SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
... and we are out 2 minutes before time. Bye![]()
![]()
![]()
Zo rol ik, broeder!quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel gematigde burger, dat siert je![]()
Gewoon "Matige TT". Waarom nou weer zo banaal?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cameltoe Harris for President?![]()
Izzo.... En ik vind ze beide stom, en Biden ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon "Matige TT". Waarom nou weer zo banaal?
Lach met een schone bips![]()
Binnenkortquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag verkeerd, wanneer is bijna?![]()
![]()
Is een beetje als gaan neuken en dan in slaap vallen voor de daad dronken. Bijna geneuktquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag verkeerd, wanneer is bijna?Dat is bijna
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: