Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woontquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gezien, dus nee
Die lui halen het ontbijt niet hierquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woont
Dat doe jij voor ze?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lui halen het ontbijt niet hier
Hebben ze elkaar al opgegetenquote:
Nog meer die omvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat ook niet heel lekker met de fietsfabrikanten he
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog meer die omvallen?![]()
Ik had al wel gehoord van die e=bike maker Stella
Oh ja dat las ik ook, eerder dat Babboe ook al maar die maakten ook gewoon rommelquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.
Niet als het AI isquote:
Dat zal een levendige boel zijn geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef drakin het volgende:
We hebben hier ooit een stichting levende doden gehad
Als je het licht aan doet is het Light Fridayquote:
Ik heb het licht aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het licht aan doet is het Light Friday
Opbokken met die onzin.quote:
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het licht aan
Ik kon niet langer wachten
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lampquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?
En wat kost hij nu?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik
Ik had een lamp uitgekozen. Mijn vrouw vroeg of ik niet wilde wachten tot BF omdat ie dan wellicht goedkoper was, maar dat wilde ik niet
Ik had groen lichtquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?
Jij verwacht vaak pakjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Als het daar goedkoop is koop ik het daar
Toevallig verwacht ik nu een pakje
Vaak is meer dan somsquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is vaak?
Ik wacht nu op nog 5 pakjes
29 November, dus nog even wachten..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Het was vrijdag vandaag, wanneer is die zwarte dan?
Kijk maar naar buiten, daar is het aardig zwart.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
Het was vrijdag vandaag, wanneer is die zwarte dan?
Goffer... Komen ze nu meequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
29 November, dus nog even wachten..
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoperquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
29 November, dus nog even wachten..
Jij ook pakjes besteld?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... Komen ze nu mee
Ze gooien de prijzen die dag gewoon omhoogquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoper
Ik ga er geen last van hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze gooien de prijzen die dag gewoon omhoog
Ik heb een lijst op Bol met dingen die ik nog eens wil hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel, sportvoeding- en suplementenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, ik ben van plan dan helemaal niks te kopen, nog goedkoper
Oh, die truc kan niet zo goed meer, dat is verboden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
De mediamarkt heeft eens goed op zijn kloten gekregen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |