abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215501915
Grote spelers hebben geen premium AD account. Dit is een prima werkbare situatie, normaal gezien, echter vandaag is er een kink in de kabel.

https://www.ad.nl/loon-op(...)dsprobleem~a56da179/

quote:
Uitje naar Danse Macabre eindigt in tranen: koppel voelt zich vernederd door veiligheidsprobleem
KAATSHEUVEL - De nieuwe attractie van de Efteling, Danse Macabre, beloofde een onvergetelijke ervaring te worden voor muziekduo Mel en Den. Toen zij eenmaal in de attractie zaten, sloeg dit snel om. ,,We moesten beiden huilen en voelden ons vernederd door het incident.”

Mel en Den zijn vernederd. Maar ik weet nu niet hoe. Het moet iets hilarisch zijn. Kan niet anders. Maar ik weet nu niet hoe. Iets bizars. Iets macabers. Maar ik weet nu niet hoe.

Kijk, een premium account van een krant die vervallen is tot een ordinaire shownieuwswebsite, daar haal ik m'n neus voor op. Maar nu... Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Het AD kan dan lekker teasen, daar hebben ze gewoon personeel voor aangenomen, om die eerste alinea met koptekst zo wazig mogelijk te maken, en uit te nodigen om de beurs te trekken.

Maar daar ga ik niet in mee. Nee.

Ik speculeer er wel op los met jullie.

Wat is er gebeurd met deze twee? En je mag niet spieken godverdomme. :(
-nee-
pi_215501978
Te dikke tieten om de beugel te sluiten
pindazakje
  woensdag 6 november 2024 @ 21:16:43 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215502009
Ik heb dit artikel toevallig net gelezen. Je gelooft echt nooit wat er gebeurd is
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Spellchecker woensdag 6 november 2024 @ 21:17:04 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215502017
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:11 schreef Marsenal het volgende:
Grote spelers hebben geen premium AD account. Dit is een prima werkbare situatie, normaal gezien, echter vandaag is er een kink in de kabel.

[..]
[ afbeelding ]

Mel en Den zijn vernederd. Maar ik weet nu niet hoe. Het moet iets hilarisch zijn. Kan niet anders. Maar ik weet nu niet hoe. Iets bizars. Iets macabers. Maar ik weet nu niet hoe.

Kijk, een premium account van een krant die vervallen is tot een ordinaire shownieuwswebsite, daar haal ik m'n neus voor op. Maar nu... Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. Het AD kan dan lekker teasen, daar hebben ze gewoon personeel voor aangenomen, om die eerste alinea met koptekst zo wazig mogelijk te maken, en uit te nodigen om de beurs te trekken.

Ze nemen meteen wraak :o

Granaat aangetroffen bij de Efteling; Explosieven OpruimingsDienst ingeschakeld
  woensdag 6 november 2024 @ 21:19:51 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215502081
Ik ken alleen Mel en Kim en tenminste een daarvan is harstikke dood.
  Spellchecker woensdag 6 november 2024 @ 21:20:22 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215502099
Niet iedereen past in de nieuwe Efteling-attractie Danse Macabre
quote:
Danse Macabre, de nieuwste attractie van de Efteling, is niet voor iedereen toegankelijk. Bij sommige bezoekers gaat de veiligheidsbeugel in een koorbank niet helemaal dicht, waardoor het maken van een ritje niet mogelijk is. Op TikTok vertelt Melanie Mutsers hoe haar partner Dennie van den is weggestuurd omdat hij niet in de attractie paste.

Mutsers en Van den vormen het zangduo Mel en Den. Ze hebben verschillende Nederlandstalige nummers uitgebracht en treden regelmatig op. "Het gaat niet goed met hem", zegt Mutsers in een filmpje dat is opgenomen bij de uitgang van Danse Macabre. "We komen er nu achter, als Mel en Den zijnde, dat het af en toe ook nadelen heeft om klein te zijn net als Den."

De twee stonden naar eigen zeggen vooraan de rij bij Danse Macabre. "Dennie had er alles al van opgezocht op internet en was hartstikke blij. En toen werden we eruit gezet, tenminste, Den moest eruit, omdat de beugel niet dicht kon. Dus dat is echt zielig voor 'm." De conclusie? "Zo kom je erachter dat het leven niet altijd leuk is, ook niet als Mel en Den."

Huilen
Het koppel heeft later nog een tweede video opgenomen waarin de situatie uitgebreid besproken wordt. Daarin herhaalt Mutsers dat Van den de kapel moest verlaten van het personeel. "En dat terwijl je nog wel zei: druk maar door, druk maar door. En dat was gewoon huilen voor jou. En ik heb ook moeten huilen, omdat het heel gęnant was en omdat jij je zo had verheugd op die Danse Macabre."

Bij Danse Macabre wordt een minimumlengte van 1.20 meter gehanteerd. In de voorwaarden staat niets over een maximale buikomvang. Ondanks de vervelende ervaring draagt Van den de Efteling nog steeds een warm hart toe. Wel stelt hij voor om bij de ingang een teststoel neer te zetten, zoals bij Baron 1898 en Joris en de Draak, zodat bezoekers vooraf kunnen testen of hun postuur geschikt is.

Bekijk deze YouTube-video

pi_215502201
Wie?
pi_215502367
Del en Men
pi_215504080
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit inderdaad. Maar in tijden van geld zoeken zal men alle opties benutten... :P
  donderdag 7 november 2024 @ 23:20:57 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215514605
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ken alleen Mel en Kim en tenminste een daarvan is harstikke dood.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')