SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij niet moe wordt met al die shit posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Oh what a night, watching Ajax on a Tuesday night. You play Thursday ‘cos you’re f*cking s*ite. What a feeling, what a night
Zoveelste voorbeeld dat we nooit hadden moeten bezuinigen op de GGZ.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Oh what a night, watching Ajax on a Tuesday night. You play Thursday ‘cos you’re f*cking s*ite. What a feeling, what a night
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jij niet moe wordt met al die shit posten.
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.
geen idee. Wel al vaker te horen gekregen dat er niks gedaam wordt aan een individu die elke dag een topic om zeep helpt hier. C'est la viequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.
Herkenbaar ik stoot zo vaak tegen een steen aan. Toen ik nog zoop stond ik op m'n strepen met sommige bans als gevolg. Nu tel ik tot tien en zucht een keer diep. FOK! gaat toch naar de klote.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen idee. Wel al vaker te horen gekregen dat er niks gedaam wordt aam het individu die elke dag een topic om zeep helpt. C'est la vie
Buiten VBL komt deze pipo met nog veel debielere shit weg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.
Mooi moment om mijn persoonlijk record op de 100 meter sprint aan te scherpen. Enig idee waar je Palestijnse vlaggen kunt opscharrelen?quote:
Zeer sneu ik kom hooguit kijken in het psv topic als we zelf tegen ze spelen. Maar als Ajax Europees wint denk ik er niet eens aan daar te kijken laat staan posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.
Nou nou nou zeg wat een commotie hierboven om een rijmpje zeg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Denk jij ook dat de aarde plat is?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg wat een commotie hierboven om een rijmpje zeg..
Sterkte met het verwerken van deze zware situatie voor alle betrokkenen.
Nee die is volgens mij rond.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de aarde plat is?
Je vindt dit incasseren ja?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij rond.
Maar die lange tenen hier om zo'n rijmpjeAls iedereen hier zo goed kan uitdelen dan mag je af en toe ook incasseren.
Het valt een beetje in de categorie ajakkes en pisvee. Kan je ook niet echt uitdelen noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij rond.
Maar die lange tenen hier om zo'n rijmpjeAls iedereen hier zo goed kan uitdelen dan mag je af en toe ook incasseren.
En ook al voor de tweede keer geplaatst, maar in het PSV topic reageerde nog niemand.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt een beetje in de categorie ajakkes en pisvee. Kan je ook niet echt uitdelen noemen natuurlijk.
Lijkt me nog te vroeg indd.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef Houniet het volgende:
Gaat Berghuis morgen starten? Ik gok van niet.
Zijn invalbeurt tegen PSVquote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef Houniet het volgende:
Gaat Berghuis morgen starten? Ik gok van niet.
Hij is vooral al redelijk op zijn retour en heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn invalbeurt tegen PSVZijn sprint was ook mokertraag, die gozer is nog half geblesseerd.
Hopelijk weer Akpom op rechts en geen Rasmussen.
Nee maar hoe hij druk zette was prima voor zijn blessure. Nu kwam hij overal te laat, met een domme tackle (geel) ook nog. Hij zal nog wat weekjes looptraining nodig hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral al redelijk op zijn retour en heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.
Inderdaad, had nog bijna rood te pakken ookquote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn invalbeurt tegen PSVZijn sprint was ook mokertraag, die gozer is nog half geblesseerd.
Hopelijk weer Akpom op rechts en geen Rasmussen.
Dat is weer eens wat lichtelijk overdreven.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral al redelijk op zijn retour
32 jaar alweer hé. Die heeft zijn beste tijd wel gehad hoor. Sowieso een vrij matige carriere gehad natuurlijk met zijn talent.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat lichtelijk overdreven.
Met zijn talent? Dit is het gewoon denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
32 jaar alweer hé. Die heeft zijn beste tijd wel gehad hoor. Sowieso een vrij matige carriere gehad natuurlijk met zijn talent.
Twente, Venlo, Watford, AZ, Feyenoord en AjaxEn uiteindelijk alleen (enigszins) kunnen overtuigen op eigen bodem.
Nouja technisch wel een hele fijne speler maar heel lang op rechtsbuiten gestaan waar hij voor een niveau hoger wel wat explosiviteit en body mist.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
32 jaar alweer hé. Die heeft zijn beste tijd wel gehad hoor. Sowieso een vrij matige carriere gehad natuurlijk met zijn talent.
Twente, Venlo, Watford, AZ, Feyenoord en AjaxEn uiteindelijk alleen (enigszins) kunnen overtuigen op eigen bodem.
Dat eerste jaar samen met Gravenberch en Alvarez op het middenveld was 'ie wel echt top hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En sindsdien is ie op zijn retour dus. Niks overdreven aan. Zijn snelheid is nooit een sterk punt geweest en dat gaat hem steeds meer opbreken.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat eerste jaar samen met Gravenberch en Alvarez op het middenveld was 'ie wel echt top hoor.
Nee hoor, niet op zijn retour. Hooguit wat minder, vergeet niet in wat voor elftal hij toen terecht kwam. Liet voor zijn meest recente blessure gewoon weer zien dit Ajax nog altijd naar een hoger niveau te kunnen tillen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En sindsdien is ie op zijn retour dus. Niks overdreven aan. Zijn snelheid is nooit een sterk punt geweest en dat gaat hem steeds meer opbreken.
Verder is Berghuis een seizoen of vier één van de beste spelers van de Eredivisie geweest, hij is alleen een jaartje of twee/drie te lang bij Feyenoord gebleven, eigenlijk had ie toen al naar Ajax moeten gaan. Dat kort na zijn transfer de rollen tussen Ajax en Feyenoord omgewisseld waren vind ik persoonlijk wel humor, maar daardoor is zijn carrière toch een stuk minder glansrijk, want het is een vreselijk goede speler die toch erg vaak in een matig team speelde.
Ja is sws wel een goede vraag hoe hij in het elftal gepast kan worden. Al is er door al dat rouleren natuurlijk niet eens echt sprake van 'het elftal'.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke rol Farioli voor hem in gedachten heeft. Rechtsbuiten of aanvallende middenvelder..
Heeft echt lang niet meer de explosiviteit van pakweg vijf jaar terug, valt van blessure op blessure, is ‘al’ bijna 33. Het is nog steeds een enorm goede voetballer natuurlijk die heel veel nog op techniek af kan. Wanneer is een speler volgens jou wel op zijn retour?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, niet op zijn retour. Hooguit wat minder, vergeet niet in wat voor elftal hij toen terecht kwam. Liet voor zijn meest recente blessure gewoon weer zien dit Ajax nog altijd naar een hoger niveau te kunnen tillen.
Als de trainer je minder gaat opstellen omdat je significant minder bent dan voorheen, of als je zelf lager gaat voetballen omdat je dat aan ziet komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft echt lang niet meer de explosiviteit van pakweg vijf jaar terug, valt van blessure op blessure, is ‘al’ bijna 33. Het is nog steeds een enorm goede voetballer natuurlijk die heel veel nog op techniek af kan. Wanneer is een speler volgens jou wel op zijn retour?
Die twee posities in de roulatie inderdaad, lijkt me. Toch een optie erbij, waardoor hoef je minder snel terug hoeft te vallen op randfiguren als Rasmussen en Hlynsson.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke rol Farioli voor hem in gedachten heeft. Rechtsbuiten of aanvallende middenvelder..
Omdat ze Klaassen al missen morgen zie ik Farioli niet ook zonder Henderson starten. Maar bij een gunstige stand is dat er wel eentje om er snel weer af te halen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dat team van morgen speelt met Zahavi en pure middelmaat van Overeem als betere spelers, ik zou mooi een aantal spelers zoals Henderson ook rust geven.
Nee ik denk het ook niet eigenlijk maar Henderson heeft stiekem wel veel gespeeld en was vorig seizoen ook lang niet altijd fit natuurlijk. Zondag vind ik ook een stuk belangrijker dan morgen maar er zit wat in om niet het hele middenveld op de schop te gooien.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Omdat ze Klaassen al missen morgen zie ik Farioli niet ook zonder Henderson starten. Maar bij een gunstige stand is dat er wel eentje om er snel weer af te halen.
Dat Maccabi kan er echt geen reet van.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis was in de potjes dat hij meedeed vaak één van de besten en je mist zijn creativiteit zeker maar zijn snelheid is ook echt wel matig geworden en hij mist ontzettend veel wedstrijden.
Je zou dus prima kunnen zeggen dat hij op zijn retour is (wat ook niet erg is) maar ik vind hem echt nog wel wat toevoegen. Ik zou hem alleen zeker niet te vroeg brengen, lekker paar minuutjes ofzo en langer na de interlandperiode.
Nou een mooi Ziggy antwoord.
Dat team van morgen speelt met Zahavi en pure middelmaat van Overeem als betere spelers, ik zou mooi een aantal spelers zoals Henderson ook rust geven.
Hoe weet je dat? Ik heb geen idee van hun niveau. Het is wel de grootste club uit Israël.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Maccabi kan er echt geen reet van.
Tjongequote:Op woensdag 6 november 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
Het is wel de grootste club uit Israël.
Watquote:
nouja zeg Tong ik vind dit pestenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat
Heb jij eigenlijk ooit iets zinnigs uit je kleine stompjes op het toetsenbord gekregen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |