Ik heb nog meerdere sjaals van de V&D.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele fijne sjaal van de V&D
Moet de ACM zo'n overname niet nog goedkeuren?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:03 schreef Akkerdjie het volgende:
Intertoys is verkocht door Mirage aan Toychamp (Belgisch bedrijf). Dit om de Blokker mogelijk nog heel even boven te houden. Anders is Blokker next wsl.
Geen idee, lijkt op internet te staan als voldongen feit en financieel dagblad berichtte er in hun dagelijkse podcast ook al zo over.quote:Op zondag 10 november 2024 16:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
Moet de ACM zo'n overname niet nog goedkeuren?
Tot die tijd staat er geen poen op de rekening lijkt me.
Eind oktober kwam het naar buiten, overname onder voorbehoud van goedkeuring ACM.quote:Op zondag 10 november 2024 16:15 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt op internet te staan als voldongen feit en financieel dagblad berichtte er in hun dagelijkse podcast ook al zo over.
Dat zegt helemaal niets. Een contract tekenen wil nog niet zeggen dat alle assets zijn overgedragen, de boekhouding is geverifieerd door accountants en de ACM akkoord is.quote:Op zondag 10 november 2024 16:15 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt op internet te staan als voldongen feit en financieel dagblad berichtte er in hun dagelijkse podcast ook al zo over.
Dat zal wel goed komen, Toychamp heeft al meerdere overnames gedaan (en die winkels weer in zwarte cijfers gekregen) en lijkt het nieuwe speelgoedimperium te worden. Maar thanks voor de duiding.quote:Op zondag 10 november 2024 22:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets. Een contract tekenen wil nog niet zeggen dat alle assets zijn overgedragen, de boekhouding is geverifieerd door accountants en de ACM akkoord is.
Ja ik ben niet in de positie om er veel van te vinden, want ik heb geen kinderen die speelgoed willen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:43 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen, Toychamp heeft al meerdere overnames gedaan (en die winkels weer in zwarte cijfers gekregen) en lijkt het nieuwe speelgoedimperium te worden. Maar thanks voor de duiding.
Hoezo moet je kinderen hebben om naar de Intertoys te gaan?quote:Op maandag 11 november 2024 02:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja ik ben niet in de positie om er veel van te vinden, want ik heb geen kinderen die speelgoed willen.
Ik vraag me wel af of het Intertoys model (hoge huren, in de stadscentra met betaald parkeren enzovoorts) dat dat werkt met 2 jengelende kinderen.
Toychamp zit meestal op bedrijventerreinen of aan de rand van de stad. Niet de meest gezellige tripjes of locaties maar qua omzet wel beter te verantwoorden. Ik bedoel een autootje of bromtol verkoop je geen 20 per dag. En het duurdere speelgoed moet sowieso voor gespaard worden.
Het speelgoed voor in de tuin (een glijbaan, een wip, een huisje) dat zag je vroeger nog wel bij de Toys R Us maar dat is al helemaal uit die winkels verdwenen.
Wij hebben hier in Dordrecht een boekendiscounter die het logo van free record shop gebruikt voor de verkoop van cd’s. Dus dat merk is ook niet helemaal weg blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:55 schreef Viv het volgende:
Ik was benieuwd naar de failliete winkelketens in de OP, hoeveel daarvan toch niet (volledig) verdwenen zijn. Zie hieronder mijn bevindingen van 2011 t/m 2015, daarna had ik geen zin meer.
[..]
Boekenvoordeel heeft het merk FRS overgenomen.quote:Op maandag 11 november 2024 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Dordrecht een boekendiscounter die het logo van free record shop gebruikt voor de verkoop van cd’s. Dus dat merk is ook niet helemaal weg blijkbaar.
Aww Hansje zou zich omdraaien in zijn graf.quote:Op maandag 11 november 2024 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Dordrecht een boekendiscounter die het logo van free record shop gebruikt voor de verkoop van cd’s. Dus dat merk is ook niet helemaal weg blijkbaar.
Dat speelgoed voor in de tuin past ook niet in de gemiddelde auto.quote:Op maandag 11 november 2024 02:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja ik ben niet in de positie om er veel van te vinden, want ik heb geen kinderen die speelgoed willen.
Ik vraag me wel af of het Intertoys model (hoge huren, in de stadscentra met betaald parkeren enzovoorts) dat dat werkt met 2 jengelende kinderen.
Toychamp zit meestal op bedrijventerreinen of aan de rand van de stad. Niet de meest gezellige tripjes of locaties maar qua omzet wel beter te verantwoorden. Ik bedoel een autootje of bromtol verkoop je geen 20 per dag. En het duurdere speelgoed moet sowieso voor gespaard worden.
Het speelgoed voor in de tuin (een glijbaan, een wip, een huisje) dat zag je vroeger nog wel bij de Toys R Us maar dat is al helemaal uit die winkels verdwenen.
Ik loop er ook nog weleens naar binnen jaquote:Op maandag 11 november 2024 05:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo moet je kinderen hebben om naar de Intertoys te gaan?
Wat koop jij bij een speelgoedwinkel dan?quote:Op maandag 11 november 2024 05:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo moet je kinderen hebben om naar de Intertoys te gaan?
Bordspellen, Lego, videogames, knuffels...quote:Op maandag 11 november 2024 11:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat koop jij bij een speelgoedwinkel dan?
Douwe Egberts is toch niet failliet, daar kun je toch die zegels inleveren?quote:Op maandag 11 november 2024 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oef! dat scheelde weinig.... zit ik hier te posten in een topic over failliete winkels, vergeet ik bijna dat ik nog een Blokker cadeaukaart heb..![]()
Vanochtend gelukkig gauw nog ingewisseld![]()
Het bleek trouwens dat die Douw Egberts zegels sinds vrijdag WEL weer ingewisseld konden worden. Dus dat hele item in 'Even Tot Hier' klopte helemaal niet...
Een typisch jaren 90-relikwie.quote:Op maandag 11 november 2024 13:34 schreef nostra het volgende:
DE-zegels, dat zijn toch die dingen waar je moeilijk moet gaan doen met een schaar en na 6.000 liter koffie te hebben gedronken 5 euro korting krijgt op een kopje van 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |