Klaar voor de laatste werkdag van deze week?quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie dat Amerikaanse Facebook-vrienden een zwart vlak als profiel- en omslagfoto hebben ingesteld. Dat lijkt een trend te worden. Niet iedereen is blij met de verkiezingsuitslag.
[ afbeelding ]
O jee GGquote:
hier, Meet, FOK!quote:
Eng die sneeuw daar?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef pullup het volgende:
https://www.weeronline.nl(...)e-berg-fuji-in-japan
Brrrr
Vooral koud denk ikquote:
Als het blijft liggen is het zeer waarschijnlijk onder de 0 graden heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe weet je dat? Zie je wel eens sneeuw in het echt?
Jij vind altijd wel een manier om van iets simpels iets ingewikkelders te makenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vind altijd wel een manier om van iets simpels iets ingewikkelders te maken
Doe nog eens die tweet bekijken danquote:
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om dat te doen zonder je klauwen tussen de deur te krijgen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe nog eens die tweet bekijken dan
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe moeilijk het is om dat te doen zonder je klauwen tussen de deur te krijgen?
Voilaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij vind altijd wel een manier om van iets simpels iets ingewikkelders te maken
Wel in een doodlopend steegje.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk bang voor de lopende doden?
Ik heb geleerd dat als je ze opensnijdt en je insmeert met het 'bloed' dat eruit komt dat je zo met ze mee kan lopenquote:
Ik heb er nog nooit een gezien, dus neequote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk bang voor de lopende doden?
Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woontquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gezien, dus nee
Die lui halen het ontbijt niet hierquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woont
Dat doe jij voor ze?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lui halen het ontbijt niet hier
Hebben ze elkaar al opgegetenquote:
Nog meer die omvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat ook niet heel lekker met de fietsfabrikanten he
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog meer die omvallen?![]()
Ik had al wel gehoord van die e=bike maker Stella
Oh ja dat las ik ook, eerder dat Babboe ook al maar die maakten ook gewoon rommelquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.
Niet als het AI isquote:
Dat zal een levendige boel zijn geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef drakin het volgende:
We hebben hier ooit een stichting levende doden gehad
Als je het licht aan doet is het Light Fridayquote:
Ik heb het licht aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het licht aan doet is het Light Friday
Opbokken met die onzin.quote:
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het licht aan
Ik kon niet langer wachten
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lampquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?
En wat kost hij nu?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik
Ik had een lamp uitgekozen. Mijn vrouw vroeg of ik niet wilde wachten tot BF omdat ie dan wellicht goedkoper was, maar dat wilde ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |