abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215487733

Selectie 2024/2025
2. D. Rensch; 3. A. Gaaei; 4. J. Hato; 5. O. Wijndal; 6. J. Henderson (C); 8. K. Taylor; 9. B. Brobbey; 10. C. Akpom; 11. M. Godts; 12. J. Gorter; 13. A. Kaplan; 15. Y. Baas; 16. S. Mannsverk; 18. D. Klaassen; 19. J. Rijkhoff; 20. B. Traoré; 21. B. van den Boomen; 22. R. Pasveer; 23. S. Berghuis; 24. D. Rugani; 25. W. Weghorst; 27. A. van Axel Dongen; 28. K. Fitz-Jim; 29. C. Rasmussen; 31. J. Mokio; 30. G. Ávila; 33. B. Tahirovic; 36. D. Janse; 37. J. ¦utalo; 38. K. Hlynsson; 40. D. Ramaj; 49. J. Banel

Aanwinsten
D. Klaassen (zonder club); W. Weghorst (Burnley); B. Traoré (Villareal); D. Rugani (Juventus, huur); Y. Baas (NEC, was verhuurd); O. Wijndal (Antwerp, was verhuurd)

Vertrokken
S. Bergwijn (zandbak); C. Forbs (Wolverhampton, verhuurd); G. Mikautadze (Metz); F. Conceição (Porto); G. Rulli (Marseille); J. Sánchez (Cruz Azul); S. Vos (Milan); B. Sosa (Torino, verhuurd); N. Ünüvar (Espanyol, verhuurd); J. Medic (Bochum, verhuurd); A. Martha (Beerschot)

Recente wedstrijden
20/10 Heracles - Ajax 2-3
24/10 Qarabağ - Ajax 0-3
27/10 Ajax - Willem II 1-0
30/10 Feyenoord - Ajax 0-2
02/11 Ajax - PSV 3-2

Aanstaande wedstrijden
07/11 Ajax - M. Tel Aviv (21:00)
10/11 Twente - Ajax (14:30)
24/11 Ajax - PEC (16:45)
28/11 R. Sociedad - Ajax (21:00)
01/12 NEC - Ajax (16:45)

SPOILER: Filmpjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215487755
Prima titel ^O^
pi_215487845
Oh what a night, watching Ajax on a Tuesday night. You play Thursday ‘cos you’re f*cking s*ite. What a feeling, what a night
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 21:19:32 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_215487900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Oh what a night, watching Ajax on a Tuesday night. You play Thursday ‘cos you’re f*cking s*ite. What a feeling, what a night
Dat jij niet moe wordt met al die shit posten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215487939
quote:
Zoveelste voorbeeld dat we nooit hadden moeten bezuinigen op de GGZ.

Je club wint in de champions league, vrij eenvoudig ook, en dan kom je in het forum topic van een concurrent, dit posten. Fucking hell.
pi_215487969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat jij niet moe wordt met al die shit posten.

met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 21:25:31 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_215487992
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215488052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.

geen idee. Wel al vaker te horen gekregen dat er niks gedaam wordt aan een individu die elke dag een topic om zeep helpt hier. C'est la vie
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 21:31:06 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_215488078
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:29 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
geen idee. Wel al vaker te horen gekregen dat er niks gedaam wordt aam het individu die elke dag een topic om zeep helpt. C'est la vie
Herkenbaar ik stoot zo vaak tegen een steen aan. Toen ik nog zoop stond ik op m'n strepen met sommige bans als gevolg. Nu tel ik tot tien en zucht een keer diep. FOK! gaat toch naar de klote.

pi_215488127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Buiten VBL komt deze pipo met nog veel debielere shit weg..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215488577
boys

Tel Aviv donderdag
graag op anoniem
pi_215488791
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
boys

Tel Aviv donderdag
Mooi moment om mijn persoonlijk record op de 100 meter sprint aan te scherpen. Enig idee waar je Palestijnse vlaggen kunt opscharrelen?
pi_215489019
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Zeer sneu ik kom hooguit kijken in het psv topic als we zelf tegen ze spelen. Maar als Ajax Europees wint denk ik er niet eens aan daar te kijken laat staan posten.

Hopelijk zijn er geen Ajax fans die ook zo sneu zijn...
No bitch to me
pi_215489166
Laat gaan joh, die kerel denkt dat de aarde plat is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 6 november 2024 @ 09:30:21 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215493378
Gaat Berghuis morgen starten? Ik gok van niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_215493421
quote:
Nou nou nou zeg wat een commotie hierboven om een rijmpje zeg..

Sterkte met het verwerken van deze zware situatie voor alle betrokkenen.
pi_215493557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:35 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou nou nou zeg wat een commotie hierboven om een rijmpje zeg..

Sterkte met het verwerken van deze zware situatie voor alle betrokkenen.
Denk jij ook dat de aarde plat is?
In Southern Sun
pi_215493689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Denk jij ook dat de aarde plat is?
Nee die is volgens mij rond.

Maar die lange tenen hier om zo'n rijmpje :') Als iedereen hier zo goed kan uitdelen dan mag je af en toe ook incasseren.
pi_215493796
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Maar die lange tenen hier om zo'n rijmpje :') Als iedereen hier zo goed kan uitdelen dan mag je af en toe ook incasseren.
Je vindt dit incasseren ja?
In Southern Sun
pi_215493829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Het valt een beetje in de categorie ajakkes en pisvee. Kan je ook niet echt uitdelen noemen natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 november 2024 @ 10:53:09 #21
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215494234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Het valt een beetje in de categorie ajakkes en pisvee. Kan je ook niet echt uitdelen noemen natuurlijk.
En ook al voor de tweede keer geplaatst, maar in het PSV topic reageerde nog niemand.
pi_215494535
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef Houniet het volgende:
Lijkt me nog te vroeg indd.
In Southern Sun
pi_215494546
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef Houniet het volgende:
Zijn invalbeurt tegen PSV :') Zijn sprint was ook mokertraag, die gozer is nog half geblesseerd.

Hopelijk weer Akpom op rechts en geen Rasmussen.
pi_215494561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Zijn invalbeurt tegen PSV :') Zijn sprint was ook mokertraag, die gozer is nog half geblesseerd.

Hij is vooral al redelijk op zijn retour en heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215494580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is vooral al redelijk op zijn retour en heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.
Nee maar hoe hij druk zette was prima voor zijn blessure. Nu kwam hij overal te laat, met een domme tackle (geel) ook nog. Hij zal nog wat weekjes looptraining nodig hebben.
pi_215494630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Inderdaad, had nog bijna rood te pakken ook _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215494742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is vooral al redelijk op zijn retour
Dat is weer eens wat lichtelijk overdreven.
In Southern Sun
pi_215495247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat is weer eens wat lichtelijk overdreven.
32 jaar alweer hé. Die heeft zijn beste tijd wel gehad hoor. Sowieso een vrij matige carriere gehad natuurlijk met zijn talent.

Twente, Venlo, Watford, AZ, Feyenoord en Ajax :') En uiteindelijk alleen (enigszins) kunnen overtuigen op eigen bodem.
pi_215495261
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
32 jaar alweer hé. Die heeft zijn beste tijd wel gehad hoor. Sowieso een vrij matige carriere gehad natuurlijk met zijn talent.

Twente, Venlo, Watford, AZ, Feyenoord en Ajax :') En uiteindelijk alleen (enigszins) kunnen overtuigen op eigen bodem.
Met zijn talent? Dit is het gewoon denk ik.
pi_215495332
quote:

[..]

Nouja technisch wel een hele fijne speler maar heel lang op rechtsbuiten gestaan waar hij voor een niveau hoger wel wat explosiviteit en body mist.

Ook de eerste speler die zijn kop laat hangen als het even niet loopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215495401
quote:

[..]

Dat eerste jaar samen met Gravenberch en Alvarez op het middenveld was 'ie wel echt top hoor.
In Southern Sun
  woensdag 6 november 2024 @ 12:55:17 #32
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215495932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat eerste jaar samen met Gravenberch en Alvarez op het middenveld was 'ie wel echt top hoor.
En sindsdien is ie op zijn retour dus. Niks overdreven aan. Zijn snelheid is nooit een sterk punt geweest en dat gaat hem steeds meer opbreken.

Verder is Berghuis een seizoen of vier één van de beste spelers van de Eredivisie geweest, hij is alleen een jaartje of twee/drie te lang bij Feyenoord gebleven, eigenlijk had ie toen al naar Ajax moeten gaan. Dat kort na zijn transfer de rollen tussen Ajax en Feyenoord omgewisseld waren vind ik persoonlijk wel humor, maar daardoor is zijn carrière toch een stuk minder glansrijk, want het is een vreselijk goede speler die toch erg vaak in een matig team speelde.
Met pijn en moeite derde
pi_215496099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En sindsdien is ie op zijn retour dus. Niks overdreven aan. Zijn snelheid is nooit een sterk punt geweest en dat gaat hem steeds meer opbreken.

Verder is Berghuis een seizoen of vier één van de beste spelers van de Eredivisie geweest, hij is alleen een jaartje of twee/drie te lang bij Feyenoord gebleven, eigenlijk had ie toen al naar Ajax moeten gaan. Dat kort na zijn transfer de rollen tussen Ajax en Feyenoord omgewisseld waren vind ik persoonlijk wel humor, maar daardoor is zijn carrière toch een stuk minder glansrijk, want het is een vreselijk goede speler die toch erg vaak in een matig team speelde.
Nee hoor, niet op zijn retour. Hooguit wat minder, vergeet niet in wat voor elftal hij toen terecht kwam. Liet voor zijn meest recente blessure gewoon weer zien dit Ajax nog altijd naar een hoger niveau te kunnen tillen.
In Southern Sun
pi_215496153
Ik ben wel benieuwd welke rol Farioli voor hem in gedachten heeft. Rechtsbuiten of aanvallende middenvelder..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215496262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke rol Farioli voor hem in gedachten heeft. Rechtsbuiten of aanvallende middenvelder..
Ja is sws wel een goede vraag hoe hij in het elftal gepast kan worden. Al is er door al dat rouleren natuurlijk niet eens echt sprake van 'het elftal'.
In Southern Sun
pi_215496312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee hoor, niet op zijn retour. Hooguit wat minder, vergeet niet in wat voor elftal hij toen terecht kwam. Liet voor zijn meest recente blessure gewoon weer zien dit Ajax nog altijd naar een hoger niveau te kunnen tillen.
Heeft echt lang niet meer de explosiviteit van pakweg vijf jaar terug, valt van blessure op blessure, is ‘al’ bijna 33. Het is nog steeds een enorm goede voetballer natuurlijk die heel veel nog op techniek af kan. Wanneer is een speler volgens jou wel op zijn retour?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215496509
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Heeft echt lang niet meer de explosiviteit van pakweg vijf jaar terug, valt van blessure op blessure, is ‘al’ bijna 33. Het is nog steeds een enorm goede voetballer natuurlijk die heel veel nog op techniek af kan. Wanneer is een speler volgens jou wel op zijn retour?
Als de trainer je minder gaat opstellen omdat je significant minder bent dan voorheen, of als je zelf lager gaat voetballen omdat je dat aan ziet komen.

Die blessures zijn wel een probleem ja, voor hem nu wel noodzakelijk dat hij fit gaat blijven.
In Southern Sun
pi_215497475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Die twee posities in de roulatie inderdaad, lijkt me. Toch een optie erbij, waardoor hoef je minder snel terug hoeft te vallen op randfiguren als Rasmussen en Hlynsson.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:26:21 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215497569
Berghuis was in de potjes dat hij meedeed vaak één van de besten en je mist zijn creativiteit zeker maar zijn snelheid is ook echt wel matig geworden en hij mist ontzettend veel wedstrijden.

Je zou dus prima kunnen zeggen dat hij op zijn retour is (wat ook niet erg is) maar ik vind hem echt nog wel wat toevoegen. Ik zou hem alleen zeker niet te vroeg brengen, lekker paar minuutjes ofzo en langer na de interlandperiode.

Nou een mooi Ziggy antwoord.

Dat team van morgen speelt met Zahavi en pure middelmaat van Overeem als betere spelers, ik zou mooi een aantal spelers zoals Henderson ook rust geven.
pi_215498563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dat team van morgen speelt met Zahavi en pure middelmaat van Overeem als betere spelers, ik zou mooi een aantal spelers zoals Henderson ook rust geven.
Omdat ze Klaassen al missen morgen zie ik Farioli niet ook zonder Henderson starten. Maar bij een gunstige stand is dat er wel eentje om er snel weer af te halen.
  woensdag 6 november 2024 @ 17:04:24 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215498656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Omdat ze Klaassen al missen morgen zie ik Farioli niet ook zonder Henderson starten. Maar bij een gunstige stand is dat er wel eentje om er snel weer af te halen.
Nee ik denk het ook niet eigenlijk maar Henderson heeft stiekem wel veel gespeeld en was vorig seizoen ook lang niet altijd fit natuurlijk. Zondag vind ik ook een stuk belangrijker dan morgen maar er zit wat in om niet het hele middenveld op de schop te gooien.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:34:51 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215499570
Sutalo maar wel even rust geven morgen. Kan die Italiaan weer wat minuten maken.

twitter
  woensdag 6 november 2024 @ 18:42:03 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215499659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis was in de potjes dat hij meedeed vaak één van de besten en je mist zijn creativiteit zeker maar zijn snelheid is ook echt wel matig geworden en hij mist ontzettend veel wedstrijden.

Je zou dus prima kunnen zeggen dat hij op zijn retour is (wat ook niet erg is) maar ik vind hem echt nog wel wat toevoegen. Ik zou hem alleen zeker niet te vroeg brengen, lekker paar minuutjes ofzo en langer na de interlandperiode.

Nou een mooi Ziggy antwoord.

Dat Maccabi kan er echt geen reet van.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 18:56:34 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_215499854
Wel typisch dat Ajax momenteel "gedragen" wordt door a-typische Ajax spelers. Henderson, Klaassen en Weghorst. Bij Henderson en Weghorst ben ik blij verrast. Niet dat het zulke geweldenaren zijn, maar hun inbreng is noodzakelijk momenteel. Geroutineerd en voorop in de strijd zeg maar.

Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 18:57:26 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_215499863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat Maccabi kan er echt geen reet van.
Hoe weet je dat? Ik heb geen idee van hun niveau. Het is wel de grootste club uit Israël.

Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 18:59:16 #46
35723 crew  GGMM
pi_215499884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
Het is wel de grootste club uit Israël.
Tjonge
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:00:49 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_215499903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Tjonge
Wat :?

Heb jij eigenlijk ooit iets zinnigs uit je kleine stompjes op het toetsenbord gekregen ?

woensdag 6 november 2024 @ 19:01:37 #48
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215499914
Grimmige sfeer.
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:01:38 #49
35723 crew  GGMM
pi_215499915
Laten we het niet persoonlijk maken :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215499923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wat :?

Heb jij eigenlijk ooit iets zinnigs uit je kleine stompjes op het toetsenbord gekregen ?

nouja zeg Tong ik vind dit pesten
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:02:09 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_215499924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we het niet persoonlijk maken :)
Laat me dan een keer met rust droeftoeter.

Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:03:02 #52
35723 crew  GGMM
pi_215499938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
Laat me dan een keer met rust droeftoeter.

Ik reageer gewoon op je stelling dat het de grootste club uit Israël is

Dat zegt toch niks. Israël is gewoon geen voetballand.

Vat niet altijd alles op als een persoonlijke aanval ;)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:04:04 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215499952
quote:

[..]
Hoe weet je dat? Ik heb geen idee van hun niveau. Het is wel de grootste club uit Israël.

Ik heb de analyse van ViPro gelezen en ben er ook niet echt van onder de indruk, ook kijkend naar de resultaten dit seizoen en de spelers. (Zahavi, Van Overeem bijvoorbeeld)

Maar de potjes die Ajax écht ontzettend simpel won zijn op één hand te tellen dus het zou me niet verbazen als het alsnog moeizaam wordt. Laat vooral duidelijk zijn dat hier in ieder geval niemand denkt dat het Museumplein wel weer vol komt ofzo.

Morgen winnen met wat roulatie en dan ben ik tevreden.
  woensdag 6 november 2024 @ 19:04:34 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215499960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef GGMM het volgende:
Vat niet altijd alles op als een persoonlijke aanval
Is dit tegen tong of tegen Israël?
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:04:49 #55
35723 crew  GGMM
pi_215499963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Klopt
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:05:45 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_215499976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik reageer gewoon op je stelling dat het de grootste club uit Israël is

Dat zegt toch niks. Israël is gewoon geen voetballand.

Vat niet altijd alles op als een persoonlijke aanval ;)
Je reageert op mijn stelling met "tsjonge" Zoals je negen van de 10 keer pseudo gevat doet. En dan moet ik het niet persoonlijk opvatten. Je weet heus wel wat ik bedoel.

Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 19:06:07 #57
35723 crew  GGMM
pi_215499980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je reageert op mijn stelling met "tsjonge" Zoals je negen van de 10 keer pseudo gevat doet. En dan moet ik het niet persoonlijk opvatten. Je weet heus wel wat ik bedoel.

Nee geen idee
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:08:12 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_215500005
quote:

[..]
Ik heb de analyse van ViPro gelezen en ben er ook niet echt van onder de indruk, ook kijkend naar de resultaten dit seizoen en de spelers. (Zahavi, Van Overeem bijvoorbeeld)

Maar de potjes die Ajax écht ontzettend simpel won zijn op één hand te tellen dus het zou me niet verbazen als het alsnog moeizaam wordt. Laat vooral duidelijk zijn dat hier in ieder geval niemand denkt dat het Museumplein wel weer vol komt ofzo.

Morgen winnen met wat roulatie en dan ben ik tevreden.
Tsjonge. ;) Dat bedoel ik te zeggen. Ik heb geen idee wat hun niveau momenteel is. Ieder land heeft zijn traditionele topclub. Die om de zoveel jaar een goed elftal of goede lichting heeft. Nu is Celtic weer top in Schotland maar slaan een modder figuur in Europa bv.

Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:08:37 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_215500011
quote:

[..]
Het is Tong of Ijzeren Rinus.

Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:08:47 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_215500013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef GGMM het volgende:

[..]
Klopt
Binnen.

woensdag 6 november 2024 @ 19:10:03 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215500028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:

[..]
Tsjonge. ;) Dat bedoel ik te zeggen. Ik heb geen idee wat hun niveau momenteel is. Ieder land heeft zijn traditionele topclub. Die om de zoveel jaar een goed elftal of goede lichting heeft. Nu is Celtic weer top in Schotland maar slaan een modder figuur in Europa bv.

Celtic won gister wel dik verdiend van Leipzig!
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:11:53 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_215500047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Celtic won gister wel dik verdiend van Leipzig!
Gisteren is me het een en ander ontgaan. Niet lekker maar toch de verkiezingsnacht mee willen maken. Vroeg naar bed.

woensdag 6 november 2024 @ 19:13:24 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215500067
quote:

[..]

Ze staan 34e in de Europa League.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 19:29:09 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_215500300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ze staan 34e in de Europa League.
Da's nie hoog. Maar goed, zegt niet alles. Jezus werd maar 33 en die werd later De Verlosser genoemd.

pi_215503150
Voorlopig weer even rustiger in het topic wat betreft Feyenoorders :)
pi_215503830
Morgen Maccabi Tel Aviv in de kont neuken
graag op anoniem
pi_215504217
Denk dat we dit team niet teveel moeten onderschatten en er maar 4 moeten rouleren ipv 10. Winnen is overwinteren zo ongeveer al.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_215504594
* zullen die tel aviviërs/avivianen/avivinezen een lesje leren!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want:
SPOILER
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 7 november 2024 @ 06:32:26 #69
80382 manny
30 is best veel
pi_215504699
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_215505184
Hopelijk gewoon een matige pot maar wel winnen. :)
Groot fan van User Wotte
pi_215505227
twitter

Die joden zijn gevlucht in het Holland Casino @Tjacka
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215505237
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:48 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Die joden zijn gevlucht in het Holland Casino @:tjacka
Pro-Palestina demonstranten :D

In West-Friesland noemen we dit kut Marokkanen
Groot fan van User Wotte
pi_215505239
quote:
19s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Pro-Palestina demonstranten :D

In West-Friesland noemen we dit kut Marokkanen
Ja ik vond dat ook wel een mooie benaming _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215505305
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:40 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk gewoon een matige pot maar wel winnen. :)
Jij hoopt op een matige pot :?
No bitch to me
pi_215505390
Vanavond weer genieten van Gaaei, Wijndal, Branco, Tahirovic en Rasmussen O+
pi_215505878
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja ik vond dat ook wel een mooie benaming _O-
Hoop dat ze vanavond ook komen. (die mocro's
Groot fan van User Wotte
pi_215505922
quote:
19s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:04 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoop dat ze vanavond ook komen. (die mocro's
Die zitten toch gewoon op de F-side?

twitter

Stukje 40-45
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215505938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:08 schreef Caland het volgende:

[..]

[ x ]

Stukje 40-45
Ik zit niet op de f-side dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat echt maar 5 man ofzo en de rest zijn Molukkers.
Groot fan van User Wotte
pi_215505993
Gewoon de broertjes en neefjes van de jongens die gingen protesteren tijdens de corona-demonstraties. :)
Groot fan van User Wotte
pi_215506514
@Tjacka @Nober matchday vrienden

90 minuten lang !!!
graag op anoniem
pi_215506571
quote:
19s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik zit niet op de f-side dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat echt maar 5 man ofzo en de rest zijn Molukkers.
alsof deze marokkanen uit het filmpje bij Ajax komen.

Fside echt een paar gasten, maar dat zullen niet deze zijn.
pi_215506824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:08 schreef Caland het volgende:

[..]

[ x ]

Stukje 40-45
Goh, de Israëliërs kunnen zich niet in eigen land gedragen en blijkbaar ook niet hier.
Vanwege mijn werk heb ik regelmatig met dat volk te maken en zij zijn echt niet te doen.

Vrij schandalig ook dat je dit wel toe laat, maar Feyenoord en Psv supporters niet. (Waarom waren er zaterdag eigenlijk geen Psv supporters?)
pi_215506857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Goh, de Israëliërs kunnen zich niet in eigen land gedragen en blijkbaar ook niet hier.
Vanwege mijn werk heb ik regelmatig met dat volk te maken en zij zijn echt niet te doen.

Vrij schandalig ook dat je dit wel toe laat, maar Feyenoord en Psv supporters niet. (Waarom waren er zaterdag eigenlijk geen Psv supporters?)
Wel vrij dom om dan een taxichauffeur aan te vallen, dat is in zo ongeveer elke stad ter wereld een doodsvonnis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215506973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:41 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom waren er zaterdag eigenlijk geen Psv supporters?
Keuze vanuit Psv zelf. Die vreesden een straf bij antisemitische spreekkoren.
pi_215507008
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel vrij dom om dan een taxichauffeur aan te vallen, dat is in zo ongeveer elke stad ter wereld een doodsvonnis.
Misschien was het wel andersom en wilde die taxichauffeur ze niet vervoeren omdat het Israëliërs waren. Weet jij veel.

Overigens kunnen Israëliërs wel echt verschrikkelijk irritant zijn. Niet het meest gezellige volk over het algemeen.
pi_215507020
@Bezsen graag duiding over bovenstaande
graag op anoniem
pi_215507239
Oei ik snuif iets van anti-semitisme in dit topic. @onlogisch komt vast zo ingrijpen.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 7 november 2024 @ 13:34:20 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215507770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Oei ik snuif iets van anti-semitisme in dit topic. @:onlogisch komt vast zo ingrijpen.
Jodenstreek dit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_215507773
quote:
Oei ik snuif iets van anti-semitisme in dit topic. @:onlogisch komt vast zo ingrijpen.
Forum moderator @onlogisch is al geruime tijd afwezig.

Joden lopen altijd weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 november 2024 @ 13:36:43 #90
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215507793
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 08:48 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Die joden zijn gevlucht in het Holland Casino @:tjacka
Hoe gaat het chef heb je hier gemist
pi_215507810
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Hoe gaat het chef heb je hier gemist
Oja, wanneer dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 november 2024 @ 13:38:44 #92
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215507818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Oja, wanneer dan?
Ik mis jou getroll af en toe wel hoor. Het was toch even akelig rustig.
pi_215507824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ik mis jou getroll af en toe wel hoor.
Ik mis je slechte gevoel voor de Nederlandse taal ook wel eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 november 2024 @ 13:43:18 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215507868
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik mis je slechte gevoel voor de Nederlandse taal ook wel eens.
Hed is wat hed is
  Forum Admin donderdag 7 november 2024 @ 13:56:51 #95
35723 crew  GGMM
pi_215508029
Leuk dat Caland zich hier weer durft te vertonen.

Logisch ook, het was zo goed gisteren
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215508065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:56 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Caland zich hier weer durft te vertonen.

Logisch ook, het was zo goed gisteren
Je bent pas echt geen knip voor de neus (no pun intended overigens) waard als je je dan gaat verschuilen makker :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215508395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Je bent pas echt geen knip voor de neus (no pun intended overigens) waard als je je dan gaat verschuilen makker :)
Hierom ben jij voor mij een echte FOK!-vriend. :)
Groot fan van User Wotte
pi_215508736
quote:
Snuif je eens iets anders.
pi_215508831
https://webcam.nl/amsterdam/

Half leger staat er :D

Allemaal schooien om zo'n shirtje. Wordt er nog een verdrukt dadelijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 7 november 2024 @ 15:20:30 #100
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215508891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja technisch wel een hele fijne speler maar heel lang op rechtsbuiten gestaan waar hij voor een niveau hoger wel wat explosiviteit en body mist.

Ook de eerste speler die zijn kop laat hangen als het even niet loopt.
Hoort ook meer op 10, of op 8
pi_215508924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:16 schreef RipCity het volgende:
https://webcam.nl/amsterdam/

Half leger staat er :D
Altijd herres wanneer ik een knish aan het eten ben.

donderdag 7 november 2024 @ 15:37:56 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215509063
Wat een dombo's bestaan er zeg, Heb je Wilders als grootste partij, ga je hem allerlei populariteit voeden door moeilijk te gaan doen omdat er een voetbalwedstrijd tussen twee clubs die niets te maken hebben met die kutoorlog daar.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215509217
Hoop dat we die zionisten helemaal van de mat spelen _O_
pi_215510153
Ik snap die trainer wel. Twente uit winnen en je doet echt mee voor de titel. Een van de zwaarste wedstrijden.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 7 november 2024 @ 18:51:25 #106
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215510673
Ajax krijgt een lesje Joods zijn vanavond.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_215510816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
We gaan ze helemaal kapot spelen
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 donderdag 7 november 2024 @ 19:08:19 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_215510940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
Nee hoor, ze trekken gewoon een lange neus straks.

Trouwste user 2022 donderdag 7 november 2024 @ 19:08:41 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_215510950
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]
We gaan ze helemaal kapot spelen
Precies, voetbal is oorlog.

pi_215511048
We zullen die Gazanen eens laten zien hoe het moet.
pi_215511163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:

[..]
Precies, voetbal is oorlog.

doe je wel rustig Tong? je bent niet de jongste meer
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 donderdag 7 november 2024 @ 19:25:26 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_215511175
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]
doe je wel rustig Tong? je bent niet de jongste meer
Geef mij de oude Meer maar.

pi_215512925
Ach Brian
pi_215512933
Brubbey. Blind paard :N
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215512939
Brobbey mist weer 1 op 1
pi_215512951
Gaan doden vallen met Brian zijn misperen
pi_215512956
Ik heb nog alle vertrouwen in Brian.
  donderdag 7 november 2024 @ 21:08:50 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215512970
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 november 2024 @ 21:09:31 #119
474254 GurneyIsBestOke
pi_215512978
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Een strafschop kan hij ook niet nemen.
Met pijn en moeite derde
pi_215512982
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Spelers in hun kracht zetten dat is het toverwoord. Vanaf nu is Brian aanspeelpunt.
pi_215513002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Spelers in hun kracht zetten dat is het toverwoord. Vanaf nu is Brian aanspeelpunt.
Matige Siem de Jong of Tadic dus
pi_215513058
BrobbeyGOD
pi_215513061
Hele goeie actie van Brobbey.
pi_215513162
Buitenspel
pi_215513195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Buitenspel
Lijkt me ook. Hinderlijk tov Rugani.
  donderdag 7 november 2024 @ 21:25:30 #126
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215513247
1-0
pi_215513306
Gallery play

Fitz-Jim uitblinker tot dusverre
  donderdag 7 november 2024 @ 21:29:08 #128
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215513316
2-0
pi_215513333
Wat een schitterende aanval.
  donderdag 7 november 2024 @ 21:31:43 #130
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215513371
Brobbey is wel de perfecte 9

Ben benieuwd of we ooit een 4-4-2 gaan zien met Weghorst in de punt, Brobbey als aanspeelpunt en de backs erover
pi_215513396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Origami94 het volgende:
Brobbey is wel de perfecte 9

Ben benieuwd of we ooit een 4-4-2 gaan zien met Weghorst in de punt, Brobbey als aanspeelpunt en de backs erover
pi_215513470
Toch denk ik niet dat die 1-1 iets gescheeld zou hebben. Wat spelen ze lekker vandaag O+
pi_215513497
Godtsamme wat lekker!
pi_215513512
Godts is los _O_
pi_215513520
Kan je nagaan hoe slecht dat Gaza wel niet is dat ze hiervan verliezen
pi_215513536
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch denk ik niet dat die 1-1 iets gescheeld zou hebben. Wat spelen ze lekker vandaag O+
Klopt. Tegen PSV ook al veel veerkracht getoond.

Het wordt nog eens wat
pi_215513537
Ik ben bang dat morgen de IDF ons land binnen valt na deze slachtpartij.
pi_215513543
Gewoon even de wedstrijd beslissen in minuut 40 :@ :D :D
pi_215513548
Dit begint toch wel een steeds leuker ploegje te worden :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 november 2024 @ 21:43:06 #140
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215513565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht dat Gaza wel niet is dat ze hiervan verliezen
quote:
We willen dan ook geen vlaggen van conflictgebieden en andere politieke uitingen zien tijdens het Europa League-duel tussen ons aller Ajax en Maccabi Tel Aviv FC. Zowel binnen als buiten het stadion zullen wij dit niet tolereren en waar nodig zullen wij ingrijpen. Voetbal is geen politiek."
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 21:44:13 #141
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215513575
Twente beeft
What can change the nature of a man?
pi_215513608
Brobbey gaat in 2024 niet meer scoren. Schrijf maar op
pi_215513610
Ach Brian

Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
  donderdag 7 november 2024 @ 21:49:15 #144
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215513654
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Terecht. Ajax moet verslagen worden
pi_215513660
Oefenen ze op de training ook wel eens op afwerken met Brobbey ;(
Maar ondanks dat blijf ik fan. Verzet veel werk waar andere van profiteren en 2 heerlijke assist.

Ook weer onder de indruk van Fitz Jim alle complimenten voor hem, daar had ik echt geen stuiver voor gegeven toen die vorig jaar bij excelsior op de bank zat.
Zelfde geldt min of meer voor Baas, die maakt ook een reuze ontwikkeling door.
No bitch to me
pi_215513675
pi_215513676
Sinds Jade Anna nieuwe tetten heeft speelt Taylor behoorlijk goed
pi_215513685
Qua aanspeelpunt is Brobby nu ok, maar qua scoringskansen:

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215513699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
3-2
pi_215513730
Begint toch wel steeds beter te lopen.
pi_215513754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
pi_215513768
Nog even een klein half uurtje gas geven en dan rustig uitspelen met vijf wissels.
pi_215513816
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Sinds Jade Anna nieuwe tetten heeft speelt Taylor behoorlijk goed
@Mortaxx @Tjacka @LordVoldemort @Wereldgozer dit klopt wel
graag op anoniem
pi_215513828
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2024 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Morgen Maccabi Tel Aviv in de kont neuken
:) ik zei jullie toch boys
graag op anoniem
pi_215513836
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]
:) ik zei jullie toch boys
Dat doen jullie toch niet in jullie geloof?
No bitch to me
pi_215513841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef Black-Death het volgende:

[..]
3-2
8 keer is scheepsrecht
  donderdag 7 november 2024 @ 22:11:43 #157
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215513881
Wat Ajax hier weer staat te doen...dat kan helemaal niet.
pi_215513915
..

[ Bericht 97% gewijzigd door Sabata op 07-11-2024 22:15:51 ]
pi_215514025
Brobbey *O*
stupidity has become as common as common sense was before
pi_215514026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:46 schreef Black-Death het volgende:
I stand corrected.
pi_215514029
*O*
pi_215514057
Dit soort vrije trappen gaat er idd wel zelden in
stupidity has become as common as common sense was before
pi_215514062
Brobbey is los *O*
pi_215514064
quote:
Gelukkig had ik het met potlood opgeschreven ;)
pi_215514065
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_215514071
Vanavond een staatslot aanschaffen nog!
pi_215514077
quote:
??????
graag op anoniem
pi_215514091
quote:
Kun je dit voor zondag ook even herhalen. :Y
pi_215514139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vanavond een staatslot aanschaffen nog!
Ik heb echt nog nooit meer dan tien euro gewonnen in die loterij.
pi_215514147
Kees Smit tuinmeubelen!!!
Mourinho weer weggelopen in Alkmaar
pi_215514157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Elke Fokker is toch miljonair?
pi_215514161
Het blijft toch wel mooi om te zien wat vertrouwen en de juiste instructies met mannen als Gaaei, Fitz-Jim en Baas doet O+
pi_215514170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Wellicht in Thailand
pi_215514172
Leuk voor hem
pi_215514178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
Wellicht in Thailand
Tedgod
pi_215514181
Gaat wel makkelijk zo.
pi_215514189
Kristallnacht herdacht in Amsterdam lees ik net
pi_215514193
quote:

[..]
Qua zaadlozing op zijn zolderkamer :Y
pi_215514194
quote:
Normaal jinx ik het
pi_215514197
Vriend Farioli heeft het alleraardigst op de rit.
pi_215514203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Nu moet er toch wel de jackpot in zitten :Y
pi_215514204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft toch wel mooi om te zien wat vertrouwen en de juiste instructies met mannen als Gaaei, Fitz-Jim en Baas doet O+
Fitz Jim had zonder Farioli over twee jaar bij Hoofddorp gespeeld

Leuk voor hem
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 22:35:47 #183
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215514220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:34 schreef Wotte het volgende:
Zondag de echte test.
pi_215514222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:34 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nu moet er toch wel de jackpot in zitten :Y
Kwestie van tijd inderdaad. Ik ben beter in Roulette.
pi_215514237
en nummer 6
pi_215514239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Zondag de echte test.
Ik ben dusdanig getraumatiseerd door Twente uit vorig jaar. Dat ik niet eens durf te kijken.
pi_215514244
Rasmussen. Beter dan Haaland
pi_215514245
RasmussenGOD
  donderdag 7 november 2024 @ 22:37:26 #189
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215514247
Weghorst sparen voor volgende wedstrijd
  donderdag 7 november 2024 @ 22:38:59 #190
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215514271
blijft 5-0
pi_215514307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:34 schreef Wotte het volgende:
Best knap gezien de beperkte middelen tot zijn beschikking.
  donderdag 7 november 2024 @ 22:50:13 #192
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215514388
Haha, schele scheids.
  Moderator donderdag 7 november 2024 @ 22:59:50 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215514486
Gefeliciteerd :)
pi_215514492
DIT IS MIJN CLUB

DIT IS MIJN IDEAAL
graag op anoniem
pi_215514495
DIT IS DE MOOOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_215514518
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2024 23:00 schreef KingRoland het volgende:
DIT IS DE MOOOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL _O_ _O_ _O_ _O_
Ja, ga verder.
pi_215514533
Meeste goals voor en minste goals tegen van de hele Europa League. _O_
pi_215514537
Dit weekend Twente SLOPEN

we zijn in bloedvorm
graag op anoniem
pi_215514572
Nét geen 1e plek in de league phase door Lazio die in de 90+2 scoort
  donderdag 7 november 2024 @ 23:12:22 #200
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215514573
Lekker potje weer.
  VIVA donderdag 7 november 2024 @ 23:14:52 #201
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_215514580
Farioli is wel echt een God vergeleken met de matige coaches we hebben gehad sinds Erik
What lies behind makes no sense in my mind
pi_215514583
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 23:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Nét geen 1e plek in de league phase door Lazio die in de 90+2 scoort
Dat was dan wel weer nice voor de coeficienten polonaise
  donderdag 7 november 2024 @ 23:23:41 #203
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215514617
Prima pot gezien
pi_215514641
Ajax _O_
  donderdag 7 november 2024 @ 23:54:26 #205
179002 GwaiLow
pi_215514728
Wat Ajax laat zien is buitenaards. Dat kunnen alleen de echte grote clubs. Vooral als je alle lachwekkende opmerkingen meeneemt over wat een matige selectie Ajax weer zou heeft.

Hulde voor iedereen binnen Ajax. Deze ommekeer kunnen alleen de echte top clubs maken.
pi_215514878
Nou was erg leuk avondje. Wel decadent maar het voelt al vrij snel weer normaal dat je zo'n Maccabi wel even oprolt :').

Hoogtepunt goal van Brobbey, vrije trap opgeëist door hemzelf en het publiek. En natuurlijk de 2-0.

Maccabi-uitvak dat Ajax-liedjes inzette was ook wel intrigerend.
pi_215514897
Zo doe je dat dus @hamas . :)
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 01:26:31 #208
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215514968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Wat Ajax laat zien is buitenaards. Dat kunnen alleen de echte grote clubs. Vooral als je alle lachwekkende opmerkingen meeneemt over wat een matige selectie Ajax weer zou heeft.

Hulde voor iedereen binnen Ajax. Deze ommekeer kunnen alleen de echte top clubs maken.
Nou nou nou je hebt gewonnen van de club op de laatste plaats als top 8 club. Tegen een beetje club ga je echt niet zo makkelijk combineren want die spelen sneller op de bal.

Dat Zahavi het veld in komt zegt ook wel veel over Maccabi Tel Aviv
pi_215514983
Je leest nu ook weer allemaal weer hosanna en superlatieven over het 35 jarige keeperstrainertje. Die ga je niet lang vasthouden dit en dat.

Hij heeft het goed op de rit hoor daar niet van. Pak schaal praten we dan verder.
pi_215515065
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:26 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nou nou nou je hebt gewonnen van de club op de laatste plaats als top 8 club. Tegen een beetje club ga je echt niet zo makkelijk combineren want die spelen sneller op de bal.

Dat Zahavi het veld in komt zegt ook wel veel over Maccabi Tel Aviv
En van Feyenoord
en van PSV

Beetje slap om deze reeks af te doen als oh het is maar een kutclubje blabla
  vrijdag 8 november 2024 @ 02:36:53 #211
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215515095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:21 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
En van Feyenoord
en van PSV

Beetje slap om deze reeks af te doen als oh het is maar een kutclubje blabla
Psv speelde zwak, Feyenoord tactisch kapot gemaakt maar Ajax is er nog lang niet
pi_215515160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:36 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Psv speelde zwak, Feyenoord tactisch kapot gemaakt maar Ajax is er nog lang niet
Is dit het account van Valentijn Driessen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 06:35:43 #213
80382 manny
30 is best veel
pi_215515268
Release the ketchup!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 07:08:59 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_215515320
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef KingRadler het volgende:
Weghorst sparen voor volgende wedstrijd
Wout Weghorst kwam donderdagavond niet in actie bij Ajax tijdens de galavoorstelling tegen Maccabi Tel Aviv (5-0 overwinning). Daar was de ervaren aanvaller duidelijk niet blij mee.

Weghorst begon bij Ajax op de reservebank, maar mocht lang hopen op een invalbeurt. Hoofdtrainer Francesco Farioli liet de spits geruime tijd warmlopen, maar wees tegen Maccabi Tel Aviv twintig minuten voor tijd Jordan Henderson en Christian Rasmussen aan als laatste invallers.

Weghorst kon zo weer gaan zitten en was daar overduidelijk niet blij mee: Ziggo Sport bracht het chagrijn van de spits in de 82ste minuut van de wedstrijd goed in beeld. “Iedereen, bijna iedereen in jubelstemming in de Johan Cruijff ArenA…”, zo zei commentator Vincent Schildkamp.

Het bedrukte gezicht van Weghorst viel ook veel Ajax-fans en televisiekijkers op. Vele van hen ergeren zich zelfs aan het gedrag van de spits. “Weghorst hoeft weinig moeite te doen om niet blij te kijken….”, schrijft iemand bijvoorbeeld op X. Een ander reageert met: “Weghorst met een gezicht als een oorwurm. Dat verongelijkte wordt een beetje irritant.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)06641cfa33e283&ei=44

pi_215515321
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 03:45 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Is dit het account van Valentijn Driessen?
Waarschijnlijk het :+ account van sheryas en die andere negativo
No bitch to me
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 07:20:33 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_215515355
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2024 23:14 schreef cosmosis het volgende:
Farioli is wel echt een God vergeleken met de matige coaches we hebben gehad sinds Erik
Was ten Hag dan zo geweldig ? Voor en na Ajax nergens echt goed gepresteerd.

pi_215515540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Israël stuurt vliegtuigen naar Amsterdam na 'zeer gewelddadig incident' tegen Israëliërs :'(
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:01:12 #218
474254 GurneyIsBestOke
pi_215515567
quote:
Ik hoop voor jullie dat er zich niemand verschuilt in de Arena.
Met pijn en moeite derde
pi_215515698
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nethanyahu kennende moet vooral het Emma Kinderziekenhuis zich zorgen maken.
pi_215515898
Wat het voetbal betreft een mooie avond :)
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:45:20 #221
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215515954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 00:51 schreef Tjacka het volgende:
Zo doe je dat dus @:hamas . :)
Keihard gelachen
graag op anoniem
pi_215516350
Lekker avondje weer O+.
In Southern Sun
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:22:21 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hier zit een boekje in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215516398
We mogen als Ajacieden blij zijn met de afgelopen wedstrijden. Zowel qua spel als qua inzet. Farioli mag een compliment krijgen.
Maar nu niet arrogant worden. Zo ver zijn we nou ook weer niet
pi_215516417
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:17 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nethanyahu kennende moet vooral het Emma Kinderziekenhuis zich zorgen maken.
Dit en de basisschool bij mij om de hoek, want daar zitten ook een aantal moslims op school.
pi_215516476
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Hier zit een boekje in.
:D
pi_215516488
Prima potje gisteren :) Prachtige goal gemaakt ook.
pi_215516529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:27 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Dit en de basisschool bij mij om de hoek, want daar zitten ook een aantal moslims op school.
Fuck around and find out is zelden minder toepasselijker geweest dan bij dit conflict.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:37:21 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215516549
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef Black-Death het volgende:
We mogen als Ajacieden blij zijn met de afgelopen wedstrijden. Zowel qua spel als qua inzet. Farioli mag een compliment krijgen.
Maar nu niet arrogant worden. Zo ver zijn we nou ook weer niet
Ik kijk niet uit naar Twente-uit met Weghorst in basis. Dan toch echt liever Brobbey waarmee het veel beter loopt.
pi_215516707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik kijk niet uit naar Twente-uit met Weghorst in basis. Dan toch echt liever Brobbey waarmee het veel beter loopt.
ik hoop op een mooi resultaat maar wordt lastig daar. Wel fijn dat zij ook gespeeld hebben en daar hopelijk wat minder fris uit zijn gekomen. Brobbey moet je nu wel laten staan idd.
pi_215516756
Farioligod
Uitvinder van de biersmiley.
pi_215516810
Denk niet dat Brobbey zondag basis staat. Hij speelde de volledige wedstrijd. Dat komt niet vaak voor.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:07:56 #233
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215516854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:
Denk niet dat Brobbey zondag basis staat. Hij speelde de volledige wedstrijd. Dat komt niet vaak voor.
Dat gaat 'gewoon' Wout worden lijkt mij ja.

Lekker potje weer gister, wel eens lekker om weer vanaf minuut 1 dit soort potjes ontspannend te kunnen kijken. Al waren die joden wel echt beperkt natuurlijk. Nu komen de moeilijke potjes met Sociedad (zonder Taylor, al staan die wel laag in de EL na 4 potjes) en koploper Lazio. Die moet je niet beide verliezen als je 8e wil worden lijkt mij. Enfin, heel nieuwsgierig naar zondag tegen Twente.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:08:55 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215516865
Die tegenstanders van Ajax in de EL kunnen er echt helemaal niks van, alleen Slavia was redelijk.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:11:16 #235
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215516884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Hier zit een boekje in.
Anne Frank.

Een 8.
pi_215516885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die tegenstanders van Ajax in de EL kunnen er echt helemaal niks van, alleen Slavia was redelijk.
PSV en Feyenoord ook, eigenlijk hebben we nog geen echte tegenstander gehad dit jaar.
pi_215516916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wout gaat het niet leuk vinden, maar hij is niet zo goed in het slopen van de verdediging met plotselinge acties en combinaties, daar is hij niet bewegelijk genoeg voor. wel is hij heel goed in het benutten van kansen op het eind van de wedstrijd als Sloopwerken brobby BV de verdediging reeds moe gemaakt heeft.
pi_215516944
Zelden een groot deel van een team zo blij zien zijn bij het maken van een 4-0 :D

Ze gunden het Brobby enorm
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:18:43 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:14 schreef Sabata het volgende:

[..]
Wout gaat het niet leuk vinden, maar hij is niet zo goed in het slopen van de verdediging met plotselinge acties en combinaties, daar is hij niet bewegelijk genoeg voor. wel is hij heel goed in het benutten van kansen op het eind van de wedstrijd als Sloopwerken brobby BV de verdediging reeds moe gemaakt heeft.
Zelden ook een speler met zo’n zure bek zien zitten na een dergelijke topwedstrijd van je team

Wout zit er vooral voor Wout
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:19:42 #240
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215516955
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Zelden ook een speler met zo’n zure bek zien zitten na een dergelijke topwedstrijd van je team

Hij zei laatst van niet!
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:19:56 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215516960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Anne Frank.

Een 8.
Ik verheug me nu alweer op HenkGod die Fitz Jim Oranje in gaat lullen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:21:17 #242
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215516975
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik verheug me nu alweer op HenkGod die Fitz Jim Oranje in gaat lullen
Na het potje tegen die Polen in augustus al. (lol)

https://www.ajaxshowtime.(...)et-nederlands-elftal
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:35:15 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215517125
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Na het potje tegen die Polen in augustus al. (lol)

https://www.ajaxshowtime.(...)et-nederlands-elftal
Henk _O_

Ik ben nu op het punt dat ik hem wel grappig begin te vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215517170
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
Nu komen de moeilijke potjes met Sociedad (zonder Taylor, al staan die wel laag in de EL na 4 potjes) en koploper Lazio. Die moet je niet beide verliezen als je 8e wil worden lijkt mij.
Ik zie dat Sociedad de derby tegen Bilbao op het programma heeft staan op de zondag voordat Ajax op bezoek komt, dus spelers sparen zit er in ieder geval al niet echt in voor ze.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:44:23 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215517231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:38 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik zie dat Sociedad de derby tegen Bilbao op het programma heeft staan op de zondag voordat Ajax op bezoek komt, dus spelers sparen zit er in ieder geval al niet echt in voor ze.
Benieuwd waar ze voor gaan want in competitie gaan ze ook nog niet zo lekker. Barcelona wacht as zondag. En dan inderdaad Bilbao en na Ajax treffen ze Betis.

In EL moeten ze echter wel winnen want ze treffen na Ajax ook nog Lazio. Enkel gokken op de thuiswedstrijden tegen Dinamo Kiev en PAOK lijkt me gevaarlijk maar theoretisch zou je met 10 punten wel in top-24 moeten komen.
pi_215517277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
PSV en Feyenoord ook, eigenlijk hebben we nog geen echte tegenstander gehad dit jaar.
NAC en Go Ahead
pi_215517290
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Jullie mogen hem in de winterstop overnemen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:52:08 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215517326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:49 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Jullie mogen hem in de winterstop overnemen.
Ik loop nog liever met een Israëlische vlag door Amsterdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:53:32 #249
179002 GwaiLow
pi_215517343
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik loop nog liever met een Israëlische vlag door Amsterdam.
Mwa, Feyenoord zit op dit moment niet echt lekker in de spitsen. Denk dat Wout wel een belangrijke schakel zou kunnen zijn.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:55:10 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215517363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Mwa, Feyenoord zit op dit moment niet echt lekker in de spitsen. Denk dat Wout wel een belangrijke schakel zou kunnen zijn.
Als je eenmaal als club met dat soort figuren in zee gaat om de meubelen te redden begeef je je in een glijdende schaal. Been there, done that.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:56:25 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215517380
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je eenmaal als club met dat soort figuren in zee gaat om de meubelen te redden begeef je je in een glijdende schaal. Been there, done that.
Op, je begeeft je op een glijdende schaal.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:57:06 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215517388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Op, je begeeft je op een glijdende schaal.
Bedankt voor deze verbetering makker, zo leer ik nog eens wat :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:58:42 #253
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215517411
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Bedankt voor deze verbetering makker, zo leer ik nog eens wat :)
Zo steken we hier allemaal wat van elkaar op! :)
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:03:19 #254
179002 GwaiLow
pi_215517476
En dat Ajax voor Farioli een hele mooie tussenstop is om zijn ambities waar te maken en de top te halen, dat is natuurlijk duidelijk. Voor hem is het een prachtige kans om zichzelf te ontwikkelen bij Ajax, en na 1 of 2 seizoenen verwacht ik wel dat hij weer vertrekt. Misschien dat hij nog iets langer blijft dan de verwachting is, zoals dat bij t Hag ook zo was.
pi_215517482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:38 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ze bakken er sowieso geen klote van dit seizoen. Helemaal geen bijzonder elftal. Wel benieuwd naar het potje tegen Lazio. Die vond ik ook tegen Twente erg goed, ondanks een man meer.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215518246
Ziyech :')
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:26:59 #257
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215518456
quote:

[..]
Nou dan had ik het dagbestedingsverblijf van PSVCL laten behangen met Ajax behang.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:53:02 #258
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215518850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:04 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Ze bakken er sowieso geen klote van dit seizoen. Helemaal geen bijzonder elftal. Wel benieuwd naar het potje tegen Lazio. Die vond ik ook tegen Twente erg goed, ondanks een man meer.
Die krijgen ook anaal van barca dit weekend
graag op anoniem
pi_215518862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ziyech :')
Die hoef ik niet meer terug te zien hoor :')

Kan er ook sowieso niet zoveel meer van.
No bitch to me
pi_215518873
Youri Regeer ontwikkelt zich heel goed bij FC Twente en is op meerdere posities inzetbaar. Zou Ajax aankomende zomer de terugkoopclausule van 5 miljoen moeten activeren om hem terug te halen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:54:51 #261
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215518879
Sociedad moet je gewoon kapot spelen

Geen excuus
graag op anoniem
  vrijdag 8 november 2024 @ 12:55:08 #262
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215518882
Omdat het uit is dan is gelijkspel ook wel prima
graag op anoniem
pi_215518890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:53 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

vergane glorie / niet fit / walgelijk persoon. Lekker daar blijven
pi_215518936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Youri Regeer ontwikkelt zich heel goed bij FC Twente en is op meerdere posities inzetbaar. Zou Ajax aankomende zomer de terugkoopclausule van 5 miljoen moeten activeren om hem terug te halen?
welke positie speelt hij jet meest? We zoeken sowieso een rechtsback, rensch gaat wel weg en gaaie is verdedigend vrij weinig
pi_215518983
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
welke positie speelt hij jet meest? We zoeken sowieso een rechtsback, rensch gaat wel weg en gaaie is verdedigend vrij weinig
Op het middenveld maar zijn natuurlijke positie is rechtsback volgens mij.
pi_215519015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ja als hij dermate stappen heeft gezet zeg ik doen persoonlijk. Hopelijk hebben de scoutingsmensen dit duidelijk
pi_215519036
edit: verkeerde topic
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215519071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Andersom denk ik. Hij werd pas bij Jong Ajax weleens rechtsback gezet.
pi_215519100
Good Old Joël Veltman is ook transfervrij a.s. zomer.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:27:21 #270
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215519367
Ziyech uberkneus.
pi_215519575
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:55 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
vergane glorie / niet fit / walgelijk persoon. Lekker daar blijven
Dit. Wat een enorme kneus.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:47:42 #272
179002 GwaiLow
pi_215519649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:53 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Idd, dan had hij na zijn avontuur bij Chelsea gelijk voor Ajax moeten kiezen. Dat hoeft nu niet meer.
pi_215519796
Schijnen zo'n 15/16 punten nodig te zijn voor top-8, dus nog wel 2 overwinningen nodig.

Tussenronde is zo goed als zeker binnen.
pi_215519801
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schijnen zo'n 15/16 punten nodig te zijn voor top-8, dus echt nog wel 2 overwinningen nodig.
Zo groot is de weerstand tot dusver niet dus dat moet wel lukken lijkt me.
pi_215519814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schijnen zo'n 15/16 punten nodig te zijn voor top-8, dus echt nog wel 2 overwinningen nodig.
Winnen tegen die Letten en galatasaray en/of sociadad moet wel lukken lijkt me.

Hoe zit het met die tussenronde? Wordt daarvoor geloot of is het gewoon nummer 9 tegen 24 en etc.
No bitch to me
pi_215519850
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Winnen tegen die Letten en galatasaray en/of sociadad moet wel lukken lijkt me.

Hoe zit het met die tussenronde? Wordt daarvoor geloot of is het gewoon nummer 9 tegen 24 en etc.
Combinatie daarvan 9 t/m 16 wordt geloot tegen 17 t/m 24, waarbij 9 t/m 16 de tweede wedstrijd thuis speelt.
pi_215519963
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Combinatie daarvan 9 t/m 16 wordt geloot tegen 17 t/m 24, waarbij 9 t/m 16 de tweede wedstrijd thuis speelt.
Top 16 moet sowieso wel lukken. Maar top 8 stiekem wel het doel natuurlijk
No bitch to me
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 15:23:44 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_215520580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Precies. Wij zijn Ajax en gaan voor het moment.

pi_215520761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Zou ongekende luxe zijn voor Farioli en zijn spelers om eens midweeks vrij te zijn.
pi_215521539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:14 schreef Sabata het volgende:

[..]
Dit narratief gaat ook wel een beetje zijn eigen leven leiden
pi_215521573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
En dat Ajax voor Farioli een hele mooie tussenstop is om zijn ambities waar te maken en de top te halen, dat is natuurlijk duidelijk. Voor hem is het een prachtige kans om zichzelf te ontwikkelen bij Ajax, en na 1 of 2 seizoenen verwacht ik wel dat hij weer vertrekt. Misschien dat hij nog iets langer blijft dan de verwachting is, zoals dat bij t Hag ook zo was.
Ajax heeft zelf ook wel een positieve impact op trainers. Ten Hag en Farioli waren voor Ajax tactisch al goed maar door Ajax werden ze gedwongen ook aanvallend voetbal te ontwikkelen - altijd goed voor de marktwaarde van de coach (en van de spelers).
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 16:58:24 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_215521765
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ajax heeft zelf ook wel een positieve impact op trainers. Ten Hag en Farioli waren voor Ajax tactisch al goed maar door Ajax werden ze gedwongen ook aanvallend voetbal te ontwikkelen - altijd goed voor de marktwaarde van de coach (en van de spelers).
Er zijn zelfs weinig trainers die na Ajax niet goed terecht zijn gekomen.

vrijdag 8 november 2024 @ 17:00:54 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215521791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Er zijn zelfs weinig trainers die na Ajax niet goed terecht zijn gekomen.

Frank de Boer, Keizer, Van Basten, Schreuder, Ten Hag, Steijn, allemaal toppers geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 17:08:07 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_215521884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Frank de Boer, Keizer, Van Basten, Schreuder, Ten Hag, Steijn, allemaal toppers geworden.
Ten Hag en Steijn weet je nog niet. Je hebt wel een "beetje" gelijk. Ik doelde eigenlijk op van Michels, van Gaal, Beenhakker en de Mos die bij Ajax een kans kregen.

Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 17:08:45 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_215521893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ten Hag en Steijn weet je nog niet. Je hebt wel een "beetje" gelijk. Ik doelde eigenlijk op van Michels, van Gaal, Beenhakker en de Mos die bij Ajax een kans kregen.

Ja probeer je er maar uit te lullen Tong.

vrijdag 8 november 2024 @ 18:26:00 #286
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215522807
Laat je niet opnaaien joh, ze hebben overal commentaar op. Lekker laten gaan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:27:17 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215522821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat was vorige eeuw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:28:56 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215522845
Er zijn überhaupt weinig (lees: geen) Nederlandse trainers echt top geworden natuurlijk deze eeuw, maar dat is een discussie die hier niet zo interessant is vermoed ik.

Gelukkig was daar net op tijd Arend Martijn de eerste.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215523075
twitter

Dat boerderijhoofd hier dagelijks naar kan luisteren… wat een leven…
pi_215523148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

En toch zoek je actief naar dit soort filmpjes :') _O-
pi_215523159
Deef kijkt op z'n vrije dag Gooische Vrouwen.
pi_215523182
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:46 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
En toch zoek je actief naar dit soort filmpjes :') _O-
Nee hoor. Mies is een twitter legend.
pi_215523248
quote:
[ x ]

De kans dat hij afgeperst wordt en iemand inhuurt om beschoten te laten worden is niet zo groot in ieder geval.

Heb dat bericht hier nog niet voorbij zien komen trouwens :?
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 19:08:23 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_215523451
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
Er zijn überhaupt weinig (lees: geen) Nederlandse trainers echt top geworden natuurlijk deze eeuw, maar dat is een discussie die hier niet zo interessant is vermoed ik.

Omdat "men" de KNVB uit een kleine vijver bleef en blijft vissen. Ook vaak bij de clubs trouwens.

Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 19:09:28 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_215523470
quote:
[ x ]

Wat erg :D In bed tegen Davie: 'Lieferd, zou je eventueel het tempo iets kunnen opvoeren. Ik weet je doet je best maar iets sneller zou ik prettig vinden. Zo niet even goede vrienden schatje.'

pi_215527623
quote:

Die vanwege wanbeleid helaas geen trainer van Ajax is geworden.

Ajax-trainers Koeman en vooral Van Gaal hebben wel een aardige internationale carrière gehad. Ten Hag komt er wellicht ook nog wel, bij Ajax waren Engelse tegenstanders al zijn zwakte. Zie het hem in Duitsland of Italië wel goed doen.
  zaterdag 9 november 2024 @ 08:15:10 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215527672
quote:

Denk dat hij het wel wordt maar om hem nu al top te noemen, daar is z'n prijzenkast wat te leeg voor.

Van Gaal had je ook deze eeuw, die is wel top natuurlijk of bedoel je dat hij het al was voor de eeuw begon?
pi_215527888
quote:

Net op tijd? We hebben nog 75 jaar in deze eeuw.
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:25:53 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215528307
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 08:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk dat hij het wel wordt maar om hem nu al top te noemen, daar is z'n prijzenkast wat te leeg voor.

Van Gaal had je ook deze eeuw, die is wel top natuurlijk of bedoel je dat hij het al was voor de eeuw begon?
Dat laatste ja
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 november 2024 @ 10:26:42 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215528318
quote:

Het brein daar bij Liverpool lijkt mij oud-trainer van Ajax Sjonnie Heitinga.
pi_215528341
Farioli _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')