Hey Schotelquote:
Volgens mij hebben we deze TT al gehad, zal ik ‘m even voor je aanpassen?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
Ik begin met thee vandaag, green dragon blend
Lekkere thee dus
Nee, dan had Chanel maar moeten openenquote:Op donderdag 7 november 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze TT al gehad, zal ik ‘m even voor je aanpassen?
Hullo Mailyquote:
Hullo drakinquote:
Hullo aloa :wquote:
Hullo Puzziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo drakin
[..]
Hullo aloa :w
[..]
Hullo Puzzie
Ja hulloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Hullo drakin
[..]
[..]
Hullo Puzzie
ma1lySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hullo drakin
[..]
[..]
Hullo Puzzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi zo, fijn dat het beter gaatquote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef chufi het volgende:
Voel me vandaag een stuk beter na eindelijk weer eens wat extra slaap.. Net maar ff die prik gaaan halen.. 2e dag van zo'n sessie is zonder wachtrij van 20 minuten , maar doorlopen prikken en wegwezen
Fijn dat je je weer beter voelt, en dat je snel de prik kon halen..quote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef chufi het volgende:
Voel me vandaag een stuk beter na eindelijk weer eens wat extra slaap.. Net maar ff die prik gaaan halen.. 2e dag van zo'n sessie is zonder wachtrij van 20 minuten , maar doorlopen prikken en wegwezen
quote:
Eens kijken of hier ook geen nawerkingen van zijn.. Na de coronaprik was ik na het Rijks geweest met mn dochter en vriend en daarna hebben we wat pintjes zitten drinken .. voelde me primaquote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer beter voelt, en dat je snel de prik kon halen..
Hopen van nietquote:Op donderdag 7 november 2024 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Eens kijken of hier ook geen nawerkingen van zijn.. Na de coronaprik was ik na het Rijks geweest met mn dochter en vriend en daarna hebben we wat pintjes zitten drinken .. voelde me prima
Volgens mij hebben die griepprikken wat minder bijwerkingen dan die coronaprikquote:
Ik denk dat kut hier veel vaker wordt gezegd.quote:
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 7 november 2024 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat kut hier veel vaker wordt gezegd.
Zoiets als kut, gvd er staan 2 bouwlampen in mijn bek te schijnen.quote:
Ik heb niets gehad en ben al 2 weken zielig.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
eerst coronaprik en 14 dagen later de griepprik en totaal nergens last van...gelukkig
ahhhhhhquote:Op donderdag 7 november 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niets gehad en ben al 2 weken zielig.
Wij zijn altijd kampioen geweest in fietsen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Wow! Vorig jaar hebben we in NL 19,1 miljard km gefietst.
Dat zijn aardig wat km's.. maar idd wat SBE Nederland is wel een fietslandquote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ongeveer 1000 km pp dusquote:Op donderdag 7 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoor dat scheldwoord hier eigenlijk zelden tot nooit.. volgens mij meer een westers iets.quote:
Idd, het meeste heb je ook binnen fietsafstand, Nederland is vlak en je hebt overal fietsgelegenheden. Nederlanders maken al jaren de meeste fietskilometers per persoon in de wereld.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat km's.. maar idd wat SBE Nederland is wel een fietsland
Heerlijk ik hou van fietsen zeker met mooi weerquote:Op donderdag 7 november 2024 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het meeste heb je ook binnen fietsafstand, Nederland is vlak en je hebt overal fietsgelegenheden. Nederlanders maken al jaren de meeste fietskilometers per persoon in de wereld.
We hebben ook mooie gebieden waar je kan fietsen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk ik hou van fietsen zeker met mooi weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |