SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt altijd die mensen op werk die denken dat je kunt heksenen dingen willen die totaal alle vormen van common sense te boven gaan
Trotste mama van Ambar
Het officiλle liefje van @Monitor O+![]()
Gewoon rustingaan in je ketel blijven roeren...quote:Op donderdag 7 november 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt altijd die mensen op werk die denken dat je kunt heksenen dingen willen die totaal alle vormen van common sense te boven gaan
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiλ, Sloveniλ, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Blijkbaar zie je eruit dat je dat kunt.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik een rol waar ik in dit geval kan zeggen: neuh gaat niet gebeurenTrotste mama van Ambar
Bolk even opladen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiλ, Sloveniλ, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja toch?I'm surrounded by morons!
OhI'm surrounded by morons!
Ik kan straks lunchen met pannenkoeken of tomatensoepTrotste mama van Ambar
Ik zou voor de tomatensoep gaan, want daar zit geen n te veel in.I'm surrounded by morons!
Het is officieel pannenkoeken toch @maily?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:07 schreef Fogel het volgende:
Ik zou voor de tomatensoep gaan, want daar zit geen n te veel in.Trotste mama van Ambar
https://www.taalcentrum-v(...),Dus%3A%20pannenkoek.quote:De officiλle regel voor de tussen-n is als volgt: Schrijf een tussen- n als het eerste deel van het woord ( pan) alleen een meervoud op -en heeft (pannen) en niet (ook) op –es (pannes is fout). Dus: pannenkoek.Trotste mama van Ambar
Jazekerquote:Op donderdag 7 november 2024 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is officieel pannenkoeken toch @:maily?![]()
![]()
![]()
https://onzetaal.nl/taalloket/pannekoek-pannenkoekquote:Op donderdag 7 november 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.taalcentrum-v(...),Dus%3A%20pannenkoek.
[..]
Tot 1995 was pannekoek juist de officiλle spelling. Die schrijfwijze komt in de praktijk nog steeds geregeld voor en is ook goed te verdedigen: het woord is in zijn geheel een vaste aanduiding voor een bepaald gerecht. Het is een min of meer ‘versteende’ vorm. Pannenkoek mιt n is voor sommige mensen te letterlijk. Voor anderen lijkt het alsof bedoeld is dat de koek ook in meer dan ιιn pan gebakken zou kunnen worden.
Wie niet bij de overheid of in het onderwijs werkt (alleen voor deze groepen is de officiλle spelling namelijk verplicht), kan gerust voor het niet-officiλle pannekoek kiezen.
Ik heb het voor 1995 geleerd, tevens ben ik het met onderstreepte eens.I'm surrounded by morons!
Oude kaas salade wel eens geprobeerd, niet zo mijn dingquote:Op donderdag 7 november 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb beenhamsalade en oudekaas-salade
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tja misschien moet jij gewoon je spelling updatenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taalloket/pannekoek-pannenkoek
Tot 1995 was pannekoek juist de officiλle spelling. Die schrijfwijze komt in de praktijk nog steeds geregeld voor en is ook goed te verdedigen: het woord is in zijn geheel een vaste aanduiding voor een bepaald gerecht. Het is een min of meer ‘versteende’ vorm. Pannenkoek mιt n is voor sommige mensen te letterlijk. Voor anderen lijkt het alsof bedoeld is dat de koek ook in meer dan ιιn pan gebakken zou kunnen worden.
Wie niet bij de overheid of in het onderwijs werkt (alleen voor deze groepen is de officiλle spelling namelijk verplicht), kan gerust voor het niet-officiλle pannekoek kiezen.
Ik heb het voor 1995 geleerd, tevens ben ik het met onderstreepte eens.Trotste mama van Ambar
Voor een paar tientjes heb je een gasmaskertjequote:Op donderdag 7 november 2024 11:12 schreef ToT het volgende:
Godver, koppijn van de dampen van dat afbijtmiddel voor de lijm op de trap.![]()
Voor een paar hapjes vind ik het echt wel lekker, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oude kaas salade wel eens geprobeerd, niet zo mijn ding![]()
Nee, want ik werk niet voor de overheid of in het onderwijs.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja misschien moet jij gewoon je spelling updatenI'm surrounded by morons!
Ja zo'n stofmaskertje, maar gassen gaan daar dwars doorheen, anders zou je stikken!quote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je een gasmaskertje![]()
![]()
Vinnik lekkerquote:Op donderdag 7 november 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oude kaas salade wel eens geprobeerd, niet zo mijn ding![]()
![]()
Nee hoor, een echte, ik ga even zoekenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo'n stofmaskertje, maar gassen gaan daar dwars doorheen, anders zou je stikken!![]()
Heb liever met tonijn of zalm,farm saladequote:Op donderdag 7 november 2024 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een paar hapjes vind ik het echt wel lekker, maar niet meer dan dat.
Maar van zalm en tonijn wel de luxe variant"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gasmasker op, Kaizers Orchestra over de speakers heenknallen, en gaan!I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:16 schreef Fogel het volgende:
Gasmasker op, Kaizers Orchestra over de speakers heenknallen, en gaan!!
![]()
Ik ga in augustus naar een concert van zequote:
Ja, duurt lang, maar dat zijn van die concerten die snel uitverkocht zijn.I'm surrounded by morons!
Koffie?I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Persoonlijk door jou gezet?
I'm surrounded by morons!
Hoezo?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie missen allemaal goede muziek![]()
Laat maar danquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2024 11:56:07 ]![]()
Donders!quote:Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga in augustus naar een concert van ze
Ja, duurt lang, maar dat zijn van die concerten die snel uitverkocht zijn.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: