SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
https://www.valk.org/uw-vliegangst-de-baas iets voor je, of heb je al besloten om voor altijd op de grond te blijven?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vlieg opquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met beide benenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.valk.org/uw-vliegangst-de-baas iets voor je, of heb je al besloten om voor altijd op de grond te blijven?
Misschien ooit in de toekomst, want ik ben nog jong
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Een jong bloempjequote:Op woensdag 6 november 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met beide benen
Misschien ooit in de toekomst, want ik ben nog jong![]()
![]()
Er is gelukkig meer dan voldoende te zien en te doen zonder de lucht in te hoevenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met beide benen
Misschien ooit in de toekomst, want ik ben nog jong
Dat is absoluut waar! Heb de laatste tijd ook weinig gevlogen, maar wel veel leuke dingen gezienquote:Op woensdag 6 november 2024 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is gelukkig meer dan voldoende te zien en te doen zonder de lucht in te hoeven![]()
![]()
ik volg eigenlijk niets meerquote:Op woensdag 6 november 2024 14:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar! Heb de laatste tijd ook weinig gevolgen, maar wel veel leuke dingen gezien![]()
Dat is waar jaquote:Op woensdag 6 november 2024 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is gelukkig meer dan voldoende te zien en te doen zonder de lucht in te hoeven
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Op de fiets?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
In de paasvakantie 2025 naar Zuid Afrika![]()
Thanks! Maar niks Downtown... Zal eens nader kijken of er wat "uberwaardigs" bij zitquote:Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef devzero het volgende:
@:fogel
https://atlanta.eater.com/maps/38-best-restaurants-in-atlanta
Voldoende keuzes
Mooie tripquote:Op woensdag 6 november 2024 14:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Met vliegtuig.
BRU-AMS AMS-JNB![]()
![]()
Tof, KLM huisjes verzamelenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Met vliegtuig.
BRU-AMS AMS-JNB
![]()
![]()
Ik deze.I'm surrounded by morons!
Downtown Atlanta zullen de huren waarschijnlijk een stuk hoger zijn dan iets er buiten. Geen probleem voor fancy restaurants of ketens als Ted's. Maar de wat meer modernere/kleinere restaurants kunnen die hoge huren niet betalen. Terwijl ik juist graag in dat soort restaurants eet. Maar Atlanta is enorm groot en je ontkomt bijna niet aan een uber.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Maar niks Downtown... Zal eens nader kijken of er wat "uberwaardigs" bij zit![]()
Ik heb een keer onvrijwillig met ze gevlogenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijwillig met KLM vliegenZou eigenlijk met AirCanada vliegen, maar er was ergens een annulering en we werden naar KLM omgeboekt. OK, de 2-2-2 setup is wat gedateerd, maar ze hebben op veel vluchten inmiddels 1-2-1, zoals het hoort. Dat ga ik in januari testen.
Met wie vlieg je liever dan?Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Downtown Atlanta zullen de huren waarschijnlijk een stuk hoger zijn dan iets er buiten. Geen probleem voor fancy restaurants of ketens als Ted's. Maar de wat meer modernere/kleinere restaurants kunnen die hoge huren niet betalen. Terwijl ik juist graag in dat soort restaurants eet. Maar Atlanta is enorm groot en je ontkomt bijna niet aan een uber.
Har juist een hotel in downtown omdat ik dan die paar dingen die ik wil doen op loopafstand heb.I'm surrounded by morons!
But that was a lie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Als ik naar Azië ga, Singapore airlines of Cathay.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een keer onvrijwillig met ze gevlogenZou eigenlijk met AirCanada vliegen, maar er was ergens een annulering en we werden naar KLM omgeboekt. OK, de 2-2-2 setup is wat gedateerd, maar ze hebben op veel vluchten inmiddels 1-2-1, zoals het hoort. Dat ga ik in januari testen.
Met wie vlieg je liever dan?
[..]
Ongetwijfeld.
Har juist een hotel in downtown omdat ik dan die paar dingen die ik wil doen op loopafstand heb.
Naar het Westen heb ik tot nu toe alleen met KLM gevlogen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2024 15:20:07 ]![]()
bijna weekend jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had eersteklas tickets met Singapore airlines, maar toen kwam covid roet in het eten gooienquote:Op woensdag 6 november 2024 15:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als ik naar Azië ga, Singapore airlines of Cathay.
Naar het Westen heb ik tot nu toe alleen met KLM gevlogen![]()
Dus helaas nog niet met ze gevlogen, Cathay ook niet.I'm surrounded by morons!
Eerste klas vind ik dan weer zonde van mijn geld, dan maar een tijdje pijn lijdenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had eersteklas tickets met Singapore airlines, maar toen kwam covid roet in het eten gooien![]()
Dus helaas nog niet met ze gevlogen, Cathay ook niet.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het klinkt altijd heel duur dus nooit echt naar gekeken
is het zoveel duurder?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De pijn van business class is ook wel te overzien. Zelfs premium economy nogquote:Op woensdag 6 november 2024 15:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eerste klas vind ik dan weer zonde van mijn geld, dan maar een tijdje pijn lijden
met pensioen zekerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
In de paasvakantie 2025 naar Zuid AfrikaPrachtig land
Mooi vooruitzicht PinnenmutskeSmile, it's free therapy.![]()
Naar Bali zou het me zo'n 1800 extra kosten per stoel, terwijl economy 850 was. Dat was met Cathay.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De pijn van business class is ook wel te overzien. Zelfs premium economy nog
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2024 15:33:13 ]![]()
Pfffquote:Op woensdag 6 november 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Naar Bali zou het me zo'n 1800 extra kosten per stoel, terwijl economy 850 was.![]()
Gedaanquote:Op woensdag 6 november 2024 14:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.valk.org/uw-vliegangst-de-baas iets voor je, of heb je al besloten om voor altijd op de grond te blijven?heeft mij enorm geholpen
En was uiteindelijk leuk om te doen..
Vlucht naar Parijs met hun gemaakt, met de landing in de cockpit gezetenLeuk om te zien hoe relaxt ze zijn
Smile, it's free therapy.![]()
ja dat zou ik er ook niet voor over hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
2650 is goedkoop te noemen voor first class. Weet je zeker dat het geen business was?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Naar Bali zou het me zo'n 1800 extra kosten per stoel, terwijl economy 850 was. Dat was met Cathay.I'm surrounded by morons!
Yep, business, excuusquote:Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
2650 is goedkoop te noemen voor first class. Weet je zeker dat het geen business was?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2024 15:35:48 ]![]()
Tof om te lezen dat zoiets ook echt werkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gedaanheeft mij enorm geholpen
En was uiteindelijk leuk om te doen..
Vlucht naar Parijs met hun gemaakt, met de landing in de cockpit gezetenLeuk om te zien hoe relaxt ze zijn
Maar hee wacht, in de cockpit met landing? Dat wil ik ook!
Bakken vol met bonuspunten verzacht de pijnquote:Op woensdag 6 november 2024 15:34 schreef sp3c het volgende:
ja dat zou ik er ook niet voor over hebben
Voor die first class tickets hoefde ik maar iets van 200 euro pp bij te leggen.I'm surrounded by morons!
Ik heb nu net aan genoeg punten om de lounge van Cathay in HongKong te mogenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bakken vol met bonuspunten verzacht de pijn
Voor die first class tickets hoefde ik maar iets van 200 euro pp bij te leggen.![]()
![]()
Als je business vliegt heb je daar dan weer geen punten voor nodigquote:Op woensdag 6 november 2024 15:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nu net aan genoeg punten om de lounge van Cathay in HongKong te mogen
misschien eens een korte vlucht proberen in alle luxe
dan zal het niet zoveel geld zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar op korte vluchten gebruiken ze vliegtuigen waar die luxe niet aanwezig is, op enkele uitzonderingen na. En als je de luxe hebt, wil je die zo lang mogelijk hebbenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef sp3c het volgende:
misschien eens een korte vlucht proberen in alle luxe
dan zal het niet zoveel geld zijn
Daar ben ik te pauper voorquote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je business vliegt heb je daar dan weer geen punten voor nodig![]()
![]()
bleeeeeeghquote:Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar op korte vluchten gebruiken ze vliegtuigen waar die luxe niet aanwezig is, op enkele uitzonderingen na. En als je de luxe hebt, wil je die zo lang mogelijk hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en naar Suriname bv?
moet er toch een keer heen en 9 uur vliegen is gierend kloteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja is best nog een lang traject. Gaan eerst kijken wat eronder zit (bij mij was het hoogtevrees). Daar moet je eerst mee aan de slag daar.. met een peut van hun naar de euromast gegaan. Vond ik uiteindelijk nog sjiek ook haha.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof om te lezen dat zoiets ook echt werkt.
Maar hee wacht, in de cockpit met landing? Dat wil ik ook!
Je gaat naar Schiphol Oost , naar een hangaar waar een vliegtuig stond voor een onderhoudsbeurt.
Simulator en uiteindelijk een vlucht.
Was al vaker in de cockpit geweest (met m'n kind heel vaak) maar dit was sjiek.. de landing meemaken voorin
Ligt er maar aan hoe je de frequent flyer programmas in je voordeel kan gebruiken. Grof gezien kan ik voor 3x een retourtje naar de VS in premium eco al een retourtje in business naar de VS betalen van de punten die ik daarmee binnenhark.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar ben ik te pauper voorI'm surrounded by morons!
flink sparen danquote:Op woensdag 6 november 2024 15:43 schreef sp3c het volgende:
en naar Suriname bv?
moet er toch een keer heen en 9 uur vliegen is gierend klote
Ik vlieg 2x per jaar, dus dat wordt wat lastigerquote:Op woensdag 6 november 2024 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe je de frequent flyer programmas in je voordeel kan gebruiken. Grof gezien kan ik voor 3x een retourtje naar de VS in premium eco al een retourtje in business naar de VS betalen van de punten die ik daarmee binnenhark.![]()
![]()
Ik spaar wel bij de DBquote:Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
Kreeg ik maar ook zulke voordelen met de trein![]()
![]()
Klinkt eigenlijk best interessant, heel dat trajectquote:Op woensdag 6 november 2024 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja is best nog een lang traject. Gaan eerst kijken wat eronder zit (bij mij was het hoogtevrees). Daar moet je eerst mee aan de slag daar.. met een peut van hun naar de euromast gegaan. Vond ik uiteindelijk nog sjiek ook haha.
Je gaat naar Schiphol Oost , naar een hangaar waar een vliegtuig stond voor een onderhoudsbeurt.
Simulator en uiteindelijk een vlucht.
Was al vaker in de cockpit geweest (met m'n kind heel vaak) maar dit was sjiek.. de landing meemaken voorinMaar toch blij dat ik het zelf niet nodig heb.
Ja, cockpit ben ik ook vaak ik geweest, met mijn kinderen, maar nog nooit tijdens een landing.I'm surrounded by morons!
Vaker gaan vliegenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vlieg 2x per jaar, dus dat wordt wat lastiger
![]()
Is ze alquote:Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks wordt Greta ziedend![]()
Kan ze met haar woede meer bomen gaan plantenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks wordt Greta ziedendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
ik haat hetquote:
vliegveld is gedoe
stilzitten is gedoe
en al die andere mensen zijn kutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ALLEMAAL!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja is ook interessant. Je krijgt heel veel info over het vliegtuig, de techniek, het vliegen zelf etc.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best interessant, heel dat trajectMaar toch blij dat ik het zelf niet nodig heb.
Ja, cockpit ben ik ook vaak ik geweest, met mijn kinderen, maar nog nooit tijdens een landing.
maar ik wist al veel.... naast de hoogtevrees was de pa van mijn toenmalige vriend luchtverkeersleider en opleider ook daar.
door hem vliegangst gekregen![]()
te veel gehoord wat er mis ging in de luchtvaart.. of bijna mis ging..
Maar goed door Valk wel zonder angst leren vliegen weer.Smile, it's free therapy.![]()
reis je daar zo vaak mee?en wat kan je allemaal sparen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een treinreis, denk ikquote:Op woensdag 6 november 2024 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
reis je daar zo vaak mee?en wat kan je allemaal sparen?![]()
Vliegveld: fast track, weinig last van anderen, daarna de lounge in, die soms wel wat druk is maar minder druk dan bij de gate. Beetje eten, beetje drinken, lekker relaxen tot je een keer moet boarden. Ik vind het wel OK, zelfs al vind ik andere mensen kut.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik haat het
vliegveld is gedoe
stilzitten is gedoe
en al die andere mensen zijn kutI'm surrounded by morons!
schien moet ik ook first class gaan doenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegveld: fast track, weinig last van anderen, daarna de lounge in, die soms wel wat druk is maar minder druk dan bij de gate. Beetje eten, beetje drinken, lekker relaxen tot je een keer moet boarden. Ik vind het wel OK, zelfs al vind ik andere mensen kut.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja regelmatig. Ze hebben een shop waar je dingen kan kopen voor punten en je kan het inzetten in de boardbistro. Moet er nog eens goed naar kijken, want heb inmiddels best wat punten volgens mij.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
reis je daar zo vaak mee?en wat kan je allemaal sparen?![]()
Accepteren ze ook punckten?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja regelmatig. Ze hebben een shop waar je dingen kan kopen voor punten en je kan het inzetten in de boardbistro. Moet er nog eens goed naar kijken, want heb inmiddels best wat punten volgens mij.![]()
Jezus, hoe krijgt ie dat voor elkaar?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja is ook interessant. Je krijgt heel veel info over het vliegtuig, de techniek, het vliegen zelf etc.
maar ik wist al veel.... naast de hoogtevrees was de pa van mijn toenmalige vriend luchtverkeersleider en opleider ook daar.
door hem vliegangst gekregen![]()
te veel gehoord wat er mis ging in de luchtvaart.. of bijna mis ging..
Maar goed door Valk wel zonder angst leren vliegen weer.
Ik heb in Frankrijk bij Eurocontrol (toen ik nog met hun Brusselkantoor werkte) een workshop gehad over alles wat er fout kan gaan op de grond (vooral) en in de lucht. Ook voor een project root-cause-analysis van een aantal ongevallen moeten bekijken. Vlieg er niet minder door.I'm surrounded by morons!
Alleen als je ze bolktquote:Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Accepteren ze ook punckten?![]()
Doen!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
schien moet ik ook first class gaan doenI'm surrounded by morons!
Jij pureert zequote:Op woensdag 6 november 2024 15:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bolk iedereen de moederWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Sowieso goedquote:Op woensdag 6 november 2024 15:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik bolk iedereen de moeder![]()
Yepquote:Op woensdag 6 november 2024 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaar die vele vertragingen bij DB![]()
DB conducteur die een lekker biertje komt brengen terwijl je naar buiten zit te staren, da's genieten
ja daar werkte die goede man.. bij Eurocontrolquote:Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jezus, hoe krijgt ie dat voor elkaar?
Ik heb in Frankrijk bij Eurocontrol (toen ik nog met hun Brusselkantoor werkte) een workshop gehad over alles wat er fout kan gaan op de grond (vooral) en in de lucht. Ook voor een project root-cause-analysis van een aantal ongevallen moeten bekijken. Vlieg er niet minder door.
nou.. ik hoorde van hem gewoon heel veel verhalen.. (dode piloot in de cockpit, bijna botsingen in de lucht.., gezuip, drugs onder piloten, mankementen )
En hij vond vliegtuigongelukken interessant...spitte dat ook uit.
Nu ben ik helemaal niet meer bang om te vliegen, vind het wel fijn eigenlijk om ergens snel te komen.Smile, it's free therapy.![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 16:02 schreef Fogel het volgende:
DB conducteur die een lekker biertje komt brengen terwijl je naar buiten zit te staren, da's genieten![]()
![]()
Ik vind het gemeen dat die lui bij EC geen inkomstenbelasting betalen...quote:Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja daar werkte die goede man.. bij Eurocontrol
nou.. ik hoorde van hem gewoon heel veel verhalen.. (dode piloot in de cockpit, bijna botsingen in de lucht.., gezuip, drugs onder piloten, mankementen )
En hij vond vliegtuigongelukken interessant...spitte dat ook uit.
Nu ben ik helemaal niet meer bang om te vliegen, vind het wel fijn eigenlijk om ergens snel te komen.
Wat doe je op je kutje?quote:I'm surrounded by morons!
Leuke selfie paulquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
trek in wel, heb er ook nog een aantal uit Antwerpen meegenomenUw ADH vitamine Worst
Oehquote:Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
trek in wel, heb er ook nog een aantal uit Antwerpen meegenomen![]()
![]()
Ha die Justinquote:En Moon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja hoor, vooruit maar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms moeten dingen gebeuren inderdaad.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja first things firstquote:Op woensdag 6 november 2024 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms moeten dingen gebeuren inderdaad.![]()
![]()
Zo was het eerste dat ik deed toen ik thuis kwam......
.
.
.
.
.
.
Koffie zetten.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom verbaast me dat nietquote:Op woensdag 6 november 2024 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
.
.
.
.
.
.
Koffie zetten.![]()
![]()
![]()
heb je ook een late macchiato?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
.
.
.
.
.
.
Koffie zetten.
Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat weet ik ook niet. Ik drink zelden koffie namelijk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat jouw lievelingskoffie?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook een late macchiato?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Preciesquote:Op woensdag 6 november 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Ik drink zelden koffie namelijk.![]()
![]()
nee mijn lievelingskoffie heeft de kleur van de nachtquote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat jouw lievelingskoffie?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Ik drink zelden koffie namelijk.Jokkebrok
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MatchdayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook een late macchiato?![]()
![]()
Jawel mits geen persoonlijke blunders.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die worden meteen afgestraft op dit niveauquote:Op woensdag 6 november 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel mits geen persoonlijke blunders.![]()
Daarom is de keepers situatie en de blessures van Milambo en de spitsen wel nadelig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is klote iddquote:Op woensdag 6 november 2024 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom is de keepers situatie en de blessures van Milambo en de spitsen wel nadelig.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen dat die lui bij EC geen inkomstenbelasting betalen...eens.. vet loon hebben die
Kreeziequote:[img]https://fokstatic. unl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 6 november 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
Meelie![]()
![]()
![]()
Owquote:Op woensdag 6 november 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen vrije middag![]()
Beetje tweestrijdig![]()
![]()
Waarom dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen vrije middag![]()
Beetje tweestrijdigMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik doe heel graag Crea maar ben ook blij met vrije namiddag.quote:
Kan ik rustig uitbollen.
Wel begeleid werk
Werewolf
Kan je dat niet thuis ook iets crea's gaan doen dan?quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jawel.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je dat niet thuis ook iets crea's gaan doen dan?Werewolf
Ik ben nog aan het bijkomen van de schrik: hier vlakbij is een huis opgeblazen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:57 schreef Homijn het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van de schrik: hier vlakbij is een huis opgeblazen!
Jemig, wat heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ineens ook een heel ander uitzichtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: