Ik heb daar niks te zoeken, Mohammned.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet op jacht in Amsterdam? #dtv
Stukje angstquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb daar niks te zoeken, Mohammned.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Gatverdamme smerige pinda fietst overal doorheen. Smerige homp stront.
Van achter nemenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Hoofd als een kutje achter. Erg mooi.
Onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Classic Wessel, van een pijl verwijderd van een absoluut record gemiddelde naar richting verlies ..
Laag in de dertigers?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef Kopiko het volgende:
Gelul over gemiddeldes. Het lijkt wel schaatsen.
Ed House?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Hoofd als een kutje achter. Erg mooi.
Dit vat deze hemeltergende ellende uitstekend samen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Grand Slam is onderhand toch wel een van mijn minst favoriete toernooien aan het worden. Zoveel rotzooi wat er mee doet, zoveel willekeur door lotingen en korte formats, en dan ook nog die best of 31 in de kwartfinale waarbij de nr1 en 2 van de poule in hetzelfde schema zitten.
Ik kijk alleen voor Noah godin dit toernooi. Alhoewel ik haar nu alle drie de wedstrijden heb gemistquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Grand Slam is onderhand toch wel een van mijn minst favoriete toernooien aan het worden. Zoveel rotzooi wat er mee doet, zoveel willekeur door lotingen en korte formats, en dan ook nog die best of 31 in de kwartfinale waarbij de nr1 en 2 van de poule in hetzelfde schema zitten.
Noa heeft jou ook gemist.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk alleen voor Noah godin dit toernooi. Alhoewel ik haar nu alle drie de wedstrijden heb gemist
Terminaal denk je?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vincent zal zo wel inbellen in de studio om te melden dat Michael wat ziekjes is.
Te druk met zijn podcast.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vincent zal zo wel inbellen in de studio om te melden dat Michael wat ziekjes is.
Als Harry Lynn Leuven moet sperenquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
![]()
Dat tenenkrommende commentaar ook van Zjak en Frank. Die gingen er bij 2-4 achter nog vanuit dat Van Gerwen makkelijk ging winnen
Uit huis genomenquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kleermaker elke avond in de studio. Dacht dat hij kinderen had waar hij extra tijd aan wilde besteden
Het WK wordt traumatisch.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Wij noteren verliezen met 105, 106 en 111 gemiddeld. Hoe vaak gaan we deze nachtmerrie nog herhalen? @:Alaphilippe_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |