SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt altijd die mensen op werk die denken dat je kunt heksenen dingen willen die totaal alle vormen van common sense te boven gaan
Trotste mama van Ambar
Het offici๋le liefje van @Monitor O+![]()
Gewoon rustingaan in je ketel blijven roeren...quote:Op donderdag 7 november 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt altijd die mensen op werk die denken dat je kunt heksenen dingen willen die totaal alle vormen van common sense te boven gaan
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati๋, Sloveni๋, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Blijkbaar zie je eruit dat je dat kunt.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik een rol waar ik in dit geval kan zeggen: neuh gaat niet gebeurenTrotste mama van Ambar
Bolk even opladen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati๋, Sloveni๋, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja toch?I'm surrounded by morons!
OhI'm surrounded by morons!
Ik kan straks lunchen met pannenkoeken of tomatensoepTrotste mama van Ambar
Ik zou voor de tomatensoep gaan, want daar zit geen n te veel in.I'm surrounded by morons!
Het is officieel pannenkoeken toch @maily?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:07 schreef Fogel het volgende:
Ik zou voor de tomatensoep gaan, want daar zit geen n te veel in.Trotste mama van Ambar
https://www.taalcentrum-v(...),Dus%3A%20pannenkoek.quote:De offici๋le regel voor de tussen-n is als volgt: Schrijf een tussen- n als het eerste deel van het woord ( pan) alleen een meervoud op -en heeft (pannen) en niet (ook) op –es (pannes is fout). Dus: pannenkoek.Trotste mama van Ambar
Jazekerquote:Op donderdag 7 november 2024 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is officieel pannenkoeken toch @:maily?![]()
![]()
![]()
https://onzetaal.nl/taalloket/pannekoek-pannenkoekquote:Op donderdag 7 november 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.taalcentrum-v(...),Dus%3A%20pannenkoek.
[..]
Tot 1995 was pannekoek juist de offici๋le spelling. Die schrijfwijze komt in de praktijk nog steeds geregeld voor en is ook goed te verdedigen: het woord is in zijn geheel een vaste aanduiding voor een bepaald gerecht. Het is een min of meer ‘versteende’ vorm. Pannenkoek m้t n is voor sommige mensen te letterlijk. Voor anderen lijkt het alsof bedoeld is dat de koek ook in meer dan ้้n pan gebakken zou kunnen worden.
Wie niet bij de overheid of in het onderwijs werkt (alleen voor deze groepen is de offici๋le spelling namelijk verplicht), kan gerust voor het niet-offici๋le pannekoek kiezen.
Ik heb het voor 1995 geleerd, tevens ben ik het met onderstreepte eens.I'm surrounded by morons!
Oude kaas salade wel eens geprobeerd, niet zo mijn dingquote:Op donderdag 7 november 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb beenhamsalade en oudekaas-salade
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tja misschien moet jij gewoon je spelling updatenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taalloket/pannekoek-pannenkoek
Tot 1995 was pannekoek juist de offici๋le spelling. Die schrijfwijze komt in de praktijk nog steeds geregeld voor en is ook goed te verdedigen: het woord is in zijn geheel een vaste aanduiding voor een bepaald gerecht. Het is een min of meer ‘versteende’ vorm. Pannenkoek m้t n is voor sommige mensen te letterlijk. Voor anderen lijkt het alsof bedoeld is dat de koek ook in meer dan ้้n pan gebakken zou kunnen worden.
Wie niet bij de overheid of in het onderwijs werkt (alleen voor deze groepen is de offici๋le spelling namelijk verplicht), kan gerust voor het niet-offici๋le pannekoek kiezen.
Ik heb het voor 1995 geleerd, tevens ben ik het met onderstreepte eens.Trotste mama van Ambar
Voor een paar tientjes heb je een gasmaskertjequote:Op donderdag 7 november 2024 11:12 schreef ToT het volgende:
Godver, koppijn van de dampen van dat afbijtmiddel voor de lijm op de trap.![]()
Voor een paar hapjes vind ik het echt wel lekker, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oude kaas salade wel eens geprobeerd, niet zo mijn ding![]()
Nee, want ik werk niet voor de overheid of in het onderwijs.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja misschien moet jij gewoon je spelling updatenI'm surrounded by morons!
Ja zo'n stofmaskertje, maar gassen gaan daar dwars doorheen, anders zou je stikken!quote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je een gasmaskertje![]()
![]()
Vinnik lekkerquote:Op donderdag 7 november 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oude kaas salade wel eens geprobeerd, niet zo mijn ding![]()
![]()
Nee hoor, een echte, ik ga even zoekenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo'n stofmaskertje, maar gassen gaan daar dwars doorheen, anders zou je stikken!![]()
Heb liever met tonijn of zalm,farm saladequote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een paar hapjes vind ik het echt wel lekker, maar niet meer dan dat.
Maar van zalm en tonijn wel de luxe variant"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gasmasker op, Kaizers Orchestra over de speakers heenknallen, en gaan!I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:16 schreef Fogel het volgende:
Gasmasker op, Kaizers Orchestra over de speakers heenknallen, en gaan!!
![]()
Ik ga in augustus naar een concert van zequote:
Ja, duurt lang, maar dat zijn van die concerten die snel uitverkocht zijn.I'm surrounded by morons!
Koffie?I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Persoonlijk door jou gezet?
Hoezo?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie missen allemaal goede muziek![]()
Laat maar danquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2024 11:56:07 ]![]()
Donders!quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga in augustus naar een concert van ze
Ja, duurt lang, maar dat zijn van die concerten die snel uitverkocht zijn.![]()
![]()
Ow beter!quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:tot https://www.nonpaints.com(...)nfilters-stoffilters
Bijvoorbeeld
Maar ja; ben nu wel grotendeels klaar met de afbijt hier!Alleen nog een paar losse stukjes die ik overgeslagen heb.
![]()
![]()
Are you my mummy?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je vast wel![]()
![]()
ToTKlusGodquote:Op donderdag 7 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow beter!
Maar ja; ben nu wel grotendeels klaar met de afbijt hier!Alleen nog een paar losse stukjes die ik overgeslagen heb.
![]()
![]()
Binnenkort ff de hoekjes goed schuren.quote:
Als het goed is heb ik alle spijkertjes en dat soort gein er allemaal al uit gehaald.![]()
![]()
Anders met een magneet na checken of zeg ik iets domsquote:Op donderdag 7 november 2024 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Binnenkort ff de hoekjes goed schuren.
Als het goed is heb ik alle spijkertjes en dat soort gein er allemaal al uit gehaald.
quote:Op donderdag 7 november 2024 12:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even een LievBolk plaatsen hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 12:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even een LievBolk plaatsen hoor
Kan. Anders komt hij er met schuren nog wel achter.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders met een magneet na checken of zeg ik iets doms![]()
![]()
Lunchgenot was genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 07-11-2024 12:26:46 ]I'm surrounded by morons!
Ow met de verfkrabber heb ik er wel genoeg gevonden hoor!quote:Op donderdag 7 november 2024 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Kan. Anders komt hij er met schuren nog wel achter.
En daarna met m'n handen overal overheen gegaan.![]()
![]()
Dan ook wel inddquote:Op donderdag 7 november 2024 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Kan. Anders komt hij er met schuren nog wel achter.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
![]()
Niet zelf de lengte van je pauze bepalenquote:
Trotste mama van Ambar
Niet zelf de lengte van je werkdagen bepalenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zelf de lengte van je pauze bepalen![]()
![]()
Niet zelf de lengte bepalenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet zelf de lengte van je werkdagen bepalen
Trotste mama van Ambar
Niet zelf werken.I'm surrounded by morons!
Ik moet toch eens een keer vrouwelijke vrienden zoeken. Ik spreek steeds af met mannenTrotste mama van Ambar
Links rechtsquote:Op donderdag 7 november 2024 12:37 schreef maily het volgende:
Zoekplaatje
Welke is de Nederlander en welke de Brit?
[ afbeelding ]![]()
Ga zo een half uur voor de houtkachel staanquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook lekker!quote:Op donderdag 7 november 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga zo een half uur voor de houtkachel staan![]()
![]()
Don't be a part of the problem
Be the whole damn problemTrotste mama van Ambar
Ja, je zou denken dat hij medische zorg nodig heeft als je dat zo ziet.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eens, hij heeft wel zieke movesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Spuitjequote:Op donderdag 7 november 2024 13:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat hij medische zorg nodig heeft als je dat zo ziet.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
En geestelijke verzorging niet te vergetenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat hij medische zorg nodig heeft als je dat zo ziet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vooral psychische hulpquote:Op donderdag 7 november 2024 13:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat hij medische zorg nodig heeft als je dat zo ziet.![]()
![]()
Gouden eeuw gaan ze krijgenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voltooid leven, nu al? MAGA first, dan spuitje..toch?![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hij heeft al een gouden wc pot dus dat is een goed begin.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey Birdiequote:Op donderdag 7 november 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met die man is het iedere dag 1 april
quote:Op donderdag 7 november 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met die man is het iedere dag 1 april
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kan hem niet zien, maar ik neem aan dat het een foto van jezelf is?quote:Trotste mama van Ambar
Hey Marioquote:![]()
@mailyquote:Op donderdag 7 november 2024 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is onze favoriete oosterrijker![]()
Met zo’n zure kut ben je eigenlijk gewoon een biohazard.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien, maar ik neem aan dat het een foto van jezelf is?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beschermt uitstekend tegen gevaar van buitenafquote:Op donderdag 7 november 2024 13:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met zo’n zure kut ben je eigenlijk gewoon een biohazard.
Trotste mama van Ambar
Een dikke paal is geen gevaar. Daar moet je van genieten.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beschermt uitstekend tegen gevaar van buitenafProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Weet je, ik ga het niet eens uitleggenquote:Op donderdag 7 november 2024 14:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een dikke paal is geen gevaar. Daar moet je van genieten.
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je, ik ga het niet eens uitleggen
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelf hou ik niet zo van dikke palen, maar goed, ieder zijn voorkeur
“Meestal is elke paar uur een korte pauze toegestaan om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan.”quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een liefhebber van langdurig paalzitterquote:Op donderdag 7 november 2024 14:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Meestal is elke paar uur een korte pauze toegestaan om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan.”![]()
![]()
Zou jij dat doen?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
Kunnen toch in het water plassen
WhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiI'm surrounded by morons!
Zometeen maar eens dichtklappen. Genoeg gedaan vandaag.quote:I'm surrounded by morons!
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 962 / +158 / +113 / 3134 / 3380
2. aeque / 328 / +66 / +0 / 450 / 509
3. KillemWieft / 320 / +20 / +114 / 168 / 287
4. AardappelSchotel / 256 / +71 / +24 / 1231 / 1412
5. Dr.Mikey / 244 / +66 / +12 / 427 / 566
6. Lovely / 164 / +19 / +39 / 1047 / 1182
7. Pinnenmutske / 115 / +4 / +11 / 477 / 592
8. devzero / 111 / +7 / +20 / 221 / 280
9. sp3c / 110 / +13 / +22 / 218 / 266
10. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 265 / 311
11. loveyoulongtime / 95 / +26 / +11 / 318 / 377
12. Bally-b / 93 / +7 / +0 / 21 / 29
13. hemarookworst / 89 / +12 / +11 / 324 / 413
14. Rob / 85 / +15 / +2 / 144 / 174
15. mario390 / 82 / +23 / +10 / 68 / 113
16. Shii / 76 / +69 / +0 / 136 / 176
17. ToT / 76 / +4 / +8 / 736 / 802
18. MizzezAmy / 74 / +7 / +13 / 687 / 777
19. mascara-klodder / 65 / +8 / +34 / 109 / 152
20. Fogel / 57 / +16 / +12 / 233 / 283SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het offici๋le liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je deed een gebrokenglas?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:46 schreef greysbones het volgende:
goffer kiwi
hele laptop. onder de koffie
ik weet niet welke van de twee het nu wasquote:Op donderdag 7 november 2024 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je las iets grappigs of schrok je van iets?
Oh hahaha.. maar je doet t nog wel?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet welke van de twee het nu was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh hahaha.. maar je doet t nog wel?![]()
![]()
![]()
gelukkig welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
naast die verschrikkelijke luchtquote:Op donderdag 7 november 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man ik weet niet wat ik gegeten heb, maar echt gezond ruikt het niet
verder geen klachten
Topfit verderquote:Op donderdag 7 november 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
naast die verschrikkelijke lucht
verder geen klachten![]()
![]()
Dat trekt die kist nietquote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar in mijn kist te gaan liggen![]()
Ligt werken eens een keer in mijn aard is server eruitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dan breng ik mijn jongste hond wel even naar hem toequote:
die heeft hetzelfde probleemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou liever nog niet..quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar in mijn kist te gaan liggen
Maar soms vraag je wel af hoe het kan dat scheten zo erg kunnen stinken
Liever te dik in de kistquote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar in mijn kist te gaan liggen
Kunnen ze samen lekker stinkie stinkie doenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan breng ik mijn jongste hond wel even naar hem toe
die heeft hetzelfde probleem
Zul je net zienquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ligt werken eens een keer in mijn aard is server eruit![]()
en heb ik er geen last vanquote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen ze samen lekker stinkie stinkie doen
Alleen weet ik niet of de katten/poezen daar blij van wordenquote:
krijgen ze wel heel veel bewegingquote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of de katten/poezen daar blij van worden
Ziezo. Twee van de drie kerstcadeaus voor m'n jongens zijn besteld.Ik heb er ้้n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat wel weer jaquote:Op donderdag 7 november 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijgen ze wel heel veel beweging
Mooi op tijdquote:Op donderdag 7 november 2024 15:08 schreef DJMO het volgende:
Ziezo. Twee van de drie kerstcadeaus voor m'n jongens zijn besteld.
quote:
December is altijd een tering dure maand voor mij. Twee van m'n kinderen en Rob zijn dan jarig en dan hebben we ook de kerst nogdus ik begin eigenlijk altijd in oktober / november al, zodat ik niet alles in ้้n maand af hoef te schrijven.
Ik heb er ้้n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En ik ga straks bij loetje eten
Ik heb er ้้n en ik ben er trots op
Ah zo nee dat snap ik wel idd.. kan je beter idd maand of twee eerder iets kopen..quote:Op donderdag 7 november 2024 15:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
December is altijd een tering dure maand voor mij. Twee van m'n kinderen en Rob zijn dan jarig en dan hebben we ook de kerst nogdus ik begin eigenlijk altijd in oktober / november al, zodat ik niet alles in ้้n maand af hoef te schrijven.
Sowieso met kerst al eerder wat kopen, zodra je wat leuks ziet voor degenen omdat nog te doen net voor kerst is drie keer niks"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind altijd al kut dat het in de supermarkt dan zo druk is
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: