Hey Schotelquote:
Volgens mij hebben we deze TT al gehad, zal ik ‘m even voor je aanpassen?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
Ik begin met thee vandaag, green dragon blend
Lekkere thee dus
Nee, dan had Chanel maar moeten openenquote:Op donderdag 7 november 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze TT al gehad, zal ik ‘m even voor je aanpassen?
Hullo Mailyquote:
Hullo drakinquote:
Hullo aloa :wquote:
Hullo Puzziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo drakin
[..]
Hullo aloa :w
[..]
Hullo Puzzie
Ja hulloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Hullo drakin
[..]
[..]
Hullo Puzzie
ma1lySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hullo drakin
[..]
[..]
Hullo Puzzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi zo, fijn dat het beter gaatquote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef chufi het volgende:
Voel me vandaag een stuk beter na eindelijk weer eens wat extra slaap.. Net maar ff die prik gaaan halen.. 2e dag van zo'n sessie is zonder wachtrij van 20 minuten , maar doorlopen prikken en wegwezen
Fijn dat je je weer beter voelt, en dat je snel de prik kon halen..quote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef chufi het volgende:
Voel me vandaag een stuk beter na eindelijk weer eens wat extra slaap.. Net maar ff die prik gaaan halen.. 2e dag van zo'n sessie is zonder wachtrij van 20 minuten , maar doorlopen prikken en wegwezen
quote:
Eens kijken of hier ook geen nawerkingen van zijn.. Na de coronaprik was ik na het Rijks geweest met mn dochter en vriend en daarna hebben we wat pintjes zitten drinken .. voelde me primaquote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer beter voelt, en dat je snel de prik kon halen..
Hopen van nietquote:Op donderdag 7 november 2024 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Eens kijken of hier ook geen nawerkingen van zijn.. Na de coronaprik was ik na het Rijks geweest met mn dochter en vriend en daarna hebben we wat pintjes zitten drinken .. voelde me prima
Volgens mij hebben die griepprikken wat minder bijwerkingen dan die coronaprikquote:
Ik denk dat kut hier veel vaker wordt gezegd.quote:
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 7 november 2024 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat kut hier veel vaker wordt gezegd.
Zoiets als kut, gvd er staan 2 bouwlampen in mijn bek te schijnen.quote:
Ik heb niets gehad en ben al 2 weken zielig.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
eerst coronaprik en 14 dagen later de griepprik en totaal nergens last van...gelukkig
ahhhhhhquote:Op donderdag 7 november 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niets gehad en ben al 2 weken zielig.
Wij zijn altijd kampioen geweest in fietsen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Wow! Vorig jaar hebben we in NL 19,1 miljard km gefietst.
Dat zijn aardig wat km's.. maar idd wat SBE Nederland is wel een fietslandquote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ongeveer 1000 km pp dusquote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoor dat scheldwoord hier eigenlijk zelden tot nooit.. volgens mij meer een westers iets.quote:
Idd, het meeste heb je ook binnen fietsafstand, Nederland is vlak en je hebt overal fietsgelegenheden. Nederlanders maken al jaren de meeste fietskilometers per persoon in de wereld.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat km's.. maar idd wat SBE Nederland is wel een fietsland
Heerlijk ik hou van fietsen zeker met mooi weerquote:Op donderdag 7 november 2024 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het meeste heb je ook binnen fietsafstand, Nederland is vlak en je hebt overal fietsgelegenheden. Nederlanders maken al jaren de meeste fietskilometers per persoon in de wereld.
We hebben ook mooie gebieden waar je kan fietsen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk ik hou van fietsen zeker met mooi weer
Tegenwoordig wel een turbo knopje nodig om die roedel wolven voor te blijvenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook mooie gebieden waar je kan fietsen.
Vroeger was dat de hond vd boerderij waar je langsfietste.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel een turbo knopje nodig om die roedel wolven voor te blijven
Ja! Hahaha tijden veranderen....quote:Op donderdag 7 november 2024 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was dat de hond vd boerderij waar je langsfietste.
Uiteindelijk kon ik hem in een verzamelplek ophalen, gelukkig was die wat beter bereikbaar dan de depots in Amsterdam, 10 minuutjes lopen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:47 schreef chufi het volgende:
@:pullup hoe is het met die fiets van je in die parkeergarage in Utrecht afgelopen ?
OKquote:Op donderdag 7 november 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Uiteindelijk kon ik hem in een verzamelplek ophalen, gelukkig was die wat beter bereikbaar dan de depots in Amsterdam, 10 minuutjes lopen.
Krijg de keren dat ik een OV fiets heb moeten gebruiken terug qua kosten nog
Nog steeds gewoonlijk, ook die 'wolf ' laatst die wat schapen zou hebben vermoord bleek geen wolf te zijn uiteindelijkquote:Op donderdag 7 november 2024 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was dat de hond vd boerderij waar je langsfietste.
Weg met de wolf!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog steeds gewoonlijk, ook die 'wolf ' laatst die wat schapen zou hebben vermoord bleek geen wolf te zijn uiteindelijk![]()
Gelukkig hebben we die hier nog niet..quote:Op donderdag 7 november 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel een turbo knopje nodig om die roedel wolven voor te blijven
Elke herdershond was ineens een wolf.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weg met de wolf!![]()
Oh, het was geen wolf.
Nu hoor je ze niet meer
Daar is die Piramide toch voor.. kun je ze aan zien komenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef pullup het volgende:
Maar goedIk ken wel iemand die in Austerlitz is gaan wonen met het idee dat zijn kinderen later lekker in de bossen konden spelen die daar toch wat minder enthousiast over is nu
Avond kerel.quote:
Hulloquote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga voor Pallas Athena![]()
[ afbeelding ]
Wat een hebbert he?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Jij had Prometheus al.
Pallas Athena is nog vrij!
Uhu, niet eens een klein stukje, gelijk heel De meterquote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hem kennende probeert hij zo ook nog Demeter te schaken!
Precies! En dan die meter vullen met Schültenbrau ... de horror !quote:Op donderdag 7 november 2024 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, niet eens een klein stukje, gelijk heel De meter
Plaatje doet wonderen:quote:
Als je iets doet dan moet je het ook goed doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, niet eens een klein stukje, gelijk heel De meter
Dit is wel de beste helft van ze die ik in jaren heb gezienquote:
Uitstekende keuzequote:Op donderdag 7 november 2024 21:42 schreef pullup het volgende:
Aphrodite natuurlijk, ben ik tevreden
[ afbeelding ]
Top planquote:Op donderdag 7 november 2024 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uitstekende keuze
Laten we 7 oktober uitroepen tot jaarlijkse Griekse Godinnendag !
Gunnen we Domni ook gewoon Pallas Athena, want met die Prometheus wil je ook niet wakker worden.quote:
Muy buenoquote:
Ik ook.. maar ik ken stalkers die ik nog minder ziequote:Op donderdag 7 november 2024 22:04 schreef pullup het volgende:
Ik ben van de zomer maar eens met Duolingo gestopt
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ik ken stalkers die ik nog minder zie
Je wist teveel?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:04 schreef pullup het volgende:
Ik ben van de zomer maar eens met Duolingo gestopt
Ik vond dat ik er wel nog steeds veel moeite in stopte maar toch nauwelijks meer vooruit ging.quote:
Soort FOK dusquote:Op donderdag 7 november 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
Heb er toch aardig wat van geleerd, dat wel maar het werd allemaal zo repetitief.
Veel en veel ergerquote:
quote:
Zover ben ik nog niet, dus tot die tijd blijf ik doorgaanquote:Op donderdag 7 november 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond dat ik er wel nog steeds veel moeite in stopte maar toch nauwelijks meer vooruit ging.
Ja ik heb me toch wel een jaartje of twee er mee vermaakt en sprak en begreep de taal daar echt wel beter door in Spanje zelfquote:Op donderdag 7 november 2024 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, dus tot die tijd blijf ik doorgaan
Bijnaquote:Op donderdag 7 november 2024 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moet ff weer goed nadenken hoor...
"Donna esta elle eareopuorte? "
2 jaarquote:Op donderdag 7 november 2024 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb me toch wel een jaartje of twee er mee vermaakt en sprak en begreep de taal daar echt wel beter door in Spanje zelf
En ik ben best fanatiek danquote:Op donderdag 7 november 2024 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
2 jaar
Ik ben pas 2 weken bezig
Dan heb ik nog even
Well ff checken waar je heen gaat hè...quote:Op donderdag 7 november 2024 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
2 jaar
Ik ben pas 2 weken bezig
Dan heb ik nog even
Ja ook Spaanse films kan ik redelijk aan nu.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit in '83 Spaans als vrijwillig bijvak gevolgd .. 1 les in de week, maar na oud en nieuw had ik er geen zin meer in ... Gewoon een Spaanse TV aanschaffen ...
Ik doe (daar ook) de challenge, dus moet genoeg scorenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik ben best fanatiek danElke dag een kwartiertje en dan echt wel elke dag
Ik heb een Zuid-Koreaanse tv nu, maar ben er nog niets mee opgeschotenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit in '82 Spaans als vrijwillig bijvak gevolgd .. 1 les in de week, maar na oud en nieuw had ik er geen zin meer in ... Gewoon een Spaanse TV aanschaffen ...
Ze gebruiken natuurlijk wat trucjes om je actief te houden, wat dat betreft werkt het net als een phone spel. Maar het helpt ook om vooruit te gaan dus daar deed ik het dan maar voorquote:Op donderdag 7 november 2024 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe (daar ook) de challenge, dus moet genoeg scoren
Ook 3 rekenlesjes per dag erbij
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een Zuid-Koreaanse tv nu, maar ben er nog niets mee opgeschoten
Ik was ook aan Turks begonnenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Well ff checken waar je heen gaat hè...
Niet dat je na 3 jaar en level 73 er achter komt dat ze Euskara spreken bij het zwembad!
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die Koreaansen spreken ook veel Engelsquote:Op donderdag 7 november 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat scheeltquote:Op donderdag 7 november 2024 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Koreaansen spreken ook veel Engels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Groepsfoto
[ afbeelding ]Engels schrijven gaat je iig goed afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat zoiets zou komen iddquote:Op donderdag 7 november 2024 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
We zijn trots op je.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Groepsfoto
[ afbeelding ]Zo te zien was er maar één model aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Met Softenon-handjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien was er maar één model aanwezig.
Ik vind het maar een eng AI plaatjequote:
Ik snap geen zak van die puzzels, kan je dat uitleggen?quote:
Tis gewoon lingoquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die puzzels, kan je dat uitleggen?
OH ..quote:
Ik zag het wel eens voorbij komen. Treehut postte ze wel eens.quote:
Ahjaquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag het wel eens voorbij komen. Treehut postte ze wel eens.
Ja ok piep piep boink piep boinkquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja
Due gekleurde blokjes geven gewoon aan og de letter klopt/ op t juiste plekje staat
Is leuk spel
Groepsfoto
[ afbeelding ]Dat is steeds dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Klaar voor de laatste werkdag van deze week?quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie dat Amerikaanse Facebook-vrienden een zwart vlak als profiel- en omslagfoto hebben ingesteld. Dat lijkt een trend te worden. Niet iedereen is blij met de verkiezingsuitslag.
[ afbeelding ]
O jee GGquote:
hier, Meet, FOK!quote:
Eng die sneeuw daar?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef pullup het volgende:
https://www.weeronline.nl(...)e-berg-fuji-in-japan
Brrrr
Vooral koud denk ikquote:
Als het blijft liggen is het zeer waarschijnlijk onder de 0 graden heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe weet je dat? Zie je wel eens sneeuw in het echt?
Jij vind altijd wel een manier om van iets simpels iets ingewikkelders te makenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vind altijd wel een manier om van iets simpels iets ingewikkelders te maken
Doe nog eens die tweet bekijken danquote:
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om dat te doen zonder je klauwen tussen de deur te krijgen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe nog eens die tweet bekijken dan
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om dat te doen zonder je klauwen tussen de deur te krijgen?
Voilaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vind altijd wel een manier om van iets simpels iets ingewikkelders te maken
Wel in een doodlopend steegje.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk bang voor de lopende doden?
Ik heb geleerd dat als je ze opensnijdt en je insmeert met het 'bloed' dat eruit komt dat je zo met ze mee kan lopenquote:
Ik heb er nog nooit een gezien, dus neequote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk bang voor de lopende doden?
Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woontquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gezien, dus nee
Die lui halen het ontbijt niet hierquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woont
Dat doe jij voor ze?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lui halen het ontbijt niet hier
Hebben ze elkaar al opgegetenquote:
Nog meer die omvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat ook niet heel lekker met de fietsfabrikanten he
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog meer die omvallen?![]()
Ik had al wel gehoord van die e=bike maker Stella
Oh ja dat las ik ook, eerder dat Babboe ook al maar die maakten ook gewoon rommelquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.
Niet als het AI isquote:
Dat zal een levendige boel zijn geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef drakin het volgende:
We hebben hier ooit een stichting levende doden gehad
Als je het licht aan doet is het Light Fridayquote:
Ik heb het licht aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het licht aan doet is het Light Friday
Opbokken met die onzin.quote:
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het licht aan
Ik kon niet langer wachten
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lampquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?
En wat kost hij nu?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik
Ik had een lamp uitgekozen. Mijn vrouw vroeg of ik niet wilde wachten tot BF omdat ie dan wellicht goedkoper was, maar dat wilde ik niet
Ik had groen lichtquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?
Jij verwacht vaak pakjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Als het daar goedkoop is koop ik het daar
Toevallig verwacht ik nu een pakje
Vaak is meer dan somsquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is vaak?
Ik wacht nu op nog 5 pakjes
29 November, dus nog even wachten..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Het was vrijdag vandaag, wanneer is die zwarte dan?
Kijk maar naar buiten, daar is het aardig zwart.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Het was vrijdag vandaag, wanneer is die zwarte dan?
Goffer... Komen ze nu meequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
29 November, dus nog even wachten..
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoperquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
29 November, dus nog even wachten..
Jij ook pakjes besteld?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... Komen ze nu mee
Ze gooien de prijzen die dag gewoon omhoogquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoper
Ik ga er geen last van hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze gooien de prijzen die dag gewoon omhoog
Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel, sportvoeding- en suplementenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoper
Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
De mediamarkt heeft eens goed op zijn kloten gekregen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Nee, maar ik wilde net al die goedkope deals gaan scoren... en nu kan dit niet.quote:
Dat zijn dan idd echte aanbiedingen..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.
Kijk regelmatig dus weet wat ze kosten.
Als die nou in de aanbieding zijn, en dan zijn het dus echt aanbiedingen. Dan komen ze er.
Maar goed, daar hoeft het geen Black Friday voor te zijn.
Er is wel meer verboden..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.
Alleen nu controleren ze er ook op.quote:
Ik ben lid van Amazon Duitsland.. die zijn vaker goedkoper dan BOL .. Me likequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.
Kijk regelmatig dus weet wat ze kosten.
Als die nou in de aanbieding zijn, en dan zijn het dus echt aanbiedingen. Dan komen ze er.
Maar goed, daar hoeft het geen Black Friday voor te zijn.
Ah, dan zal t idd misschien niet meer gebeuren.. misschien iets zoeken op de site van Mediamarkt of andere online winkel.. kijken wat de prijs van het product nu is en op black friday..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mediamarkt heeft eens goed op zijn kloten gekregen.
Moet je nog sporten ookquote:
Ze zetten er nu vaak de gemiddelde prijs over de afgelopen x-dagen/weken bij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, dan zal t idd misschien niet meer gebeuren.. misschien iets zoeken op de site van Mediamarkt of andere online winkel.. kijken wat de prijs van het product nu is en op black friday..
Ah ok,weer iets wat ik niet wist..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zetten er nu vaak de gemiddelde prijs over de afgelopen x-dagen/weken bij.
Oh die zal vast nog lekkerder smaken dan van calvéquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die zal vast nog lekkerder smaken dan van calvé
Lijkt mij dan weer niks..quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoorde vandaag een collega en die had bij McDonalds een kip/caramel/stroopwafel burger
Johquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
Oh er zat bij die eerste witte chocolade in..
Ik was er niet bij toenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal een levendige boel zijn geweest
[ afbeelding ]
Die truc die elke supermarkt elke week al doet?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.
100% pindakaas is veel lekkerder dan Calvéquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die zal vast nog lekkerder smaken dan van calvé
Vind ik dan weer niet..quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100% pindakaas is veel lekkerder dan CalvéDaar pleuren ze zooi bij dat het niet bepaald lekkerder maakt
Dat kanquote:
Heb je die van de pindakaaswinkel wel eens geprobeerd?quote:
Die zit hier niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die van de pindakaaswinkel wel eens geprobeerd?
Als ik het goed heb is Leeuwarden voor jou het meest dichtbijquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
De pindakaaswinkel had ook een keer een heel lekkere met stukjes dadel erin
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Leeuwarden voor jou het meest dichtbij
https://depindakaaswinkel.nl/winkels/
En, wat vond ie ervan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoorde vandaag een collega en die had bij McDonalds een kip/caramel/stroopwafel burger
Heerlijk diequote:
Geluktquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF doorlezen.. kom op! Je kunt het
Daar zit straks een kuil in hequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:13 schreef D. het volgende:
Mijn bad met Amazon.de badschuim is bijna vol
Ik heb 100% pindakaas van Calvequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100% pindakaas is veel lekkerder dan CalvéDaar pleuren ze zooi bij dat het niet bepaald lekkerder maakt
10 minuten lopen en dure pindakaas daar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Leeuwarden voor jou het meest dichtbij
https://depindakaaswinkel.nl/winkels/
Dat is een oude traditiequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
...ondertussen in Valkenburg...
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |