Ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef StephanL het volgende:
Wanneer worden de kiesmannen opgeteld. Bij een 100% telling of tot dat iemand niet meer ingehaald kan worden?
Dat gebeurt tzt tijdens een speciale bijeenkomst, als dat is wat je bedoelt.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef StephanL het volgende:
Wanneer worden de kiesmannen opgeteld. Bij een 100% telling of tot dat iemand niet meer ingehaald kan worden?
Of de democraten trekken opeens als een konijn uit de hoed een zak stemmen tevoorschijn. “Deze hebben we nog niet geteld!”, en dan blijken dat allemaal stemmen voor Harris te zijn!quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef Droopie het volgende:
Ik denk dat we straks een uitslag hebben. Niet snel, maar wel deze ochtend.
Het zou me niet verbazen als dit tot ontzettende splijting van de partij zou leiden en dat je een nog vervelendere situatie krijgt dat de Republikeinen het komend decennia nog makkelijker krijgen, aan andere kant zou het voor Amerika wellicht goed zijn als er een 3/4 partijenstelsel zou zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef matthijst het volgende:
CBS.
2016 dachten ze ook dat Hillary nog wel stemmen uit Wayne County Michigan zou krijgen. Kwamen niet. Harris wacht d'r nu ook op. Zal wel niks worden dus.
Destijds had Trump nog een aantal belangrijke niet-MAGA-adviseurs, -ministers en een niet-MAGA-vicepresident, nu zijn alle niet-MAGA-republikeinen vervangen door MAGA-republikeinen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op zich heeft ie in zn eerste termijn ook vrij weinig internationaal gedaan behalve wat invoertarieven instellen en dwepen met andere gekken als Kim Jong Un.
Eigenlijk niet eens. Toen zag het er nog een tijd naar uit dat Clinton zou winnen terwijl er nu geen moment sprake van is geweest dat Harris zou winnen.quote:
Bedoelde bijvoorbeeld bij CNN. Hoe ze dat uitmaken?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat gebeurt tzt tijdens een speciale bijeenkomst, als dat is wat je bedoelt.
Ze houden een bepaald model aan waarop het zeer waarschijnlijk is dat een uitslag niet meer gaat veranderen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedoelde bijvoorbeeld bij CNN. Hoe ze dat uitmaken?
Dat het officieel nog moet weet ik wel
Is dat eigenlijk binnen 24 uur na vandaag of na de beëdiging op 21 januari?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Winst voor Trump is wel het doodvonnis voor Oekraďne.
Ja, en lijkt er nu nog Nevada bij te gaan doen. Al denk ik wel dat Michigan nog Harris wordt.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens. Toen zag het er nog een tijd naar uit dat Clinton zou winnen terwijl er nu geen moment sprake van is geweest dat Harris zou winnen.
Wel 4 jaar geniale memes en filmpjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef xpompompomx het volgende:
Pfft. Ben die Oranje clown na 9 jaar al wel helemaal beu eigenlijk. Krijgen we hem nog 4 jaar
Zou mij niet eens verbazen als Musk zich kandidaat gaat stellen voor de presidentsverkiezingen in 2028.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krijgen we mafklapper Musk als minister?
Zeker, alle MAGA-nachtmerriesdromen gaan uitkomen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat gebeurd er dan met de Republikeinen na Trump? Is toch ook een groot vraagteken?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dit tot ontzettende splijting van de partij zou leiden en dat je een nog vervelendere situatie krijgt dat de Republikeinen het komend decennia nog makkelijker krijgen, aan andere kant zou het voor Amerika wellicht goed zijn als er een 3/4 partijenstelsel zou zijn.
Klopt, is ook niet het beste artikel maar heel makkelijk zoeken lukt ook niet meer met dit slaaptekort.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het onderzoek waar het NRC artikel naar wijst is een heel gekleurt onderzoek onder 150 mensen die zich tot de doelgroep behoort, studie technisch me dat nogal gekleurd (no pun intended)
Heel America wordt gereorganiseerd. Project 2025quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
RFK op volksgezondheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
In een kerk het woord van God sprekend?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan die straks het gehele sociale vangnet en ziektekosten volledig wegbezuinigen. Benieuwd of de Trump stemmers die hiervan afhankelijk zijn dan nog zo blij zijn met hun keuzequote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze moeten 100% zeker zijn voordat ze het uitroepen. Niets vernederender dat een zender de uitslag van een staat moet intrekken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedoelde bijvoorbeeld bij CNN. Hoe ze dat uitmaken?
Dat het officieel nog moet weet ik wel
Ik denk het niet, maar waarschijnlijk eerder een stroman.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gewaagd!quote:Op woensdag 6 november 2024 07:03 schreef Enchanter het volgende:
NYT geeft Trump 95% kans om te verkiezingen te winnen
Wel die Robert Kennedy, die is knettergek.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan niet, niet in de VS geboren he.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou mij niet eens verbazen als Musk zich kandidaat gaat stellen voor de presidentsverkiezingen in 2028.
Zoals 2020, zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de democraten trekken opeens als een konijn uit de hoed een zak stemmen tevoorschijn. “Deze hebben we nog niet geteld!”, en dan blijken dat allemaal stemmen voor Harris te zijn!
Lekker vaccinaties verbieden zodat deze ijzeren long toch weer in gebruik gaat worden genomenquote:
Geboren in Z-Afrika, dus dat scenario blijft ons gelukkig bespaardquote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou mij niet eens verbazen als Musk zich kandidaat gaat stellen voor de presidentsverkiezingen in 2028.
Kan niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |