quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Neequote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Hallo allemaal! Zijn jullie Nederlands?
Leek me wel opgespoten maar ik ben geen kennerquote:
Van deze Frau? dat komt door de grote verbouwing toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee
En ook zo’n zelfde grote mond
Alles valt nu ineens op zijn plaats
Door een prik in je mond wordt je mond niet breed toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Van deze Frau? dat komt door de grote verbouwing toch?
Ik dacht aan een intensievere ingreep.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door een prik in je mond wordt je mond niet breed toch?
Dit vraagt om foute opmerkingenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door een prik in je mond wordt je mond niet breed toch?
Gedraag je een beetjequote:
Graag je mening @Cocoquote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand wil Robert omdat hij kaal is
Ik denk eerder dat het een probleem is dat hij het type is dat een taakstraf krijgt.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand wil Robert omdat hij kaal is
Equivalent van kort pittigquote:
Ja maar dat weet je niet als je een handje geeftquote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een probleem is dat hij het type is dat een taakstraf krijgt.
Het helpt niet om er direct over te beginnen lijkt mij.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een probleem is dat hij het type is dat een taakstraf krijgt.
Mespuntje pep ritalinquote:
En opnieuwquote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het helpt niet om er direct over te beginnen lijkt mij.
Hij is er wel open over, nu weet ze het wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat weet je niet als je een handje geeft
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het helpt niet om er direct over te beginnen lijkt mij.
Jij spreekt netjes ABN?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zurig wel die ene.
Noord-Hollands is wel t lelijkste accent in NL.
Ik probeer positief te zijn deze avond maar het is moeilijkquote:
Je babbelt zelf Amsterdams maar vindt het vreselijk. Leg uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |