Hoe ging dat bij de verdediging van haar scriptie?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat debat gisteren zette ik uit omdat Bosma te storend was. Sowieso leek die PVV'er me te simpel maar ik googlede haar en ze had toch een universitaire opleiding. Ik verwachtte LTO ofzo.
Ik weet oprecht niet of dit gespeelde domheid of daadwerkelijke domheid is.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Faber snapt niet wat Bontenbal bedoelt![]()
Echt hou op met deze minister
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet of dit gespeelde domheid of daadwerkelijke domheid is.
Ik denk een gedragsstoornis.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet of dit gespeelde domheid of daadwerkelijke domheid is.
Tuurlijk kan dat wel. Als Pechtold met een stapel rapporten kan komen, kan je er ook wel een flipover neerzetten.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is jammer dat je in de Kamer niet mag komen met een flipover om het allemaal even uit te tekenen voor Faber. Zoals 5 behandelaars voor 25 asielzoekers betekent dat je 1 per 5 hebt en als je dan 80% reductie op beide doet hou je nog steeds 1 op 5 over. Dat is dus niet sneller....
Want je kunt het wel met andere woorden verpakken maar ze snapt het gewoon niet.
Ik heb het nog nooit gezien maar daar zou ik nu echt wel mee aan komen zettenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Als Pechtold met een stapel rapporten kan komen, kan je er ook wel een flipover neerzetten.
ze hoeft het ook niet te snappen. ze hoeft alleen maar uitentreuren de talking points van ome Geert te herhalen en de videoclips op Social Media zullen haar naar de achterban als sterk en standvastig neerzettenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is jammer dat je in de Kamer niet mag komen met een flipover om het allemaal even uit te tekenen voor Faber. Zoals 5 behandelaars voor 25 asielzoekers betekent dat je 1 per 5 hebt en als je dan 80% reductie op beide doet hou je nog steeds 1 op 5 over. Dat is dus niet sneller....
Want je kunt het wel met andere woorden verpakken maar ze snapt het gewoon niet.
Ceder ook.quote:
Bestaat nog ook die dartsclubquote:Op donderdag 7 november 2024 11:47 schreef Starhopper het volgende:
Als je bij dartclub het hoekje met zo'n penningmeester aankomt sturen ze je naar huis
Ja. Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |