SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
... and we are out 2 minutes before time. Bye![]()
![]()
![]()
Zo rol ik, broeder!quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel gematigde burger, dat siert je![]()
Gewoon "Matige TT". Waarom nou weer zo banaal?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cameltoe Harris for President?![]()
Izzo.... En ik vind ze beide stom, en Biden ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon "Matige TT". Waarom nou weer zo banaal?
Lach met een schone bips![]()
Binnenkortquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag verkeerd, wanneer is bijna?![]()
![]()
Is een beetje als gaan neuken en dan in slaap vallen voor de daad dronken. Bijna geneuktquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag verkeerd, wanneer is bijna?Dat is bijna
Klopt wel, ben Spaans aan proberen te leren. Maar gaat toch lastiger een taal leren dan vroegah.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ola .. chico? weetikveel, spreek geen SpaansLach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is een beetje als gaan neuken en dan in slaap vallen voor de daad dronken. Bijna geneuktDat is bijna
![]()
![]()
Omdat je.. oud bent.. sorryquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wel, ben Spaans aan proberen te leren. Maar gaat toch lastiger een taal leren dan vroegah.♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moe, honger en jeuk... waar is HC!?
♡♡♡♡![]()
Meh, als jonge LYLT pikte ik talen veel makkelijker op. Nu moeite voor moeten doen kost moeite.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kwam afleiding zoeken
Moest huilen
Doel niet bereikt![]()
![]()
Ik net 2e flesje water open gemaakt en dan slapen.... Genoeg bier gehad vandaag rondom voetbal heen. Ff wegspühlen en dan slapen. Was wel leuk, maar ook veel bier vandaag.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag verkeerd, wanneer is bijna?Oftewel een nieuwe originele TT moet nog komen, maar nu nog nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey devzero! Als het om de TT (Topic Title) op een forum gaat, dan kan "bijna" betekenen dat er binnenkort iets belangrijks of spannends aankomt in die discussie. Misschien is er een grote onthulling, deadline of evenement waar iedereen naar uitkijkt!
In dit geval zou 'bijna' kunnen aangeven dat mensen zich enthousiast aan het voorbereiden zijn voor wat komen gaat en dat ze hun gedachten en verwachtingen delen terwijl ze wachten.
Dus als iemand zegt: "De nieuwe game komt bijna uit," dan betekent dit dat je niet lang meer hoeft te wachten voordat je ermee kunt spelen! Wat speelt momenteel bij jou? *O+*![]()
Nee joh, laat JK lekker kut doen. Niks van aantrekken. Zal die hommo als ik nuchter ben wel paar schoppen onder zijn hol verkopen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kwam afleiding zoeken
Moest huilen
Doel niet bereiktLach met een schone bips![]()
Was maar een klein garpje hoor. Niets aan de handquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, laat JK lekker kut doen. Niks van aantrekken. Zal die hommo als ik nuchter ben wel paar schoppen onder zijn hol verkopen.![]()
![]()
Ik doe ook niet aan ruzie maken als ik bier op heb zoals vandaag, maar jij gaat je straf nog krijgen jongeman! Bavaria is trouwens echt niet lekker, ook uit tap niet. Wel steeds meer Hertog Jan in Eindhoven, dat is wel goed vergeleken met jaren terug.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was maar een klein garpje hoor. Niets aan de handLach met een schone bips![]()
Dat ben jij straks toch weer vergeten. En dan drinken we er een Hertog Jan opquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan ruzie maken als ik bier op heb zoals vandaag, maar jij gaat je straf nog krijgen jongeman! Bavaria is trouwens echt niet lekker, ook uit tap niet. Wel steeds meer Hertog Jan in Eindhoven, dat is wel goed vergeleken met jaren terug.![]()
![]()
Weet je dat is wel vaak kut, ik vergeet niet veel.... Ben ook de wikipedia op het werk over shit die 10 jaar terug of meer gespeeld heeftquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ben jij straks toch weer vergeten. En dan drinken we er een Hertog Jan op![]()
Vermoeiend wel, denk dat ik beter aan de wodka kan gaan.Lach met een schone bips![]()
Ja ik zou wat sterker spul proberen iddquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je dat is wel vaak kut, ik vergeet niet veel.... Ben ook de wikipedia op het werk over shit die 10 jaar terug of meer gespeeld heeft![]()
Vermoeiend wel, denk dat ik beter aan de wodka kan gaan.![]()
![]()
Maar moet wel zeggen, ik vind het HC copy gedoe ook echt vervelend worden. Laat lekker, ik weet niet waarom maar hele pagina's daarmee worden soms vol geplempt, is ook gewoon niet gezellig meer. Maar ja ik kan niet voor anderen beslissen. Over algemeen wel tof hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ben jij straks toch weer vergeten. En dan drinken we er een Hertog Jan op
Hertog Jan heeft gesproken
Ja heb je wel een beetje gelijk ik, maar ja ik krijg ook elke keer weer die 2 minuten om m'n oren. Kan ik ook heel moeilijk over gaan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar moet wel zeggen, ik vind het HC copy gedoe ook echt vervelend worden. Laat lekker, ik weet niet waarom maar hele pagina's daarmee worden soms vol geplempt, is ook gewoon niet gezellig meer. Maar ja ik kan niet voor anderen beslissen. Over algemeen wel tof hier.
Hertog Jan heeft gesproken![]()
Die 2 minuten is een grapje, moe en jeuk zijn niet echt als grapje bedoeld, maar wordt inderdaad te vaak wat belachelijk gemaakt. Dat is wel een verschil. Verder wil ik het niet negatiever maken dan het is. Soms pakt een grapje gewoon verkeerd uit als iemand niet goed in z'n vel zit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb je wel een beetje gelijk ik, maar ja ik krijg ook elke keer weer die 2 minuten om m'n oren. Kan ik ook heel moeilijk over gaan doen natuurlijk![]()
Die 2 minuten riep je zelf in het leven als een Geuze dingquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heb je wel een beetje gelijk ik, maar ja ik krijg ook elke keer weer die 2 minuten om m'n oren. Kan ik ook heel moeilijk over gaan doen natuurlijkIk zei eerder ook al many moons back dat het een beetje triest begon te worden met alle reacties erop.
En daar kreeg ik als reactie op "Hij zei het toch zelf?"
Is het dan niet handiger om gewoon posts waar je zelf niks mee hebt lekker te laten gaan? Ik ben persoonlijk ook sindsdien nooit meer op die 2 minuten ingegaan. Negeren van dingen kan ook ipv steeds iemand afbranden. En bedoel dit ook niet als aanval op jou hoor, jij bent echt tof. Maar hoe ineens een half forum over posts van 1 iemand kunnen vallen..... Dan denk ik, moet dit altijd zo?Lach met een schone bips![]()
Dat is idd zo, maar misschien ook handig om het dan zelf ook niet elke keer tot vervelens toe te blijven zeggen (ook al is het zo... ik meld ook niet altijd als ik honger heb of moe ben).quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Die 2 minuten is een grapje, moe en jeuk zijn niet echt als grapje bedoeld, maar wordt inderdaad te vaak wat belachelijk gemaakt. Dat is wel een verschil. Verder wil ik het niet negatiever maken dan het is. Soms pakt een grapje gewoon verkeerd uit als iemand niet goed in z'n vel zit.
En het was oprecht niet m'n bedoeling om dr slecht te laten voelen.![]()
I let it goooooquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die 2 minuten riep je zelf in het leven als een Geuze dingIk zei eerder ook al many moons back dat het een beetje triest begon te worden met alle reacties erop.
En daar kreeg ik als reactie op "Hij zei het toch zelf?"
Is het dan niet handiger om gewoon posts waar je zelf niks mee hebt lekker te laten gaan? Ik ben persoonlijk ook sindsdien nooit meer op die 2 minuten ingegaan. Negeren van dingen kan ook ipv steeds iemand afbranden. En bedoel dit ook niet als aanval op jou hoor, jij bent echt tof. Maar hoe ineens een half forum over posts van 1 iemand kunnen vallen..... Dan denk ik, moet dit altijd zo?![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat weet ik wel. Ik zie dat ook wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is idd zo, maar misschien ook handig om het dan zelf ook niet elke keer tot vervelens toe te blijven zeggen (ook al is het zo... ik meld ook niet altijd als ik honger heb of moe ben).
En het was oprecht niet m'n bedoeling om dr slecht te laten voelen.
En verder zijn er hier best wel wat users die regelmatig delen hoe kut ze zich voelen. Bij de een is er compassie, de ander krijgt flauwe grapjes. Het ligt misschien aan de manier van posten die irritatie op kan wekken, dat kan ik me nog voorstellen, maar ik vind het wel bijzonder hoe dat werkt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Shii op 05-11-2024 23:19:38 ]![]()
Geef mij 2 minuten van je tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen zwakkelingen huilenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kwam afleiding zoeken
Moest huilen
Doel niet bereiktDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zwakkeling!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag twee minuten. Niet twee vingersquote:
Elke minuut één vingerquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag twee minuten. Niet twee vingers![]()
![]()
Zwakkelingquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nee! gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag twee minuten. Niet twee vingersLach met een schone bips![]()
Soms een vinger in m’n reet voor extra genotquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag twee minuten. Niet twee vingers
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Tjonge jongen. Dan wil ik drie minuten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ZwakkelingIk weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je een genot vindquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Soms een vinger in m’n reet voor extra genot
Heb nog wel een vinger ergensquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjonge jongen. Dan wil ik drie minuten.![]()
![]()
Vast wel 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb helemaal niets met voetbal. Hoorde wel vanavond dat Vitesse misschien toch zijn licentie gaat verliezenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook zo genoten van mijn clubje PSV?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zaterdag vooralquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook zo genoten van mijn clubje PSV?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet het.
Toen m’n beste vriend dood neer vielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen m’n beste vriend dood neer viel![]()
![]()
![]()
Ja die hadden teveel gedronken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met voetbal. Hoorde wel vanavond dat Vitesse misschien toch zijn licentie gaat verliezen
Allemaal een cursus en rij licentie kwijt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Dat is ook heftig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen m’n beste vriend dood neer viel
Dat is dan wel weer een goed iets....quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met voetbal. Hoorde wel vanavond dat Vitesse misschien toch zijn licentie gaat verliezen
Maar niet meeleven met mijn clubke is dan weer
Heftig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen m’n beste vriend dood neer viel![]()
![]()
Je heb weer goed gescoord vandaag.quote:
Klopt hèquote:
Verrekte kut!
Om 07:13 laatste gesprek, 07:31 in elkaar gezakt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zo dan. Dat is zeker heftig. Hoe oud was hij?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt hè
Verrekte kut!
Om 07:13 laatste gesprek, 07:31 in elkaar gezakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgenochtend al coolblueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cool zalmhet wel zijn morgenochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
36quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Dat is zeker heftig. Hoe oud was hij?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Heyquote:
Verraders belgieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik snap je verdriet, weet ook nog mij vader en beste vriend. Deden alles samen, van naar de stort gaan tot kamers opknappen. Zeevissen en forelvissen om de week ofzo. Weekenden kookte ik voor mijn ouwelui...quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt hè
Verrekte kut!
Om 07:13 laatste gesprek, 07:31 in elkaar gezakt.
10 Januari 2018 stond rond kwart over 3 mijn broer bij mij op het werk. Pa is dood. Meteen naar huis uiteraard en daar lag ie op de bank. En als je dan keek leek het gewoon alsof ie aan slapen was en je zijn borst nog zag bewegen. Dikke mindfuck.
Zo'n plotselinge dood is gewoon moeilijk te accepteren.Lach met een schone bips![]()
Zo dan. Dat is echt jong zeg. Pppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je loopt er letterlijk een trauma van op.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je verdriet, weet ook nog mij vader en beste vriend. Deden alles samen, van naar de stort gaan tot kamers opknappen. Zeevissen en forelvissen om de week ofzo. Weekenden kookte ik voor mijn ouwelui...
10 Januari 2018 stond rond kwart over 3 mijn broer bij mij op het werk. Pa is dood. Meteen naar huis uiteraard en daar lag ie op de bank. En als je dan keek leek het gewoon alsof ie aan slapen was en je zijn borst nog zag bewegen. Dikke mindfuck.
Zo'n plotselinge dood is gewoon moeilijk te accepteren.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik en typen op mobielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aneurysma op z’n kransslagader, hij had geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Dat is echt jong zeg. PppffffDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je verdriet, weet ook nog mij vader en beste vriend. Deden alles samen, van naar de stort gaan tot kamers opknappen. Zeevissen en forelvissen om de week ofzo. Weekenden kookte ik voor mijn ouwelui...
Zo'n plotselinge dood is gewoon moeilijk te accepteren.![]()
![]()
Klopt, is die klap is gewoon immens. Dus ik snap je wel. Sterkte, want het heeft mij heel veel tijd gekost en nog steeds ben ik er mee bezig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je loopt er letterlijk een trauma van op.Lach met een schone bips![]()
Het slijt enkel, en leert ermee om gaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, is die klap is gewoon immens. Dus ik snap je wel. Sterkte, want het heeft mij heel veel tijd gekost en nog steeds ben ik er mee bezig.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nee. Dan moet alwel in het ziekenhuis zijn wil je een kans maken het te overleven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Aneurysma op z’n kransslagader, hij had geen schijn van kans.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gekke is, vergeten lukt niet. Dat zou het zoveel makkelijker maken. Maar dat gaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het slijt enkel, en leert ermee om gaan.Lach met een schone bips![]()
Moeten ze vooral doorgaan die bottenkrakers met hun gekraak, dan krijg je het nog meer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Dan moet alwel in het ziekenhuis zijn wil je een kans maken het te overleven.Lach met een schone bips![]()
Ook heftig LYLTquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo'n plotselinge dood is gewoon moeilijk te accepteren.
Hij kwam nog met een hartslag in het ziekenhuis aan, bleek een bekwame arts op dat vakgebied in een ander ziekenhuis te zijn op 30 minuten rijden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Dan moet alwel in het ziekenhuis zijn wil je een kans maken het te overleven.
Frankrijk
Bananenrepubliek koekoek.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:
Mannelijke hug voor deze baasquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo'n plotselinge dood is gewoon moeilijk te accepteren.![]()
![]()
En massage, verhoogt dat ook de kans op zoiets?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doorgaan die bottenkrakers met hun gekraak, dan krijg je het nog meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gekke is, vergeten lukt niet. Dat zou het zoveel makkelijker maken. Maar dat gaat gewoon niet.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Is het pas gebeurd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij kwam nog met een hartslag in het ziekenhuis aan, bleek een bekwame arts op dat vakgebied in een ander ziekenhuis te zijn op 30 minuten rijden.
Frankrijk
Bananenrepubliek koekoek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je een happy ending neemt niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En massage, verhoogt dat ook de kans op zoiets?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik ben blij dat het zo gegaan is hoor op de een of andere morbide manier, dan hoeft ie iig mijn moeder niet te zien zoals ze nu is want hij hield zielsveel van haar. Maar maakt het gemis niet minder, wel makkelijker te accepteren.quote:Lach met een schone bips![]()
Nee vooral de nek kraken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En massage, verhoogt dat ook de kans op zoiets?Lach met een schone bips![]()
Ja dat is ook heftig degen waarneembaar van houdt zo te zien. Maar dat is het voor jou ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het zo gegaan is hoor op de een of andere morbide manier, dan hoeft ie iig mijn moeder niet te zien zoals ze nu is want hij hield zielsveel van haar. Maar maakt het gemis niet minder, wel makkelijker te accepteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmmz, zou ik eens moeten testen. Denk alleen dat de vriendin dan beetje boel boos gaat worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je een happy ending neemt niet.Lach met een schone bips![]()
Is nog heel vers dus.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
endlijk werd de valencia tragedie gezeigt ,dat ze weten
nu is maar still daar,somige janken alle geschockt![]()
Ja heftig welquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:37 schreef mario390 het volgende:
nu is maar still daar,somige janken alle geschockt![]()
Geef het de tijd, het verdriet blijft. Heb ik ook nog steeds, er is wel een verschil tussen "ouder" en "ouder". Ben 43 en door de jaren heen was mijn pa niet zo zeer meer mijn pa maar meer een beste vriend.quote:
En als je je beste vriend verliest (ook een ouder natuurlijk) Laat dat een gat achter, ik heb het daar echt heel moeilijk mee gehad. Maar op den duur komen de mooie herinneringen wel weer boven. Ik heb daar serieus een traject voor moeten volgen omdat ik op dat moment door moest voor mijn moeder. En toen zij dus naar verzorgingshuis ging toen klapte ik in elkaar. En te snel weer aan werk willen, en toen ook hier nog modje spelen. En toen weer een fall back.
Onderschat een verlies niet, ook na een paar jaar kan je een klap krijgen. En dit vertel ik niet alleen voor jou maar voor anderen ook. Ik ben af en aan 2 jaar er serieus uit geweest.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geef het de tijd, het verdriet blijft. Heb ik ook nog steeds, er is wel een verschil tussen "ouder" en "ouder". Ben 43 en door de jaren heen was mijn pa niet zo zeer meer mijn pa maar meer een beste vriend.
En als je je beste vriend verliest (ook een ouder natuurlijk) Laat dat een gat achter, ik heb het daar echt heel moeilijk mee gehad. Maar op den duur komen de mooie herinneringen wel weer boven. Ik heb daar serieus een traject voor moeten volgen omdat ik op dat moment door moest voor mijn moeder. En toen zij dus naar verzorgingshuis ging toen klapte ik in elkaar. En te snel weer aan werk willen, en toen ook hier nog modje spelen. En toen weer een fall back.
Onderschat een verlies niet, ook na een paar jaar kan je een klap krijgen. En dit vertel ik niet alleen voor jou maar voor anderen ook. Ik ben af en aan 2 jaar er serieus uit geweest.![]()
![]()
Sinds die periode, en dat had ik daarvoor nooit. Kan ik nu echt emotioneel worden bij mooie dingen die ik zie in het leven. Eerder boeide me alles geen fuckquote:Het kan dus ook een verrijking zijn. Simpele dingen, goedheid van mensen. Ik liep daar gewoon voorbij. Nu kan ik ook huilen als iets me aangrijpt. Ik dacht altijd huilen is voor mietjes.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sinds die periode, en dat had ik daarvoor nooit. Kan ik nu echt emotioneel worden bij mooie dingen die ik zie in het leven. Eerder boeide me alles geen fuckHet kan dus ook een verrijking zijn. Simpele dingen, goedheid van mensen. Ik liep daar gewoon voorbij. Nu kan ik ook huilen als iets me aangrijpt. Ik dacht altijd huilen is voor mietjes.
![]()
![]()
Daar zijn we allemaal even een paar minuten stil van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had niet gehoeven hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar zijn we allemaal even een paar minuten stil van.
Jazeker. Even geen tijd voor (flauwe) grappen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker niet. En ook niks om je voor te schamen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sinds die periode, en dat had ik daarvoor nooit. Kan ik nu echt emotioneel worden bij mooie dingen die ik zie in het leven. Eerder boeide me alles geen fuckHet kan dus ook een verrijking zijn. Simpele dingen, goedheid van mensen. Ik liep daar gewoon voorbij. Nu kan ik ook huilen als iets me aangrijpt. Ik dacht altijd huilen is voor mietjes.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had prima gemogen, ik kan ze wel hebbenquote:Op woensdag 6 november 2024 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Jazeker. Even geen tijd voor (flauwe) grappen.
Ja, vast, je kunt heel wat hebben, maar nee.quote:Op woensdag 6 november 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had prima gemogen, ik kan ze wel hebbenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank jequote:Op woensdag 6 november 2024 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vast, je kunt heel wat hebben, maar nee.
endlijk werd de valencia tragedie gezeigt ,dat ze wetenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar zijn we allemaal even een paar minuten stil van.
ze zijn geschockt![]()
Ik vind het eigenlijk wel raar dat er nog geen geld uit Brussel komt voor de getroffen gebieden maar dat de Spaanse regering nu geld moet vrij maken daarvoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn geschocktLach met een schone bips![]()
RustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed ideequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MerciThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook niet te laat maken hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan draai ik me nog een keer omquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh ja dat is vroeg ik kwart voor 8 maar dat is vrij uitzonderlijk voor mij. Hoor gelukkig de onderbuur momenteel niet te luid.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten robThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Matchdayquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hele eerste team is daar geblesseerd bij ons de helft zou moeten kunnen normaal mits we niet van ons zelf verliezen door Zerrouki Wellenreuter momentjes.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk speelt Nadje. Slechter dan Zerrouki kan haast niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele eerste team is daar geblesseerd bij ons de helft zou moeten kunnen normaal mits we niet van ons zelf verliezen door Zerrouki Wellenreuter momentjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh ja fantastisch weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eens hoewel ik nog steeds niet begrijp wie dacht kom laten we een random middenvelder van 23 uit de Franse 3e divisie halen dat is vast een geweldige versterking.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Nadje. Slechter dan Zerrouki kan haast niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijkt gescout door Gijp. “Groot, sterk en zwart”.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens hoewel ik nog steeds niet begrijp wie dacht kom laten we een random middenvelder van 23 uit de Franse 3e divisie halen dat is vast een geweldige versterking.
Ik ga wat anders doen. Veel plezier met die lul.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ha ben ook weg hier dan succes morgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lijkt gescout door Gijp. “Groot, sterk en zwart”.
Ik ga wat anders doen. Veel plezier met die lul.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Succes ermee
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 691 / +220 / +0 / 2458 / 2617
2. aeque / 288 / +208 / +26 / 403 / 455
3. Dr.Mikey / 211 / +49 / +45 / 389 / 515
4. KillemWieft / 187 / +5 / +1 / 144 / 234
5. AardappelSchotel / 161 / +32 / +0 / 1001 / 1125
6. Lovely / 106 / +24 / +0 / 808 / 906
7. Pinnenmutske / 101 / +10 / +1 / 417 / 517
8. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 264 / 310
9. Bally-b / 93 / +0 / +7 / 21 / 29
10. devzero / 88 / +3 / +4 / 184 / 228
11. Rob / 78 / +0 / +10 / 127 / 146
12. sp3c / 75 / +12 / +0 / 185 / 220
13. hemarookworst / 68 / +14 / +2 / 280 / 354
14. loveyoulongtime / 68 / +24 / +10 / 259 / 300
15. ToT / 64 / +18 / +0 / 561 / 618
16. mario390 / 58 / +17 / +9 / 49 / 78
17. Sally / 55 / +1 / +0 / 96 / 120
18. MizzezAmy / 54 / +7 / +0 / 599 / 672
19. Koen66 / 47 / +0 / +0 / 56 / 81
20. ieniminimuis / 35 / +10 / +0 / 328 / 370SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MonitopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ChapeauThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En frisquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel al lang droog in NederlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wij hebben weer een orkaan die deze kant op komt. November! Maar lijkt erop dat die richting New Orleans gaat.quote:![]()
Het zit niet mee daar.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij hebben weer een orkaan die deze kant op komt. November! Maar lijkt erop dat die richting New Orleans gaat.![]()
![]()
Een vriend zou donderdag op vakantie naar Cuba gaan. Die (georganiseerde) reis werd vanavond geannuleerd en verplaats naar februari.quote:![]()
Ieder zijn eigen ding. Het is wel uitermate saai.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef Shii het volgende:
Nieuwe tactiek om DTS te winnen?
vindt iedereen irritant, maar
![]()
gewoon posten.
![]()
Ja alles voor de veiligheid, maar februari duurt wel weer lang dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Een vriend zou donderdag op vakantie naar Cuba gaan. Die (georganiseerde) reis werd vanavond geannuleerd en verplaats naar februari.![]()
Reizen naar Cuba is al niet makkelijk voor Amerikanen en deze persoon keek al uit naar echte cubaanse sigarenquote:Op woensdag 6 november 2024 03:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja alles voor de veiligheid, maar februari duurt wel weer lang dan.Ach, in februari zal het vast ook mooi zijn op Cuba.
![]()
Als je er niet tegen kunt moet je het kruisje van je browser opzoeken en daar op klikken.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, knap dat je het nog volhoudt met deze saaie materie.
Stelselmatig pestgedrag wordt hier ook gewoon getolereerd dus wees blij dat dit alles is.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Spotify is wel fijn, moet ik toegeven. Ik laat het gewoon maar muziek spelen en,krijg een hoop leuke (!) bands waar ik nog nooit van had gehoord.
In tegenstelling tot youtube waar ik de grootste bagger krijg na verloop van tijd![]()
Ik reageer op jouw smileys, als jij daar niet tegen kunt, klik je zelf maar op het kruisje. Ik heb geen idee waar je stelselmatig pestgedrag vandaan haalt. Ik hoor het graag als je daar voorbeelden van hebt als ik daar schuldig aan ben.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt moet je het kruisje van je browser opzoeken en daar op klikken.
Stelselmatig pestgedrag wordt hier ook gewoon getolereerd dus wees blij dat dit alles is.![]()
Niet alles draait om jou.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe eens niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt moet je het kruisje van je browser opzoeken en daar op klikken.
Stelselmatig pestgedrag wordt hier ook gewoon getolereerd dus wees blij dat dit alles is.
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: