quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Neequote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Hallo allemaal! Zijn jullie Nederlands?
Leek me wel opgespoten maar ik ben geen kennerquote:
Van deze Frau? dat komt door de grote verbouwing toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee
En ook zo’n zelfde grote mond
Alles valt nu ineens op zijn plaats
Door een prik in je mond wordt je mond niet breed toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Van deze Frau? dat komt door de grote verbouwing toch?
Ik dacht aan een intensievere ingreep.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door een prik in je mond wordt je mond niet breed toch?
Dit vraagt om foute opmerkingenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door een prik in je mond wordt je mond niet breed toch?
Gedraag je een beetjequote:
Graag je mening @Cocoquote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand wil Robert omdat hij kaal is
Ik denk eerder dat het een probleem is dat hij het type is dat een taakstraf krijgt.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand wil Robert omdat hij kaal is
Equivalent van kort pittigquote:
Ja maar dat weet je niet als je een handje geeftquote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een probleem is dat hij het type is dat een taakstraf krijgt.
Het helpt niet om er direct over te beginnen lijkt mij.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een probleem is dat hij het type is dat een taakstraf krijgt.
Mespuntje pep ritalinquote:
En opnieuwquote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het helpt niet om er direct over te beginnen lijkt mij.
Hij is er wel open over, nu weet ze het wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat weet je niet als je een handje geeft
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het helpt niet om er direct over te beginnen lijkt mij.
Jij spreekt netjes ABN?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zurig wel die ene.
Noord-Hollands is wel t lelijkste accent in NL.
Ik probeer positief te zijn deze avond maar het is moeilijkquote:
Je babbelt zelf Amsterdams maar vindt het vreselijk. Leg uit.quote:
Oh dat kan ik zelden meer met First Datesquote:Op woensdag 6 november 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer positief te zijn deze avond maar het is moeilijk
Dit topic houdt het draagbaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh dat kan ik zelden meer met First Dates
Wilde Glennis Krees ook niet graag de uurtjes bij bejaarden vullen?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen VOG nodig om te werken met labiel gemankeerde mensen.
Als het meer dan 4 jaar geleden is…quote:Op woensdag 6 november 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen VOG nodig om te werken met labiel gemankeerde mensen.
Die paardenfrau komt er zo bij zitten.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:57 schreef S_E het volgende:
Ik word bloednerveus van dat gehinnik van Robert
Dat is niet Noord-Hollands. En ik praat niet plat ofzo. Meer als ik met vrienden ben ofO, dan sluipt het er wat meer in.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je babbelt zelf Amsterdams maar vindt het vreselijk. Leg uit.
Maar wel op die van een ander.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Robert is zo'n type waarvan je hoopt dat hij ook op die saaie verjaardag komt zodat je wat binnenpret hebt qua leedvermaak.
Als hij dronken naast je staat bij de tram hoop je dat de tram een beetje opschietquote:Op woensdag 6 november 2024 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Robert is zo'n type waarvan je hoopt dat hij ook op een verjaardag komt zodat je wat binnenpret hebt qua leedvermaak.
Je zit in Noord-Holland makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is niet Noord-Hollands. En ik praat niet plat ofzo. Meer als ik met vrienden ben ofO, dan sluipt het er wat meer in.
Ik zat tegen de make-up van Trump aan te kijken, maar dat bedoelde je vast niet…quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
@:madmaster zit eerste rij voor een review van de foundation
Puntige knieën ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Raar type die Spaanse, irritante R ook.
Zeg ik een keer dat ik iemand niet zou doen, krijg ik ditquote:
Ja je wil alles doen waar de gemiddelde man z’n hond van af trapt, zit er een aantrekkelijk meisje krijg je dit.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeg ik een keer dat ik iemand niet zou doen, krijg ik dit
Nee maar vind haar heel vervelend overkomen.
Subjectief.quote:
3 kussen en anders exitquote:Op woensdag 6 november 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Handje geven
Knuffel
1 zoen
3 zoenen
Wat zouden jullie doen op je 1st date?
Niet doenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden van jullie van drinken uit een rietje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |