Ross schroeit dit jaar alleen niet zo hardquote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb niks tegen de knappe broer van vGerwen maar je hebt toch liever een schroeiende Ross Smith.
Plekje 10 op de year to date zonder noemenswaardige major resultaten, dat is prima. Alleen de laatste weken is ie niet zo in vormquote:Op woensdag 13 november 2024 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ross schroeit dit jaar alleen niet zo hard
Mee eens. Als Edhouse dit wint ligt het eng open. En op wellicht Menzies na ook niemand met de gunfactorquote:Op woensdag 13 november 2024 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is weer n heel raar toernooi aan t worden
Ik zeg t niet graag maar ik hoop op n overwinning voor Rob Cross vanavond zodat we iig 1 ge-eikte naam in de finale kunnen krijgen
Die doen allemaal mee bij de senioren, in februari staat het WK weer op de rol! Nou ja behalve Ted Hankey, die is verhinderd.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ted Hankey, Martin Adams genot
Van mij mag het podium instortenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
Ik ben genoodzaakt om voor Wattimena te zijn.
Ik ben vooral nog meer tegen die heupwiegende Belg.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
Ik ben genoodzaakt om voor Wattimena te zijn.
Geef me maar een touw als we weer zo'n interview krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Zit weer klaar voor een totaal manische masterclass van Dimi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |