Nee, maar ik wilde net al die goedkope deals gaan scoren... en nu kan dit niet.quote:
Dat zijn dan idd echte aanbiedingen..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.
Kijk regelmatig dus weet wat ze kosten.
Als die nou in de aanbieding zijn, en dan zijn het dus echt aanbiedingen. Dan komen ze er.
Maar goed, daar hoeft het geen Black Friday voor te zijn.
Er is wel meer verboden..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.
Alleen nu controleren ze er ook op.quote:
Ik ben lid van Amazon Duitsland.. die zijn vaker goedkoper dan BOL .. Me likequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.
Kijk regelmatig dus weet wat ze kosten.
Als die nou in de aanbieding zijn, en dan zijn het dus echt aanbiedingen. Dan komen ze er.
Maar goed, daar hoeft het geen Black Friday voor te zijn.
Ah, dan zal t idd misschien niet meer gebeuren.. misschien iets zoeken op de site van Mediamarkt of andere online winkel.. kijken wat de prijs van het product nu is en op black friday..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mediamarkt heeft eens goed op zijn kloten gekregen.
Moet je nog sporten ookquote:
Ze zetten er nu vaak de gemiddelde prijs over de afgelopen x-dagen/weken bij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, dan zal t idd misschien niet meer gebeuren.. misschien iets zoeken op de site van Mediamarkt of andere online winkel.. kijken wat de prijs van het product nu is en op black friday..
Ah ok,weer iets wat ik niet wist..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zetten er nu vaak de gemiddelde prijs over de afgelopen x-dagen/weken bij.
Oh die zal vast nog lekkerder smaken dan van calvéquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die zal vast nog lekkerder smaken dan van calvé
Lijkt mij dan weer niks..quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoorde vandaag een collega en die had bij McDonalds een kip/caramel/stroopwafel burger
Johquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
Oh er zat bij die eerste witte chocolade in..
Ik was er niet bij toenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal een levendige boel zijn geweest
[ afbeelding ]
Die truc die elke supermarkt elke week al doet?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.
100% pindakaas is veel lekkerder dan Calvéquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die zal vast nog lekkerder smaken dan van calvé
Vind ik dan weer niet..quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100% pindakaas is veel lekkerder dan CalvéDaar pleuren ze zooi bij dat het niet bepaald lekkerder maakt
Dat kanquote:
Heb je die van de pindakaaswinkel wel eens geprobeerd?quote:
Die zit hier niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die van de pindakaaswinkel wel eens geprobeerd?
Als ik het goed heb is Leeuwarden voor jou het meest dichtbijquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
De pindakaaswinkel had ook een keer een heel lekkere met stukjes dadel erin
quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Leeuwarden voor jou het meest dichtbij
https://depindakaaswinkel.nl/winkels/
En, wat vond ie ervan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoorde vandaag een collega en die had bij McDonalds een kip/caramel/stroopwafel burger
Heerlijk diequote:
Geluktquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF doorlezen.. kom op! Je kunt het
Daar zit straks een kuil in hequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:13 schreef D. het volgende:
Mijn bad met Amazon.de badschuim is bijna vol
Ik heb 100% pindakaas van Calvequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100% pindakaas is veel lekkerder dan CalvéDaar pleuren ze zooi bij dat het niet bepaald lekkerder maakt
10 minuten lopen en dure pindakaas daar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Leeuwarden voor jou het meest dichtbij
https://depindakaaswinkel.nl/winkels/
Dat is een oude traditiequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
...ondertussen in Valkenburg...
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |