 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215525004
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:01 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat is wel een legitieme reden om op jodenjacht te gaan.
Dat zeg ik nergens. Kinderachtige frame weer.
  Vis een optie? vrijdag 8 november 2024 @ 21:04:39 #247
70532 loveli
N
pi_215525038
crap in = crap out
pi_215525238
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:04 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bepaald geen wereldnieuws dat er extreem louche lui tussen taxichauffers in Amsterdam zitten toch. Joden ratten noemen is walgelijk.
Toch zouden Israelische gasten hier ook niet getriggered moeten zijn door Palestijnse vlaggen, wij hebben wel een vrij land.
pi_215525348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 19:51 schreef Bassie48 het volgende:
Nooit gedacht dat ik Wilders na ruim 10 jaar toch nog bewonder met zijn beroemde woorden: "willen jullie meer of minder Marokkanen? Nah, dan gaan we dat regelen."

Ik denk dat het beste is dat Schoof het leger op Amsterdam afstuurt en de gehele incompetente linkse gemeenteraad inclusief burgemeester huisarrest geeft en de hele stad schoonveegt. Er is geen plaats meer voor linkse politiek want die zijn laf en slap. Aanpakken die hap en snel.

Fijne avond verder.
Ja, droom maar mooi een stuk door in die fascistische utopie van je.
  Vis een optie? vrijdag 8 november 2024 @ 21:23:46 #250
70532 loveli
N
pi_215525365
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 21:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja bepaald geen wereldnieuws dat er extreem louche lui tussen taxichauffers in Amsterdam zitten toch. Joden ratten noemen is walgelijk.
Toch zouden Israelische gasten hier ook niet getriggered moeten zijn door Palestijnse vlaggen, wij hebben wel een vrij land.
Laten we daarom in Amsterdam de Israėlische vlag hijsen, op de burgemeesterswoning ofzo.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')