Echt he.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geweldig hoe ze in de studio het weer niet aandurven dat het aan Van Gerwen's worp ligt i.p.v. de pijlen.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor heeft Kleermaker vroeger vernederd tijdens het oefenen.
En Littler.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nieuwlaat vergeet voor het gemak dat Bunting meer tot de wereldtop behoort dan Noppert. Volksmenner.
Wel tijd dat Bunting z'n spel ook gaat omzetten in klinkende munten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nieuwlaat vergeet voor het gemak dat Bunting meer tot de wereldtop behoort dan Noppert. Volksmenner.
Dolle dinsdag.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een teringgek toernooi is dit weer aan t worden.
Die gaat er gewoon uit gegooid worden door Noppertquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zou weleens zo'n toernooi kunnen worden waar Wade mee aan de haal gaat.
Na de pechlotingen voor Littler op eerdere toernooien, heeft hij nu een okayish route. Die wint het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zou weleens zo'n toernooi kunnen worden waar Wade mee aan de haal gaat.
Laten we t hopenquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na de pechlotingen voor Littler op eerdere toernooien, heeft hij nu een okayish route. Die wint het wel.
Over 2 jaar Noppert/Wattimena op de World Cup of Darts. Godenteam.quote:Op maandag 11 november 2024 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Halve finale voor Wade/Mansell/Noppert/Menzies![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
![]()
Dat tenenkrommende commentaar ook van Zjak en Frank. Die gingen er bij 2-4 achter nog vanuit dat Van Gerwen makkelijk ging winnen
Mislukte omgangsregeling. Waarschijnlijk mag hij ze nog maar eens per maand zien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kleermaker elke avond in de studio. Dacht dat hij kinderen had waar hij extra tijd aan wilde besteden
James Wadequote:Op woensdag 13 november 2024 00:19 schreef Szura het volgende:
Vies kebabzwijn mag er snel uit, Bunzing of typisch James Wade mag dit winnen
En Littler?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Veen is de favoriet nu. Die staat belachelijk te smijten
Linkshandige stront.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:24 schreef Kopiko het volgende:
Man man Mansell wat ben je oninteressant.
Eigenlijk is deze hele avond ruk.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er n wedstrijdaffiche zou zijn dat antireclame is voor t darts dan moet t wel noppert tegen mansell zijn
Ted Hankey, Martin Adams genotquote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
De tijden van Moody tegen De Ruiter en Chris Masongod zijn helaas voorbij.
Als je de namen er niet bij zet, dan zou je de tv toch best aanzetten voor een potje 113 tegen 106 gemiddeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er n wedstrijdaffiche zou zijn dat antireclame is voor t darts dan moet t wel noppert tegen mansell zijn
Betalen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je de namen er niet bij zet, dan zou je de tv toch best aanzetten voor een potje 113 tegen 106 gemiddeld.
Wat is dat trouwens voor onzin dat Viaplay wel de eerste ronde van al die toernooien uitzendt, maar stopt als het ergens om gaat?
Bob Anderson die met een paard opkomtquote:Op woensdag 13 november 2024 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ted Hankey, Martin Adams genot
Breaking: hij doet nog mee!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Wertha het volgende:
We nemen spoedig afscheid van Noppert dit toernooi.
Weinig gemis maar iemand moet gauw die kale tumor uit het toernooi verwijderen, dan maar Noppert.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Wertha het volgende:
We nemen spoedig afscheid van Noppert dit toernooi.
Aiiiiiiiiii, dat is jammer. ~ R. Scholtenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Geen herhalingsgevaar. @:de_boswachter
Review?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Geen herhalingsgevaar. @:de_boswachter
Volgens mij is de kneusjesqualifier de maandag na de PC Finals al.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ook goed nieuws. Nog 31 dagen tot het WK
Wanneer weten we definitief of Sousa niet meedoet aan WK. Dan trek ik er nog ene open namelijk.
Maakt niks uit, zolang de winnaar maar wint van Mansell.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een vreselijke match is dit
Hier moet tegen gedemonstreerd worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
Mansell-Menzies, best of 31 legs
''Het niveau is omhooggegaan''quote:Op woensdag 13 november 2024 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
Mansell-Menzies, best of 31 legs
Laten we hopen!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is de kneusjesqualifier de maandag na de PC Finals al.
25 november dus!
Nu Edhouse, Wattimena en Mansell een vormpiek hebben is een mogelijke kwalificatie van de Sousa hooguit een klein probleempje.quote:
Ross schroeit dit jaar alleen niet zo hardquote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb niks tegen de knappe broer van vGerwen maar je hebt toch liever een schroeiende Ross Smith.
Plekje 10 op de year to date zonder noemenswaardige major resultaten, dat is prima. Alleen de laatste weken is ie niet zo in vormquote:Op woensdag 13 november 2024 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ross schroeit dit jaar alleen niet zo hard
Mee eens. Als Edhouse dit wint ligt het eng open. En op wellicht Menzies na ook niemand met de gunfactorquote:Op woensdag 13 november 2024 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is weer n heel raar toernooi aan t worden
Ik zeg t niet graag maar ik hoop op n overwinning voor Rob Cross vanavond zodat we iig 1 ge-eikte naam in de finale kunnen krijgen
Die doen allemaal mee bij de senioren, in februari staat het WK weer op de rol! Nou ja behalve Ted Hankey, die is verhinderd.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ted Hankey, Martin Adams genot
Van mij mag het podium instortenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
Ik ben genoodzaakt om voor Wattimena te zijn.
Ik ben vooral nog meer tegen die heupwiegende Belg.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
Ik ben genoodzaakt om voor Wattimena te zijn.
Geef me maar een touw als we weer zo'n interview krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Zit weer klaar voor een totaal manische masterclass van Dimi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |