SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet zoveel
Gestofzuigd en een spelletje gedaan.. wat gelezen en een wandeling gemaakt![]()
![]()
Wordt vaak onderschatquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, is een mooie TT hoor![]()
geen hobby's?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje. Slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op staan, dochter naar school brengen,naar huis om nog een dutje te doen, kopje thee zetten, co-pilot mijn email laten samenvatten, kopje thee zetten, teams vergadering, lunch, kopje thee zetten, paar regels tekst in een document zetten, wat kletsen op Slack, kopje thee zetten, teams vergadering, dochter op halen van school, spicy tequila cocktail maken, teams vergadering, glaasje wijn inschenken, koken. Nog een glaasje wijn drinken. Naar bed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje. Slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen, naar kantoor, werken, naar huis, bolken, eten, bolken, slapen
Ik heb het gewoon veel te druk om te bolken![]()
.
Oh, plaatje alweer achterhaald.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik waardeer het dat je toch nog tijd vrij maakt om ons helemaal de moeder te bolkenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Op staan, dochter naar school brengen,naar huis om nog een dutje te doen, kopje thee zetten, co-pilot mijn email laten samenvatten, kopje thee zetten, teams vergadering, lunch, kopje thee zetten, paar regels tekst in een document zetten, wat kletsen op Slack, kopje thee zetten, teams vergadering, dochter op halen van school, spicy tequila cocktail maken, teams vergadering, glaasje wijn inschenken, koken. Nog een glaasje wijn drinken. Naar bed.
Ik heb het gewoon veel te druk om te bolken![]()
![]()
Hierbij een TT voor ma1lyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hierbij een TT voor ma1lyDe kleur is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mailsyyyyyyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze lieve vrouw hequote:Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
MailsyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kookplaathectiek?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
En in alle kookplaat hectiek begon die buurman keihard muziek te draain dus wijkbeheer komt binnenkort ook langs.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hierbij een TT voor ma1lymet spell control ipv cruise controlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Pas als ik antwoord hebquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je zin ma... Oh nu val ik in herhaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas als ik antwoord heb
dm!? Oh shit...gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kreeg een kookplaat die ik ter repetitie opgestuurd had terug zonder de stekker eraan vast.quote:
Reparatie neem ik aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kreeg een kookplaat die ik ter repetitie opgestuurd had terug zonder de stekker eraan vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm niet tussen al die andere pussy pics
Faen!quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aanHad ik ook niet verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi hoi, rustig aan, je krijgt heus een handtekening
Dat waren mijn billenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm niet tussen al die andere pussy pics
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
MailsyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwachtIk weet wel wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet wel wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee Greysbonesquote:
Volgens mij was je al weggegaan jaquote:
Foetsiequote:Op dinsdag 5 november 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij was je al weggegaan ja
Okquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij was je al weggegaan ja
Maar hij komt hopelijk weer terugquote:
Vast welquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar hij komt hopelijk weer terug
Is nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is chocolade met mint zo lekker?
Morgen komen ze hem weer ophalen krijg ik waarschijnlijk een nieuwe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Reparatie neem ik aan
Das mooi kak Mikey
Fijn!quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen komen ze hem weer ophalen krijg ik waarschijnlijk een nieuwe.
Oja. "After Eight" achtige chocolade. Alleen zo jammer dat het zo enorm duur is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
After eightquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. After eight achtige chocolade. Alleen zo jammer dat het zo enorm duur is.
Omdat er een stekker mist? Die kun je er toch zelf ook wel opzetten? Wat voor soort wandcontactdoos heb je?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je garantie wilt behoudenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er een stekker mist? Die kun je er toch zelf ook wel opzetten? Wat voor soort wandcontactdoos heb je?
Wat kun je fout doen aan een stekker op een snoer zetten? En hoe komen ze er achter dat het jouw stekker was? Kennelijk halen ze de stekker eraf bij het reparatiecentrum en gooien die weg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je garantie wilt behouden
Zou ik er niet zelf een stekker aanmaken
Wat kun je fout doen aan een stekkerquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat kun je fout doen aan een stekker op een snoer zetten? En hoe komen ze er achter dat het jouw stekker was? Kennelijk halen ze de stekker eraf bij het reparatiecentrum en gooien die weg.
Ik ging er van uit dat de draden al los waren, want Dr Mikey had die plaat opgestuurd met stekker en het ding kwam terug zonder. Het is geen rocket science, het is een stekker. Zelfs als het meerdere phases is, dan is dat niet moeilijk. Zelfs niet voor @Dr.Mikeyquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat kun je fout doen aan een stekker
Dev
9 van de 10 kan dat niet
Die kun je heel simpel zelf monterenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Aan perilex zou ik ook niet gaan zitten klooien
Jou ontgaat weinig.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Aan perilex zou ik ook niet gaan zitten klooien
Hoe fout denk je dat het kan gaan ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe moeilijk kan dat zijn?
Dan moet @Dr.Mikey het maar terug sturen. Hoewel ik betwijfel of hij een nieuwe krijgt of dat ze gewoon een stekker aan het snoer monteren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe fout denk je dat het kan gaan ?
Dat jij het niet moeilijk vindt
Wil niet zeggen dat anderen zich daar liever niet aan branden
En mocht het wel mis gaan
En er ontstaat kortsluiting
Heb je wel een probleem
Dat zegt hij netquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet @:dr.mikey het maar terug sturen. Hoewel ik betwijfel of hij een nieuwe krijgt of dat ze gewoon een stekker aan het snoer monteren.
Wie zegt dat??quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat een elektricien inhuren om een stekker te monteren?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij hoopt hetquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt hij net
Hij krijgt een nieuwe
Moet je wel weten of je een 1-fase of 3-fasen hebt en iedere plaat kan weer een andere aansluitschema hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die kun je heel simpel zelf monteren
Ik neem aan dat ze hem iets dergelijks hebben gezegdquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt hij niet. Hij hoopt het
Het is standaard dat kookplaten die met perilex moeten, die komen zonder stekker. En moet je dus zelf monteren of laten doen. Maar om daar nou een electriciën voor in te huren.quote:
Dat staat gewoon in de gebruikshandleiding.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je wel weten of je een 1-fase of 3-fasen hebt en iedere plaat kan weer een andere aansluitschema hebben.
Perilex heeft geen standaard.
Als je 3-fasen hebt, en je sluit de bruine draad als zijnde 1-fase.. succes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe moeilijk kan dat zijn?
Ik weet wel hoe elektra werktquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is standaard dat kookplaten die met perilex moeten, die komen zonder stekker. En moet je dus zelf monteren of laten doen. Maar om daar nou een electriciën voor in te huren.
En zelfs als het gewone stekker is, dan is het nog hartstikke makkelijk. Mensen doen echt veel te bang als het over elektra gaat. Het is gewoon kleurtjes volgen hoor
Dan moet de fabrikant de stekker aansluiten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe elektra werkt
En weet ook hoe er vaak in garantie voorwaarden staat dat als je zelf gaat knutselen je geen garantie meer hebt
En dit. Coolblue geeft ook aan om geen stekker te leveren en dat je dat door een elektricien moet laten doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe elektra werkt
En weet ook hoe er vaak in garantie voorwaarden staat dat als je zelf gaat knutselen je geen garantie meer hebt
En dat kan dus niet, aangezien de fabrikant niet weet of jij een 1-fase aansluiting heeft, of een 3-fase aansluiting.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet de fabrikant de stekker aansluiten.
Grappig wel dat ik bij mijn fornuis dat van Coolblue kwam ook gelijktijdig mijn perilex stekker kon bestellen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dit. Coolblue geeft ook aan om geen stekker te leveren en dat je dat door een elektricien moet laten doen.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dit. Coolblue geeft ook aan om geen stekker te leveren en dat je dat door een elektricien moet laten doen.
En dat doen ze dus omdat je zelf moedwillig de garantie om zeep helpt als je het fout doet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grappig wel dat ik bij mijn fornuis dat van Coolblue kwam ook gelijktijdig mijn perilex stekker kon bestellen.
En zo ontstaan dus brandjes.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan nog. Je gaat toch geen elektricien inhuren voor het aansluiten van een stekker?
Jij weet waarschijnlijk hoeveel fase jouw aansluiting is. 95% van Nederland weet dat niet. En als je het niet weet, en je hebt hem zelf aangesloten, dan heb je dom geluk gehad dat het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit gewoon een aansluitschema bij en je moet wel een sukkel of kleurenblind zijn, wil je dit verkeerd aansluiten
Als je niet weet hoeveel je fasen je hebt, dan heb je waarschijnlijk al het verkeerde gekocht of niet in je meterkast gekeken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk hoeveel fase jouw aansluiting is. 95% van Nederland weet dat niet. En als je het niet weet, en je hebt hem zelf aangesloten, dan heb je dom geluk gehad dat het goed gegaan is.
Zat mensen die gewoon de grootste plaat kopen die ze kwijt kunnen zonder te kijken hoeveel stroom dat ding trekt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je niet weet hoeveel je fasen je hebt, dan heb je waarschijnlijk al het verkeerde gekocht of niet in je meterkast gekeken.
Dat is gewoon dom. Einde van mijn bericht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zat mensen die gewoon de grootste plaat kopen die ze kwijt kunnen zonder te kijken hoeveel stroom dat ding trekt.
Is precies hetzelfde hoor, de juiste kleur draadje in het juiste aansluiten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef Lovely het volgende:
Zoiets laat je gewoon doen het is niet ff een hanglamp op hangen aan kabeltje
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom. Einde van mijn bericht.
Ik brand mijn vingers er niet aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is precies hetzelfde hoor, de juiste kleur draadje in het juiste aansluiten.
En dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is precies hetzelfde hoor, de juiste kleur draadje in het juiste aansluiten.
En daar is niks mis meequote:
Wat een kunde weer in mijn werkquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat is het dus niet.
Ik weet nu zeker dat het door dom geluk bij jou niet in de brand gevlogen is
Ik weet het sinds een half jaar geleden. Het interesseert me verder weinig welke aansluiting ik heb.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En je weet zelf toch wel of je 2 of 3 fasen hebt gekregen? Voor 3 fasen heeft de netbeheerder werk gedaan of je woont in een nieuwbouwhuis.
Bij werkt expliciet vertelt dat het 2 fasen was en dat is ook duidelijk te zien in de meterkast.
Ja als jezelf handig bent etc dat kan dat primaquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee
Ieder zijn eigen ding
Deze vrouw hequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
Gewoon ouderwets koken op een kampvuur met een ketel er boven
Kun je het nog steeds zien in de meterkast, want er zit wel degelijk verschil inquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet het sinds een half jaar geleden. Het interesseert me verder weinig welke aansluiting ik heb.
Het kan ook zijn dat de vorige bewoners het naar 3 fasen om heeft laten zetten.
Gebraden dusquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:24 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel eens gekookt op een kampvuur
het was een konijn
Joh.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je het nog steeds zien in de meterkast, want er zit wel degelijk verschil in
Dat weet ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet de draden ook niet vastpakken als er spanning op staat
Maar wel superlekker!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef sp3c het volgende:
was superzielig want ene moment mochten we het aaien en supercute en toen ... stoofpotje
Dus dan kun je het goed aansluitenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef sp3c het volgende:
was superzielig want ene moment mochten we het aaien en supercute en toen ... stoofpotje
Kan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus dan kun je het goed aansluiten
Moet konijn niet eerst goed doorbloeden voor je het kan gebruiken ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:27 schreef sp3c het volgende:
maar ik denk nu dat het levende konijn niet het konijn was dat we hebben gegeten
ik heb niet gezien dat het gedingest werd iig, op tv is dat verdacht
Een konijn moet eerst 3 tot 7 dagen bestervenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:27 schreef sp3c het volgende:
maar ik denk nu dat het levende konijn niet het konijn was dat we hebben gegeten
ik heb niet gezien dat het gedingest werd iig, op tv is dat verdacht
Ja ik kan dat. Daar heb ik zo'n iemand niet voor nodig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan.
Ik heb het laten doen, de elektricien was er toch. En nadat ik een klasgenoot en een collega kwijt ben geraakt door elektrocutie ben ik daar voorzichtig mee. Maar fijn dat jij zelf kan
Appels / peren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ergens ook zelf een verlengsnoer in elkaar gezet. En ik ga ook nog een stopcontact verleggen
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet konijn niet eerst goed doorbloeden voor je het kan gebruiken ?
Alleen maar knap dat je dat kanquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ergens ook zelf een verlengsnoer in elkaar gezet. En ik ga ook nog een stopcontact verleggen
Koop taart en vier feestquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik kan dat. Daar heb ik zo'n iemand niet voor nodig.
We hebben hier ooit haas gehadquote:
Dan had ie het wel koud.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hier ooit haas gehad
Dat heeft een paar dagen gehangen
Zonder jasje
Nog steeds de juiste kleurtjes op de juiste plek aansluiten.quote:
Ik heb diezelfde avond in augustus pizza gebakken jaquote:
Dit zegt genoeg. Je hebt dus echt gewoon dom geluk gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds de juiste kleurtjes op de juiste plek aansluiten.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:30 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik ben voorgelogen door de konijnklijke luchtmacht
Ik zou deserterenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:30 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik ben voorgelogen door de konijnklijke luchtmacht
Bij een poelier gewerkt, heb wel vanalles gezien en moeten doen, koppen op het hakblok etcquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hier ooit haas gehad
Dat heeft een paar dagen gehangen
Zonder jasje
Hoezo zegt dit genoeg? Er zat een duidelijk aansluitschema bij en alle draadjes hadden hun eigen kleur.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg. Je hebt dus echt gewoon dom geluk gehad.
Mijn vader slachtte zelf kippenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij een poelier gewerkt, heb wel vanalles gezien en moeten doen, koppen op het hakblok etc
oeh waarquote:
Heb ik ook 1x gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn vader slachtte zelf kippen
Dus dat ken ik wel
mijn vader bracht altijd de kippen naar de poelier die er op een magische manier kipfilet enzo van maaktequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn vader slachtte zelf kippen
Dus dat ken ik wel
Was het niet gewoon kip?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef sp3c het volgende:
als het niet konijn is wat we hebben gegeten ... wat was het dan wel?
was wel superlekker
Klopt en de medewerker die ik aan de telefoon had kwam ermee dat hij dat als oplossing ging aangeven maar hij mag die beslissing niet zelf maken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt hij niet. Hij hoopt het
Je hoeft het niet verder te bewijzen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo zegt dit genoeg? Er zat een duidelijk aansluitschema bij en alle draadjes hadden hun eigen kleur.
Je was er zelf niet bij toen het geslacht werd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef sp3c het volgende:
als het niet konijn is wat we hebben gegeten ... wat was het dan wel?
was wel superlekker
omdat ik een kleurtje heb zeker?quote:
Afwachten maar. Hopelijk krijg je een nieuwe met de stekker geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en de medewerker die ik aan de telefoon had kwam ermee dat hij dat als oplossing ging aangeven maar hij mag die beslissing niet zelf maken.
Ik ben wel benieuwd om te horen waarom ik domweg geluk heb met het aansluiten?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hoeft het niet verder te bewijzen hoor.
wel dat de vacht erafgehaald werd, niet het daadwerkelijke doodmakenquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je was er zelf niet bij toen het geslacht werd?
Dat weet ik niet, kan ik niet zien door het internet heen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ik een kleurtje heb zeker?
wat racistisch
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie @:sp3c anders behoorlijk kakelen
ik voel datquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kan ik niet zien door het internet heen.
After 8quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
wat is hetquote:
Ah ok.. nja het smaakte welquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel dat de vacht erafgehaald werd, niet het daadwerkelijke doodmaken
smaakte primaquote:
Als je dat niet weet, dan is dat precies waarom veel mensen het door een elektricien zouden moeten laten doen. Er zit namelijk een wezenlijk verschil tussen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd om te horen waarom ik domweg geluk heb met het aansluiten?
Ik weet ook dat er verschil tussen zit en heb daarom ook het aansluitschema voor 2 fasen gepakt. Duhquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, dan is dat precies waarom veel mensen het door een elektricien zouden moeten laten doen. Er zit namelijk een wezenlijk verschil tussen.
Succes ermee
Sims?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil iemand mijn hobbykamer verder inrichten?
oeh ik!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Snel naar de action of AHquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het lekker.
Maar heb 't niet in huis.
Ligt eraan hoeveel het schuiftquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm het is een naaikamerquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:49 schreef sp3c het volgende:
komt sowieso een pinballmachine, weet nog niet welke
wat je er mee doet moet je zelf wetenquote:
De Action heeft After Eight toch? Ik had ook wel eens die mint chocolade van de Lidl, die zijn toch anders.quote:
Ik huur je bij deze niet inquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef sp3c het volgende:
voor mijn part slacht je er konijntjes enzo maar er komt sowieso een pinbalkast
en streetfighter 2 of mortal kombat, weet ik nog niet
Hee wat, Naaien? Moet ik teruglezen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
Ow ik kom binnen en we hebben het weer over naaien he?
Ik had hem van Lindtquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Action heeft After Eight toch? Ik had ook wel eens die mint chocolade van de Lidl, die zijn toch anders.
nou ik wil ook al niet meerquote:
hue hue huequote:
Heb ik wel behoefte aan, heb al lang niet meer genaaidquote:
Een speciale hobbykamer, da's wel mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik wel behoefte aan, heb al lang niet meer genaaid
Das toch naaien?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
Wel laatst met naald en draad een knoop weer aan mijn jas bevestigd trouwens.
Is wel een van de redenen waarom ik verhuisd benquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een speciale hobbykamer, da's wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |