In feite wèl. Een veranderend klimaat zorgt voor voedselschaarste, en dat zorgt voor hogere prijzen, lagere welvaart, meer politieke instabiliteit op wereldniveau, etc. Verder is voor mij democratie niet een dictatuur van de meerderheid. Los van het feit dat een overheid meerdere zaken tegelijk kan aanpakken. Bijvoorbeeld koopkrachtverbetering gaat heus niet de ijskast in om ruimte te maken voor het verbeteren van de levenskwaliteit van een bepaalde minderheidsgroep.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: [..] Andersom al helemaal niet. Of kun jij wel je boodschappen afrekenen met genderidentiteit en een klimaatakkoord?
Ja, maar deze polariseert beterquote:Op donderdag 7 november 2024 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Kansloze topickaap. Mijn titel was veel beter.
Onze welvaart is gebaseerd op goedkoper energie. De impact van klimaatverandering is becijferd op 3% in 2100.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
In feite wèl. Een veranderend klimaat zorgt voor voedselschaarste, en dat zorgt voor hogere prijzen, lagere welvaart, meer politieke instabiliteit op wereldniveau, etc. Verder is voor mij democratie niet een dictatuur van de meerderheid. Los van het feit dat een overheid meerdere zaken tegelijk kan aanpakken. Bijvoorbeeld koopkrachtverbetering gaat heus niet de ijskast in om ruimte te maken voor het verbeteren van de levenskwaliteit van een bepaalde minderheidsgroep.
Leuk.quote:
Als die minderheidsgroep (wat dus in Amerika geen minderheid is) niet gehoord wordt door de ene partij moet men niet raar op kijken dat ze op de andere partij stemt die wel luistert? Dat is toch geen rocket science ofzo?quote:Een veranderend klimaat zorgt voor voedselschaarste, en dat zorgt voor hogere prijzen, lagere welvaart, meer politieke instabiliteit op wereldniveau, etc. Verder is voor mij democratie niet een dictatuur van de meerderheid. Los van het feit dat een overheid meerdere zaken tegelijk kan aanpakken. Bijvoorbeeld koopkrachtverbetering gaat heus niet de ijskast in om ruimte te maken voor het verbeteren van de levenskwaliteit van een bepaalde minderheidsgroep.
Is voor jou duidelijk wanneer het klimaatbeleid stopt?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onze welvaart is gebaseerd op goedkoper energie. De impact van klimaatverandering is becijferd op 3% in 2100.
Er is maar 1 reden om tegen voter id te zijn en dat is als je wil frauderen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:42 schreef Viesdik het volgende:
Deze tweet van Elon zet je aan het denken.. Dat de staten waarbij een id niet nodig is om te stemmen, Trump ook niet de grootste is.
c.q. dat geen enkele staat naar trump is gegaan waar stemmen met id niet nodig is.
[ x ]
[ x ]
Dan doe je iets fout.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Leuk.
Maar ik heb nu honger.
Oh, jawel.quote:Niet over 1 week, 1 maand, 1 jaar of over 10 jaar.
[..]
Die groep wordt door beiden niet gehoord.quote:Als die minderheidsgroep (wat dus in Amerika geen minderheid is) niet gehoord wordt door de ene partij moet men niet raar opkijken dat ze op de andere partij stemt. Dat is toch geen rocket science ofzo?
zolang er maar geen id op het stembiljet staatquote:Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden om tegen voter id te zijn en dat is als je wil frauderen.
Het blijft lachen dat zelfs bij een verkiezingsoverwinning er nog steeds zuur wordt gereageerd.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
In mijn optiek is stemmen het meest betrouwbaar als elk stembiljet een unieke code heeft die er 2 keer opstaat.. 1 om zelf mee naar huis te nemen en 1 voor in de stembus. Die code is niet gekoppeld aan je ID, maar is later wel te raadplegen op internet. Zo kan je zien of je stem goed is doorgekomen.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want die is niet te vervalsen zekers.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat los van wat ik zeg.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het blijft lachen dat zelfs bij een verkiezingsoverwinning er nog steeds zuur wordt gereageerd.
Had Trump verloren, dan was er wellicht een halve burgeroorlog uitgebroken.
Want het kan absoluut niet zo zijn dat er mensen echt op een andere kandidaat hebben gestemd.
Waarom hebben we dan nog paspoorten?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want die is niet te vervalsen zekers.
Maar dan wel nadat je je id hebt laten zien en er geregistreerd staat dat je gestemd hebt. Want anders ga je gewoon 10 stembureaus af om een stembiljet op te halen. Heb je 10 unieke codes maar is het nog steeds fraude.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
In mijn optiek is stemmen het meest betrouwbaar als elk stembiljet een unieke code heeft die er 2 keer opstaat.. 1 om zelf mee naar huis te nemen en 1 voor in de stembus. Die code is niet gekoppeld aan je ID, maar is later wel te raadplegen op internet. Zo kan je zien of je stem goed is doorgekomen.
Maar is ook voor andere mensen raadpleegbaar op internet..
uiteraardquote:Op donderdag 7 november 2024 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar dan wel nadat je je id hebt laten zien en er geregistreerd staat dat je gestemd hebt. Want anders ga je gewoon 10 stembureaus af om een stembiljet op te halen. Heb je 10 unieke codes maar is het nog steeds fraude.
En wat gaan die wilders stemmers dan doen? Naar d66? Gl/pvda?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en het huidige kabinet heeft NSC, daar kan ook lekker naar gewezen worden, zoals je nu wijst naar D66...
Er zijn inderdaad genoeg mensen die daar in trappen.
Maar op een gegeven moment is men daar ook klaar mee.
Dit is er dus mis met de mensen van tegenwoordig. Hoe kan je in hemelsnaam niet zien dat dit nep is?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nepfilmpjes?
Het betreft gewoon dingen die mensen zelf posten op de socials.
Dat doe ik graag maar ik waardeer je dankwoord enorm.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goed dat je dit nog even post; gezien dit nog niet gepost was.
Bubbels en klankkasten.quote:
Niet om een waterdicht kiesstelsel te hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan nog paspoorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |