abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2024 @ 11:50:49 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215506907
Ze wil het niet op papier zetten _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215506910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Bosma wil naar het volgende blokje.
Ik ook, volledig doelloos dit. We weten het antwoord. Het gaat zo zijn als Faber verzint want ze heeft dat zo verzonnen.
  donderdag 7 november 2024 @ 11:51:07 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215506912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja ik dacht ik zeg het maar ff :Y)
Ik heb honger. :Y)
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 7 november 2024 @ 11:52:02 #154
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215506918
quote:
16s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb honger. :Y)
Ja.Ja . ja :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215506927
Bontebal is wel heel naief nu, laat zich door deze minister met een belofte afschepen. Het zou hem toch duidelijk moeten zijn dat beloftes van Faber minder waard zijn dan een Zimbabwaanse dollar.
  donderdag 7 november 2024 @ 11:53:37 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215506932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja.Ja . ja :+
Helder. :P
pi_215506943
Dit blokje gaat ook niks opleveren. De instroom gaat omlaag want het pakket aan maatregelen.
Wat zijn de andere blokjes?
pi_215506945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bontebal is wel heel naief nu, laat zich door deze minister met een belofte afschepen. Het zou hem toch duidelijk moeten zijn dat beloftes van Faber minder waard zijn dan een Zimbabwaanse dollar.
Wat Bontebal hier doet is het enige dat zinnig is. Faber geeft in dit debat gewoon op geen enkele manier antwoord op vragen, laat haar dan de cijfers maar netjes op papier zetten.
pi_215506956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:55 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Wat Bontebal hier doet is het enige dat zinnig is. Faber geeft in dit debat gewoon op geen enkele manier antwoord op vragen, laat haar dan de cijfers maar netjes op papier zetten.
Doe het dan met een motie. Nogmaals Faber loog ook glashard dat haar dragende motivatie klaar was. Aan een belofte van haar heb je echt niks.
pi_215506960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Doe het dan met een motie. Nogmaals Faber loog ook glashard dat haar dragende motivatie klaar was. Aan een belofte van haar heb je echt niks.
Aah op die manier. Ja, ben ik met je eens.
pi_215506992
Nou de muur van Faber heeft hier het eerste succes. Ben even de naam van dit kamerlid vergeten maar ze is gewoon verbijsterd is mijn interpretatie.
pi_215507017
Ja of nee, zijn oorlogsvluchtelingen vluchtelingen. Antwoord: De IND gaat dat bepalen........
  donderdag 7 november 2024 @ 12:03:44 #163
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_215507029
Wat is Bosma ook een hork
Tics van je petten.
pi_215507033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:03 schreef nattermann het volgende:
Wat is Bosma ook een hork
Vreselijke vent
  donderdag 7 november 2024 @ 12:04:39 #165
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_215507037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is wel een belediging voor de Zimbabwaanse dollar hoor.
pi_215507041
Hahaha dit is dan wel weer grappig van Bosma. U eindigt perfect! Duidelijke vraag, perfect einde. Tegen Piri.
Vervolgens zegt Faber voorzitter kunt u de vraag concreet maken.
pi_215507073
Stuitend weer hoor, dat de minister alle vragen tot nu ontwijkt. De IND beslist, de IND beslist, de IND beslist.
Bosma kap haar eens wat meer af zou ik zeggen. Ze is gewoon maar wat aan het brabbelen.
  donderdag 7 november 2024 @ 12:15:57 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215507125
Eten!
pi_215507184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Stuitend weer hoor, dat de minister alle vragen tot nu ontwijkt. De IND beslist, de IND beslist, de IND beslist.
Bosma kap haar eens wat meer af zou ik zeggen. Ze is gewoon maar wat aan het brabbelen.
En niemand zal er ooit iets van horen, op een klein clubje nerds na die op een donderdagmiddag naar Politiek24 zitten te kijken. Dit is de perfecte manier om met de Kamer om te gaan, gewoon geen antwoord geven tot de interrupties op zijn.

PVV stemmers zien dit fragmentje en knikken instemmend:
twitter
pi_215507207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:24 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
En niemand zal er ooit iets van horen, op een klein clubje nerds na die op een donderdagmiddag naar Politiek24 zitten te kijken. Dit is de perfecte manier om met de Kamer om te gaan, gewoon geen antwoord geven tot de interrupties op zijn.

PVV stemmers zien dit fragmentje en knikken instemmend:
[ x ]
Joh op internet schuimen ze constant bij alles over zuur links. Niemand op links kan wat dan ook zeggen zonder zuur te zijn. Het laat eerder zuur rechts zien dat ze zo boos worden over iedereen die iets durft te zeggen wat ze niet politiek correct vinden.
Verbaas me daar ook zo over als ik op dat youtube kanaal van Maarten van Rossem kijk. 80% van de comments lijkt te haatkijken want ze vinden het allemaal zo debiel en zuur wat hij zegt. Zijn analyses zijn gewoon raak, ik kijk zelf wel eens iets waar ik het mee oneens ben maar toch niet in die mate.
  donderdag 7 november 2024 @ 12:41:43 #171
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215507293
quote:
16s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:15 schreef Starhopper het volgende:
Eten!
Tot hoe laat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215507305
Ik ga dit terugkijken, zo te lezen weer volop amusement *O* :D

Fabergodin :7

Ik ben het beleid :lijstje:
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 12:50:29 #173
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215507366
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:41 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Tot hoe laat?
13:00 uur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 november 2024 @ 12:50:50 #174
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215507374
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
13:00 uur.
Ooooh nog tien min O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215507383
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ooooh nog tien min O+
Het is wel echt een soort cringe comedy om dit te kijken he. Voor de masochistische politiekfan.
  donderdag 7 november 2024 @ 12:52:14 #176
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215507390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is wel echt een soort cringe comedy om dit te kijken he. Voor de masochistische politiekfan.
Echt wel :D :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 7 november 2024 @ 13:02:58 #177
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215507488
Bosma en zijn griffier (met dienstauto) knecht . wat een vreselijk opportunistisch duo is dat |:(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 7 november 2024 @ 13:03:54 #178
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215507496
Die Vondeling is ook niet helemaal goed :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215507517
Kan de minister dat toezeggen? Nee toch, daar gaat de minister toch helemaal niet over?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 november 2024 @ 13:07:16 #180
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215507527
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Kan de minister dat toezeggen? Nee toch, daar gaat de minister toch helemaal niet over?
Raar idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215507591
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Nee, het beleid gaat daarover. En zoals je weet... :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215507778
"Als u begint over rechtspraak enzo..." alsof het een totaal onbelangrijk iets is.
pi_215507905
https://www.nu.nl/politie(...)-asielbegroting.html

Wat wordt Faber en de PVV toch schandelijk tegengewerkt.
Opzich is het plan duidelijk, 9 miljard in 2 jaar om procedures te versnellen en mensen uit te zetten waar kan, de asielcrisis (proberen) op te lossen.
Klimaat versoberen zodat er geen nieuwe assielzoekers komen.

Gaat de oppositie beweren dat er alleen maar meer komen. Ja dat willen ze graag.
Maar zo heeft NL niet gestemd. Er dient democratisch geluisterd te worden en de versoberingen mogen niet tegengewerkt worden.
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 13:47:38 #184
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215507923
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:

Opzich is het plan duidelijk, 9 miljard in 2 jaar om procedures te versnellen en mensen uit te zetten waar kan, de asielcrisis (proberen) op te lossen.

Gaat de oppositie beweren dat er alleen maar meer komen. Ja dat willen ze graag.
Maar zo heeft NL niet gestemd. Er dient democratisch geluisterd te worden en de versoberingen mogen niet tegengewerkt worden.
Ik denk dat je niet snapt hoe de 2e kamer werkt.
pi_215507924
quote:
Dat werkt dus letterlijk nergens. Kijk eens naar het VK.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215507930
quote:

Dat wil de oppositie niet graag, je bent duidelijk niet op de hoogte. Het is bovendien wat kort door de bocht om alle partijen die niet in de coalitie zitten op een hoop te gooien als oppositie met dezelfde wensen qua beleid.
pi_215507958
quote:

Het is heel simpel, voor een stevig asielbeleid heb je een stevige uitvoeringsorganisatie nodig. Faber wil mensen die binnenkomen snel weer terugsturen, dan heb je wel ambtenaren nodig die dat kunnen uitvoeren.

Dus als je 80% van die ambtenaren wegsnijdt, zorgt dat niet voor minder asielzoekers. Het zorgt voor ellenlange wachtlijsten en mensen die jarenlang hier blijven omdat het systeem is vastgelopen. En al die mensen blijven dan niet in opvanglocaties, want die worden ook wegbezuinigd. Die mensen blijven in 3 keer zo dure noodopvang.

Daar werd Faber dit debat op bevraagd en het was ronduit beschamend hoe weinig antwoorden ze had.
pi_215507960
Ze haalt Jan van der Beek en zijn boek aan.
pi_215508006
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat wil de oppositie niet graag, je bent duidelijk niet op de hoogte. Het is bovendien wat kort door de bocht om alle partijen die niet in de coalitie zitten op een hoop te gooien als oppositie met dezelfde wensen qua beleid.
Het gaat erom, democratisch willen de meeste mensen en ook mensen die het niet uitspreken minder migratie, assielzoekers, meer veiligheid en een beter nederland.
Iedereen wil dat bijna.

En dat wordt ontiegelijk tegengewerkt en dat irriteert me ontzettend.

Op grond van allerlei bedachte hindernissen.
Mensenrechten organisaties, die soms diep zijn verweven in terreur organisaties voorop.

Er is een hele industrie en lobby die de veiligheid van nederland ondermijnt.
Vakman pur sang
pi_215508013
quote:

Het is totaal niet duidelijk, op geen enkele manier. Over het algemeen heb je meer geld nodig als je iets wil versnellen niet 85% minder. De kamer probeert Faber ook juist te helpen, vraagt kunt u stap voor stap uitleggen hoe het gaat werken uw beleid. Dat kan en wil Faber niet, ze kan alleen maar zeggen het gaat gebeuren want ik hoop dat het gaat gebeuren en ik heb gezegd dat het gaat gebeuren, geen enkele uitleg hoe of wat of waarmee of op welke manier dan. Als iemand een inhoudelijke vraag stelt over enig onderdeel van het hoe, wat, wanneer of waarmee geeft Faber elke keer een non-antwoord. De IND beslist, het staat in het pakket, het gaat lukken door het succes van de plannen.

Maar daarom blijven we in de shit zitten. Dat de mensen die haar wel graag willen zien slagen, volledig de ogen sluiten voor haar falen. Als je zo pro PVV ben eis dan dat de PVV iemand neerzet die íets kan. Deze vrouw kan nooit bereiken wat je wil dat is overduidelijk.
pi_215508044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is totaal niet duidelijk, op geen enkele manier. Over het algemeen heb je meer geld nodig als je iets wil versnellen niet 85% minder. De kamer probeert Faber ook juist te helpen, vraagt kunt u stap voor stap uitleggen hoe het gaat werken uw beleid. Dat kan en wil Faber niet, ze kan alleen maar zeggen het gaat gebeuren want ik hoop dat het gaat gebeuren en ik heb gezegd dat het gaat gebeuren, geen enkele uitleg hoe of wat of waarmee of op welke manier dan. Als iemand een inhoudelijke vraag stelt over enig onderdeel van het hoe, wat, wanneer of waarmee geeft Faber elke keer een non-antwoord. De IND beslist, het staat in het pakket, het gaat lukken door het succes van de plannen.

Maar daarom blijven we in de shit zitten. Dat de mensen die haar wel graag willen zien slagen, volledig de ogen sluiten voor haar falen. Als je zo pro PVV ben eis dan dat de PVV iemand neerzet die íets kan. Deze vrouw kan nooit bereiken wat je wil dat is overduidelijk.
Opstartproblemen.

Het is ook een smerige wereld geworden. Die wereld van mensenrechten organisaties, advocaten enz. Die zitten diep in ook criminele organisatie verworven.
Zie wat er nu in de zorg gebeurt, het is allemaal veel erger dan we denken.

Geen normaal mens durft deze strijd aan.
Vakman pur sang
pi_215508054
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het gaat erom, democratisch willen de meeste mensen en ook mensen die het niet uitspreken minder migratie, assielzoekers, meer veiligheid en een beter nederland.
Iedereen wil dat bijna.

En dat wordt ontiegelijk tegengewerkt en dat irriteert me ontzettend.
Het kabinet is niet door de kiezer gekozen, maar de kamer is dat.
Er wordt niet tegengewerkt, er wordt gevraagd hoe ze dingen van plan is, waar de budgetten ervoor zijn, hoe het vrijwel totaal ontmantelen van IND en COA een goede manier is om met de asielketen om te gaan, en waarom ze zoveel wil minderen op de vluchtelingen die via UNHWR worden verdeeld en dus echte vluchtelingen zijn, terwijl volgens het hoofdlijnenakkoord voor echte vluchtelingen altijd plaats zou zijn.
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 13:59:16 #193
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215508059
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Opstartproblemen.
Amateurisme.
pi_215508060
Eerdmans weer even fluffen en het framepje van Faber dat ze moet puinruimen bevestigen :')
Wie gaat moeten puinruimen is de opvolger van Faber.
pi_215508069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Eerdmans weer even fluffen en het framepje van Faber dat ze moet puinruimen bevestigen :')
Wie gaat moeten puinruimen is de opvolger van Faber.
Dat is gewoon zo, dat zijn de feiten.

En van der Burg even een sneer meegeven.
  donderdag 7 november 2024 @ 14:01:07 #196
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215508081
Jammer dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215508084
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Opstartproblemen.
Nee. Een van de meest kansloze ministers ooit. Als je wat wil op asiel zou je moeten schreeuwen om door te selecteren. Wat dat betreft hoeft migratieminnend Nederland niet bang te zijn dat er iets gaat gebeuren met Faber aan het roer. Ze gaat haar begroting nooit erdoor krijgen, geen van haar plannen gaan iets bewerkstelligen.
pi_215508094
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het kabinet is niet door de kiezer gekozen, maar de kamer is dat.
Er wordt niet tegengewerkt, er wordt gevraagd hoe ze dingen van plan is, waar de budgetten ervoor zijn, hoe het vrijwel totaal ontmantelen van IND en COA een goede manier is om met de asielketen om te gaan, en waarom ze zoveel wil minderen op de vluchtelingen die via UNHWR worden verdeeld en dus echte vluchtelingen zijn, terwijl volgens het hoofdlijnenakkoord voor echte vluchtelingen altijd plaats zou zijn.
UNHWR is een door Israël bewezen terroristische organisatie.
Dat zal met een korrel zout zijn te nemen, maar daar zitten echt wel banden diep in Iran e.d..
levensgevaarlijke clubs.
Vakman pur sang
pi_215508107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:01 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dit.
Schandalig zelfs. Ook naar Rajkowski dat ze wordt gesouffleerd middels appjes en zelf niet behoorlijk zou kunnen functioneren.
pi_215508108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee. Een van de meest kansloze ministers ooit. Als je wat wil op asiel zou je moeten schreeuwen om door te selecteren. Wat dat betreft hoeft migratieminnend Nederland niet bang te zijn dat er iets gaat gebeuren met Faber aan het roer. Ze gaat haar begroting nooit erdoor krijgen, geen van haar plannen gaan iets bewerkstelligen.
Dan moeten ze haar maar snel wisselen. Die migratieproblemen moeten zsm opgelost worden.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')