SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2024 21:13:41 ]![]()
Even gebookmarkt, thanksquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Door je eigen puntenteller te makenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Maar hoe kun je DTS nu winnen door niet te spelen?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Ik had Picard facepalm ingetypt en toen op afbeeldingen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We are in visual range!quote:
On Screen
bleep bleepAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Set phasers to stun!quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We are in visual range!
On Screen
bleep bleep![]()
![]()
Spits gezochtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Please give me the precise stun setting...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was geen spitsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zou Johan Derksen binnenkort weer aanschuiven bij VI in Hilversum?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Allemaal woordgrapjes vanavond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tuurlijk,na dat ie is hersteld van zijn staar operatiequote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou Johan Derksen binnenkort weer aanschuiven bij VI in Hilversum?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uiteraard, elke keer weer hetzelfde liedjequote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou Johan Derksen binnenkort weer aanschuiven bij VI in Hilversum?![]()
![]()
Goed voor de kijkcijfers, dit soort relletjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraard, elke keer weer hetzelfde liedjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las "kaars-operatie"quote:Op woensdag 6 november 2024 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk,na dat ie is hersteld van zijn staar operatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed voor de kijkcijfers, dit soort relletjes.![]()
* gebrokenglas pakt even zijn oneliners documentje erbij.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik schuif mijn lap.top vast opzijquote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt even zijn oneliners documentje erbij.![]()
![]()
Ik vind dat de TT best korter had gekund
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Neuh, die grijpt naar de fles en verliest alles wat hij heeft opgebouwd in zijn leven.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou Johan Derksen binnenkort weer aanschuiven bij VI in Hilversum?![]()
![]()
Wat is dit?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zij zit nu bij "Wie is De Mol"?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef mario390 het volgende:
break.news scholz heeft linda verlaten, entlassen![]()
Ik heb nou eenmaal een hekel aan Paul. Dus als hij in DTS zit ben ik snel pleituh. En was ik blij dat ik het vorige topic gemist heb.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef JustinK het volgende: [..] Maar verder niet gepost? Dus wat was er mis met het hele topic?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ah, hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een hekel aan Paul. Dus als hij in DTS zit ben ik snel pleituh. En was ik blij dat ik het vorige topic gemist heb.![]()
![]()
O het kan nog steeds hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde nog reacties geven maar jullie zijn al weer een topic verder![]()
Maar er is wel een bepaalde urgentie in het replyen op posts inderdaad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 844 / +220 / +153 / 2977 / 3192
2. aeque / 328 / +208 / +66 / 448 / 506
3. Dr.Mikey / 229 / +49 / +63 / 412 / 548
4. AardappelSchotel / 226 / +32 / +65 / 1136 / 1284
5. KillemWieft / 206 / +5 / +20 / 146 / 241
6. Lovely / 125 / +24 / +19 / 1006 / 1126
7. Pinnenmutske / 104 / +10 / +4 / 453 / 556
8. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 265 / 311
9. Bally-b / 93 / +0 / +7 / 21 / 29
10. devzero / 91 / +3 / +7 / 208 / 261
11. sp3c / 88 / +12 / +13 / 215 / 255
12. Rob / 83 / +0 / +15 / 133 / 156
13. Shii / 76 / +2 / +69 / 131 / 171
14. hemarookworst / 71 / +14 / +5 / 291 / 368
15. mario390 / 71 / +17 / +22 / 60 / 99
16. loveyoulongtime / 68 / +24 / +10 / 259 / 300
17. ToT / 68 / +18 / +4 / 696 / 756
18. Sally / 55 / +1 / +0 / 97 / 121
19. MizzezAmy / 55 / +7 / +1 / 630 / 707
20. Koen66 / 47 / +0 / +0 / 56 / 81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ow die houdt wel van dat drankje he?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Hé daar rechts onderin woont @:Koen66![]()
![]()
Ah, monitor. Eens kijken wat ik heb...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was gewoon aan het bellen, dan hou ik geen rekening meer met DTS somsquote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O het kan nog steeds hoor.
Maar er is wel een bepaalde urgentie in het replyen op posts inderdaad.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de till is geen politiker hoor
je moet duitse bundemininister googlenMoet dat nou?
![]()
O soms ben ik ook even hele andere dingen aan het doen en vergeet ook wel dat ik een soort van meedeed met een discussiequote:Op woensdag 6 november 2024 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was gewoon aan het bellen, dan hou ik geen rekening meer met DTS soms
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vroegah, heel vroegah, voor dat hij forum mod werd, was hij nog wel te pruimen. Maar sinds z'n forum carrière en z'n onuitstaanbare klote acts waarbij hij iedereen ongevraagd betrekt kan ik hem niet meer uitstaan. Ik haat dat kinderachtige gedrag.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Over 2 topics is ook goed hoorquote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde nog reacties geven maar jullie zijn al weer een topic verder![]()
![]()
![]()
Ignorance is a bliss is eigenlijk mijn mottoquote:Op woensdag 6 november 2024 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O soms ben ik ook even hele andere dingen aan het doen en vergeet ook wel dat ik een soort van meedeed met een discussie![]()
![]()
Niet elke actie vereist een onmiddellijke reactie.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ignorance is a bliss is eigenlijk mijn motto
Op het werk ook: een keer een mailtje niet direct beantwoorden maar even een dagje in de inbox laten, is vaak helemaal niet erg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meh, ruim voor z'n moderatorschap en dat hij op de weblog/frontpage kwam, was hij ook al onuitstaanbaar. Je moet veel verder terug in de tijd om een periode te vinden waarin hij oprecht tof was.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vroegah, heel vroegah, voor dat hij forum mod werd, was hij nog wel te pruimen. Maar sinds z'n forum carrière en z'n onuitstaanbare klote acts waarbij hij iedereen ongevraagd betrekt kan ik hem niet meer uitstaan. Ik haat dat kinderachtige gedrag.
Maar goed; genoeg negativiteit: bier/wijn zuipen, kut roepen en bolken maar!![]()
![]()
kut?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ruim voor z'n moderatorschap en dat hij op de weblog/frontpage kwam, was hij ook al onuitstaanbaar. Je moet veel verder terug in de tijd om een periode te vinden waarin hij oprecht tof was.
Maar goed; genoeg negativiteit: bier/wijn zuipen, kut roepen en bolken maar!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kutwijn dan maar?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ruim voor z'n moderatorschap en dat hij op de weblog/frontpage kwam, was hij ook al onuitstaanbaar. Je moet veel verder terug in de tijd om een periode te vinden waarin hij oprecht tof was.
Maar goed; genoeg negativiteit: bier/wijn zuipen, kut roepen en bolken maar!Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan moeten we toch terug naar de tijd dat ie nog in de puddingbugs van z'n vader zatquote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed; genoeg negativiteit: bier/wijn zuipen, kut roepen en bolken maar!![]()
![]()
Bugs Bunny?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moeten we toch terug naar de tijd dat ie nog in de puddingbugs van z'n vader zat![]()
Je bedoelt paarsgepunte lans! We zitten hier wel op FOK! ja!quote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moeten we toch terug naar de tijd dat ie nog in de puddingbugs van z'n vader zat
Ik heb er één en ik ben er trots op
Excuus, ik was even abuisquote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt paarsgepunte lans! We zitten hier wel op FOK! ja!![]()
![]()
Ik had een screenshot gepost en krijg commentaar dat ik DM niet beantwoord hebquote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet elke actie vereist een onmiddellijke reactie.
Op het werk ook: een keer een mailtje niet direct beantwoorden maar even een dagje in de inbox laten, is vaak helemaal niet erg.![]()
![]()
Ja wat vond je nou van m'n dickpic?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had een screenshot gepost en krijg commentaar dat ik DM niet beantwoord heb![]()
![]()
Ze moest lachenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wat vond je nou van m'n dickpic?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doelbereiktbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar is @Djeezquote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt paarsgepunte lans! We zitten hier wel op FOK! ja!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: