Ik kan me niet voorstellen dat ze van hem houdt. Vorige ambtsperiode van Trump zat ze vooral in New York ipv in het Witte Huis, ik gok dat dit nu weer zo zal zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, ik snap Melania dus echt niet. Hoe kun je serieus houden van zo'n koekwaus van een kerel. Het gaat er serieus bij mij niet in. Ze kan volgens mij prima der eigen boontjes doppen, dus dat is het probleem niet.
Ik denk niet dat ze dom is. Ze probeert vooral haar eigen leven te leiden verder.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een leeghoofdige gold digger.
Ze was fotomodel...quote:Op donderdag 7 november 2024 09:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dom is. Ze probeert vooral haar eigen leven te leiden verder.
Ik lees dat haar moeder pas is overleden. Ze houdt niet van de schijnwerpers.
Beetje eenzelfde paradox als Bassie de Clown met een enorme aversie jegens kinderen.quote:
Je ziet het vaak bij fotomodellen en actrices die eerst vanwege hun uiterlijk in de schijnwerpers stonden, dat ze bij het ouder worden helemaal geen behoefte meer hebben aan die camera’s.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beetje eenzelfde paradox als Bassie de Clown met een enorme aversie jegens kinderen.
quote:Op donderdag 7 november 2024 02:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Goated Bernie
[ x ]
Als ze nou eindelijk een keer naar de man gaan luisteren in plaats van hem als token gebruiken.
Dat is allemaal heel erg leuk enzo, maar dan moeten mensen vooral op een Republikein stemmen, daar gaat de situatie allemaal wel beter van worden.quote:"Today, while the very rich are doing phenomenally well, 60% of Americans live paycheck to paycheck and we have more income and wealth inequality than ever before."
Inderdaad. Het hele Harris is te rechts dus stemt men maar op een fascist is zo'n gelul. Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Dat is allemaal heel erg leuk enzo, maar dan moeten mensen vooral op een Republikein stemmen, daar gaat de situatie allemaal wel beter van worden.
Ik zag mensen op Twitter dat ook aanraden aan Oekraine en Taiwan. In feite is er niks veranderd sinds de koude oorlogquote:Op donderdag 7 november 2024 10:00 schreef Ulx het volgende:
Ik zeg dat NL gewoon zelf een atoombom moet regelen. Als het ieder voor zich gaat worden is dat het slimste.
Nee, maar een Democraat stemmen helpt blijkbaar ook niet. Zoals Biden won door de anti-Trump stem, zo lijkt ironisch genoeg Trump nu te hebben gewonnen door de anti-Biden stem.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Dat is allemaal heel erg leuk enzo, maar dan moeten mensen vooral op een Republikein stemmen, daar gaat de situatie allemaal wel beter van worden.
Ja of heel slinks niet meestellen van miljoenen vroege mail voters.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, maar een Democraat stemmen helpt blijkbaar ook niet. Zoals Biden won door de anti-Trump stem, zo lijkt ironisch genoeg Trump nu te hebben gewonnen door de anti-Biden stem.
Zonder bron is dit een BNW post...quote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja of heel slinks niet meestellen van miljoenen vroege mail voters.
Je zei dat sommigen in koopkracht er 10% op achteruit gingen (in een jaar), heb je hier een bron van?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, maar een Democraat stemmen helpt blijkbaar ook niet. Zoals Biden won door de anti-Trump stem, zo lijkt ironisch genoeg Trump nu te hebben gewonnen door de anti-Biden stem.
We zien wel vaker projectie aan de radicaal-rechtse hoek. Zou me inderdaad niet verbazen als juist die hoek tot deze tactieken over gaat. Eigenlijk doen ze alles waar ze anderen vals van beschuldigen vooral even zelf. Want alles is natuurlijk geoorloofd in hun hoofden.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja of heel slinks niet meestellen van miljoenen vroege mail voters.
Ja, tientallen artikelen in letterlijk alle Amerikaanse en Europese nieuwsbronnen van de afgelopen 24 uur. Dit is de hoofdreden dat Harris de verkiezing verloor, dat kun je letterlijk overal lezen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zei dat sommigen in koopkracht er 10% op achteruit gingen (in een jaar), heb je hier een bron van?
Maar wat is de bron van de cijfers? Jij wijst naar Nederland als voorbeeld van hoe het wel moet. Maar ook hier stemmen 'we' extreem-rechtse Kremlinidioten in het zadel (nee, dat valt niet mee, Nederland is zelfs aan de top van Europa). Het gebeurt overal, ongeacht koopkrachtplaatjes of welke reparatie je kunt bedenken.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, tientallen artikelen in letterlijk alle Amerikaanse en Europese nieuwsbronnen van de afgelopen 24 uur. Dit is de hoofdreden dat Harris de verkiezing verloor, dat kun je letterlijk overal lezen.
Ik denk dat Russische beinvloeding en financiering van extreem rechtse partijen groter is dan we denken en dat we het nog steeds schromelijk onderschatten.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar wat is de bron van de cijfers? Jij wijst naar Nederland als voorbeeld van hoe het wel moet. Maar ook hier stemmen 'we' extreem-rechtse Kremlinidioten in het zadel (nee, dat valt niet mee, Nederland is zelfs aan de top van Europa). Het gebeurt overal, ongeacht koopkrachtplaatjes of welke reparatie je kunt bedenken.
Enkele Maga-figuren zoals Bannon en Matt Walsh hebben al aangegeven dat Project 2025 er gewoon gaat komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt Project 2025, waar hij eerst zo stellig afstand van nam?
Dat lijkt me heel verstandig. Pax Americana is dood.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag mensen op Twitter dat ook aanraden aan Oekraine en Taiwan. In feite is er niks veranderd sinds de koude oorlog
Je kunt wel een 'neiner neiner neiner' doen naar de Amerikaan, maar dit gaat ook invloed hebben op ons.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Enkele Maga-figuren zoals Bannon en Matt Walsh hebben al aangegeven dat Project 2025 er gewoon gaat komen.
Matt Walsh voegde eraan toe: "zo, nu kunnen we het hardop zeggen"...er zijn weer zo vreselijk veel mensen beetgenomen, net als in 2016 en 2020. Alleen de prijs zal nu nogal veel hoger zijn.
Maar goed, hardleersheid zit er blijkbaar stevig ingebakken bij de Amerikanen.
Succes ermee als ze je zorgverzekering en je pensioen afpakken...kun je weer lekker ouderwets failliet gaan als je je pols breekt.
Maar veroordeeld crimineel Trump blijft gelukkig wel op vrije voeten, Bezos en Musk krijgen godzijdank hun taxbonus en de eieren worden 23 dollarcent goedkoper. Missie geslaagd!
Ik wijs niet naar Nederland hoe het wel moet.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar wat is de bron van de cijfers? Jij wijst naar Nederland als voorbeeld van hoe het wel moet. Maar ook hier stemmen 'we' extreem-rechtse Kremlinidioten in het zadel (nee, dat valt niet mee, Nederland is zelfs aan de top van Europa). Het gebeurt overal, ongeacht koopkrachtplaatjes of welke reparatie je kunt bedenken.
En dat is dus wat je overal leest: mensen die minder te besteden hebben, die moeten bezuinigen op wat ze leuk vinden (de Volkskrant noemde het onbetaalbaar worden van het jagen, voor veel Amerikanen een essentile hobby). En dat dat de reden is dat ze nu tegen Biden en Harris stemmen.quote:“For a very large share of Americans, the bottom 60% are spending more on essentials than before the pandemic,” said Michael Pearce, Oxford Economics deputy chief U.S. economist. “The burden is hardest among the lowest income but also touches middle income. Spending patterns of low-income Americans will take years to recover.”
Ik denk dat vooral jij bent beetgenomen door een tweet die overduidelijk als grap was bedoeld.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Matt Walsh voegde eraan toe: "zo, nu kunnen we het hardop zeggen"...er zijn weer zo vreselijk veel mensen beetgenomen, net als in 2016 en 2020. Alleen de prijs zal nu nogal veel hoger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |